PDA

View Full Version : K-1 Merchandise?



Shinbone
10-07-2006, 12:40
Beste vechtsportliefhebbers,

Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek voor FEG. Nu wil ik toetsen of er vraag is naar K-1 merchandise in Europa. Een forum kan een belangrijke indicatie geven of er vraag is naar K-1 merchandise of niet.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen en even deze Poll willen invullen,
het is een kleine moeite maar voor mij erg belangrijk.

Op- of aanmerkingen waarom je wel of niet bereidt bent om K-1 merchandise aan te schaffen zijn van harte welkom.

Alvast bedankt,

Sportieve groeten,

Shinbone
10-07-2006, 12:47
keuze drie, is nogal afhankelijk van het assortiment

Ja, klopt, maar misschien kun je aangeven wat je wel of niet zou kopen? Bijvoorbeeld, ik denk dat weinig mannen een Masato poster zouden aanschaffen, maar een T-shirt met een K-1 logo weer wel.

mama
10-07-2006, 13:10
poppetjes.......... wrom niet?
het zijn geen barbiepoppetjes maar ik vind ze persoonlijk heel leuk

HUNTER
10-07-2006, 13:16
als je poppetjes voor een leuke prijs gaat verkopen denk ik dat er zeker animo voor is hier.....

ik koop ook regelmatig shirts of andere marchandise op kakuto-store.com

jaco
10-07-2006, 17:30
ik koop het zeker. dvd's en ander spul koop ik nu op buitenlandse site's

Anonymous
10-07-2006, 18:16
Het is natuurlijk naief om te denken dat k-1 merchandise in Nederland niet zou aanslaan. Denk aan het afgelopen WK al die mensen die hun huis oranje maken etc etc. Ga naar een willekeurige dierentuin,pretpark of concert en kijk voor welk bedrag daar aan merchandise wordt uitgegeven. Alles hangt samen met de prijs van de aangeboden producten natuurlijk. Maar als de organisatie een goede marketingmix zou hebben wat nu zeker niet het geval is dan zou merchandise een groot aandeel kunnen hebben om de populariteit van de sport op een hoger niveau te brengen.

AJSIJAMATU
10-07-2006, 18:49
Misschien wel iets van posters, dvd's of mooie sweaters met capuchon ofzo. Wel maatje XS, want vaak val ik buiten de boot. (Lukt die kleine Japanners toch ook?)

Maar inderdaad prijs/kwaliteit verhouding moet zeker okay zijn ....

Daniel
10-07-2006, 23:24
Ik zou het zeker wel gaaf vinden mits ze idd ook kleine maatjes zouden hebben.

Jofeljoh!
10-07-2006, 23:53
Die kleine maatjes zullen wel geen probleem zijn, als er ergens kleine mensen wonen dan is het Japan wel ;)

Beter dat ze juist speciaal voor Europa grotere maten gaan maken, dat is daar juist weer amper te krijgen :P

Shinbone
11-07-2006, 10:30
He jongens en meisjes,heel hartelijk bedankt voor het stemmen en jullie reacties.

Ik zou zeggen ga zo door en stem alstublieft voor degene die dat nog niet gedaan heeft.

Bij voorbaat dank,

Luka
11-07-2006, 12:28
zijn jullie dat van plan doen om het na nederland te krijgen ?? zou wel cool zijn :D

payap
11-07-2006, 12:53
Heb zeker wel intresse. Mits het een christelijke prijs heeft en er leuk uit ziet.

Shinbone
13-07-2006, 10:32
ttt

MZN
13-07-2006, 11:48
Ik ben wellicht een zuinigert (of een kniert zoals ze dat in West-Friesland zeggen) maar ik vind merchandising altijd behoorlijk duur.

Luka
13-07-2006, 12:31
hun denken gewoon.. als er vraag na is wrom zou je dan geen hoge prijzen doen :P als er vraag na is betalen ze toch wel

Shinbone
18-07-2006, 11:01
Vriendelijke oproeping tot stemmen mocht u dat nog niet gedaan hebben.:)

Dank U.

Shinbone
24-07-2006, 13:32
ttt

Luka
24-07-2006, 13:58
en al idee of het er komt :D?

Shinbone
24-07-2006, 17:23
en al idee of het er komt :D?

Hallo Luka,

Dat ben ik nu aan het peilen, het lijkt erop dat er wel enige animo voor K-1 merchandise is, mits de merchandise aan bepaalde prijs/kwaliteitverhoudingen voldoet. Ik heb er niets over te zeggen, FEG moet zelf beslissen of zij het in Europa willen lanceren. Ik zet alleen de gegens van de Poll in mijn rapport. Bedankt voor je interesse.

Hartelijke groeten,

Anonymous
24-07-2006, 23:33
Als je poppetjes van voetballers kunt verkopen in Nederland dan kun je ook poppetjes van k-1 vechters verkopen. Alles hangt af van de marketingmix en dan vooral de p van promotie. Dit is in dit geval van levensbelang. Als er zangers (nou ja hij maakt geluid) zijn die t-shirts kunnen verkopen met de tekst "ik heb er geen kracht meer voor" dan kun je alles verkopen. Zeker als je weet dat de gemiddelde mens niet echt intelligent is (kijk naar die halsen voetbalsupporters genoemd. Overtuig ze dat ronaldo zo goed kan voetballen door de schoenen die hij draagt dan dragen al die supporters ook die schoenen..... ).
En nog ff iets te zeiken ben en blijf natuurlijk een Hollander. Het is nogal wiedes dat de prijs/kwaliteit verhouding goed moet zijn...... puff wat een constatering hoop dat de rest van je rapport van beter niveau is.

Anonymous
24-07-2006, 23:33
Als je poppetjes van voetballers kunt verkopen in Nederland dan kun je ook poppetjes van k-1 vechters verkopen. Alles hangt af van de marketingmix en dan vooral de p van promotie. Dit is in dit geval van levensbelang. Als er zangers (nou ja hij maakt geluid) zijn die t-shirts kunnen verkopen met de tekst "ik heb er geen kracht meer voor" dan kun je alles verkopen. Zeker als je weet dat de gemiddelde mens niet echt intelligent is (kijk naar die halsen voetbalsupporters genoemd. Overtuig ze dat ronaldo zo goed kan voetballen door de schoenen die hij draagt dan dragen al die supporters ook die schoenen..... ).
En nog ff iets te zeiken ben en blijf natuurlijk een Hollander. Het is nogal wiedes dat de prijs/kwaliteit verhouding goed moet zijn...... puff wat een constatering hoop dat de rest van je rapport van beter niveau is.