PDA

View Full Version : K-1 en sapp gooien Simon Rutz voor leeuwen???



Anonymous
29-06-2006, 16:30
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=393783

Lekker artiekel?
In de wandelgangen zijn getuigen, die gehoord hebben: dat er met Hells Angels en door Simon Rutz persoonlijk gedreigd zou zijn (artiekel parool)? Dit volgens Sapp die aangifte zou hebben gedaan of daarmee dreigt!
Een quote: Als jij niet vecht verlaat jij deze arena nooit meer! En je gaat gestrekt, no matter what.
Leuk zulke getuige en K-1 die weer een zondebok aan het creeren is voor hun rotzooi.

dtgerald
29-06-2006, 17:03
Lijkt me sterk.

}|^-_-^|{
29-06-2006, 17:20
Inderdaad, kan het me niet voorstellen. Simon Rutz is een professionele promotor die zich nooit zou inlaten met dingen die wettelijk niet mogen of maar op het randje zijn.

Wat hebben de Hell's Angels met Simon Rutz te maken?

Wat een onzin...

Lee Hottie # 1 fan
29-06-2006, 17:31
leuk artikel (artIEkel) maar er klopt geen zak van

Anonymous
29-06-2006, 17:35
Inderdaad, kan het me niet voorstellen. Simon Rutz is een professionele promotor die zich nooit zou inlaten met dingen die wettelijk niet mogen of maar op het randje zijn.

Samen met Badr een vrienden probleem oplossen??? vergeten???


Wat hebben de Hell's Angels met Simon Rutz te maken?

Waarschijnlijk sponsoring ofzo, of niks. Ik weet het niet maar gek klinkt dit natuurlijk niet echt. Jammer dat dit soort verhalen het imago weer kunnen verkloten. Waar of niet waar.

Anonymous
29-06-2006, 18:18
}|^-_-^|{ wrote:
Inderdaad, kan het me niet voorstellen. Simon Rutz is een professionele promotor die zich nooit zou inlaten met dingen die wettelijk niet mogen of maar op het randje zijn.

MEEN JE DIT NOU? come on...ben je echt zo naief?

Het zal geen Don Corleone zijn maar zoals jij het brengt is hij de heilige maagd maria...die onlangs nog wat maandjes vast zat...

Anonymous
29-06-2006, 19:17
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=393783

Lekker artiekel?
In de wandelgangen zijn getuigen, die gehoord hebben: dat er met Hells Angels en door Simon Rutz persoonlijk gedreigd zou zijn (artiekel parool)? Dit volgens Sapp die aangifte zou hebben gedaan of daarmee dreigt!
Een quote: Als jij niet vecht verlaat jij deze arena nooit meer! En je gaat gestrekt, no matter what.
Leuk zulke getuige en K-1 die weer een zondebok aan het creeren is voor hun rotzooi.

Ik ken maar 1 persoon op het forum die consequent artiekil in plaats van artikel schrijft. :D

Lee Hottie # 1 fan
29-06-2006, 19:23
en dat is??

De dikke nudist
29-06-2006, 19:58
Had ik wel willen zien.
Rutz die Sapp verrot scheldt.
Lijk me een grappig gezicht.

Je kan wel discusieren over of het waar is of niet, maar
als je er niet bij was is je mening net zo nuttig als die van de
dooie hamster van m'n zusje.

D.

Anonymous
29-06-2006, 20:04
Had ik wel willen zien.
Rutz die Sapp verrot scheldt.
Lijk me een grappig gezicht.

Je kan wel discusieren over of het waar is of niet, maar
als je er niet bij was is je mening net zo nuttig als die van de
dooie hamster van m'n zusje.

D.

??
Degene die de topic start haalt alleen maar aan wat er werdt gezegd in een officiele persverklaring van de K-1

De dikke nudist
29-06-2006, 20:16
Ik val niemand aan hoor :roll:
Maar je kan er donder op zeggen dat er mensen komen die
"zeker" weten dat een en ander wel of niet is gebeurd.

Maar nogmaals: niks dan warme gevoelens jegens jullie

D.

Anonymous
30-06-2006, 00:12
In Japan is er al een persconferentie door de K-1 organisatie gegeven dat Simon niks met deze zaak te maken heeft en dat dit een zaak is tussen de K-1 en Bob Sapp. Volgens de K-1 organisatie is deze brief opgemaakt door een advocaat van de PRIDE om zo ook de K-1 in een zwart daglicht te plaatsen. Het was toch ook Bob Sapp die al in een eerder uitgegeven persbericht bekendmaakte dat Simon gewoon een aardige kerel is die buiten zijn schuld in een moeilijke situatie kwam?Pff ik vind dat Simon het nog mooi opgelost heeft met Peter Aerts. Ik kan wel begrijpen als Simon woest zou zijn geweest maar ja wie zou dat niet zijn?

Virby
30-06-2006, 00:19
Jongens ik ga niet opnaaien, ik heb daarna gewoon ingelogd met mijn eigen login naam.

Ik zat tijdens het gala op het VIP terras aan de kant waar de vechters voor het 8-man toernooi werden gepresenteerd.

Je zag sapp idd opgefokt naar de ring lopen etc. Ik heb later simon ruts 2 hell's angels (waren daar een een groepje aanwezig) aan zien spreken op het vip terras en vervolgens liepen ze met z'n 3-en weg richting de uitgang.

Ik had zelf de indruk dat de angels ergens over werden aangesproken en het verder buiten gingen uitpraten, maar je kon zien dat er " iets" was.

Maar of dat met Sapp te maken had ??????

Virby
30-06-2006, 00:20
[quote="daarna"[/quote]

ik bedoelde ...daarom heb ik gewoon ingelogd

Emilio
30-06-2006, 02:46
Ik heb de volgende dag al via via gehoord dat het om Hells Angels ging. Mij leek dat toen al erg sterk en ik verklaarde die gene die het zei voor gek. Misschien toch een kern van waarheid in :D

Anonymous
30-06-2006, 03:07
Jongens ik ga niet opnaaien, ik heb daarna gewoon ingelogd met mijn eigen login naam.

Ik zat tijdens het gala op het VIP terras aan de kant waar de vechters voor het 8-man toernooi werden gepresenteerd.

Je zag sapp idd opgefokt naar de ring lopen etc. Ik heb later simon ruts 2 hell's angels (waren daar een een groepje aanwezig) aan zien spreken op het vip terras en vervolgens liepen ze met z'n 3-en weg richting de uitgang.

Ik had zelf de indruk dat de angels ergens over werden aangesproken en het verder buiten gingen uitpraten, maar je kon zien dat er " iets" was.

Maar of dat met Sapp te maken had ??????



heb het zelfde gezien ja

M.Hersisia
30-06-2006, 08:23
Inderdaad, kan het me niet voorstellen. Simon Rutz is een professionele promotor die zich nooit zou inlaten met dingen die wettelijk niet mogen of maar op het randje zijn.

Wat hebben de Hell's Angels met Simon Rutz te maken?

Wat een onzin...


Sorry hoor, maar de beste reputatie heeft onze goeie man niet en dat heeft die zich toch echt zelf aangedaan..! Beetje onzin wat je schrijft... :wink:

Anonymous
30-06-2006, 08:42
tis }|^-_-^|{ weer op zijn best. op en top sarcasme. of hoe je het ook noemt

Jay Hoov
30-06-2006, 09:04
Toen dit net allemaal was gebeurd, had ik nog op het forum gezegd, dat Sapp nooit zomaar de Arena zou verlaten, want waarom zou ie..........Maar dat was allemaal niet zo....dit verhaal is zeker ook verzonnen :roll:

Nou, als de Angels achter mij aan zouden komen, zou ik ook rennen voor m'n leven, geef em s ongelijk!

Anonymous
30-06-2006, 09:18
Denk niet dat toen Simon hoorde dat Sapp niet zou vechten, 'ooooh geeft niet hoor kerel, ik snap het wel, ga maar naar je hotel' heeft gezegd. Had die opgeblazen kop wel graag willen zien, god daar had ik al dat kaartje voor over gehad, een opgefokte Simon Rutz hahahahaa

Fightchick
30-06-2006, 09:50
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........

appelsap
30-06-2006, 10:33
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........

:P

Misschien gingen ze ook ff kijken of hun weddenschappen nog wel doorgingen....

Anonymous
30-06-2006, 11:06
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........


Whahahaha!! Ja die Simon weet het leuk te vertellen! :lol:

Anonymous
30-06-2006, 13:31
http://forum.kakutougi.info/showthread.php?p=93466#post93466

Anonymous
30-06-2006, 13:47
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........

Amsterdamse humor? :D :D

Anonymous
30-06-2006, 13:49
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........

als investeerders moesten ze natuurlijk wel weten wat er gaande is. :lol:

Anonymous
30-06-2006, 13:54
Lees de nieuwe Ring sport maar. Daarin vertelt Simon Rutz zijn versie van het verhaal. Hij zegt dat hij 2 bevriende Hell's Angels een kijkje achter de schermen heeft laten nemen. Puur uit interesse, los van het akkefietje met Sapp. Aldus Simon Rutz........

:P

Misschien gingen ze ook ff kijken of hun weddenschappen nog wel doorgingen....

Appelsap moet nu voor zijn leven vrezen. :D

AJSIJAMATU
01-07-2006, 00:02
Wat de ware toedracht is geweest, etc, tsja, er wordt al lange tijd over gespeculeerd. Sapp's vertrek ivm onenigheid tussen hem en K1-Japan, de 2 H. Angels, die backstage mochten, geen verdere uitleg van Rutz, and so on.

Wil alleen maar weer de respect uitspreken voor Peter Aerts, die gewoon de partij had aangenomen, na een portie bitterballen, de thaibroekje van Semmy, geen eigen bitje in, en toch onvoorbereid de fans in de Arena niet teleurstellen. Top! Alle respect maar weer, ondanks dat er niet echt geknald werd tijdens de partij. Balen voor Hoost, geen rematch, dat is wel treurig natuurlijk!