PDA

View Full Version : Vraagje mbt Cage Rage



Highline
05-07-2006, 14:31
ik zit nu cage rage te kijken van afgelopen weekend, ik heb nog nooit eerder een geheel cage rage event gezien en nu hebben ze het er over dat de scheidsrechter de open guard rule toestaat. nu is mijn vraag, wat is dit precies??

Anonymous
05-07-2006, 15:46
ik zit nu cage rage te kijken van afgelopen weekend, ik heb nog nooit eerder een geheel cage rage event gezien en nu hebben ze het er over dat de scheidsrechter de open guard rule toestaat. nu is mijn vraag, wat is dit precies??

Afhankelijk waar de vechters zich bevinden (als je de kooi van Cage Rage ziet dan zie je een octagon-belijning in de octagon) en als er een van beiden op de grond ligt kan de scheidsrechter het 'open guard' commando geven... daarna mag je als staande vechter footstamps en soccerkicks geven.

Groet, Sportfan

Highline
05-07-2006, 16:59
ik zit nu cage rage te kijken van afgelopen weekend, ik heb nog nooit eerder een geheel cage rage event gezien en nu hebben ze het er over dat de scheidsrechter de open guard rule toestaat. nu is mijn vraag, wat is dit precies??

Afhankelijk waar de vechters zich bevinden (als je de kooi van Cage Rage ziet dan zie je een octagon-belijning in de octagon) en als er een van beiden op de grond ligt kan de scheidsrechter het 'open guard' commando geven... daarna mag je als staande vechter footstamps en soccerkicks geven.

Groet, Sportfan

ok dat is al een stuk duidelijker, maar die octagon belijning was mij idd al opgevallen maar wat is daar dan precies het nut van (ja ik ben nieuwsgierig :D)

Highline
05-07-2006, 17:01
Goed bezig, Highline.
Ik snap het ook niet.

high five *klets*

marcelt
05-07-2006, 17:13
Waar bekijken jullie Cage Rage dan?

Highline
05-07-2006, 17:52
Waar bekijken jullie Cage Rage dan?

zie multi media gedeelte als je toegang hebt ;)

A.F.
05-07-2006, 18:51
ze geven die open guard regel tussen de lijnen en niet vlakbij de kooi ivm met gevaar voor de vechters....

ga jij maar is iemand voetstompen die vastligt met ze hoofd tegen de kooi!

ik denk dat je ze kop verbrijzeld! snappie?

ik heb thuis een cagerage boekkie waar het in staat uitgelegd! zal kijken of ik het vanavond ff erop kan gooien

Highline
05-07-2006, 21:47
ze geven die open guard regel tussen de lijnen en niet vlakbij de kooi ivm met gevaar voor de vechters....

ga jij maar is iemand voetstompen die vastligt met ze hoofd tegen de kooi!

ik denk dat je ze kop verbrijzeld! snappie?

ik heb thuis een cagerage boekkie waar het in staat uitgelegd! zal kijken of ik het vanavond ff erop kan gooien

ok zal leuk zijn, alvast bedankt iig! het wordt me steeds duidelijker iig :)

Silat
05-07-2006, 23:11
idd scherpe opmerking.

Eigenlijk heel logisch. Zouden ze in de UFC ook moeten doen.

Highline
05-07-2006, 23:29
idd scherpe opmerking.

Eigenlijk heel logisch. Zouden ze in de UFC ook moeten doen.

idd, maakt het wel veiliger, je krijgt idd niet die taferelen dat iemand helemaal vast ligt tegen de kooi

Jochem
06-07-2006, 15:03
Dat lijkt mij persoonlijk juist heel vet. Iemand tegen dat hek aan pinnen en dan los gaan.

Shogun geeft op een gegeven moment een of andre jap footstomps terwijl hij met zijn hoofd tegen de ring"paal" aanzit. Dat vond ik al erg grof, maar met die kooi trap je iemand echt helemaal naar zijn grootje. Doen dus! ;)

ROIDRAGE
06-07-2006, 20:27
idd scherpe opmerking.

Eigenlijk heel logisch. Zouden ze in de UFC ook moeten doen.


in de UFC mogen toch geen footstomps naar het hoofd?

A.F.
06-07-2006, 22:15
ik vind het een prima regel dat het niet mag ...en alleen tussen de aangegeven lijnen! de veiligheid van de vechter gaat voor boys!

The Bulldog
07-07-2006, 21:40
ik vind het een prima regel dat het niet mag ...en alleen tussen de aangegeven lijnen! de veiligheid van de vechter gaat voor boys!

ook zo