PDA

View Full Version : Boksen en boksnieuws



Ronald
07-07-2006, 14:40
Alhoewel in de minderheid, zijn er op het forum nogal wat mensen die ook het (internationale) boksen volgen. Hoe blijven jullie precies op de hoogte? Hoe volg je het laatste boksnieuws?

Zelf haal ik elk weekend de recente partijen van een tracker af(afgelopen weekend Pacquiao vs Larios), waarvan ik het adres ooit eens van Marco heb gekregen. Ook kijk ik elke week het Canadese programma "In this Corner - with Russ Anber". Dat geeft altijd veel voor- en nabeschouwingen en heeft vaak leuke interviews.

Iemand nog andere tips? Leuke websites misschien?

Sjaak
07-07-2006, 14:49
Alhoewel in de minderheid, zijn er op het forum nogal wat mensen die ook het (internationale) boksen volgen. Hoe blijven jullie precies op de hoogte? Hoe volg je het laatste boksnieuws?

Zelf haal ik elk weekend de recente partijen van een tracker af(afgelopen weekend Pacquiao vs Larios), waarvan ik het adres ooit eens van Marco heb gekregen. Ook kijk ik elke week het Canadese programma "In this Corner - with Russ Anber". Dat geeft altijd veel voor- en nabeschouwingen en heeft vaak leuke interviews.

Iemand nog andere tips? Leuke websites misschien?

Hou goed Mixfight in de gaten Ronald :wink:

migyur
07-07-2006, 15:21
is die tracker nog open voor nieuwe leden?

Makijs
07-07-2006, 15:55
De laatste paar maanden komt het er niet van om veel partijen te downloaden. Ik blijf het wel volgen via een paar sites:
http://www.fightnews.com/
http://www.doghouseboxing.com/
http://www.maxboxing.com/
http://www.secondsout.com/
De sites van de BBC, SKY, ARD en ZDF hebben ook veel actueel boksnieuws.
Het lijkt wel een soort tussenfase bij het boksen: een paar grote namen van de afgelopen jaren zijn gestopt, over the hill of bijna einde carriere (Lewis, Holyfield, Tyson, Jones Jr., Hopkins, De La Hoya, Trinidad e.d.) en met name in het zwaargewicht is het allemaal wat karig. Ik ben benieuwd wie naast Mayweather, Wright en Taylor de nieuwe sterren gaan worden.

dontmindme
07-07-2006, 15:57
Alhoewel in de minderheid, zijn er op het forum nogal wat mensen die ook het (internationale) boksen volgen. Hoe blijven jullie precies op de hoogte? Hoe volg je het laatste boksnieuws?

Zelf haal ik elk weekend de recente partijen van een tracker af(afgelopen weekend Pacquiao vs Larios), waarvan ik het adres ooit eens van Marco heb gekregen. Ook kijk ik elke week het Canadese programma "In this Corner - with Russ Anber". Dat geeft altijd veel voor- en nabeschouwingen en heeft vaak leuke interviews.

Iemand nog andere tips? Leuke websites misschien?

ben sinds kort weer aan het volgen ook dankzij een tracker en moet zeggen dat ik het zeer jammer vind dat ik het een lange tijd niet heb kunnen volgen door dat ppv gebeuren :cry:

ps pacman vs larios was weer een topper :lol:

Ronald
07-07-2006, 16:17
Hou goed Mixfight in de gaten Ronald :wink:
Zal ik vanaf nu dan maar eens wat vaker gaan doen dan het gebruikelijke "1 keer in de week" :lol:


is die tracker nog open voor nieuwe leden?
In principe niet. De tracker heeft echter een automatische regel ingesteld: als je langer dan 40 dagen niet inlogt, wordt automatisch je account verwijderd. Daardoor ontstaan er wel zeer regelmatig weer open plekken. Een kwestie dus van een paar dagen goed in de gaten houden. Moet ik je het adres PM'en? Echt een hele goeie tracker.

Goeie sites Makijs. Als het om omroepen gaat kijk ik zelf ook nog wel eens op www.hbo.com. Die heeft ook een goeie boksafdeling.

PPV gebeuren heeft inderdaad wel het boksen veranderd. Niemand die er 's nachts meer uitgaat om boksen vanuit Amerika te kijken. Echter, wel de volgende dag via de tracker te downloaden natuurlijk :wink: .

bryan
07-07-2006, 16:18
ik kijk zelf altijd op

www.eastsideboxing.com

dit is alleen voor leuke artikelen en nieuws...

The Maniac
07-07-2006, 18:25
idd kijk altijd even op boxrec.com(forum),maxboxing.com, partijen haal ik van de bekende torrent sites, ook bbc.co.uk en natuurlijk niet te vergeten op profibox

mossad
07-07-2006, 18:45
ik kijk zelf altijd op

www.eastsideboxing.com

dit is alleen voor leuke artikelen en nieuws...

Hier kijk ik ook vaak en dan met name op het forum.

Ronald
07-07-2006, 19:10
... en natuurlijk niet te vergeten op profibox
Wat is "profibox" Maniac? (Als ik www.profibox.com intyp krijg ik iets dat jij waarschijnlijk niet bedoelt :) )

AJSIJAMATU
08-07-2006, 11:17
idd kijk altijd even op boxrec.com(forum),maxboxing.com, partijen haal ik van de bekende torrent sites, ook bbc.co.uk en natuurlijk niet te vergeten op profibox

Bit torrent is zeker goed!

KO TKO
08-07-2006, 15:49
The boks forum op Sherdog.

HUNEBED
08-07-2006, 17:15
heb ook dat adres van die box tracker van Marco gehad - nogmaals dank - daar staat alles wat je op boksgebied kan wensen - ook heel veel ouwe shit zoals Marciano, louis, Ali, Lamotta

Ronald
08-07-2006, 21:11
heb ook dat adres van die box tracker van Marco gehad - nogmaals dank - daar staat alles wat je op boksgebied kan wensen - ook heel veel ouwe shit zoals Marciano, louis, Ali, Lamotta
Ik ben er nu "countdown to Mosley vs Vargas II" aan het downloaden. Zo'n "countdown to..." maakt het altijd extra leuk om straks naar de eigenlijke partij te kijken :D .