PDA

View Full Version : Gaat Drago het redden in Japan



bangkokfighter
06-07-2006, 22:27
Gaat Gago Drago het redden in Japan ,ik ben van mening van wel hij gaf Kraus al een goed pakkie jammer dat hij verloor van Buakaw, als Drago fris was geweest had die partij anders gelopen zeker weten maar met wat ervaring wil ik hem volgend jaar wel eens zien.
In Japan heeft hij zich wel bewezen dat hij daar met het nivo daar goed mee kan,ik zie hem ook van Souwer,Masato,Sato,Kalakota enzovoorts winnen.

Heb ik gelijk wat zeggen jullie sportvrienden hier van.

MVG Bangkokfighter.

Anonymous
06-07-2006, 22:56
Zeker Drago ıs een toper!!!

Justinian
06-07-2006, 23:12
Hij heeft een hele mooie partij tegen Kraus neergezet en ook zijn partij tegen Buakaw was top. Ik ga er wel van uit dat hij het gaat redden in Japan!

Silat
06-07-2006, 23:25
Drago hoort daar absoluut thuis.

Maar niemand had die avond van Pramuk kunnen winnen.

Nickuraba
06-07-2006, 23:32
Drago hoort daar absoluut thuis.

Maar niemand had die avond van Pramuk kunnen winnen.

x2...fris of niet..niemand had hem kunnen pakken...hij was gewoon GOD!

bangkokfighter
07-07-2006, 00:40
Drago hoort daar absoluut thuis.

Maar niemand had die avond van Pramuk kunnen winnen.

Helemaal goed Buakaw had zijn dag niemand ter wereld had van die man gewonnen,en toch ben ik van mening dat ze hem toch een keer gaan verslaan op KO zeker weten het is ook maar een mens.

Anonymous
07-07-2006, 00:45
een frisse kalakoda of souwer hadden buakaw gewoon kunnen verslaan, het was zeer moeilijk geweest maar had gewoon gekund!

ashi76
07-07-2006, 00:58
Gaat Gago Drago het redden in Japan ,ik ben van mening van wel hij gaf Kraus al een goed pakkie jammer dat hij verloor van Buakaw, als Drago fris was geweest had die partij anders gelopen zeker weten maar met wat ervaring wil ik hem volgend jaar wel eens zien.
In Japan heeft hij zich wel bewezen dat hij daar met het nivo daar goed mee kan,ik zie hem ook van Souwer,Masato,Sato,Kalakota enzovoorts winnen.

Heb ik gelijk wat zeggen jullie sportvrienden hier van.

MVG Bangkokfighter.

Ik heb er even een poll van gemaakt... ;)
Die partij tegen Kraus vocht hij echt top ! Als hij dit vast kan houden denk ik dat hij een eind kan komen in Japan.

Jay Hoov
07-07-2006, 09:42
Drago hoort daar absoluut thuis.

Maar niemand had die avond van Pramuk kunnen winnen.

x2...fris of niet..niemand had hem kunnen pakken...hij was gewoon GOD!

x3!

payap
07-07-2006, 09:56
Zeker weten dat Drago het gaat redden in Japan. Hij heeft zijn visite kaartje al afgegeven tegen Kraus. Al

Buakaw had gewoon een topavond en was ongenaakbaar voor iedereen die avond. Natuurlijk is hij ook maar een mens en kan hij "echt" verliezen. Dit overkomt iedereen weleens.

Toch is Buakaw de beste van allemaal. Dat heeft hij de afgelopen drie jaar ook wel bewezen. En dan te bedenken dat ze knieen en clinchen steeds verder terugdringen.

ps : hou Yodsaenklai Fairtex in de gaten. Dat is een Buakaw in schaapskleren.

Remco
07-07-2006, 10:05
Drago is op zijn plek! Met al die partijen die er tegenwoordig te zien zijn, kijk ik steeds minder op van goede partijen en acties. Na de knie op de kin van Kraus kon ik echter niet stil blijven: OOOWWW!!!!!

Kalokoda viel ook zeer positief op. Het scheelde maar weinig of hij had Sauwer eruit gegooid!

Prachtig toernooi omdat iedereen zo goed was en de winnaar gewoon superieur. Buakaw bewees ook flink aan zijn stoten te hebben gewerkt. Ik vond het indrukwekkend hoe hij de altijd lastige "Stick-man" Sato er zomaar even uitstompte!

Remco
07-07-2006, 10:17
Veel mensen hebben nog een extra stukje bevestiging nodig. Of vinden het gewoon fijn "the talk of the town" te zijn.

In dit geval gun ik Drago die aandacht wel!

Sjaak
07-07-2006, 10:21
Denk zeker dat Drago daar hele goeie dingen kan gaan laten zien

bangkokfighter
07-07-2006, 13:34
volgens mij als je in de k1 max finale staat betekend al dat je het gered hebt, dusse, onzinnige poll

Jij vind het onzinnig,maar jij hebt ook altyd wat te mekkeren vervelend zielig mannetje.

Rappe hik hik hik hik sorry rik hahaha

Marco
07-07-2006, 13:39
Drago is een topper en hoort in Japan thuis maar nadat ik in de Arena zag hoe goed Ray Staring vocht vindt ik dat Ray ook in Japan moet vechten !

Mephisto
07-07-2006, 13:39
Jij vind het onzinnig,maar jij hebt ook altyd wat te mekkeren vervelend zielig mannetje.

:lol:

Peter0711
07-07-2006, 14:42
Drago hoort hier absoluut thuis...op dit moment teminste,want ik zelf ben er nog niet zo zeker van of zijn positie standvast is...

Het is een voor oordeel,maar op de 1 of andere manier vindt ik Drago n beetje onprofesioneel overkomen,en ik vraag me erg af of hij ze vuur niet snel kwijtraakt,na het te hebben geproefd van de top,en er andere verleidingen bij komen kijken..

Puur gebaseerd op me eigen ingeving..!!ik vindt Drago op dit moment echt de topper van de k1 max en prachtig om naar te kijken,samen met een 3-tal andere andere,maar zoals ik al zei,ik hoop dat het ook een blijver is..

bangkokfighter
08-07-2006, 01:36
volgens mij als je in de k1 max finale staat betekend al dat je het gered hebt, dusse, onzinnige poll

Jij vind het onzinnig,maar jij hebt ook altyd wat te mekkeren vervelend zielig mannetje.

Rappe hik hik hik hik sorry rik hahaha

leuke woordgrap :roll:

geloof dat sinds je lidmaatschap alle posts betrekking hebben op mij :lol: wat meer over jou zegt dan mij, maar ik zal even toelichten wat ik bedoel....
als je daar staat ben je al geslaagd punt uit..
je gaat toch ook niet vragen of italie wat te zoeken heeft op het wk, op het moment dat ze in de finale staan,. dan is dat dus al bewezen

Eeen discussie ga ik met jou niet aan daar ben je mij te min voor,ik vind dit gewoon een leuke side en kom hier iedere dag even rond neuzen,maar hoor op de sportschool en van vrienden veel klachten over dat vervelend mannetje genaamt RAPPE PIK AHAHHAHAH

mossad
08-07-2006, 02:53
volgens mij als je in de k1 max finale staat betekend al dat je het gered hebt, dusse, onzinnige poll

Jij vind het onzinnig,maar jij hebt ook altyd wat te mekkeren vervelend zielig mannetje.

Rappe hik hik hik hik sorry rik hahaha

leuke woordgrap :roll:

geloof dat sinds je lidmaatschap alle posts betrekking hebben op mij :lol: wat meer over jou zegt dan mij, maar ik zal even toelichten wat ik bedoel....
als je daar staat ben je al geslaagd punt uit..
je gaat toch ook niet vragen of italie wat te zoeken heeft op het wk, op het moment dat ze in de finale staan,. dan is dat dus al bewezen

Eeen discussie ga ik met jou niet aan daar ben je mij te min voor,ik vind dit gewoon een leuke side en kom hier iedere dag even rond neuzen,maar hoor op de sportschool en van vrienden veel klachten over dat vervelend mannetje genaamt RAPPE PIK AHAHHAHAH

Als je op de sportschool bij je maatjes gaat klagen over een vervelend mannetje op het internet heb je je prioriteiten niet helemaal op orde.

smaab
08-07-2006, 11:08
wordt de K1 max nog ergens uitgezonden?

AJSIJAMATU
08-07-2006, 11:11
Gago gaat zeker wel véél verder komen!!!!

bangkokfighter
08-07-2006, 11:20
volgens mij als je in de k1 max finale staat betekend al dat je het gered hebt, dusse, onzinnige poll

Jij vind het onzinnig,maar jij hebt ook altyd wat te mekkeren vervelend zielig mannetje.

Rappe hik hik hik hik sorry rik hahaha

leuke woordgrap :roll:

geloof dat sinds je lidmaatschap alle posts betrekking hebben op mij :lol: wat meer over jou zegt dan mij, maar ik zal even toelichten wat ik bedoel....
als je daar staat ben je al geslaagd punt uit..
je gaat toch ook niet vragen of italie wat te zoeken heeft op het wk, op het moment dat ze in de finale staan,. dan is dat dus al bewezen

Eeen discussie ga ik met jou niet aan daar ben je mij te min voor,ik vind dit gewoon een leuke side en kom hier iedere dag even rond neuzen,maar hoor op de sportschool en van vrienden veel klachten over dat vervelend mannetje genaamt RAPPE PIK AHAHHAHAH

Als je op de sportschool bij je maatjes gaat klagen over een vervelend mannetje op het internet heb je je prioriteiten niet helemaal op orde.

Beste Mossad zo is het al helemaal niet gegaan ,het kwam gewoon ter spraken we hadden het over diverse kicken thaiboks side,s en ben ook zeker niet met die bedoeling hier gekomen maar let jij er maar eens :roll: :roll: op hoe rappe pik reageerd vaak op deze side,dan kan jij ook mischien hier in vinden.

smaab
08-07-2006, 14:19
Heb inmiddels alles gezien op youtube. Drago echt goed

A-team
09-07-2006, 00:27
Hij is wel goed maar Souwer is beter!

The Bulldog
09-07-2006, 02:13
heeft alles wat ze daar leuk vinden...

agressieve vechtstijl, verrasende trappen, en uitstraling...

Denk dat hij daar zeker een en ander kan bereiken...(al heeft ie dat al natuurlijk door in de finale avond te knokken)

D_K
01-08-2006, 01:01
uhh hoe oud ben je? :lol: ik ben 17 en IK weet dat je site met een T schrijft :lol:

Hendy
09-08-2006, 17:08
drago hoort hier zeker thuis !! maar als drago naar japan gaat, moeten staring en chabari er zeker heen :wink:

Gulo gulo
09-08-2006, 21:10
Underdog heeft het mooi verwoord, hij heeft de uitstraling waardoor men daar aangetrokken wordt en het is een zeer getalenteerde vechter.

Hij is er al en hij gaat nog verder komen.

gerrie
10-08-2006, 15:19
Drago hoort hier absoluut thuis...op dit moment teminste,want ik zelf ben er nog niet zo zeker van of zijn positie standvast is...

Het is een voor oordeel,maar op de 1 of andere manier vindt ik Drago n beetje onprofesioneel overkomen,en ik vraag me erg af of hij ze vuur niet snel kwijtraakt,na het te hebben geproefd van de top,en er andere verleidingen bij komen kijken..

Puur gebaseerd op me eigen ingeving..!!ik vindt Drago op dit moment echt de topper van de k1 max en prachtig om naar te kijken,samen met een 3-tal andere andere,maar zoals ik al zei,ik hoop dat het ook een blijver is..

ik weet zeker dat Drago hier thuis hoort, en ook zeker dat het hem aan motivatie niet ontbreekt, dat heeft er nooit aan ontbroken trouwens. je hebt alemaal wel eens een dag dat "hoe goed je het ook doet "het gewoon niet loopt. gelukkig horen die dagen er ook bij.