PDA

View Full Version : Relatie met trainer



Anonymous
06-07-2006, 23:51
Kan dat???

Anonymous
06-07-2006, 23:56
Kan dat???

Ja

Anonymous
06-07-2006, 23:58
er bestaan zoveel soorten van relatie's :roll:
neem aan dat je iets bedoelt als in het verleden "vos-lucia rijker" :wink:
en dan vind ik van niet

Anonymous
07-07-2006, 00:00
nee ik vind ook niet...
het zal ongetwijfeld zo zijn dat er andere vechters hiervan de dupe zullen zijn... Die ene zal altijd meer aandacht krijgen dan de rest

De dikke nudist
07-07-2006, 00:22
Zit je nou met je zelf te lullen?

Maar on-topic: waarom niet?
Als de trainer zich professioneel blijft gedragen zie ik het
probleem niet.

D.

bangkokfighter
07-07-2006, 00:41
Kan dat???

Zeg dan gewoon een goede band met de trainer :lol:

ashi76
07-07-2006, 01:01
Kan dat???

Vanwaar deze vraag ???

Anonymous
07-07-2006, 03:46
De een krijgt altijd meer aandacht dan de ander van een trainer

je knt wel zeggen dat dit niet zo is, en dat het niet zo hoort en er een mooi sociaal correct lulverhaaltje aan vastknopen, maar feit is gewoon, dat mensen nou eenmaal voor de een meer doen en over hebben dan voor de ander. Een trainer is nog altijd ook een mens en elke trainer zal dit van tijd tot tijd dus ook doen.

Dan over de vraag een relatie met je trainer beginnen, in mijn gedachte kom ik op de gym om te trainen, en voornamelijk om zelf beter te worden etc, dus kom ik daar niet om aan te kloten of een beetje achter me piemel aan te rennen naar elke meid die meetraint. Alleen als mensen vaak met elkaar omgaan krijgen ze meestal vanzelf gevoelens voor elkaar, dat kan vriendschap zijn, maar dat kan ook een relatie zijn. Zolang als er niets gebeurd wat iemand niet wil, is daar in mijn ogen nix mis mee.

Dus als jij je trainer leuk vind, en jou trainer vind jou ook leuk, waarom dan niet. de meeste relaties ontstaan op het werk, dat geld voor jou trainer dan ook nu :P

groeten

michel

Dragon Tail
07-07-2006, 09:32
De een krijgt altijd meer aandacht dan de ander van een trainer

je knt wel zeggen dat dit niet zo is, en dat het niet zo hoort en er een mooi sociaal correct lulverhaaltje aan vastknopen, maar feit is gewoon, dat mensen nou eenmaal voor de een meer doen en over hebben dan voor de ander. Een trainer is nog altijd ook een mens en elke trainer zal dit van tijd tot tijd dus ook doen.

Dan over de vraag een relatie met je trainer beginnen, in mijn gedachte kom ik op de gym om te trainen, en voornamelijk om zelf beter te worden etc, dus kom ik daar niet om aan te kloten of een beetje achter me piemel aan te rennen naar elke meid die meetraint. Alleen als mensen vaak met elkaar omgaan krijgen ze meestal vanzelf gevoelens voor elkaar, dat kan vriendschap zijn, maar dat kan ook een relatie zijn. Zolang als er niets gebeurd wat iemand niet wil, is daar in mijn ogen nix mis mee.

Dus als jij je trainer leuk vind, en jou trainer vind jou ook leuk, waarom dan niet. de meeste relaties ontstaan op het werk, dat geld voor jou trainer dan ook nu :P

groeten

michel

Ja maar, ik ben al getrouwd.
Wat wil ze dan?

payap
07-07-2006, 10:00
Vreemde vraag ! Als 2 volwassen mensen gek op mekaar zijn maakt het toch niets uit !

Sjaak
07-07-2006, 10:19
Kan lastig zijn hoeft niet :lol:

Anonymous
12-07-2006, 01:03
de heer frans santing heeft ook altijd mooie dames mee hij heeft namelijk ook een a meid turkse meid mooie meid :lol:

Anonymous
12-07-2006, 04:58
Guest jij verdient een ban!

Waarom geen foto van die Turkse! :D

PigDog
12-07-2006, 05:37
Vreemde vraag ! Als 2 volwassen mensen gek op mekaar zijn maakt het toch niets uit !

klopt de een is toch ook gewoon beter bevriend met zijn trainer dan de ander, dat maakt ook geen zak uit, alsof dat neuken dan zo'n onwijze impact zal hebben dat er geen les gegeven meer kan worden, onzin

Bij sommige mensen zal het neuken niet zo'n impact hebben, Rik

:lol: :lol: :lol:

Anonymous
12-07-2006, 09:52
als de trainer profesioneel is, zal hij nooit een relatie beginnen met een leerling. dit staat nogal slecht tegenover de andere leerlingen.

hier in japan kan het absoluut niet dat een trainer iets met een leerling begint. staat ook in de regels.

ik ben zelf tijdje leraar engels geweest hier in japan en stond ook duidelijk dat we niks mochten beginnen met leerlingen. ik zelf vond het vrij logisch en had er ook geen problemen mee.

Fightchick
12-07-2006, 12:35
Vaak is de leraar ouder dan de leerlinge. In mijn ogen is dat niet helemaal zoals het hoort. Lucia Rijker schrijft hierover in haar boek. Ze schrijft dat het vaak om meisjes gaat die niet uit een warm nest komen, maar vaak uit gebroken gezinnen. Die meisjes vinden in de trainer dan een soort vaderfiguur en zo ontstaan er gevoelens. Niet echt een goede basis voor een relatie.

Christophe
12-07-2006, 13:31
als de trainer profesioneel is, zal hij nooit een relatie beginnen met een leerling. dit staat nogal slecht tegenover de andere leerlingen.

Inderdaad! Aanvankelijk vond ik het ook moeten kunnen, maar ik heb inmiddels al meerdere "slechte ervaringen" hieromtrent en kan getuigen dat de sfeer op een club en dus inherent de kwaliteit van de trainingen echt zwaar negatief beïnvloed kunnen worden door een relatie van een leraar met zijn leerling.

Natuurlijk hangt dit af van persoon tot persoon, en hoe ermee omgegaan wordt. Een beetje een professionele leraar die toch een relatie met een leerling begint, zal dit geen invloed laten hebben op de lessen en houdt zijn prive-leven weg van de mat.

Natuurlijk, als de enige vrouwen die je in je leven tegenkomt op je club rondlopen, kan je niet anders (best triest eigenlijk). En macht erotiseert, dus het is al wat makkelijker. :twisted:

Leejunfan
12-07-2006, 14:02
In dat geval is Grappling wel leuker als Kickboksen met je "vriendin" :lol:

Vind op zich wel dat het moet kunnen op een professionele manier.
Zijn het alleen n**kertjes van elkaar dan vind ik het wat anders. :D

mama
12-07-2006, 15:13
In dat geval is Grappling wel leuker als Kickboksen met je "vriendin" :lol:


tis maar wat je leuk noemt..........haha ik verlies altijd...

Italian*Berlusconi*
12-07-2006, 16:29
ontopic :roll: 8-)

Ik vind dat je business en prive gescheiden moet houden, ook met sport.

jojo
12-07-2006, 17:23
ik denk dat het wel moet kunnen alleen heel vaak gebeurt het dat als je gewoon goed kunt opschieten met een trainer en ook buiten het trainen bij elkaar langs komt om slap te ouwehoeren etc.(ook vaak gymleraren) dat er dan meteen gezegt word dat je een relatie hebt terwijl je bijv een vriend hebt. zulke mensen zijn echt dom

A-team
12-07-2006, 18:04
Nee!

Fr3ddy
12-07-2006, 18:39
Ik moet er niet aan denken! Een relatie met mijn trainer! :shock:

Sjaak
12-07-2006, 23:37
Sommige dingen in het leven overkomt je gewoon en het is aan de betrokkenen om daar goed mee om te gaan.

Chico
13-07-2006, 02:13
Ik moet er niet aan denken! Een relatie met mijn trainer! :shock:
dank je wel voor de lach :mrgreen:

Leejunfan
13-07-2006, 11:31
In dat geval is Grappling wel leuker als Kickboksen met je "vriendin" :lol:


tis maar wat je leuk noemt..........haha ik verlies altijd...

:lol: Haha, oke, dat is minder ja!

Tsuki
13-07-2006, 12:09
dit is nu de reden waarom ik geen les geef ik weet precies hoe dat gaat lopen ........................

ROIDRAGE
13-07-2006, 12:11
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

Tsuki
13-07-2006, 12:14
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

LMFAO alleen in jou dromen ...............mannenpijper

Leejunfan
13-07-2006, 13:21
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

LMFAO alleen in jou dromen ...............mannenpijper

Ja, een vrouwenpijper zou lastig worden denk :lol:

Mephisto
13-07-2006, 13:30
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

LMFAO alleen in jou dromen ...............mannenpijper

Ja, een vrouwenpijper zou lastig worden denk :lol:

tsst, jij hebt duidelijk geen vriendin met een clit van 18cm

enne Jaap, niet gaan ontkennen hè :wink:

ROIDRAGE
13-07-2006, 14:11
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

LMFAO alleen in jou dromen ...............mannenpijper

Ja, een vrouwenpijper zou lastig worden denk :lol:


geloof me, bij die tsuki weet je het maar nooit.

Iwan
13-07-2006, 16:34
Tering man, ik zit hier geheel onschuldig deze topic door te lezen. Kom ik mezelf tegen, en hoe! Gavdverdamme, je kunt veel van me zeggen (en het meeste zal dan nog waar zijn ook) maar moet er niet aan denken iets met een vent te hebben hoor.
Smeerlappen!

Tsuki
13-07-2006, 21:52
Tsuki heeft wel een relatie met zijn trainer

LMFAO alleen in jou dromen ...............mannenpijper

Ja, een vrouwenpijper zou lastig worden denk :lol:


geloof me, bij die tsuki weet je het maar nooit.


you sick twisted bastard .............................

ROIDRAGE
14-07-2006, 01:14
8-)