PDA

View Full Version : Ringsports 78



Anonymous
29-06-2006, 13:00
leuk stukje van onze weelie in de Ringsports. Leuk dat ze eindelijk aandacht besteden aan de websites. Wat vinden jullie van de interviews?

Highline
29-06-2006, 13:02
ga hem straks ff halen

payap
29-06-2006, 13:17
ligt hij al de winkels ? vaak hebben de abonnee's ze eerder nml en rij ik voor niets naar het centrum om te zoeken.

Anonymous
29-06-2006, 13:21
ik dacht dat mama en hunter eigenaar van deze site waren, maar ik zie andere namen staan in dat interview. Wel een leuk stukje. Alle sites worden met elkaar vergeleken.

Dragon Tail
29-06-2006, 13:22
ik dacht dat mama en hunter eigenaar van deze site waren, maar ik zie andere namen staan in dat interview. Wel een leuk stukje. Alle sites worden met elkaar vergeleken.

?

payap
29-06-2006, 13:30
Alle site's vallen toch onder de Kancho Karels ?

Dennuz
29-06-2006, 13:33
ik dacht dat mama en hunter eigenaar van deze site waren, maar ik zie andere namen staan in dat interview. Wel een leuk stukje. Alle sites worden met elkaar vergeleken.

klopt ja, die andere namen zeggen mij ook niets

Wie is die Wielie dan over wie ze praten?

Justinian
29-06-2006, 15:18
ik dacht dat mama en hunter eigenaar van deze site waren, maar ik zie andere namen staan in dat interview. Wel een leuk stukje. Alle sites worden met elkaar vergeleken.
Mama en Hunter behoren, net als andere moderators en reporters, tot onze zeer gewaardeerde crew. De crew houdt zich onder andere ook bezig met moderaten, schrijven van verslagen en met de organisatie van de mixfightdag. De eigenaren van Mixfight.nl zijn Ronald, Mickey, Wheelie en ik.

Marco (scheids)
29-06-2006, 15:19
Wie is die Wielie dan over wie ze praten?

Een heel vervelend ventje :wink: , maar sinds ie een dochter heeft is ie een stuk volwassener geworden :lol: !!!

Anonymous
29-06-2006, 15:23
ik kan het helaas niet inscannen, want ik heb geen scanner. misschien dat iemand anders het kan doen?

Wel top man zo'n grote organisatie. 4 eigenaren en een hele grote crew. Toppie

Halfshot
29-06-2006, 15:36
de som van robbie
hoeveel mensen een topic lezen.
3000 gemiddelde bezoekers per dag maal 30 x 12 per jaar

LOL

Anonymous
29-06-2006, 19:23
de som van robbie
hoeveel mensen een topic lezen.
3000 gemiddelde bezoekers per dag maal 30 x 12 per jaar

LOL

:lol:

Is Robbie ooit bij kickbox.nl begonnen ? Wist ik niet.
Leuk stuk wel.

Anonymous
29-06-2006, 19:35
de som van robbie
hoeveel mensen een topic lezen.
3000 gemiddelde bezoekers per dag maal 30 x 12 per jaar

LOL


staat mij ook niks van bij en kijk al heel lang op de sites. Hij zat toch wel bij shoto vroeger? Maar ik was het overigens met meer antwoorden van Hakim oneens. Maar het blijft een leuk item. Al zie ik de sites nooit samenwerken haha

:lol:

Is Robbie ooit bij kickbox.nl begonnen ? Wist ik niet.
Leuk stuk wel.

Anonymous
30-06-2006, 14:24
Robbie is ooit begonnen bij kickbox.nl en nu zijn eigen site begonnen, wat maakt het uit ;)

Anonymous
30-06-2006, 14:50
Ja leuke uitgave weer, alleen jammer van de arrogante antwoorden van Hakim haha.
vroeger poetste ik de schoenen van Hakim en met de kennis die ik onder zijn hoede heb opgedaan heb ik fighttalk op kunnen zetten :shock:

:lol:

Anonymous
01-07-2006, 00:30
Rocket en Hakim zijn allebei arrogant geworden nu hun sites populair zijn geworden. Een tip voor deze twee heren zorg dat je altijd met beide benen op de grond blijft! Zonder vechters/trainers/ bezoekers en promotors zouden jullie sites niet eens bestaan!

AJSIJAMATU
01-07-2006, 00:35
De nieuwe RS is weer okay. Super, 5x5 met Faldir Chahbari. En leuk om de eigen beleving van Hoost te lezen, over z'n gemiste rematch met Sapp, afgelopen K1 Arena ....

Anonymous
01-07-2006, 11:03
Rocket en Hakim zijn allebei arrogant geworden nu hun sites populair zijn geworden. Een tip voor deze twee heren zorg dat je altijd met beide benen op de grond blijft! Zonder vechters/trainers/ bezoekers en promotors zouden jullie sites niet eens bestaan!
Een vervelende constatering maar helaas heb je gelijk. Zonder deze site een echte veer in z'n kont te willen steken maar met de mixfightmensen is het prettiger werken.

Anonymous
01-07-2006, 11:37
Rocket en Hakim zijn allebei arrogant geworden nu hun sites populair zijn geworden. Een tip voor deze twee heren zorg dat je altijd met beide benen op de grond blijft! Zonder vechters/trainers/ bezoekers en promotors zouden jullie sites niet eens bestaan!

ok vertel.... i love gossips haha

Anonymous
01-07-2006, 11:39
Ik heb het plezier om samen met Hakim te mogen werken voor kickbox.nl. Ik werk nu zo'n maandje of 6 voor de site en ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat Hakim echt alles behalve arrogant is. Zoals in ringsports al beweert wordt, komt er inderdaad een hoop gezwets en geroddel op de forums terrecht. Lees het artikel er maar eens goed op na, dan zul je zien dat Hakim juist zelf ook aangeeft dat kickbox.nl in feite van de fans is en niet van ons.

Dragon Tail
01-07-2006, 21:08
Rocket en Hakim zijn allebei arrogant geworden nu hun sites populair zijn geworden. Een tip voor deze twee heren zorg dat je altijd met beide benen op de grond blijft! Zonder vechters/trainers/ bezoekers en promotors zouden jullie sites niet eens bestaan!

Typisch Nederlands, 'doe maar gewoon...'.
Zo wordt je dus nooit wereldkampioen.
Trouwens, ik heb niets gemerkt van enige arrogantie in het verhaal. Wellicht is meneer "ouwe rot in 't VAK" echt oud en dus wat zwaarder op de hand geworden.
Lighten up man en laat die twee jongelingen toch in hun enthousiasme genieten van het succes, want het leven kan kort zijn.

Anonymous
01-07-2006, 21:47
typisch iets voor deze site. mensen anoniem afzeiken. volgens mij hebben de mensen van kiickbox en fighttalk een groter netwerk dan de mensen hier dus van arrogantie moet niet echt spraken zijn. misschien vind de promotor hakim wel arrogant omdat hij geld vraagt voor advertenties. maar wie is er dan arrogant? de site die geld vraagt voor verleende diensten? of de promotor die weigert te betalen voor reclame. dus robby en hakim. doe jullie ding. dat mensen alleen anoniem commentaar op jullie furven te geven zegt al genoeg

Justinian
01-07-2006, 21:50
typisch iets voor deze site. mensen anoniem afzeiken. volgens mij hebben de mensen van kiickbox en fighttalk een groter netwerk dan de mensen hier dus van arrogantie moet niet echt spraken zijn. misschien vind de promotor hakim wel arrogant omdat hij geld vraagt voor advertenties. maar wie is er dan arrogant? de site die geld vraagt voor verleende diensten? of de promotor die weigert te betalen voor reclame. dus robby en hakim. doe jullie ding. dat mensen alleen anoniem commentaar op jullie furven te geven zegt al genoeg
...zei de guest :lol:

Anonymous
01-07-2006, 21:51
kan iemand me uitleggen waarom mijn vorige post werd gedelete? ik vroeg me alleen af waarom jullie constant anoniem afzeiken. fightalk en kickbox hebben een beter netwerk dan jullie dus ik denk dat die arrogantie wel mee zal vallen. die promotor vind hakim zeker arrogant omdat ie geld vraagt voor reclame. maar wie is er nou arrogant? de site die geld vraagt voor verleende diensten of de promotor die niet voor reclame wil betalen. hakim en robby ga lekker zo door.

Anonymous
01-07-2006, 21:54
kan iemand me uitleggen waarom mijn vorige post werd gedelete? ik vroeg me alleen af waarom jullie constant anoniem afzeiken. fightalk en kickbox hebben een beter netwerk dan jullie dus ik denk dat die arrogantie wel mee zal vallen. die promotor vind hakim zeker arrogant omdat ie geld vraagt voor reclame. maar wie is er nou arrogant? de site die geld vraagt voor verleende diensten of de promotor die niet voor reclame wil betalen. hakim en robby ga lekker zo door.

Ga ff langs Hans Anders gefrusteerd ventje :lol:

Anonymous
01-07-2006, 21:58
zie je mij iemand afzeiken dan? Dat is het verschil. Ik post anoniem omdat ik geen account wil aanmaken hier en niet omdat ik iets te verbergen heb.

gezien de adverteerders op de sites doen ze het nog zo slecht niet. als ze echt arrogant waren dan zou je daar geen adverteerders zien. of van hun netwerk maar niet te spreken?

Justinian
01-07-2006, 21:59
zie je mij iemand afzeiken dan? Dat is het verschil. Ik post anoniem omdat ik geen account wil aanmaken hier en niet omdat ik iets te verbergen heb.
Misschien is het nieuw voor je, maar ook als guest kun je je naam vermelden.

Anonymous
01-07-2006, 22:01
zie je mij iemand afzeiken dan? Dat is het verschil. Ik post anoniem omdat ik geen account wil aanmaken hier en niet omdat ik iets te verbergen heb.

gezien de adverteerders op de sites doen ze het nog zo slecht niet. als ze echt arrogant waren dan zou je daar geen adverteerders zien. of van hun netwerk maar niet te spreken?


fightalk en kickbox hebben een beter netwerk dan jullie


hahahahahahahahhahhahahaa je mankeert niet alleen wat aan je ogen maar ook je hersencellen werken niet optimaal :lol:

Dragon Tail
02-07-2006, 00:25
Rocket en Hakim zijn allebei arrogant geworden nu hun sites populair zijn geworden. Een tip voor deze twee heren zorg dat je altijd met beide benen op de grond blijft! Zonder vechters/trainers/ bezoekers en promotors zouden jullie sites niet eens bestaan!

Typisch Nederlands, 'doe maar gewoon...'.
Zo wordt je dus nooit wereldkampioen.
Trouwens, ik heb niets gemerkt van enige arrogantie in het verhaal. Wellicht is meneer "ouwe rot in 't VAK" echt oud en dus wat zwaarder op de hand geworden.
Lighten up man en laat die twee jongelingen toch in hun enthousiasme genieten van het succes, want het leven kan kort zijn.

... en om misverstanden te voorkomen, bovenstaande is geen persoonlijke promotie van mijn voor de 2 aangehaalde fora.
Ook Mixfight.nl gun ik hun huidige succes.

Wheelie
02-07-2006, 10:59
fightalk en kickbox hebben een beter netwerk dan jullie .

waar baseer je dat op :lol: , we mogen niet klagen over onze contacten IMO ;)

ik vond het een leuke uitgave van RingSports en leuk dat ze wat aandacht wilden besteden aan de fora

dontmindme
02-07-2006, 14:01
heb het artikel nog niet gelezen, kan dus ook niet oordelen maar is er ook poll gehouden om te kijken welke site nou t meest onafhankelijk en neutraal is tenopzichte van vechters en sportscholen :?:

AJSIJAMATU
03-07-2006, 00:20
Het stukje van Martijn de Jong in de RS over grappling is ook te gek. Inderdaad ECHT Golden Glory.

En de volgende RS wordt ook weer om naar uit te kijken. Terugblik van de vechters na de K1 World Max 2006. Ben benieuwd wat Simson over zijn partij gaat zeggen ....

MB667
03-07-2006, 10:22
Een guest kraakt hier de andere forums af, en nu zijn de vaste mixfight members volgens guest zoals altijd de andere 2 forums aan het afkraken. onnozel denken is ook een kunst.

Mickey
03-07-2006, 10:24
Leuk artikel! Goed werk Wheelie!

Wat betreft alle andere fora.. Ik ken niemand die niet op meerdere websites kijkt over onderwerpen die hem boeien.

Neem bijvoorbeeld Games. Als er een nieuwe game uitkomt, dan checken de diehards een shitload aan websites voor nieuwe info.
Zelfde gaat hier op denk ik ;)

Het is juist goed dat er wat keuze is voor de fans.
Monopolie posities zijn nooit goed. Een forum is maar zo goed als haar leden.

Anonymous
03-07-2006, 13:59
Laten we blij zijn dat er enige positieve dingen gechreven worden over deze drie sites.
Ik bedoel hiermee te zeggen ,ik vind het zo verschrikkelijk onbelangrijk wie de meeste leden heeft of welke site kwalitatief iemands voorkeur heeft.
Als Web-team lid van Kickbox.nl heb ik alleen maar goede ervaringen met leden van mixed-fight .Zo heeft Dirk Stal mij een enorme grote dienst verleent en mij enorm geholpen ,iets waarik hem erg dankbaar voor bent.Ook de nuchtere kijk van Halfshot op bepaalde zaken lees ik graag.
Kijk dat men mensen afkat is voor mij onbegrijpelijk,de Mods van alle 3 de sites werken belangeloos en vrijwillig.Ik geloof dat dit weleens wordt vergeten denk ik.
En verder bekijk ik met veel plezier zowel fightalk als Mixed-Fight.
Maar mijn werk en tijd steek ik in Kickbox.nl.En tja het broodje aap verhaal dat Hakim arrogant is klopt niet,maar goed dat zal dan weer door een guest weerlegt worden.Alles bij ons wordt( en dat mag ik best verklappen)alles besproken en samen beslist,wij hebben géén baas in de zin van 1 man die de touwtjes in handen heeft.Nee..we hebben een leidinggevende die alles maar dan ook alles wat op het gebied van wel of niet belangrijke beslissingen met elke Moderator overlegt ...en dan geldt de wet van de meerderheid beslist.
Normaal reageer ik nooit maar het is makkelijker om mensen te beledigen of pijn te doen in dit geval dan eens aan elkaar een compliment te geven voor wat we eigenlijk met elkaar bereiken op dit moment.

En de drie sites leveren puik werk af.

groetjes

Hannibal

Wheelie
03-07-2006, 15:33
ik ben het met je eens hannibal, bedankt voor je reactie

Halfshot
03-07-2006, 15:54
Laten we blij zijn dat er enige positieve dingen gechreven worden over deze drie sites.
Ik bedoel hiermee te zeggen ,ik vind het zo verschrikkelijk onbelangrijk wie de meeste leden heeft of welke site kwalitatief iemands voorkeur heeft.
Als Web-team lid van Kickbox.nl heb ik alleen maar goede ervaringen met leden van mixed-fight .Zo heeft Dirk Stal mij een enorme grote dienst verleent en mij enorm geholpen ,iets waarik hem erg dankbaar voor bent.Ook de nuchtere kijk van Halfshot op bepaalde zaken lees ik graag.
Kijk dat men mensen afkat is voor mij onbegrijpelijk,de Mods van alle 3 de sites werken belangeloos en vrijwillig.Ik geloof dat dit weleens wordt vergeten denk ik.
En verder bekijk ik met veel plezier zowel fightalk als Mixed-Fight.
Maar mijn werk en tijd steek ik in Kickbox.nl.En tja het broodje aap verhaal dat Hakim arrogant is klopt niet,maar goed dat zal dan weer door een guest weerlegt worden.Alles bij ons wordt( en dat mag ik best verklappen)alles besproken en samen beslist,wij hebben géén baas in de zin van 1 man die de touwtjes in handen heeft.Nee..we hebben een leidinggevende die alles maar dan ook alles wat op het gebied van wel of niet belangrijke beslissingen met elke Moderator overlegt ...en dan geldt de wet van de meerderheid beslist.
Normaal reageer ik nooit maar het is makkelijker om mensen te beledigen of pijn te doen in dit geval dan eens aan elkaar een compliment te geven voor wat we eigenlijk met elkaar bereiken op dit moment.

En de drie sites leveren puik werk af.

groetjes

Hannibal

Leuk om te lezen dat iemand mijn inbreng waardeert

En ook ik ben een regelmatiger bezoeker deze 3 forums.

Dragon Tail
03-07-2006, 17:00
Laten we blij zijn dat er enige positieve dingen gechreven worden over deze drie sites.
Ik bedoel hiermee te zeggen ,ik vind het zo verschrikkelijk onbelangrijk wie de meeste leden heeft of welke site kwalitatief iemands voorkeur heeft.
Als Web-team lid van Kickbox.nl heb ik alleen maar goede ervaringen met leden van mixed-fight .Zo heeft Dirk Stal mij een enorme grote dienst verleent en mij enorm geholpen ,iets waarik hem erg dankbaar voor bent.Ook de nuchtere kijk van Halfshot op bepaalde zaken lees ik graag.
Kijk dat men mensen afkat is voor mij onbegrijpelijk,de Mods van alle 3 de sites werken belangeloos en vrijwillig.Ik geloof dat dit weleens wordt vergeten denk ik.
En verder bekijk ik met veel plezier zowel fightalk als Mixed-Fight.
Maar mijn werk en tijd steek ik in Kickbox.nl.En tja het broodje aap verhaal dat Hakim arrogant is klopt niet,maar goed dat zal dan weer door een guest weerlegt worden.Alles bij ons wordt( en dat mag ik best verklappen)alles besproken en samen beslist,wij hebben géén baas in de zin van 1 man die de touwtjes in handen heeft.Nee..we hebben een leidinggevende die alles maar dan ook alles wat op het gebied van wel of niet belangrijke beslissingen met elke Moderator overlegt ...en dan geldt de wet van de meerderheid beslist.
Normaal reageer ik nooit maar het is makkelijker om mensen te beledigen of pijn te doen in dit geval dan eens aan elkaar een compliment te geven voor wat we eigenlijk met elkaar bereiken op dit moment.

En de drie sites leveren puik werk af.

groetjes

Hannibal

Leuk om te lezen dat iemand mijn inbreng waardeert

En ook ik ben een regelmatiger bezoeker deze 3 forums.

Ik ook, maar wie is Hannibal? :lol: