PDA

View Full Version : Fotograaf ringsports?



Anonymous
28-06-2006, 20:57
Ik zag in de Ringsports foto's van het Beatdown gala en daar stond meerdere malen de naam van Dodi bij maar bij fotografie ook de naam van Ben Portier. Is hij de nieuwe fotograaf van de Ringsports? Ik wil deze foto's nabestellen moet ik dan bij de Ringsports zijn, bij Dodi of bij Ben Portier?

adhdavy
28-06-2006, 23:00
Het lijkt me sterk dat Ben Pontier weer gaat fotograferen voor Ringsports. Deze is namenlijk twee jaar geleden al voor mij al met ruzie weg gegaan en is sindsdien de vaste fotograaf van de concurerende website www.fighttalk.nl . Als het echt zijn foto's zijn kun je bereiken via zijn winkel op www.prifobeverwijk.nl en Dodi kan je vinden op www.fight4life.nl

Anonymous
29-06-2006, 12:47
Bedankt, ik wil Cindy onze nederlandse kampioene feliciteren met haar Nederlandse titel. Mooie foto's en ik wil ze ook hebben.

P.s. hoe maak ik een acount moet ik ervoor betalen? sorrie als het een domme vraag.

someone
29-06-2006, 13:26
een gewone foto natuurlijk he rikkie :roll:

Ow alleen Rik moet je een PM sturen met alle andere foto's van jezelf anders krijg je geen toegang (zeggen ze :? )

Anonymous
30-06-2006, 21:15
Evelien,

Je kunt me bereiken via [email protected]

Ben Pontier

Triker
30-06-2006, 21:52
Hey Ben, gezellig je weer eens te zien kerel :D

Anonymous
30-06-2006, 21:59
Het lijkt me sterk dat Ben Pontier weer gaat fotograferen voor Ringsports. Deze is namenlijk twee jaar geleden al voor mij al met ruzie weg gegaan

Gaat iedereen daar weg met ruzie :lol:

Dragon Tail
30-06-2006, 22:52
Het lijkt me sterk dat Ben Pontier weer gaat fotograferen voor Ringsports. Deze is namenlijk twee jaar geleden al voor mij al met ruzie weg gegaan

Gaat iedereen daar weg met ruzie :lol:

Waarom moet adhdavy voor BP spreken. Heeft BP daar om gevraagd?
Misschien wil BP helemaal niet dat dit publiekelijk bekend wordt gemaakt.
Gezien andere aantijgingen van adhdavy lijkt het wel of hij willens en wetens zijn voormalige werkgever zwart wil maken. Doe het dan op eigen titel en betrek er niet anderen bij. Is zo zwakzinnig.

Enne.. volgens mij zijn de foto's van BP genomen voor het Beatdown-gala waar Ringsports ook gewoon gebruik van maakt. Dat wil niet zeggen dat BP voor Ringsports werkt, veronderstel ik slechts (ik beweer niets, maar veronderstel slechts ...)

AJSIJAMATU
30-06-2006, 23:49
Ben heeft altijd mooie foto's!

Anonymous
01-07-2006, 11:57
Het lijkt me sterk dat Ben Pontier weer gaat fotograferen voor Ringsports. Deze is namenlijk twee jaar geleden al voor mij al met ruzie weg gegaan

Gaat iedereen daar weg met ruzie :lol:

Waarom moet adhdavy voor BP spreken. Heeft BP daar om gevraagd?
Misschien wil BP helemaal niet dat dit publiekelijk bekend wordt gemaakt.
Gezien andere aantijgingen van adhdavy lijkt het wel of hij willens en wetens zijn voormalige werkgever zwart wil maken. Doe het dan op eigen titel en betrek er niet anderen bij. Is zo zwakzinnig.

Enne.. volgens mij zijn de foto's van BP genomen voor het Beatdown-gala waar Ringsports ook gewoon gebruik van maakt. Dat wil niet zeggen dat BP voor Ringsports werkt, veronderstel ik slechts (ik beweer niets, maar veronderstel slechts ...)

Je veronderstelt wel goed, lelijk.

De foto's zijn idd genomen voor BeatDown, als altijd geplaatst op fighttalk, en met mijn toestemming doorgeplaatst in de ringssport.

Over een al dan niet ruzie met Cor t Hart / ringsport laat ik me niet uit ( Dave, geen opmerkingen hierover a.u.b.).
Dat is iets tussen mij en Cor en dat gaat verder niemand ene moer aan

Anonymous
01-07-2006, 11:58
Sorry,

Dat was ik dus.

Ben Pontier