PDA

View Full Version : Filmpje ! Tito Ortiz Vs. Ken Shamrock - UFC 61 ***SPOILER***



MMA Fan
09-07-2006, 17:41
http://www.youtube.com/watch?v=GojZtWxw2-4&mode=related&search=ufc%2061

MMA Fan
09-07-2006, 17:46
Tito Ortiz UFC 61 Post Fight Interview

Check zijn elleboog.....

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.Detail&gid=2919

Arjan
09-07-2006, 18:23
Daar zit ik niet op te wachten : 'put me on the card again' dacht het niet, niet nog een x blah!

En een flink harde kop heeft Ken om die elleboog zo toe te takelen :lol: .

XedgeX
09-07-2006, 20:39
cool, ben benieuwd wat shamrock te zeggen heeft over die pot

TheSkindo
09-07-2006, 22:05
Vond wel dat ze 'm snel afbraken.....Ken was gewoon helemaal bij...

PigDog
10-07-2006, 03:39
Vond wel dat ze 'm snel afbraken.....Ken was gewoon helemaal bij...

X 2


In zo'n grudge match moet de ref het wel aanvoelen, dat de vechters extra fel zijn en meer genegen zijn om schade te pakken. Shammie moet het hebben van zijn leeuwenhart en ik denk dat de partij nog niet over was. Het interview met Shamrock zal waarschijnlijk gaan over dat de scheidsrechter er te vroeg tussen sprong, hij nog een fatsoenlijke dekking had en geen moment aangeslagen. De dikke elleboog van Ortiz doet daar niks aan af, het is eerder een zwaktebod: na nog enkele blows had hij die niet meer kunnen gebruiken..........

Ik was voor niemand, maar voel me toch een beetje onbevredigd.
(qua ufc dan.... :lol: )

Anonymous
10-07-2006, 03:52
las dit net op sherdog.

Watch Ken's right leg!

--------------------------------------------------------------------------------

I watched the finish of the Otiz Shamrock fight over and over on YouTube and I finally saw what Tito was talking about. Tito said after the fight that Ken went limp. I heard Randy say Ken didn't bring his hands up to defend himself. I was looking for Ken's hands to go limp but I couldn't tell anything. Then I noticed Ken's right leg. It was totally limp after the first elbow.

Watch the overhead camera shots and you will see Ken holding a resonably tight grip with his legs against Tito's waist and then when the first elbow lands you see Ken's Right leg come off and just swing in the air. That is what Tito was talking about when he said Ken went limp. The first elbow knocked him out.

MMA Fan
10-07-2006, 03:53
las dit net op sherdog.

Watch Ken's right leg!

--------------------------------------------------------------------------------

I watched the finish of the Otiz Shamrock fight over and over on YouTube and I finally saw what Tito was talking about. Tito said after the fight that Ken went limp. I heard Randy say Ken didn't bring his hands up to defend himself. I was looking for Ken's hands to go limp but I couldn't tell anything. Then I noticed Ken's right leg. It was totally limp after the first elbow.

Watch the overhead camera shots and you will see Ken holding a resonably tight grip with his legs against Tito's waist and then when the first elbow lands you see Ken's Right leg come off and just swing in the air. That is what Tito was talking about when he said Ken went limp. The first elbow knocked him out.

Dat was ik...

Quato
10-07-2006, 09:18
http://www.youtube.com/watch?v=GojZtWxw2-4&mode=related&search=ufc%2061

This video has been removed due to terms of use violation.

chief108
10-07-2006, 12:06
en er is weer een nieuwe... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ielwMhwrBOw&feature=Views&page=1&t=t&f=b

Quato
10-07-2006, 14:41
en er is weer een nieuwe... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ielwMhwrBOw&feature=Views&page=1&t=t&f=b

Thnx man!!

Quato
10-07-2006, 14:52
Vond wel dat ze 'm snel afbraken.....Ken was gewoon helemaal bij...

X 2


In zo'n grudge match moet de ref het wel aanvoelen, dat de vechters extra fel zijn en meer genegen zijn om schade te pakken. Shammie moet het hebben van zijn leeuwenhart en ik denk dat de partij nog niet over was. Het interview met Shamrock zal waarschijnlijk gaan over dat de scheidsrechter er te vroeg tussen sprong, hij nog een fatsoenlijke dekking had en geen moment aangeslagen. De dikke elleboog van Ortiz doet daar niks aan af, het is eerder een zwaktebod: na nog enkele blows had hij die niet meer kunnen gebruiken..........

Ik was voor niemand, maar voel me toch een beetje onbevredigd.
(qua ufc dan.... :lol: )

Vond niet dat hij z'n dekking goed had zitten en naar mijn idee was 't wachten op een KO. Maar dat er snel ingegrepen werd is zeker, maar goed, beter 't zekere voor 't onzekere qua gezondheid toch?

TheSkindo
10-07-2006, 17:39
bij amateurs, ja...maar dit zijn profs en die kunnen echt wel wat hebben...

Sjaak
10-07-2006, 17:41
Vind de scheids niet top

The Bulldog
10-07-2006, 17:54
Met iedereen eens...ik had shamrock ook nog wel een paar extra ellebogen gegund...maar ja ...

Zelfs al was ie KO gegaan had die lambal nog commentaar gehad..

Ronald
10-07-2006, 20:08
Ik vond het teleurstellend... maar wel terecht.

PigDog
11-07-2006, 05:46
Vond wel dat ze 'm snel afbraken.....Ken was gewoon helemaal bij...

X 2


In zo'n grudge match moet de ref het wel aanvoelen, dat de vechters extra fel zijn en meer genegen zijn om schade te pakken. Shammie moet het hebben van zijn leeuwenhart en ik denk dat de partij nog niet over was. Het interview met Shamrock zal waarschijnlijk gaan over dat de scheidsrechter er te vroeg tussen sprong, hij nog een fatsoenlijke dekking had en geen moment aangeslagen. De dikke elleboog van Ortiz doet daar niks aan af, het is eerder een zwaktebod: na nog enkele blows had hij die niet meer kunnen gebruiken..........

Ik was voor niemand, maar voel me toch een beetje onbevredigd.
(qua ufc dan.... :lol: )

Vond niet dat hij z'n dekking goed had zitten en naar mijn idee was 't wachten op een KO. Maar dat er snel ingegrepen werd is zeker, maar goed, beter 't zekere voor 't onzekere qua gezondheid toch?

Voor een partij in Martini Plaza ben ik het met je eens, gezondheid voor alles....

Maar voor een oude vechter die hier zijn laatste kunstje komt laten zien en proffesioneel gezien tot aan het gaatje wil gaan, vind ik het niet terecht. Iedereen in de octagon, die op pay tv wordt uitgezonden weet van de schade die hij kan oplopen.....

Remco
13-07-2006, 10:34
Zucht, zes volle ellebogen en niets dat op een dekking lijkt...

Het is weer typisch Shamrock om het ene moment volledig hulpeloos te doen en als de scheidrechter daarop anticipeert is hij de verontwaardigdheid zelve. Als dat de manier is waarop hij een legende probeert te blijven.

Grappig trouwens hoe dat hoekmannetje bij de aftocht van Ken zat te vloeken: Fuck him, FUCK HIM!!!

Voor een ander voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=1NCfzmWxWtY&search=shamrock

MMA Davy
13-07-2006, 11:21
Jammer dat het zo afgelopen is...ik had er veel meer van verwacht.....weer geen WAR :(

inc
13-07-2006, 16:17
ik vond het een erg vroeg ingrijpen aan enerzijds, anderzijds was er geen verdediging zijn armen zaten een eind van zijn gezicht en gaf totaal geen intentie om de ellebogen te verdedigen. Vergelijk het maar met de partij van edwards tegen stevenson.
ik had ook het idee dat ken weg was.... moet je het dan door laten gaan???

liever net te vroeg dan net te laat zal Herb dean gedacht moeten hebben.

Tony
14-07-2006, 13:53
Deze referree stoppage kwam zo uit het boekje en ging volgens de regels..


zo simpel is het... punt uit..

regels zijn regels... en als ze voor deze match een uitzondering maken, dan moeten ze dat voor alle matches doen met alle gevolgen van dien.

ik hd graag meer drama en aktie gezien.... maar de stoppage was volledig correct.