PDA

View Full Version : PRIDE open weight halve finale - *Spoiler*



Vincentino
30-06-2006, 23:00
Weet iemand toevallig hoelaat het begint, ik wilde het op afreeca gaan kijken namelijk.
Ik kan het echt nergens vinden namelijk.

Thanks alvast

Halfshot
01-07-2006, 10:37
nu, op mma tv

Jeru
01-07-2006, 10:55
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
LET THE PARTY START :twisted:

Jeru
01-07-2006, 11:05
**********SPOILER*********************************
















Nou lekker dan....
Yoshiro wint op medische interventie van Lee Eun Su. Zijn oog zat vrijwel dicht na wat G'n'P...

Jeru
01-07-2006, 11:14
Dit is de eerste keer dat ik het live kan zien dus vind het wel erg vet!!! Jammer dat het zo'n ongelovelijk lekker weer is....

Nu Belfort - Takahashi.

Jeru
01-07-2006, 11:17
*************SPOILER************************











EN weer afgelopen :lol:
Na 36 seconden op een gruwelijk lekkere linkerhoek van Belfort...

Wel kut dat het beeld steeds moet bufferen.... had gewoon bijna die KO gemist :evil:

Halfshot
01-07-2006, 11:19
Ik mag gewoon HQ kijken, zonder dat ik enig donatie heb gegeven???

Cool :D

Jeru
01-07-2006, 11:22
Damn!!! klootzak!! :wink:


NU de D-MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUNEBED
01-07-2006, 11:25
snap dr geen fuck van overal staat 2 juli ?!!! das morgen..... maar MMA tv staat lekker aan hiero dus mij hoor je niet zeuren

en als die high quality echt zo top is dan gaat er ook een donatie naartoe

Halfshot
01-07-2006, 11:26
Vreemd Alistar zit onder de pleisters??

Jeru
01-07-2006, 11:28
Ja man wat heeft ie nou weer in z'n nek????

Jeru
01-07-2006, 11:32
Hij vecht erg bekeken door het staand te houden. Geen energie verspillen in het begin.
Lil'Nog gaat die lowkicks zometeen wel voelen :P

Jeru
01-07-2006, 11:36
Eerste ronde goed gevochten!! Op de grond liet hij zijn guard niet passen dus dat is mooi. Staand was hij de betere.

HUNEBED
01-07-2006, 11:37
dat is kinesio-tape mannen www.fysiotape.nl

Jeru
01-07-2006, 11:41
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTT

Halfshot
01-07-2006, 11:41
KUT

Halfshot
01-07-2006, 11:47
Alistar verloren.

Na een hoek van Lil, zwaar aaangeslagen.
Waar door zijn hoek de handdoek in de ring gooide.

Dennuz
01-07-2006, 11:49
kut zooi :(:(

Jeru
01-07-2006, 11:59
Nakamura wint van Evangelista Santos op Kimura....

Halfshot
01-07-2006, 12:00
Cyborg vs Nakamura









Nakamura dmv van de arm van Cyborg in een onmogelijke hoek te draaien :D

Jeru
01-07-2006, 12:05
Nakamura dmv van de arm van Cyborg in een onmogelijke hoek te draaien :D

:lol:

Jeru
01-07-2006, 12:06
Zo die Fedor kan een aardig woordje Engels en Japans :wink:

HUNEBED
01-07-2006, 12:09
moet-ie bij jullie ook om de zoveel tijd bufferen ?

Jeru
01-07-2006, 12:11
Bij mij wel.... jammer genoeg :(

Bert Kops
01-07-2006, 12:11
Te gek he!

Alleen dat gebuffer is nep idd!

HUNEBED
01-07-2006, 12:16
heb ff een andere quality stream gepakt maar die buffered ook steeds, beeld kwaliteit wel hetzelfde trouwens

maar wat Über hard om gewoon weer lekker achter de computer *LIVE* Pride te zien....

edit/ het gevloek wordt nu met elk stilstaand beeld erger hier

2h2h
01-07-2006, 12:17
jongens leg t me aub nog 1 x uit of staat t in een andere topic al?

Hoe kan ik kijken?

Halfshot
01-07-2006, 12:20
http://www.mma-tv.net/main.php

en win- amp instaleren (als je dat nog niet had)

2h2h
01-07-2006, 12:24
thnx!

Jeru
01-07-2006, 12:34
Werdum - Nogueira is wel een vette pot!!!

Halfshot
01-07-2006, 12:39
Ik persoonlijk vind het een gruwlijke saaie pot tot nu toe.

Ik zit gewoon keihard te fluiten achter mijn computer :D

Jeru
01-07-2006, 12:43
Nogueira op punten....

Ashihara549
01-07-2006, 12:48
Misschien een hele domme vraag... maar wie is die man op het shirt van Wedrum???

Jeru
01-07-2006, 12:52
1 van zijn coaches...


Werdum's participation at PRIDE's Openweight Grand Prix continuance on July 1st was doubted last week, when it was announced that Mauricio Pereira had been fatally shot in Rio de Janeiro. Pereira, a Brazilian jiu-jitsu black belt under Flavio Behring, was a coach and close friend of Werdum. Pereira was admitted to Sao Bernardo Hospital, but later died there as medical crew was unable to stop his bleeding.

HUNEBED
01-07-2006, 13:07
toch scherpe analyses van die 2 Japanse verslaggevers van Xtm sports...

Jeru
01-07-2006, 13:09
toch scherpe analyses van die 2 Japanse verslaggevers van Xtm sports...

Beter dan die Smeets en Van Gelder :lol:

Anonymous
01-07-2006, 13:12
gaaf man live kijken. kijken jullie ook op een klein beeldje of heb ik de verkeerde winamp geinstaleerd
in ieder geval bedankt

HUNEBED
01-07-2006, 13:13
hehehe...

Jeru
01-07-2006, 13:13
Je kan het beeld vergroten door er rechts op te klikken en dan uit te kiezen hoe groot. Kan ook beeldvullend!!!

Anonymous
01-07-2006, 13:16
top bedankt

Jeru
01-07-2006, 13:27
Silva - Fujita |!!!!!

Anonymous
01-07-2006, 13:34
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

Anonymous
01-07-2006, 13:35
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

Jeru
01-07-2006, 13:35
Shit!!!! Die Silva is echt een sloper man!!! :twisted:
WHOEHOEE!!!

Anonymous
01-07-2006, 13:35
topper van silva

Marco (scheids)
01-07-2006, 13:44
Al laat de scheids in mijn opinie veel te lang doorgaan ... zn verdediging is al lang weg, en toch laat ie Silva nog doorknieen en trappen naar zn hoofd, de bel stopt de partij, daarna pas de scheids.

HUNEBED
01-07-2006, 13:46
Al laat de scheids in mijn opinie veel te lang doorgaan ... zn verdediging is al lang weg, en toch laat ie Silva nog doorknieen en trappen naar zn hoofd, de bel stopt de partij, daarna pas de scheids.

ja okay maar het is wel - ironhead - Fujita, die nog wel wat kan hebben... speelt ongetwijfeld mee + het is een Japanner

Roob
01-07-2006, 13:47
Al laat de scheids in mijn opinie veel te lang doorgaan ... zn verdediging is al lang weg, en toch laat ie Silva nog doorknieen en trappen naar zn hoofd, de bel stopt de partij, daarna pas de scheids.
x2

Jeru
01-07-2006, 13:51
WOOOOWWWW
Barnett wint wel heel makkelijk van Hunt!!!

HUNEBED
01-07-2006, 13:52
was dr al bang voor... én ook nog 'n entertainer die Barnett

Roob
01-07-2006, 13:54
Heel makkelijk ja. Perfecte gameplan van Barnett :D

Roob
01-07-2006, 13:55
MEGAVET trouwens.. ben aan het werk (taxi) maar er is geen klap te doen.. dan maar ff thuis PRIDE kijken LIVE!!! :D :lol:

Anonymous
01-07-2006, 13:56
hunt zal toch echt aan zijn grondwerk moeten werken als hij naar de top wil van pride

Anonymous
01-07-2006, 13:57
MEGAVET trouwens.. ben aan het werk (taxi) maar er is geen klap te doen.. dan maar ff thuis PRIDE kijken LIVE!!! :D :lol:

dat is pas makkelijk geld verdienen :D

Jeru
01-07-2006, 13:57
MEGAVET trouwens.. ben aan het werk (taxi) maar er is geen klap te doen.. dan maar ff thuis PRIDE kijken LIVE!!! :D :lol:

Echt cool idd. Helemaal als er meerderen zijn die het kunnen kijken. Geeft toch een gevoel van verbondenheid :mrgreen:

Nu alleen nog Yoshida - Crocop :P

Arjan
01-07-2006, 13:57
Dat barnett hunt zou verslaan lag er dik op, hunt is kansloos op de grond, neem aan dat dit ook gebeurd is?

Jeru
01-07-2006, 13:58
Uiteraard... via een soort van Kimura klem :wink:

Arjan
01-07-2006, 13:58
Wanneer moet crocop:? :lol: Ik heb hier extra mn wekker voor gezet.

HUNEBED
01-07-2006, 13:59
en nu gaat Yoshida Cro-cop opvouwen...

Ronald
01-07-2006, 13:59
WOOOOWWWW
Barnett wint wel heel makkelijk van Hunt!!!
Inderdaad, had ik niet zo makkelijk verwacht.

Wel jammer man, ik dacht ook dat het morgen pas was. Dus een hoop partijen gemist :(

Jeru
01-07-2006, 14:00
Klote Ronald!! Ik was gelukkig erg vroeg wakker voor een zaterdag :lol:

Arjan
01-07-2006, 14:00
Josh won met een keylock lees ik? Vet!!

CROCOP GOOO ZET EM OP!!!
Wint die wel!!

lama toch een kimura..

Jeru
01-07-2006, 14:02
Tering dat wijf schreeuwt effe Yoshida naar de ring :shock: :mrgreen:

Marco (scheids)
01-07-2006, 14:12
Als CroCop slim is trapt ie Yoshida's zn been verrot met low-kicks !!

Marco (scheids)
01-07-2006, 14:12
Zoals ik al zei ...lol... :lol:

Arjan
01-07-2006, 14:13
Round 1:

They touch gloves. Cro Cop fakes the left straight he always throws. Stalking Yoshida who is backing away. Overhand right by Yoshida. Cro cop with a hard straight. Hard lowkick by Cro Cop. Cro Cop feints the left straight again, lowkick. Skirts away from Yoshida's overhand right. Yoshida shoots for a single, and he has a leg, Cro Cop able to ward that off and now Yoshida has an upper body clinch- not where you want to be with him. They are against the ropes,Yoshida working for overhook control.

Yoshida clinched up with him in the corner, Shimada calling for action. They are giving Yoshida time here but he's not able to do anything with it, Cro Cop crossfacing Yoshida. Yoshida goes for the uchimata, he almost has it, but Cro Cop stays up. Straight by Cro Cop. Yoshida's gi going undone. Uppercut by Yoshida, they clinch, Yoshida with an uppercut on the break. Lowkick by Cro Cop.

Yoshida comes forward with a right. Right by Cro Cop, he throws a high kick which doesnt connect fully. Yoshida taps his head tauntint him like "come on, puti t here". They trade a little bit with neither guy connecting solid. Wild overhand by Yoshida misses. Lowkick by Yoshida. Hard lowkick by Cro Cop, you could hear the snap. Nother one as Yoshida with an anwkward counter. He goes for a leg but Cro Cop wards him off and hits him with a jab.

Yoshida goes for his own high kick, slips and falls into guard. Cro Cop follows him down into his guard? Huh, okay. Staying in tight to Yoshida who is holding an arm. Cro Cop explodes to break Yoshida's grip and postures up with some rights, sitting up high and then Yoshida holds him close. He gets free and decides to stand up. Overhand right by Yoshida, uppercut by Yoshi misses. Hard lowkick by Cro Cop.

Jeru
01-07-2006, 14:13
Nou dat was dan Yoshida :lol:

Marco (scheids)
01-07-2006, 14:13
Josh won met een keylock lees ik? Vet!!

CROCOP GOOO ZET EM OP!!!
Wint die wel!!

lama toch een kimura..

Heb de herhaling nog niet gezien, leek wel een hammer-lock :wink: of toch een kimura?

Ronald
01-07-2006, 14:15
Als CroCop slim is trapt ie Yoshida's zn been verrot met low-kicks !!
Een voorspellende blik :lol:

Arjan
01-07-2006, 14:15
Yoshida tries a middle kick, Cro Cop coutners with a hard lowkick. Lowkicks him again and Yoshida limps a bit, Cro Cop with a right high kick which is not on the mark. Hard lowkick by Cro Cop staggers Yoshida and he's clearly very hurt by them. Cro Cop chases him, throws a combination and knocks Yoshida down with an uppercut: Cro Cop thinks it's over and doesn't do anything, Yoshida falls to guard; Shimada is basically giving him time to get up,which is not cool. He finally gets up, Cro Cop hits him with a right, and another hard lowkick, sends him to the canvas again. Cro Cop walks away, Shimada is trying to give him TIME TO RECOVER! This is LAME! Yoshida cannot get up no matter how much time Shimada gives him and it's over, lowkick TKO.

Arjan
01-07-2006, 14:17
Iemand heeft de trappen opgeteld (weet niet of dit klopt) maar het schijnen er maar 8 te zijn,, damn dan trap je als een mutant!

HUNEBED
01-07-2006, 14:19
Cro-cop verdient ! goeie sprawls, goed grondwerk... terecht dat de bel werd geluid, 'had Yoshida hoger geschat deze pot

Ronald
01-07-2006, 14:22
Toch een hele mooie finale de volgende keer: Nog, Silva, Barnett en Cro Cop.

Arjan
01-07-2006, 14:23
Das tof want ik wil Cro Cop nog tegen Silva zien en nog tegen Nog.. barnett hoeft van mij niet.

Anonymous
01-07-2006, 14:34
silva - crocop

nog -barnett

met in de finale silva tegen nog (hoop ik)

denk toch dat veel mensen silva hebben onderschat

jammer van d-man(succes bij je volgende pot)

The Bulldog
01-07-2006, 15:29
Silva laat weer even zien wat hij ook al weer is dus... erug vet..

Dan mis je fedor ipv barnet eigenlijk he...

HUNEBED
01-07-2006, 15:56
finale werd al aangegeven direct na de partijen :

Nog - Silva
Barnett - Cro-cop

Arjan
01-07-2006, 15:58
bah josh vs crocop hoef ik niet te zien.. :?
Dit wordt dus Crocop - Silva

mossad
01-07-2006, 16:17
bah josh vs crocop hoef ik niet te zien.. :?
Dit wordt dus Crocop - Silva

Ik zie niet in hoe Silva zou moeten winnen van Nog. Het kan altijd natuurlijk en Silva heeft bewezen een hele grote te zijn, maar Nog is qua stijl zo'n beetje het beroerdste wat Silva kan tegenkomen. Nog is een goede bokser en kan counteren, hij is geweldig op de grond en hij kan niet KO gaan.

Crocop zal zijn beste vorm mee moeten nemen om Barnett te verslaan maar ik denk wel dat het hem lukt. Had liever Silva vs Crocop gezien want dat was een langverwachte rematch en Nog vs Barnett lijkt me ook niet verkeerd.

Anonymous
01-07-2006, 17:42
wel vreemd dat er op de site en zo 2 juli staat en dat het dan gewoon op 1 juli is :roll:

Silat
01-07-2006, 18:16
vet zeg, ik het blijft zich gewoon herhalen, de hele show!

Heel jammer van D-man, ik heb alleen de recap gezien van hem.

bij Silva ging ik helemaal uit m'n dak.
Barnett vind ik saai, jammer ik had liever hunt gezien.
Cro Cop trapte echt bruut hard zeg.

Jammer van de finals ja. Idd beter wat mossad zegt.
De rematch Cro Cop Silva.. zou nog kunnen , maar het zou bijna een wonder zijn als Silva van Nog zal winnen.

Jochem
01-07-2006, 21:13
Ik vind het meer dan oke, vind Barnett tot nu toe een leuke vechter om naar te kijken, en ik wil em nog wel eens tegen CC zien. Silva-nog zal wel een slugfest worden, met Silva die KO gaat, aangezien Nog een freak of nature is met die kin.

Anonymous
02-07-2006, 13:56
Ik vind het meer dan oke, vind Barnett tot nu toe een leuke vechter om naar te kijken, en ik wil em nog wel eens tegen CC zien. Silva-nog zal wel een slugfest worden, met Silva die KO gaat, aangezien Nog een freak of nature is met die kin.
Fujita's kin is een stuk beter dan die van Nog. Ik zie silva zeker niet kansloos tegen Nog.

Barnett is fysiek sterk. Crocop is altijd gevaarlijk met zijn trappen. Nog is erg allround. En silva is net als Crocop altijd gevaarlijk en heeft een perfecte conditie.

Maakt niet zoveel uit wie tegen wie vecht, omdat ze allemaal hun goeie kanten hebben. Niemand is onverslaanbaar van de 4.

Jeru
02-07-2006, 14:00
Fujita's kin is een stuk beter dan die van Nog. Ik zie silva zeker niet kansloos tegen Nog.



Weet je het zeker? Nogueira is nog nooit KO gegaan!!!

Nickuraba
02-07-2006, 14:11
naah ik vind dat nog zijn boxing skills ver boven die van wanderlei uit steken...

wandy gooit veel hoeken, nog juist veel directes!!...ik denk dat wanderlei verdomd goed moet oppassen

The Bulldog
02-07-2006, 17:00
Fujita's kin is een stuk beter dan die van Nog. Ik zie silva zeker niet kansloos tegen Nog.



Weet je het zeker? Nogueira is nog nooit KO gegaan!!!

Futji hiervoor wel dan?

Ko gaan heeft niet alleen met de slaan kracht maar ook met salvo wat je krijgt.. Silva geeft ze en hard en vreselijk snel achter elkaar..

erder 4 tot 2 dan een combi van 2...
Maar hij zal het toec echt zo moeten proberen denk ik...op de grond zal Nog hen denk ik bjj les geven ondanks de graat van silva..

Arjan
02-07-2006, 19:38
Ik weet niet hoe Nog is met knee defence ofzo, als silva hem pakt hoeft die niet ko te gaan de scheids kan ook ingrijpen... ik ga toch voor silva hier

The Bulldog
03-07-2006, 00:08
Zou een superstunt zijn want dan plaatst hij zich op het platform van Fedor....

Ben echt super benieuwd naar de volgende ronde....DEAM`N!!!

Jay Hoov
05-07-2006, 10:00
Ik vind het meer dan oke, vind Barnett tot nu toe een leuke vechter om naar te kijken, en ik wil em nog wel eens tegen CC zien. Silva-nog zal wel een slugfest worden, met Silva die KO gaat, aangezien Nog een freak of nature is met die kin.

Silva die KO gaat...weer zo'n hater..hahahaha, jammer van je man, maar Silva staat voorlopig WEER in de halve finale, hij doet het weer.......Als Nog vecht zoals tegen Werdum, wint Silva op KO!!!!!

p diddy
05-07-2006, 10:11
naah ik vind dat nog zijn boxing skills ver boven die van wanderlei uit steken...

wandy gooit veel hoeken, nog juist veel directes!!...ik denk dat wanderlei verdomd goed moet oppassen

Eerst heeft fujita een te dikke schedel.........KO......en als Nog gaat staan met silva....zie ik het zo gebeuren............ :lol: :D

Remco
05-07-2006, 10:41
Tja Josh Barnett...

Het oogt wat traag, hij vecht niet superslim. Echt sympathiek vind ik hem ook niet, zeker in zijn UFC tijd irriteerde ik me aan zijn "slasher-antics" en met roids van Randy winnen is ook niet echt cool.

Maar... het is wel een enorm talent. Sinds hij op 21 jarige leeftijd dat zieke Superbrawl 13 toernooi won, met monsters als John Marsch, Bobby Hoffman, Travis Fulton, Ricco Rodriquez en Heath Herring in de mix, heb ik een zwak voor hem. Hij is "the fat kid" die altijd gepest werd maar nu uit is op wraak!

Daarnaast is hij altijd in voor een slugfest. Soms erg dom, zeker wanneer je dat tegen betere strikers als Pedro Rizzo en Cro Cop doet, maar dat zijn wel zijn enige verliespartijen.

Kortom, het is allemaal niet superstrak en superspektaculair, maar wel effectief en daarnaast is het iemand die er staat! Wie kan zeggen dat hij een submission weet aan te leggen bij Nakamura, Schilt, Alexander, Severn (in 2000) en Hunt? Vooral van de laatste dacht iedereen dat hij eruit gebeukt zou worden. Binnen twee minuten draaide hij echter Mark Hunt een arm uit.

Ik hoop dat Josh de titel pakt.

Anonymous
05-07-2006, 11:34
Ik wil toch ff kwijt op de reactie dat Silva toch weer in de halve finale staat..

Vind dat hij echt te veel beschermt word door Pride, hij is een uitstekend vechter en misschien wel de beste die Pride heeft maar vind het wel weer raar dat hij gewoon in de 2e ronde meteen mag aantreden. Van Fujita weten wij allemaal dat hij niet goed is maar sterk en een ijzere kin heeft...

De overwinning van Silva op Fujita is erg goed en daar ga ik ook geen kritiek op geven maar Silva moet zich nu wel echt gaan bewijzen..

Denk toch eerlijk dat hij de minste is van de 4
Hoewel hij het goed deed tegen Crocop de eerste wedstrijd denk ik dat Crocop nu gegroeid is als vechter. Nog is favoriet om alles te winnen dus dit gaat hij ook niet redden en Barnett is heel sterk en ook nog goed...

Het word een interessante halve finale waarbij mijn ogen vooral gericht zijn op Silva. Ik vond hem de laatste tijd niet echt goed en zag zijn "oude" style niet meer. Met zijn overwinning op Fujita laat hij toch een beetje zien dat hij weer de oude is maar ik ben nog niet overtuigd...

Dus ben nog geen Silva hater maar ook nog geen Silva lover...
De volgende Pride zal mij moeten overtuigen wat ik dan wel ben ;)

Jay Hoov
05-07-2006, 11:43
Silva heeft het recht om de 2e ronde in te stappen...hij heeft het beste record van Pride, en is de Champ, en heeft een tournooi op z'n naam staan...ben wel ff benieuwd wie jij dan zou laten invallen!
Verder is Silva de enige LHW van de 4, dus hij krijgt het sowieso het zwaarst.
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........
Silva is juist degene die NOOIT een uitdaging uit de weg gaat.....Hij had ook nee kunnen zeggen....!

Ps Je kraakt hem tenmiste niet af, zoals er een hoop op dit forum doen!

ICON
05-07-2006, 11:50
Silva heeft het recht om de 2e ronde in te stappen...hij heeft het beste record van Pride, en is de Champ, en heeft een tournooi op z'n naam staan...ben wel ff benieuwd wie jij dan zou laten invallen!
Verder is Silva de enige LHW van de 4, dus hij krijgt het sowieso het zwaarst.
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........
Silva is juist degene die NOOIT een uitdaging uit de weg gaat.....Hij had ook nee kunnen zeggen....!

Ps Je kraakt hem tenmiste niet af, zoals er een hoop op dit forum doen!

zucht daar gaat ie weer :)

ik ben ook een fan van silva maar kap s met dat gezeur over dat cro cop en rampage beschermt worden.. kijk eens gewoon eventjes naar hun records

Jay Hoov
05-07-2006, 11:57
Silva heeft het recht om de 2e ronde in te stappen...hij heeft het beste record van Pride, en is de Champ, en heeft een tournooi op z'n naam staan...ben wel ff benieuwd wie jij dan zou laten invallen!
Verder is Silva de enige LHW van de 4, dus hij krijgt het sowieso het zwaarst.
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........
Silva is juist degene die NOOIT een uitdaging uit de weg gaat.....Hij had ook nee kunnen zeggen....!

Ps Je kraakt hem tenmiste niet af, zoals er een hoop op dit forum doen!

zucht daar gaat ie weer :)

ik ben ook een fan van silva maar kap s met dat gezeur over dat cro cop en rampage beschermt worden.. kijk eens gewoon eventjes naar hun records

Pffff...heb je dat gezeik van die Icon ook weer......Silva is mijn held en hij wint, dus ja....
Gaan jullie maar D man z'n pik zuigen!

ICON
05-07-2006, 12:02
Silva heeft het recht om de 2e ronde in te stappen...hij heeft het beste record van Pride, en is de Champ, en heeft een tournooi op z'n naam staan...ben wel ff benieuwd wie jij dan zou laten invallen!
Verder is Silva de enige LHW van de 4, dus hij krijgt het sowieso het zwaarst.
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........
Silva is juist degene die NOOIT een uitdaging uit de weg gaat.....Hij had ook nee kunnen zeggen....!

Ps Je kraakt hem tenmiste niet af, zoals er een hoop op dit forum doen!

zucht daar gaat ie weer :)

ik ben ook een fan van silva maar kap s met dat gezeur over dat cro cop en rampage beschermt worden.. kijk eens gewoon eventjes naar hun records

Pffff...heb je dat gezeik van die Icon ook weer......Silva is mijn held en hij wint, dus ja....
Gaan jullie maar D man z'n pik zuigen!

ik zeg ook nergens dat silva niet wint.

Jay Hoov
05-07-2006, 12:06
Silva heeft het recht om de 2e ronde in te stappen...hij heeft het beste record van Pride, en is de Champ, en heeft een tournooi op z'n naam staan...ben wel ff benieuwd wie jij dan zou laten invallen!
Verder is Silva de enige LHW van de 4, dus hij krijgt het sowieso het zwaarst.
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........
Silva is juist degene die NOOIT een uitdaging uit de weg gaat.....Hij had ook nee kunnen zeggen....!

Ps Je kraakt hem tenmiste niet af, zoals er een hoop op dit forum doen!

zucht daar gaat ie weer :)

ik ben ook een fan van silva maar kap s met dat gezeur over dat cro cop en rampage beschermt worden.. kijk eens gewoon eventjes naar hun records

Pffff...heb je dat gezeik van die Icon ook weer......Silva is mijn held en hij wint, dus ja....
Gaan jullie maar D man z'n pik zuigen!

ik zeg ook nergens dat silva niet wint.

weet ik :twisted:

Anonymous
05-07-2006, 13:04
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Jay Hoov
05-07-2006, 13:20
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Is goed guest :? :?

Tsuki
05-07-2006, 13:23
Tja Josh Barnett...

Het oogt wat traag, hij vecht niet superslim. Echt sympathiek vind ik hem ook niet, zeker in zijn UFC tijd irriteerde ik me aan zijn "slasher-antics" en met roids van Randy winnen is ook niet echt cool.

Maar... het is wel een enorm talent. Sinds hij op 21 jarige leeftijd dat zieke Superbrawl 13 toernooi won, met monsters als John Marsch, Bobby Hoffman, Travis Fulton, Ricco Rodriquez en Heath Herring in de mix, heb ik een zwak voor hem. Hij is "the fat kid" die altijd gepest werd maar nu uit is op wraak!

Daarnaast is hij altijd in voor een slugfest. Soms erg dom, zeker wanneer je dat tegen betere strikers als Pedro Rizzo en Cro Cop doet, maar dat zijn wel zijn enige verliespartijen.

Kortom, het is allemaal niet superstrak en superspektaculair, maar wel effectief en daarnaast is het iemand die er staat! Wie kan zeggen dat hij een submission weet aan te leggen bij Nakamura, Schilt, Alexander, Severn (in 2000) en Hunt? Vooral van de laatste dacht iedereen dat hij eruit gebeukt zou worden. Binnen twee minuten draaide hij echter Mark Hunt een arm uit.

Ik hoop dat Josh de titel pakt.

remco is correct ik hoop ook dat jos de titel pakt .....................

p diddy
05-07-2006, 13:26
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Wat Jay hoov bedoeld.......is dat rampage/crocop toch aardig wat partijen hebben verloren in Pride, vergeleken met wanderlei!!!! En als ze hadden verloren, altijd weer een japannertje kregen voorgeschoteld om weer in de winningmood te komen...maar dat is mijn mening :shock:

Remco
05-07-2006, 13:30
Goede tweede bij mij is Wanderlei, die toch een maatje kleiner is maar zijn vechtersmentaliteit en aggressie wel eens beloond mag zien.

Ik hoop dat ie de tamme Nogueira pakt. Zijn partij tegen Werdum was precies zoals verwacht....

Daarnaast is de match-up Wanderlei-Fedor een om van te smullen!!!



Uiteindelijk zie ik geen van vieren Fedor pakken trouwens.

p diddy
05-07-2006, 13:31
Goede tweede bij mij is Wanderlei, die toch een maatje kleiner is maar zijn vechtersmentaliteit en aggressie wel eens beloond mag zien.

Ik hoop dat ie de tamme Nogueira pakt. Zijn partij tegen Werdum was precies zoals verwacht....

Daarnaast is de match-up Wanderlei-Fedor een om van te smullen!!!



Uiteindelijk zie ik geen van vieren Fedor pakken trouwens.

helemaal mee eens!!!! :!:

Jay Hoov
05-07-2006, 13:35
Goede tweede bij mij is Wanderlei, die toch een maatje kleiner is maar zijn vechtersmentaliteit en aggressie wel eens beloond mag zien.

Ik hoop dat ie de tamme Nogueira pakt. Zijn partij tegen Werdum was precies zoals verwacht....

Daarnaast is de match-up Wanderlei-Fedor een om van te smullen!!!



Uiteindelijk zie ik geen van vieren Fedor pakken trouwens.

helemaal mee eens!!!! :!:

X2!

@Guest...als je dat niet begrijpt, kan je beter gaan dammen!

Anonymous
05-07-2006, 13:36
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Wat Jay hoov bedoeld.......is dat rampage/crocop toch aardig wat partijen hebben verloren in Pride, vergeleken met wanderlei!!!! En als ze hadden verloren, altijd weer een japannertje kregen voorgeschoteld om weer in de winningmood te komen...maar dat is mijn mening :shock:
Dat is misschien zo, maar deze vechters hebben allebei ongeveer al hun concurrenten bevochten, terwijl wanderlei Silva vechters als Randleman, Igor, Rogerio, Allistair, Belfort(rematch) ontlopen heeft (al dan niet door Pride) en een stuk meer japanese 'cans' in mekaar heeft getimmerd.

p diddy
05-07-2006, 13:55
Die privelege heb je als je de THE CHAMP bent :lol:

Jay Hoov
05-07-2006, 14:05
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Wat Jay hoov bedoeld.......is dat rampage/crocop toch aardig wat partijen hebben verloren in Pride, vergeleken met wanderlei!!!! En als ze hadden verloren, altijd weer een japannertje kregen voorgeschoteld om weer in de winningmood te komen...maar dat is mijn mening :shock:
Dat is misschien zo, maar deze vechters hebben allebei ongeveer al hun concurrenten bevochten, terwijl wanderlei Silva vechters als Randleman, Igor, Rogerio, Allistair, Belfort(rematch) ontlopen heeft (al dan niet door Pride) en een stuk meer japanese 'cans' in mekaar heeft getimmerd.

Je mag niet zomaar tegen Wandy...dat moet je verdienen :wink: :wink:

Ralph
05-07-2006, 14:07
Waarom mogen al die cans het dan wel? ;)

Jay Hoov
05-07-2006, 14:25
Waarom mogen al die cans het dan wel? ;)

Gewoon titelverdediging hoor......Wandy is en blijft gewoon lekker de champ..hahahahaha...vervelend he!

ICON
05-07-2006, 14:49
En als iemand beschermd word bij Pride, is het Cro-cop, en Rampage........

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt..

Wat Jay hoov bedoeld.......is dat rampage/crocop toch aardig wat partijen hebben verloren in Pride, vergeleken met wanderlei!!!! En als ze hadden verloren, altijd weer een japannertje kregen voorgeschoteld om weer in de winningmood te komen...maar dat is mijn mening :shock:

zuchtttttttttttt
nogmaals ik ben groot silva fan hij is gewoon de beste in zn gewichtsklasse.
dus daar hoef je niet nog een keer mee te komen

silva heeft van zijn 26 pride partijen 14 keer tegen een japanner gestaan
cro cop heeft van zijn 21 pride partijen 6 keer tegen een japanner gestaan
rampage heeft van zijn 16 partijen 5 keer tegen een jappaner gestaan( en 1x tegen een koreaan)

bovendien zijn voor de OWGP de laatste 8 partijen van cro cop niet tegen een japanner geweest. hij heeft gevochten tegen fedor alex barnett hunt coleman. etc etc etc etc..

begint t n beetje duidelijk te worden al??

ICON
05-07-2006, 14:49
Waarom mogen al die cans het dan wel? ;)

Gewoon titelverdediging hoor......Wandy is en blijft gewoon lekker de champ..hahahahaha...vervelend he!

weet je hoe vaak silva zijn titel heeft verdedigt ??

p diddy
05-07-2006, 14:51
mooi dat je dat allemaal uit heb gezocht......maar hij is de champ en blijft de champ.........cro cop heeft niks.........het enige wat hij altijd zegt......I want fiedor :?

Jay Hoov
05-07-2006, 14:55
Hahahahaha...Zit het je dwars Icon....nou, je doet wel je best!
Maar uh, wat hebben Cro-cop en Rampage dan behaald in Pride..hahahaha..helemaal niks!!!!

Silva Silva Silva....DE MAN!

p diddy
05-07-2006, 14:57
Waar vecht Rampage.....eigenlijk.....op dit moment???? :?

Jay Hoov
05-07-2006, 14:58
Waar vecht Rampage.....eigenlijk.....op dit moment???? :?

Zonnehuis?

p diddy
05-07-2006, 14:58
als b-klasser?

Jay Hoov
05-07-2006, 14:59
als b-klasser?

Tegen Icon?

p diddy
05-07-2006, 15:00
Die geef ik aan Icon met een straat lengte verschil :lol: :D

Halfshot
05-07-2006, 15:04
Slowchat

ICON
05-07-2006, 15:06
mooi dat je dat allemaal uit heb gezocht......maar hij is de champ en blijft de champ.........cro cop heeft niks.........het enige wat hij altijd zegt......I want fiedor :?


Hahahahaha...Zit het je dwars Icon....nou, je doet wel je best!
Maar uh, wat hebben Cro-cop en Rampage dan behaald in Pride..hahahaha..helemaal niks!!!!

Silva Silva Silva....DE MAN!


jezus man ik zeg toch dat ik silva ook de beste vindt!!!!!!!
dat discussieren met jullie is ook leuk. ik haal jullie argumenten, dat crocop en rampage alleen maar japanners krijgen nadat ze verloren hebben onderuit.
en dan hebben jullie als tegenargument wat hebben en cro cop en rampage behaald?? slaat echt als een lul op een drumstel

oh en rampage vecht in de wfa.
en dat wordt een grote organisatie in amerika. schrijf t maar op

Jay Hoov
05-07-2006, 15:29
mooi dat je dat allemaal uit heb gezocht......maar hij is de champ en blijft de champ.........cro cop heeft niks.........het enige wat hij altijd zegt......I want fiedor :?


Hahahahaha...Zit het je dwars Icon....nou, je doet wel je best!
Maar uh, wat hebben Cro-cop en Rampage dan behaald in Pride..hahahaha..helemaal niks!!!!

Silva Silva Silva....DE MAN!


jezus man ik zeg toch dat ik silva ook de beste vindt!!!!!!!
dat discussieren met jullie is ook leuk. ik haal jullie argumenten, dat crocop en rampage alleen maar japanners krijgen nadat ze verloren hebben onderuit.
en dan hebben jullie als tegenargument wat hebben en cro cop en rampage behaald?? slaat echt als een lul op een drumstel

oh en rampage vecht in de wfa.
en dat wordt een grote organisatie in amerika. schrijf t maar op

Discussie??????
Ik zie geen discussie hoor...Wandy is gewoon de man, en er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen hebben...hahahahahaha....vervelend voor ze!
En Cro-co en Rampage...tja, net zoals Allister...net niet!

p diddy
05-07-2006, 15:32
WFA........als dat de grootste wordt???......zal nog wel effe duren, dan ga ik ervan uit dat hij alweer de laan is uitgestuurd!!! :?

Jay Hoov
05-07-2006, 15:33
WFA........als dat de grootste wordt???......zal nog wel effe duren, dan ga ik ervan uit dat hij alweer de laan is uitgestuurd!!! :?

Hebben ze altijd Cro-cop nog :twisted:

Jay Hoov
05-07-2006, 15:34
Slowchat

Moderator?

p diddy
05-07-2006, 15:34
Slowchat

Moderator?

of zware spammer :?

ICON
05-07-2006, 15:44
WFA........als dat de grootste wordt???......zal nog wel effe duren, dan ga ik ervan uit dat hij alweer de laan is uitgestuurd!!! :?

jullie waren geen 12 toch? ik zei grote niet grootste

en verder...
jullie hebben gelijk mannen. over alles. nu zal jullie dag ook weer goed zijn

Jay Hoov
05-07-2006, 15:46
WFA........als dat de grootste wordt???......zal nog wel effe duren, dan ga ik ervan uit dat hij alweer de laan is uitgestuurd!!! :?

jullie waren geen 12 toch? ik zei grote niet grootste

en verder...
jullie hebben gelijk mannen. over alles. nu zal jullie dag ook weer goed zijn

Dank je.....dat wou ik horen!
Kan je dat volgende keer niet meteen zeggen, scheelt mij weer tikwerk :wink:

p diddy
05-07-2006, 15:46
Me dag is altijd goed....maar thx anyway Icon

Anonymous
05-07-2006, 15:51
diddie en hoov...bassie en adriaan...

Jay Hoov
05-07-2006, 15:53
diddie en hoov...bassie en adriaan...

Je vergeet Guest aka the Bitch!!!!

p diddy
05-07-2006, 16:01
diddie en hoov...bassie en adriaan...

jij durft.................... :?

Anonymous
05-07-2006, 16:11
diddie en hoov...bassie en adriaan...

Je vergeet Guest aka the Bitch!!!!

ik dacht dat diddy je bitch was?!!

p diddy
05-07-2006, 16:14
stoer man als geust :? .........net als me vorige post JE DURFT :?

Ronald
05-07-2006, 19:02
On topic graag mensen...

fedor
08-07-2006, 00:05
...
Wat mij betreft mag Barnett de hele deksele zooi winnen..kan 'ie eindelijk z'n uitspraak..."Fedor, you're dead..*japanse gebrabbel.."
kracht bijzetten..

Crocop,tsja...ik vind het opvallend dat hij opeens heel erg meelevend is met z'n tegenstanders na een partij als de tegenstander een grote Japanse naam is.
Eerst Cropcop als ehbo-er na de partij tegen Minowa en nu Crocop die Yosihda helpt uit de ring?..mooi stukje toneel....of misschien bang dat de Japanners bij je volgende gevecht de kant van je tegenstander kiezen?..I'll let you decide...

En Silva....meer dan respect voor die man..toen de OWGP begon, heb ik interviews gelezen met 'm dattie niet mee deed vanwege blesures en dat hij eigenlijk een beetje "gestressed" was van alle hectiek om zijn persoon. Hij was blij dat hij eindelijk lekker met z'n gezinnetje op stap kon. Als je dan toch weer gevraagd wordt omdat Fedor uitvalt en je komt gewoon opdagen en je wint tegen iemand die meer dan 20 pounds zwaarder is...respect met een :!:

Weet iemand trouwens wat er zou gebeuren als Wanderlei dit tournooi zou winnen...ik weet dat 3 van de 4 graag tegen Fedor zouden willen knokken omdat ze nou eenmaal zwaargewicht zijn. Waarom zou Silva dit willen als zijnde Middleweight champion? Ik denk dat de Pride organisatie dit ook in het achterhoofd houdt..

En ook nog onze Alistair...die Nog helemaal aan het slopen was en dan toch weer 1 klein momentje en weer trekt hij aan het kortste end...eeuwig zonde (al hielp die nek blessure nou ook niet echt mee moet ik eerlijk zeggen). Bijna een replay van Werdum...Alistair is aan het winnen, 1 kleine blackout en *boem* voorbij..

The Bulldog
10-07-2006, 17:40
Lijkt me nagenoeg onmogelijk voor Silva om te winnen dit toernooi , maar ik gun hem zeker de winst..

Ondanks de dingen waar hij mee liep , heeft hij zich toch goed scherp gezet voor de afgelopen partij dus knallen...

Allistair ...tja zoals fedor hierboven schreef..even een black out en klaar... dat is het nivo waar deze mannen op vechten denk ik...

the white buffalo
12-07-2006, 02:52
hmm mag ik ff vragen dan wanneer die partijen zijn? :oops: