PDA

View Full Version : KAOKLAI KAENNORSING VS BAUKAW POR PRAMUK



Peter0711
06-07-2006, 16:11
Is dit al eens gebeurd,en zoja,wie heeft dat gewonnen..??

ik ben zelf namelijk erg benieuwd hoe die wedstrijd zal verlopen,ik hoop dat ik dat nog een keer ga meemaken hahah..

Wat denken jullie,wie wint er???

Levy
07-07-2006, 11:31
zou ik zeker willen zien ja..

Wheelie
07-07-2006, 11:43
Op dit moment is Buakaw de sterkste in de K-1 MAX klasse, ook Kaoklai zal niet van hem winnen.
Ik denk ook dat Kaoklai veel moeite moet doen om op dat gewicht te vechten wat ook niet in zijn voordeel is ;)

Peter0711
07-07-2006, 13:32
En toch...eigewijs of niet..denk ik dat kaoklai wel een goeie kans maakt hoor..:D
En dat gewicht verhaal.Kauklai staat tegen ook ho man choi....dat verschil is erger als tegen baukaw...het feit dat dat allemaal k1 is maakt het natuurlijk mogelijk natuurlijk...maar toch

hoeveel zwaarder is kauklai eigelijk dan?

payap
07-07-2006, 14:57
Buakaw won in maart de wereldtitel WMC van Jomhod in stockholm. Tijdens de laatste K-1 scandanavie zou er een partij plaats vinden tussen Ole Larssen en Kaoklai van de WMC binnen dat gala waarbij de winnaar de uitdager werd van Buakaw.

Kaoklai is echter een tijd geblesseerd geweest en daardoor vocht hij niet. Meen JC skarbowski voor hem inviel.


Kaoklai heeft een partij K-1 max gedraaid ergens begin dit jaar dacht ik tegen Sato en deze ruim verloren.

Hij moest toen in een maand tijd van zo'n 78 naar 70 kilo en was totaal futloos hierdoor in de ring.

Wheelie
07-07-2006, 15:17
Hij moest toen in een maand tijd van zo'n 78 naar 70 kilo en was totaal futloos hierdoor in de ring.

Precies, daar doelde ik ook op

Kaoklai
08-07-2006, 07:57
Onderschat mij niet Mr Puramuk :P

Anonymous
08-07-2006, 15:37
dit wint buakaw wel, die staat volgens mij ook hoger aangesheven in thailand.

maar beide heren zijn dacht ik nog niet op de 1e plek gekomen in lumpinee?

volgens mijn thaise trainer iig niet

er zijn zat meer thaise toppers in hun gwixhtskklasse alleen die kennen we niet daarom vinden we allemaal purakmuk enkoaklai zo geweldig.. ga maar eens goed rondkijken in thailand dan zie je vel meer en betere vechters dan pramuk en koaklai

Anonymous
08-07-2006, 18:13
fairtex is de grootste in tailand in de 67 en de 70 kg klasse. ik denk dat hij in de k1max heel ver kan komen :!: hij versloeg ook al kamel el amrani dat is ook niet een van de kleinste

Yamato Damashii
08-07-2006, 18:19
Op sherdog gaf iemand aan dat deze partij al een keer heeft plaatsgevonden in Thailand. Hij dacht ( :? ) dat Kaoklai op punten had gewonnen

http://www.sherdog.net/forums/archive/index.php/t-361924.html

Niet echt een betrouwbare bron natuurlijk, maar goed het zou best kunnen dat ze al tegen elkaar gestaan hebben. Ik kan er verder geen info over vinden.

Ik denk trouwens dat Buakaw zal winnen wanneer ze (weer) tegen elkaar komen te staan, hij is supergoed de laatste tijd en Kaoklai lijkt minder uit de verf te komen tot 70 kg.

someone
08-07-2006, 18:27
Waarom doet Fairtex dan niet mee in de K-1 Max???

Anonymous
08-07-2006, 18:30
Waarom doet Fairtex dan niet mee in de K-1 Max???


hij vocht een partij tegen el amrani in de laatste k1 max
we gaan hem nog vaak zien denk ik

payap
08-07-2006, 18:37
Waarom doet Fairtex dan niet mee in de K-1 Max???

Hij had nu voor het eerst een superbout en Kamal el Amrani schijnt het erg zwaar te hebben gehad. Yodsaenklai heeft hem met zo'n 30 harde zware trappen naar het lichaam bestookt. In de eerste ronde was El Amrani met stoten als counter op de trappen van Yodsaenklai nog wel gevaarlijk maar vanaf de 2e ronde was hij leeg. Waarschijnlijk van de trappen die hij op zijn lichaam kreeg. El Amrani heeft ook nog een keer 8 tellen gehad.

Denk dat die Yodsaenklai wel vaker te zien zal zijn vanaf nu al weet je heet nooit in Japan. Men heeft er een rare toelatings criteria wie wel en wie niet mee doen.

Verder denk ik dat ze wel voorzichtig zijn met Thaise toppers. De afgelopen 3 jaar stond Buakaw steeds in de finale ! en won 2 x ! En er lopen er nog een stel van zijn kaliber daar rond.

Yodsaenklai is momenteel kampioen van het Lumpinee -67, kampioen van Thailand -70 (winst op samkor) en wereldkampioen bij de WBC -70 (winst op JW parr)

payap
08-07-2006, 18:44
maar beide heren zijn dacht ik nog niet op de 1e plek gekomen in lumpinee?

volgens mijn thaise trainer iig niet


Buakaw heeft op de 2e plek van het Lumpinee stadion gestaan. verder heeft is hij 2 x kampioen van het Omnoi stadion geweest en kampioen van Thailand.

Kaoklai is echter zowel -70 als -72.5 kg kampioen van het Rajadamnern stadion geweest. Of hij ook in het lumpinee stadion heeft gestaan weet ik niet. Vaak vechten de Thais maar in 1 stadion regelmatig (hangt vaak af van de gym en promotor en managers waar ze onder vallen)

En de zwaarste klasse in het LUmpinee is -67 kg en dat zal Kaoklai al een hele tijd niet meer hebben kunnen halen.

Enige tijd terug vocht Kaoklai nog wel voor de -72.5 kg titel van het Rajadamnern tegen regerend kampioen Lamsongkram (in een zogenaamd S-1 vs K-1 aangekondigde partij) Kaoklai verloor toen op punten.

Lees anders de artikelen in Royal Rumble genaamd "Ram Muay"daar wordet elke maand 2 pagina's aan thailand besteed.

Anonymous
08-07-2006, 18:50
tnx payap voor de info 8-)

Peter0711
08-07-2006, 19:20
Ja..thanks voor de info mensen....Klasse..Dat is precies wat ik me afvroeg.. ;)