PDA

View Full Version : Vraag over Melvin Manhoef @ Cage Rage 17



Anonymous
05-07-2006, 15:44
Ik zat net het hele cage event te kijken. Melvin zei in het pre fight interview dat hij gearessteerd was toen ie naar engeland kwam. Op t vliegveld misschien? Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Bij voorbaat dank..

Anonymous
05-07-2006, 15:48
Ik zat net het hele cage event te kijken. Melvin zei in het pre fight interview dat hij gearessteerd was toen ie naar engeland kwam. Op t vliegveld misschien? Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Bij voorbaat dank..


Dit doet toch niets af aan zijn sportieve prestatie? Hij moest daar vechten en vocht daar!

Anonymous
05-07-2006, 15:49
zeg ik ook niet. Ik ben een grote fan van manhoef. Wil alleen weten hoe of wat. Absoluut geen disrespect of wat dan ook!

MMA Fan
05-07-2006, 16:46
hij is aangekomen en heeft zijn titel met succes verdedigd.....RESPECT....de rest doet er niet toe.

ICON
05-07-2006, 16:54
als manhoef dat vertelt in een interview dan is dat toch gewoon een normale vraag of niet

MMA Fan
05-07-2006, 16:57
het zal wel gaan om een misverstand...belangrijker is toch dat ie nog steeds de titel heeft.

Highline
05-07-2006, 17:00
werd hier idd vlak voor het evenement nog verteld dat manhoef gearresteerd was..ben iig blij dat hij heeft kunnen vechten en winnen :D

Marco
05-07-2006, 17:16
Het is duidelijk dat iedereen hier het mooi vindt dat Manhoef wint, en als er dan een vraag wordt gesteld over iets waar Manhoef n.b. zelf over begint dan mag dat niet ? wat een schijnheiligheid zeg kom op. of ie nou schuldig of niet schuldig is op een forum zitten liefhebbers die vaak nog wat meer willen weten dan alleen resultaten en foto's, heel simpel en volgens mij niks mis mee.
amen

Barang
05-07-2006, 17:18
werd hier idd vlak voor het evenement nog verteld dat manhoef gearresteerd was..ben iig blij dat hij heeft kunnen vechten en winnen :D

Hij is inderdaad gearresteerd, maar dit bleek op een misverstand te berusten , dus is hij 1 vlucht later vertrokken naar engeland en heeft gedaan wat hij moest doen . :P :) :lol:

gieloe
05-07-2006, 21:51
werd hier idd vlak voor het evenement nog verteld dat manhoef gearresteerd was..ben iig blij dat hij heeft kunnen vechten en winnen :D

Hij is inderdaad gearresteerd, maar dit bleek op een misverstand te berusten , dus is hij 1 vlucht later vertrokken naar engeland en heeft gedaan wat hij moest doen . :P :) :lol:

ow wat een toeval dan weer!!! :wink:

Barang
05-07-2006, 22:05
SLOTJE aub

Jochem
05-07-2006, 22:10
Het is duidelijk dat iedereen hier het mooi vindt dat Manhoef wint, en als er dan een vraag wordt gesteld over iets waar Manhoef n.b. zelf over begint dan mag dat niet ? wat een schijnheiligheid zeg kom op. of ie nou schuldig of niet schuldig is op een forum zitten liefhebbers die vaak nog wat meer willen weten dan alleen resultaten en foto's, heel simpel en volgens mij niks mis mee.
amen

X2

niks slotje, gewoon interesse in een vechter.

Highline
05-07-2006, 22:35
Het is duidelijk dat iedereen hier het mooi vindt dat Manhoef wint, en als er dan een vraag wordt gesteld over iets waar Manhoef n.b. zelf over begint dan mag dat niet ? wat een schijnheiligheid zeg kom op. of ie nou schuldig of niet schuldig is op een forum zitten liefhebbers die vaak nog wat meer willen weten dan alleen resultaten en foto's, heel simpel en volgens mij niks mis mee.
amen

X2

niks slotje, gewoon interesse in een vechter.

stiekem x 3

A.F.
05-07-2006, 23:30
jongens ... het is helemaal niets ernstigs... zoals barang al aangaf berust alles op een misverstand. niets ernstig en ook geen smeuiige roddels.. sorry dames... geen sterke verhalen vanavond bij de thee met een koekje ;)

Anonymous
06-07-2006, 00:07
Hmmzz als ik via Schiphol reis ben ik nog nooit "per ongeluk" aangehouden voor een "misverstand".
Melvin wil graag breken met zijn verleden, daarom lijkt het mij juist zinvol om aan te geven wat het misverstand was ipv geheimzinnig te doen.
@ Flipper: Melvin brengt deze informatie zelf naar buiten op die DVD, laat in het midden waar het over gaat dus lijkt het mij dat hij op deze manier zelf roddels laat ontstaan.
Jammer, Melvin is een topper en hopelijk kan die breken met dat verleden.

Marco (scheids)
06-07-2006, 08:04
daarom lijkt het mij juist zinvol om aan te geven wat het misverstand was ipv geheimzinnig te doen.


Lees nou eens goed dan gastje!! Zoals Barang al aangeeft (en Barang is een heeeeeleeee betrouwbare bron) berust het allemaal op een misverstand. en wordt er dus NIET geheimzinnig over gedaan.

Rest this case ...

mama
06-07-2006, 09:05
koop een story daar staan genoeg roddels in....

Anonymous
06-07-2006, 09:28
Als Melvin dit zelf naar buiten brengt dan mag daar over gediscussieerd worden, daar is een forum toch voor
Mama en Barang kennen Melvin, logisch (???) dat ze dan niet kritisch over hem zijn :lol: en dit is GEEN roddel mama.

}|^-_-^|{
06-07-2006, 09:57
Ik ben ook wel benieuwd. Waar berustte dat misverstand op?
Als Barang zo goed geinformeerd is, kan ze daar ongetwijfeld antwoord op geven.

Anonymous
06-07-2006, 10:08
Wat ik zo jammer vind is dat iedereen zo nieuwsgierig is vanachter zijn/haar PC maar dat niemand van deze personen Melvin na zijn 2e titelverdediging hem op Schiphol heeft verwelkomd. Dus die betrokkenheid valt wel mee.

Overigens stond 'Barang' daar dus gewoon wel!

Melvin is na een paar uurtjes vrijgelaten, was op tijd voor de weging/persconferentie en heeft zijn titel verdedigd. That's it.

}|^-_-^|{
06-07-2006, 10:11
Jaja, dus ik moet iedereen die me interesseert verwelkomen op Schiphol? Wat een onzin. Manhoef roept zelf vragen op en hij en zijn omgeving zijn te beroerd om deze vragen te beantwoorden.

Anonymous
06-07-2006, 10:16
en waarom wil je dat dan persé weten? zodat je weer kunt zeggen: Zie je wel; alle vechters zijn brave goede burgers.

}|^-_-^|{
06-07-2006, 10:26
Omdat ik benieuwd ben in hoeverre Manhoef zijn leven gebeterd heeft.

Anonymous
06-07-2006, 11:12
misschien heeft hier iemand zijn 06. kun je het hem zelf vragen:

melvin: Hallo, met Melvin

paul: Een wel gemeende goedemorgen Melvin, u spreekt met Dokterhandus Paul, ik heb een vraag voor u, die betrekking heeft op uw persoonlijke leven, heeft u nu eens eindelijk uw leven gebeterd?

melvin: euh nee
---------------

Wat zeg je dan tegen hem, Paul ? :lol:

Emilio
06-07-2006, 12:42
Als Melvin het zelf aankaart dan zal het wel om een misverstand hebben gedraaid. Lijkt me toch niet dat je anders zelf gaat lopen vertellen dat je terecht gearresteerd bent...

Marco (scheids)
06-07-2006, 13:35
Als Melvin het zelf aankaart dan zal het wel om een misverstand hebben gedraaid. Lijkt me toch niet dat je anders zelf gaat lopen vertellen dat je terecht gearresteerd bent...

x2
Hehehe...eindelijk iemand die t snapt .....

}|^-_-^|{
06-07-2006, 13:35
misschien heeft hier iemand zijn 06. kun je het hem zelf vragen:

melvin: Hallo, met Melvin

paul: Een wel gemeende goedemorgen Melvin, u spreekt met Dokterhandus Paul, ik heb een vraag voor u, die betrekking heeft op uw persoonlijke leven, heeft u nu eens eindelijk uw leven gebeterd?

melvin: euh nee
---------------

Wat zeg je dan tegen hem, Paul ? :lol:

Bedankt voor dit transparante antwoord.

ICON
06-07-2006, 14:02
en ik vind iedereen die moeilijk erover loopt te doen dat er zo'n vraag gesteld wordt een stel zeikerds. en diegene die erop door blijven gaan terwijl er gezegd wordt dat het een misverstand is ook.

mag ik dat ff zeggen dan?

mooi kunnen we weer doorgaan

Anonymous
06-07-2006, 15:41
Dus als ik het goed begrijp zit hij al jaren vast en laten ze hem alleen vrij om te kunnen vechten? :twisted:

Anonymous
06-07-2006, 23:07
Of het nu wel of niet een misverstand is:je moet natuurlijk ook wel de waarheid durven te zeggen en dat is namelijk dat MMA altijd wel iets te maken heeft met criminaliteit.Ben ook een MMA fighter en als ik een antwoord moet geven op de vraag of ik ooit wel dings gedaan heb dat niet mocht van de wet zeg ik daarop duidelijk JA!!!!

ICON
07-07-2006, 07:43
oh boefje

Anonymous
07-07-2006, 09:05
HMM was die melvin vroeger echt zo slecht bezig???? :shock:

Roob
07-07-2006, 10:42
oh boefje
x2 :lol:

Sjaak
07-07-2006, 12:25
Of het nu wel of niet een misverstand is:je moet natuurlijk ook wel de waarheid durven te zeggen en dat is namelijk dat MMA altijd wel iets te maken heeft met criminaliteit.Ben ook een MMA fighter en als ik een antwoord moet geven op de vraag of ik ooit wel dings gedaan heb dat niet mocht van de wet zeg ik daarop duidelijk JA!!!!

:lol: wie niet maar denk je dat een tennisser of een voetballer dat niet heeft :wink: