PDA

View Full Version : 5 x nieuwe rings galas



Anonymous
28-06-2006, 15:06
lees net dat er weer 5 nieuwe rings gala's komen.te gek.Eerste met Menno Dijkstra in Amstelveen

SmG
28-06-2006, 15:55
Na de zomerstop (is die er eigenlijk wel?) staan er vijf RINGS Gala's in samenwerking met verschillende promotors op het programma.

Op 17 september aanstaande wordt RINGS Amstelveen georganiseerd waarin o.a. Menno Dijkstra de NL-titel in zijn woonplaats zal verdedigen. De gemeente Amstelveen is schoorvoetend accoord gegaan met een Muay Thai Kickboxing Gala. Freefight is in deze gemeente helaas (nog) niet toegestaan.

Op 22 oktober aanstaande wordt in De Maaspoort i.s.m. Rob van Esdonk een gala neergezet. De inschrijving voor dit gala is reeds van start gegaan en over de hoofdpartij(en) wordt momenteel druk onderhandelt.

4 november aanstaande staat 'IJsselmuiden'weer op het programma i.s.m. Istvan-Imre Eek. Een altijd sfeervol en gezellig gala onder de rook van Zwolle.

19 november zal de Pathmoshal in Enschede weer het edcor vormen van een groots opgezet gala met Angelo Meola als promotor. Dit gala is in korte tijd uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend evenement waarin de vechters uit het Oosten van het land de hoofdrol vertolken.

11 december is nog een gala onder voorbehoud. Overd e matchmaking van 'De vechtsebanen' wordt momenteel nog druk gesteggeld. Dick Vrij, Hans Nijman en ondergetekende zijn nog aan het afwegen of het gala doorgang zal vinden. De optie staat in ieder geval.

Kortom, het wordt druk bij RINGS in het najaar.

Milco Lambrecht





:!: geleend bij de buren :!:

Anonymous
28-06-2006, 16:32
weet iemand hoe dat liedje van rings gala met die highlights en zo heet het begint met zo`n viool geluid kan iemand me helpen

Dennuz
28-06-2006, 16:35
19 november Enschede wordt een top gala...

Ton
28-06-2006, 17:24
19 november Enschede wordt een top gala...

hopelijk dan wel met (veel) meer mixfight partijen.... En uiteraard geen 30 seconden grond regel.........

Anonymous
28-06-2006, 18:49
weet iemand hoe dat liedje van rings gala met die highlights en zo heet het begint met zo`n viool geluid kan iemand me helpen

Queen... Titel... Show Must Go On maar dit weet ik niet helemaal zeker.
groet, :wink: :lol:

Dennuz
28-06-2006, 19:44
19 november Enschede wordt een top gala...

hopelijk dan wel met (veel) meer mixfight partijen.... En uiteraard geen 30 seconden grond regel.........

Dat komt waarschijnlijk wel goed :D:D

jojo
29-06-2006, 10:32
leukkk!!!! ik hoop dat me trainer me opgeeft

Anonymous
29-06-2006, 10:40
SUPER! Die gala's zijn altijd goed verzorgd. Verleden jaar was Enschede een knaller. Ik vond dat een van de beste gala's. Maar ja...wij in het Oosten van het land vechten nou eenmaal het beste :wink: :wink:

Dragon Tail
29-06-2006, 13:22
leukkk!!!! ik hoop dat me trainer me opgeeft

Richt Team Jojo op, dan kun je jezelf aanmelden. :D

Anonymous
29-06-2006, 16:27
weet iemand hoe dat liedje van rings gala met die highlights en zo heet het begint met zo`n viool geluid kan iemand me helpen

Queen... Titel... Show Must Go On maar dit weet ik niet helemaal zeker.
groet, :wink: :lol:

yo thnx man

Anonymous
30-06-2006, 00:20
IJsselmuiden is altijd een leuk gala. Hopelijk heeft onze sportschool ook weer een uitnodiging gekeregen. wanneer zijn de poosters klaar>?

SmG
30-06-2006, 10:01
IJsselmuiden is altijd een leuk gala. Hopelijk heeft onze sportschool ook weer een uitnodiging gekeregen. wanneer zijn de poosters klaar>?

nou ik denk dat de posters pas klaar zijn als de matchmaking bekend is... welke sportschool train je?

AJSIJAMATU
01-07-2006, 00:44
Super, een Ring gala in Amstelveen, lekker dichtbij!

PigDog
01-07-2006, 02:17
Rings gala Enschede rulezzzzzzzzzzzzzz!!!

Anonymous
01-07-2006, 02:55
Raar dat "Vechtsebanen" nog onder voorbehoud is...altijd een leuk gale en dito lokatie.

Fonz
02-07-2006, 21:35
Super! een gala in Amstelveen. Dat is lang geleden! Ik ben benieuwd naar de matchmaking. Dijkstra eens voor eigen publiek. Wie wordt zijn tegenstander?