PDA

View Full Version : Gratis kaartje Fists of Explosions !!!



Eyecatcher
07-07-2006, 16:17
PRIJSVRAAG : Tegen welke nederlander heeft Remco Pardoel door zijn elleboog te gebruiken gewonnen op KO tijdens de tweede UFC ?

Schrijf het juiste antwoord op onze gastenboek, met je naam en emailadres en je krijgt een vrijkaartje voor Fists of Explosions.

De eerste vijf mensen met het juiste antwoord krijgen een kaartje. Daarna dus niet meer.

OESH !!!

www.kickboxing-oldenzaal.nl

PS : Remco, jij mag niet meedoen !!

payap
07-07-2006, 16:33
Done ! 8-)

MissGG
07-07-2006, 16:43
PRIJSVRAAG : Tegen welke nederlander heeft Remco Pardoel door zijn elleboog te gebruiken gewonnen op KO tijdens de tweede UFC ?

Schrijf het juiste antwoord op onze gastenboek, met je naam en emailadres en je krijgt een vrijkaartje voor Fists of Explosions.

De eerste vijf mensen met het juiste antwoord krijgen een kaartje. Daarna dus niet meer.

OESH !!!

www.kickboxing-oldenzaal.nl

PS : Remco, jij mag niet meedoen !!

Euhm als iedereen die een kaartje wil NU naar het gastenboek gaat dan kan je het antwoord lezen dat Payap gegeven heeft!

payap
07-07-2006, 16:44
Maar wat als ik het nu fout heb Miss GG ??? :roll:

Ronald
07-07-2006, 16:46
Done ! 8-)
Je bent je e-mailadres vergeten Payap. Gauw nog een keer :lol: .

Mijne staat er ook ondertussen :D .

Ronald
07-07-2006, 16:47
Je bent je e-mailadres vergeten Payap. Gauw nog een keer :lol: .
Oops... ik zie het al...

Eyecatcher
07-07-2006, 18:07
Prijsvraag is toch ook wel een inkoppertje ! :wink: Wil gewoon 5 kaarten ter beschikking stellen voor de snelle mixfightbeslissers... Heb nog 1 kaart over...Dusssssssss

Eyecatcher
07-07-2006, 18:23
Hmmmm dat ging snel !! :)

Winnaars :

maartenjackie
ryu
matollah
ronald
payap

Gefeliciteerd Allen !!

Kaartje zal ik jullie toezenden !!

OESH !!

Steve-o
07-07-2006, 18:43
Vet zon prijsvraag,
Eyecatcher zijn er al veel kaarten verkocht ??
Ik heb er erg veel zin in
Groetjes Stefan elferink

Ronald
07-07-2006, 19:02
Cool eyecatcher. Bedankt :D . Gaaf die prijsvragen waar ik zelf ook aan mee kan doen :lol: .

Mailtje is ondertussen beantwoord.

Eyecatcher
08-07-2006, 01:29
Hoi Stefan !

Mooi dat je er zin in hebt. Wij hebben er ook veel zin in. Er zijn redelijk veel kaarten verkocht. We maken er een mooie gala van !

Gr. Eyecatcher