PDA

View Full Version : allistair overeem vs ricardo arona?????



Anonymous
07-07-2006, 22:12
ik hoop dat deze 2 snel in de volgende pride event tegen over elkaar staan.ik vond d-man een goede indruk maken tegen lil nog(ondanks zijn bles)
en aangezien saku en rampage vertokken zijn ligt het ook wel voor de hand.
hoe voorspellen jullie deze match.
persoonlijk denk ik dat arona te sterk is op de grond :D

arona hl : http://www.youtube.com/watch?v=u8tuGVidqYA&search=ricardo%20arona

groetjes

Anonymous
07-07-2006, 22:53
ik hoop dat deze 2 snel in de volgende pride event tegen over elkaar staan.ik vond d-man een goede indruk maken tegen lil nog(ondanks zijn bles)
en aangezien saku en rampage vertokken zijn ligt het ook wel voor de hand.
hoe voorspellen jullie deze match.
persoonlijk denk ik dat arona te sterk is op de grond :D

arona hl : http://www.youtube.com/watch?v=u8tuGVidqYA&search=ricardo%20arona

groetjes

ik denk dat het een leuke pot ken worden.aangezien ze allebei de laatste pot hebben verloren zullen ze wat recht willen zetten
d-man op dec
tnx voor de highlight

ashi76
08-07-2006, 11:52
Als Vitor Belfort niet beter is op de grond zal Arona dat ook vast niet zijn.

Lijkt me echter wel een vette pot !

Jay Hoov
08-07-2006, 15:39
Gaat Allister niet trekken....word zo'n hele saaie partij, waarbij Arona de hele tijd on top ligt, wachtend op de bel :?

Styles makes fights!

The Maniac
08-07-2006, 17:58
Als Vitor Belfort niet beter is op de grond zal Arona dat ook vast niet zijn.

Lijkt me echter wel een vette pot !

Arona heeft wel een veel betere ground game dan Vitor
Hij heeft wel in de ADCC world championship gestaan en gewonnen tegen mannen als Mark Kerr,Jean Jacques Machado plus hij won is ook eens van Vitor bij de ADCC 2001 world championships waar hij ook de absolute division kampioen werd. Dus lijkt me een slechte vergelijking.

Anonymous
08-07-2006, 18:59
is die blonde gozer aan het begin nou tito ortiz in die highlight :?:
lijkt er in ieder geval wel op
(als arona aan zijn ground en pound gaat werken zal het voor mij een topper worden :twisted: tegen saku vond ik hem ook top)

ik ga toch voor arona hier op dec

shaulin zjeke
09-07-2006, 00:33
Arona heeft ook tegen Fedor gevochten. Hij heeft die partij verloren maar wel uitgevochten. Dat zegt toch ook al iets. Arona is zeker geen makkie, alhoewel ik denk dat D-man hem staand kan ko-en.

Anonymous
09-07-2006, 11:27
Hij heeft gewonnen van Fedor, althans als je goed naar zijn highlight kijkt juicht hij na de partij tegen Fedor.......................

Tsuki
09-07-2006, 11:33
ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die arona saai vinden vechten .............. hij is altijd actief en zoekt het gevecht op ...................... zijn game is nu eenmaal op de grond maar saai vecht hij allerminst ( afgaande op zijn laatste partijen )

shaulin zjeke
09-07-2006, 12:21
Hij juigt inderdaad na die partij van Fedor, maar hij verloor die partij op punten.

Anonymous
09-07-2006, 13:48
ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die arona saai vinden vechten .............. hij is altijd actief en zoekt het gevecht op ...................... zijn game is nu eenmaal op de grond maar saai vecht hij allerminst ( afgaande op zijn laatste partijen )

x2 een van de beste grondvechters die er is. zelfs saku had niks in te brengen op de grond

migyur
09-07-2006, 13:51
ik vind het onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die arona saai vinden vechten .............. hij is altijd actief en zoekt het gevecht op ...................... zijn game is nu eenmaal op de grond maar saai vecht hij allerminst ( afgaande op zijn laatste partijen )

Zijn afgelopen 3 partijen waren tegen : silva-shogun-silva

De shogun partij was snel afgelopen maar dat kwam eerder door shogun.
Maar ik vind de silva partijen niet echt spetterend(lees saai), vooral de eerste.

Anonymous
11-07-2006, 08:48
vrees dat allistair op de grond weinig in te brengen heeft, zowel technisch als op kracht, maar staand geef ik hem zeker een kans... let's see!!

Anonymous
11-07-2006, 08:49
vrees dat allistair op de grond weinig in te brengen heeft, zowel technisch als op kracht, maar staand geef ik hem zeker een kans... let's see!!

micha
11-07-2006, 09:53
Demo sloopt hem als hij de lkans krijgt

Jay Hoov
11-07-2006, 10:14
Demo sloopt hem als hij de lkans krijgt

Ik sloop hem ook als ik de kans krijg :? :? :? ...Alleen krijg ik die kans niet........en Allister ook niet 8-)