PDA

View Full Version : Sem Schilt



Anonymous
11-07-2006, 10:30
Ik heb gisteren de superfight tussen Schilt en Choi gezien op Eurosport. Schilt scoort alle drie de ronden veel meer punten dan Choi met low-kicks en stoten die af en toe door komen.

Choi doet echt totaal niks, misschien deelt hij in totaal 4 stoten uit.
De overwinning gaat uiteindelijk tot ieders verbazing naar Choi ('thuisvoordeel')

Misschien is dit al in een eerder topic aangehaald, maar is er een officieel protest ingediend tegen deze uitslag (net als bv Le Banner)
Het verlies van Schilt is echt belachelijk!

Gr Joep

Jay Hoov
11-07-2006, 10:39
Helemaal met je eens Joep 8-)

Nickuraba
11-07-2006, 11:42
naja eerlijk gezegd kan ik er niet mee zitten dat hij verloren heeft, had hij choi maar gewoon weg moeten zetten. Ik vind persoonlijk dat iemand die de k1 GP zo overduidelijk wint vanwege zijn 'techniek' zon reus makkelijke weg moet kunnen zetten....

ashi76
11-07-2006, 11:44
Oh dus omdat Sem hem niet KO heeft getrapt heeft Choi gewonnen.

Zo ken ik dr ook nog wel een paar. :?

Nickuraba
11-07-2006, 12:19
precies....zo zie ik het ook... als je als k1 champ zon schandalig slechte partij tegen zon prutser neerzet moet je niet zeuren als je op punten verliest.....

Chico
11-07-2006, 12:45
zit wat in...

micha
11-07-2006, 14:27
rematch

Anonymous
11-07-2006, 14:49
rematch

nou nee dank je :?

micha
11-07-2006, 15:32
rematch

nou nee dank je :?

ik denk dat Sem bij een rematch iets goed te maken heeft en dat Choi alle hoeken van de ring gaat zien

ICON
11-07-2006, 15:47
joepdiedoe

The Bulldog
11-07-2006, 16:08
denk dat hij niet veel anders zal knokken als dat hij nu deed..

is voor iemand even een heel ander spel...altijd tegen gasten die nog net geen mini`s zijn voor hem en dan nu tegen iemand die groter is met net meer reach.. is toch heel anders..

Wat leek Loyd een klein opdondertje zeg..terwijl dat toch een beer is...

Quato
11-07-2006, 18:18
Ook al heeft hij duidelijk met minder overtuiging geknokt als bij de K1 GP van vorig jaar (hou ff in het achterhoofd dat dit de zoveelste partij was binnen een mega kort tijdsbestek...) dan nog slaat 't natuurlijk nergens op dat de duidelijke winnaar op punten van de partij de winst niet krijgt, laat staan zelfs verliest.

Een goeie of slechte partij, winnaar is winnaar m.i.

Quato
11-07-2006, 18:19
Ook al heeft hij duidelijk met minder overtuiging geknokt als bij de K1 GP van vorig jaar (hou ff in het achterhoofd dat dit de zoveelste partij was binnen een mega kort tijdsbestek...) dan nog slaat 't natuurlijk nergens op dat de duidelijke winnaar op punten van de partij de winst niet krijgt, laat staan zelfs verliest.

Een goeie of slechte partij, winnaar is winnaar m.i.

marcelt
11-07-2006, 19:11
Tja nu was Sem eens niet de reus en had geen reach en gewichtvoordeel. Het viel me op dat hij gelijk niet heel veel meer in te brengen had!

Octavius
11-07-2006, 19:30
Sem vs Musashi was ook echt vreslijk.

Anonymous
11-07-2006, 21:59
hij is zelf ook een prutser. frankenstein tegen frankenstein. van mij mogen ze allebei stoppen. en trouwens choi won verdient.

ashi76
11-07-2006, 23:00
hij is zelf ook een prutser. frankenstein tegen frankenstein. van mij mogen ze allebei stoppen. en trouwens choi won verdient.

Goh... stoere opmerkin "guest". Jij hebt er duidelijk verstand van !

Chico
11-07-2006, 23:39
ik vind semmy echt niet mooi vechten... ik zie 100x liever een hoost of een bonjansky in de ring dan schilt... gast is tyfus lang.. het verschil met de "freakshows" is dat hij daadwerkelijk weet wat ie doet... en daarom wint ie... hij maakt goed gebruik van zijn lengte en wint zijn partijen ook gewoon terecht..

maar het blijf geen leuke vechter om naar te kijken...

oh.. en hij is wel genaaid ja in korea

Emilio
12-07-2006, 00:09
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Emilio
12-07-2006, 00:10
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Emilio
12-07-2006, 00:10
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Chico
12-07-2006, 01:04
desondanks (x3)

PigDog
12-07-2006, 04:49
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................

Anonymous
12-07-2006, 11:30
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

Anonymous
12-07-2006, 11:31
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

ashi76
12-07-2006, 11:40
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

Dat je het al in je hoofd haal om Choi met Sem te vergelijken is sowieso al een schande.
Sem is een vechtsportman in hart en nieren, die jongen traint volgens mij al vanaf zijn 10e ofzo.
Hij heeft ook in het MMA tegen de grote der aarde gestaan (Fedor, Nogueira), wat je over choi niet kan zeggen.
Tevens is hij meerdere karate titels op zijn naam staan, is hij 3x King of Pancrase geweest en afgelopen jaar winnaar van de K1.

Dat je zijn stijl niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat hij het enkel van zijn lengte moet hebben getuigt toch wel van erg weinig inzicht.

ICON
12-07-2006, 11:50
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

lol
domste post van t jaar

Anonymous
12-07-2006, 12:14
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

Dat je het al in je hoofd haal om Choi met Sem te vergelijken is sowieso al een schande.
Sem is een vechtsportman in hart en nieren, die jongen traint volgens mij al vanaf zijn 10e ofzo.
Hij heeft ook in het MMA tegen de grote der aarde gestaan (Fedor, Nogueira), wat je over choi niet kan zeggen.
Tevens is hij meerdere karate titels op zijn naam staan, is hij 3x King of Pancrase geweest en afgelopen jaar winnaar van de K1.

Dat je zijn stijl niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat hij het enkel van zijn lengte moet hebben getuigt toch wel van erg weinig inzicht.

100% mee eens!

Gr Joep

Italian*Berlusconi*
12-07-2006, 15:31
Schilt hoort zeker wel thuis in de K1. Hij is onderdeel van de nieuwe garde/generatie K1 vechters van de afgelopen paar jaar.
Feitosa, Bonjasky, schilt, misschien zelfs Badr Hari etc zullen het gaan doen de aankomende jaren. En is gewoon niet te vergelijken met de k1 hoe die 'vroeger' was.

Quato
12-07-2006, 15:31
Dat er 1000% verschil is tussen Sem en Remi klopt wel...

das namelijk ook de reden dat Sem hem al twee keer compleet de pan in gehakt heeft! :lol:

Voor de rest zou een beetje meer respect naar zijn persoon wel op z'n plaats zijn. Hij is zeker iemand die nederland goed op de kaart zet op vechtsportgebied, in practisch alle full contact stijlen.

Anonymous
12-07-2006, 16:02
Schilt hoort zeker wel thuis in de K1. Hij is onderdeel van de nieuwe garde/generatie K1 vechters van de afgelopen paar jaar.
Feitosa, Bonjasky, schilt, misschien zelfs Badr Hari etc zullen het gaan doen de aankomende jaren. En is gewoon niet te vergelijken met de k1 hoe die 'vroeger' was.

en ruslan karaev natuurlijk

Italian*Berlusconi*
12-07-2006, 16:08
Schilt hoort zeker wel thuis in de K1. Hij is onderdeel van de nieuwe garde/generatie K1 vechters van de afgelopen paar jaar.
Feitosa, Bonjasky, schilt, misschien zelfs Badr Hari etc zullen het gaan doen de aankomende jaren. En is gewoon niet te vergelijken met de k1 hoe die 'vroeger' was.

en ruslan karaev natuurlijk

en nog meer, maar die vallen onder het 'etc' gebeelte van mijn post, had geen zin om al die namen te gaan posten. 8-) :lol:

marcelt
12-07-2006, 16:12
Nog niks gehoord van de Sem fans. Als ik normaal iets kritisch over hem post. gaan ze gelijk al z'n overwinningen opnoemen. En het is al aardig Sem bashing geworden in dit topic. :wink:
Het gevecht tegen Van DAms was ook niks , dus wat deed hij eigenlijk in de uitzending.

ashi76
12-07-2006, 17:23
Nog niks gehoord van de Sem fans. Als ik normaal iets kritisch over hem post. gaan ze gelijk al z'n overwinningen opnoemen. En het is al aardig Sem bashing geworden in dit topic. :wink:
Het gevecht tegen Van DAms was ook niks , dus wat deed hij eigenlijk in de uitzending.

Dan moet je toch beter lezen voordat je een reply plaatst marcelt. :?

Anonymous
12-07-2006, 17:44
sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen

Nee je hebt gelijk daarom won schilt m vorig jaar en beukte hij hoost 2 keer!! das hetzelfde als je zou zeggen dat mike tyson nooit heeft kunnen boxen!

Anonymous
12-07-2006, 19:49
sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen

Nee je hebt gelijk daarom won schilt m vorig jaar en beukte hij hoost 2 keer!! das hetzelfde als je zou zeggen dat mike tyson nooit heeft kunnen boxen!

als hij zo goed zou zijn, dan zou hij choi ook tegen het canvas geslagen hebben dat duidt er op dat lichtere tegenstanders met meer lengteverschil (kleiner) makkelijker te verslaan zijn dan zo'n reus

nu moest hij tegen choi nog zo'n reus en dan zie je toch snel dat hij het minder makkelijk heeft, en om nou te zeggen dat choi een goeie techniek circa conditie heeft ??

het is niet makkelijk om tegen een man te vechten waar van de arm en benen twee x zo groot en lang zijn :lol:

redjuh
12-07-2006, 21:14
als hij zo goed zou zijn, dan zou hij choi ook tegen het canvas geslagen hebben dat duidt er op dat lichtere tegenstanders met meer lengteverschil (kleiner) makkelijker te verslaan zijn dan zo'n reus

nu moest hij tegen choi nog zo'n reus en dan zie je toch snel dat hij het minder makkelijk heeft, en om nou te zeggen dat choi een goeie techniek circa conditie heeft ??

het is niet makkelijk om tegen een man te vechten waar van de arm en benen twee x zo groot en lang zijn :lol:

iedereen heeft wel eens een wedstrijd die niet loopt zoals hij/zij wil/willen. in elke sport, voor iedereen die sport.

H POWER
12-07-2006, 21:47
Nog niks gehoord van de Sem fans. Als ik normaal iets kritisch over hem post. gaan ze gelijk al z'n overwinningen opnoemen. En het is al aardig Sem bashing geworden in dit topic. :wink:
Het gevecht tegen Van DAms was ook niks , dus wat deed hij eigenlijk in de uitzending.

Inderdaad "als" je iets kritisch over hem post kan men daar nrmaal op reageren,maar helaas is dit zelden kritisch maar meestal dom gezwets of opnaaierij van fans zoals je zelf al aangeeft.

Anonymous
12-07-2006, 22:27
Bonjasky is anders ook niet meer zo indrukwekkend hoor. Die man moet eens leren stoten met zn handen.

Eer jij klaar ben met posten heeft Remy al leren stoten................


sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen!

Dat je het al in je hoofd haal om Choi met Sem te vergelijken is sowieso al een schande.
Sem is een vechtsportman in hart en nieren, die jongen traint volgens mij al vanaf zijn 10e ofzo.
Hij heeft ook in het MMA tegen de grote der aarde gestaan (Fedor, Nogueira), wat je over choi niet kan zeggen.
Tevens is hij meerdere karate titels op zijn naam staan, is hij 3x King of Pancrase geweest en afgelopen jaar winnaar van de K1.

Dat je zijn stijl niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat hij het enkel van zijn lengte moet hebben getuigt toch wel van erg weinig inzicht.

100% mee eens!

Gr Joep


ik zeg niet dat deze man niks kan, hij is in mijn ogen ook een ware kampioen alleen in een andere vechtsport of zelfs meerdere?
Net als bob sapp in het american football.En choi in??
Deze mannen hebben nog niet de techniek, inzicht van het kickboxen zoals aerts bonjaski hoost le banner en ga zo maar door, ik vindt zelf dat het niveau van de k1 jammer genoeg gedaaldt is en minder plezierig is om nu naar te kijken

iedereen is ergens goed in maar dat wil niet zeggen dat je overal goed in kan zijn

Sjaak
12-07-2006, 22:30
Nog niks gehoord van de Sem fans. Als ik normaal iets kritisch over hem post. gaan ze gelijk al z'n overwinningen opnoemen. En het is al aardig Sem bashing geworden in dit topic. :wink:
Het gevecht tegen Van DAms was ook niks , dus wat deed hij eigenlijk in de uitzending.

Ik vind dat een aantal van jullie Semmy veel te weinig credit geven. Hij is een op en top all ound sportman. Die gozer traint al vele jaren keihard en heeft in veel disciplines de absolute top bereikt en gaat voor niemand opzij. Dat zijn vechtstijl niet altijd even mooi is moge duidelijk zijn maar een ding is het wel en dat is effectief en daar gaat het toch om. Ik blijf Semmy naast een geweldige sportman ook een toffe hele gewone gozer vinden wars van elke vorm an arrogantie.

Osu Sjaak

marcelt
12-07-2006, 22:39
Sjaak zei:"Ik vind dat een aantal van jullie Semmy veel te weinig credit geven. Hij is een op en top all ound sportman. Die gozer traint al vele jaren keihard en heeft in veel disciplines de absolute top bereikt en gaat voor niemand opzij. "
Daar ben ik het wel mee eens Sjaak. Ik vind alleen zijn gevechten niet leuk en drie in een uitzending is dan wel veel. jij vindt hem een toffe gozer. ik vind hem niet erg sympathiek overkomen in tegenstelling tot de andere drie NL K1 winnaars. Maar ik heb verder wel respect voor wat hij bereikt heeft. Ik ben alleen van mening dat hij het vooral van zijn langere armen , benen en groter gewicht moet hebben.

Anonymous
12-07-2006, 23:47
...daar komt die ' GUEST' weer, Sem is hopelijk een tijdelijk iets wat snel terug gaat naar waar het vandaan komt... net als alle andere freaks of nature, laten we aub weer gewoon vechters in K1 zien ipv die uit de kluiten gewassen lompe ventjes, jaja Sem is wel de enige daarvan met techniek, maar kom op zeg...hou je daarvan...
Groeten... ik wil gevechten zien niet die domme partijen, en NEE ik ga het hem ook niet persoonlijk vertellen in zijn karate pak whahahahaaaaa, RESPECT (want dat is ook zo'n woord wat gebruikt moet worden)
Ciao

ashi76
13-07-2006, 00:09
...daar komt die ' GUEST' weer, Sem is hopelijk een tijdelijk iets wat snel terug gaat naar waar het vandaan komt... net als alle andere freaks of nature, laten we aub weer gewoon vechters in K1 zien ipv die uit de kluiten gewassen lompe ventjes, jaja Sem is wel de enige daarvan met techniek, maar kom op zeg...hou je daarvan...
Groeten... ik wil gevechten zien niet die domme partijen, en NEE ik ga het hem ook niet persoonlijk vertellen in zijn karate pak whahahahaaaaa, RESPECT (want dat is ook zo'n woord wat gebruikt moet worden)
Ciao

Als je hier enkel komt posten om mensen af te zeiken of te provoceren heb ik liever dat je weg blijft "guest".
Eenieder heeft recht op zijn mening, maar het lijkt me wel zo netjes om een klein beetje (ja daar komt ie) "RESPECT" te tonen voor een vechter in hart en nieren als Sem Schilt.

Chico
13-07-2006, 00:53
Net als bob sapp in het american football.
ik zag in zo'n bob sapp sucks highlight dat ie (ff uit het blote hoofd) uit drie american football teams was gekicked en in totaal 1 proffesionele wedstrijd had gedraaid... dus zo'n grote was hij niet....

en ik ga niet meer op de semmy discussie in want alles lijkt wel fout opgevat te worden....

PigDog
13-07-2006, 04:12
Weer zo'n sukkel die niet onder zijn eigen naam durft te posten...zucht

Sem is naast een aardige, rustige sympathieke man, ook nog een klasse vechter in meerdere disciplines, die (velen vergeten dat) van alle groten heeft gewonnen. Hoost, Aerts, Bonjaski en meer van dat soort mooie, en goede vechters, waar het schijnbaar wel leuk is om naar te kijken, hebben dus verloren van deze houten klaas. Hij moet dus wel iets kunnen, da's lagere wiskunde, niet waar? Als je als sukkeltje iemand wil afzeiken, pak dan iemand die je aankan, wat in jouw geval wel een pukkelig mannetje uit de brugklas zal zijn. Wacht effe een paar jaar voordat je met de jongens mag meepraten, kind van de rekening.

We hebben hier nog wel een topic waar ieder guest de meest geweldige dingen kan roepen, ga daar maar wijs zitten te doen, ondergeschoven circuskind..........

Anonymous
13-07-2006, 13:05
al was sem schilt van het zelfde formaat als bonjasky,hari, aerts,enz..had ie helemaal niet op dit niveau gevochten!!

ICON
13-07-2006, 13:36
ja en als mn tante een lul had gehad was t mijn oom geweest.

als sem net zo groot zou zijn als remy aerts e.d. dan zou hij ook een stuk beweeglijker zijn, aangezien hij al vanaf zn jeugd kyokushin en andere vechtsporten traint.

ik vind het ook niet erg mooi om naar te kijken, maar hij kickt gewoon ass. dus loop niet zo te janken

Anonymous
13-07-2006, 16:52
al was sem schilt van het zelfde formaat als bonjasky,hari, aerts,enz..had ie helemaal niet op dit niveau gevochten!!

als jij wat meer hersens had gekregen had je dit nie gepost

Lee Hottie # 1 fan
13-07-2006, 17:47
al was sem schilt van het zelfde formaat als bonjasky,hari, aerts,enz..had ie helemaal niet op dit niveau gevochten!!

ik snap wat je bedoeld dit heeft badr hari ook is gezegd in een muay thai magazine als ik het me goed herinner.

maar omdat sem al lang traint en ook het talent heeft om een goede vechter te zijn/worden. denk ik dat hij ook als hij kleiner was geweest ver zou kunnen komen maar dan wel met een andere stijl dan die hij nu heeft(gebaseerd op lengte en kracht)

Anonymous
13-07-2006, 17:49
Ik vind dat een aantal van jullie Semmy veel te weinig credit geven. Hij is een op en top all ound sportman. Die gozer traint al vele jaren keihard en heeft in veel disciplines de absolute top bereikt en gaat voor niemand opzij. Dat zijn vechtstijl niet altijd even mooi is moge duidelijk zijn maar een ding is het wel en dat is effectief en daar gaat het toch om. Ik blijf Semmy naast een geweldige sportman ook een toffe hele gewone gozer vinden wars van elke vorm an arrogantie.

x2

Anonymous
15-07-2006, 14:52
Ik vind dat een aantal van jullie Semmy veel te weinig credit geven. Hij is een op en top all ound sportman. Die gozer traint al vele jaren keihard en heeft in veel disciplines de absolute top bereikt en gaat voor niemand opzij. Dat zijn vechtstijl niet altijd even mooi is moge duidelijk zijn maar een ding is het wel en dat is effectief en daar gaat het toch om. Ik blijf Semmy naast een geweldige sportman ook een toffe hele gewone gozer vinden wars van elke vorm an arrogantie.

x2

x 3

Anonymous
16-07-2006, 03:49
ben geen fan van schilt, maar als iemand een topper als feitosa in een partij 3 maal 5 minuten zo martelt, zoals schilt deed in parijs, en hem vervolgens zo gruwelijk ko kniet in de rematch tijdens de k1 finale (was toch een knie he), dan behoor je gewoon bij de wereldtop! wat dan ook. feitosa is een van de vetste k1 vechters vind ik, en schilt walste er gewoon overheen!

Anonymous
16-07-2006, 08:21
sem schilt is eigenlijk een super heavyweight vechter. stukke groter dan de rest. kijk naar bob sapp toen die tegen minotauro vocht. als sapp zelfde lengte was geweest als minotauro had hij nooit zo lang volgehouden.

volgens mij vergeten de mensen dat in muay thai land om de 4,5 kilo al een andere gewichtsklasse hebben.maar in k-1 heb je van 100 kilo tot 150 kilo . ga daar dan maar eens tussen staan als je net boven de 100 kilo weegt en tegen gasten zoals sem schilt moet vechten en bob sapp, choi. die gewoon meer kracht hebben en lengte. herrineren jullie nog sem vs sefo. sefo kon geen eens bij die kop kopen van sem door dat lengte verschil.

en kijk bovendien naar sato van k1 max tegen zambis.

dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor sem. ik vind dat sem zeker voor zijn lengte een geweldigge prestatie heeft geleverd. door in allerlei soorten stijlen te winnen. maar ik ben me wel bewust dat als sem zelfde lengte en gewicht had als de meeste andere vechters van k-1 dan had hij nooit zo ver gekomen en dat geld het zelfde voor choi en sapp.

Anonymous
18-07-2006, 07:30
Tja nu was Sem eens niet de reus en had geen reach en gewichtvoordeel. Het viel me op dat hij gelijk niet heel veel meer in te brengen had!

Bonjanski had het al niet gemakkelijk met Choi en die is veel vooruit gegaan kwa ervaring. Ga zelf lekker tegen 218cm en 161 kg aan staan.

Anonymous
18-07-2006, 07:34
sorry maar choi en sem kan je echt niet vergelijken met remy 1000% verschil

deze mannen choi en sem vindt ik inderdaad niet tussen de mannen van de k1 thuis horen

Nee je hebt gelijk daarom won schilt m vorig jaar en beukte hij hoost 2 keer!! das hetzelfde als je zou zeggen dat mike tyson nooit heeft kunnen boxen!

als hij zo goed zou zijn, dan zou hij choi ook tegen het canvas geslagen hebben dat duidt er op dat lichtere tegenstanders met meer lengteverschil (kleiner) makkelijker te verslaan zijn dan zo'n reus

Noem even iemand dan die Choi heb neergeslagen?
nu moest hij tegen choi nog zo'n reus en dan zie je toch snel dat hij het minder makkelijk heeft, en om nou te zeggen dat choi een goeie techniek circa conditie heeft ??

het is niet makkelijk om tegen een man te vechten waar van de arm en benen twee x zo groot en lang zijn :lol:

Anonymous
18-07-2006, 07:37
...daar komt die ' GUEST' weer, Sem is hopelijk een tijdelijk iets wat snel terug gaat naar waar het vandaan komt... net als alle andere freaks of nature, laten we aub weer gewoon vechters in K1 zien ipv die uit de kluiten gewassen lompe ventjes, jaja Sem is wel de enige daarvan met techniek, maar kom op zeg...hou je daarvan...
Groeten... ik wil gevechten zien niet die domme partijen, en NEE ik ga het hem ook niet persoonlijk vertellen in zijn karate pak whahahahaaaaa, RESPECT (want dat is ook zo'n woord wat gebruikt moet worden)
Ciao

Het was Sapp 'de Freak' die twee keer van Hoost won en het grootste kijkcijfer ooit haalde, overigens de rede waarom we nu nog steeds K-1 kijken was Sapp omdat K-01 een enorm belasting probleem had haalde het kijcijfer kanon ze uit de brand. Jij had helemaal geen Aerts, Hoost of Bonjaski meer kunnen kijken. Het grote tv publiek denk blijkbaar een beetje anders over deze 'freaks"

Quato
18-07-2006, 07:59
Waarom in vredesnaam hebben we 't hier over gasten als Sapp en Choi. Zijn er dan werkelijk lui te vinden die denken dat Sem in dit rijtje thuis hoort?

Ik zie Choi en Sapp nog niet zo snel zo'n record opbouwen en een GP winnen.

Daarnaast kunnen jullie zeiken over extra gewichtsklasses, maar dan liggen gasten als Sefo en Le Banner d'r ook uit, gezien deze niet veel verschillen van Sem qua gewicht. Hou je dus 't zelfde verhaal.

Sjaak
18-07-2006, 08:34
Waarom in vredesnaam hebben we 't hier over gasten als Sapp en Choi. Zijn er dan werkelijk lui te vinden die denken dat Sem in dit rijtje thuis hoort?


Goeie reactie Quato. Nee natuurlijk zijn deze figuren niet te vergelijken met Semmy, dat zijn freaks die niks kunnen en Semmy is op en top sportman

Osu Sjaak

Paganstars
18-07-2006, 14:31
Waarom in vredesnaam hebben we 't hier over gasten als Sapp en Choi. Zijn er dan werkelijk lui te vinden die denken dat Sem in dit rijtje thuis hoort?

Ik zie Choi en Sapp nog niet zo snel zo'n record opbouwen en een GP winnen.

Daarnaast kunnen jullie zeiken over extra gewichtsklasses, maar dan liggen gasten als Sefo en Le Banner d'r ook uit, gezien deze niet veel verschillen van Sem qua gewicht. Hou je dus 't zelfde verhaal.
x2

IMO is sem geen freakshow itt choi en sapp.... mn sapp kom op hij mag misschien wel wat beter geworden zijn qua techniek... maar hij zal nooit het niveau halen van sem en ik vind dat dit ook redelijk opgaat voor choi!

Anonymous
18-07-2006, 15:26
Echt onzinreacties hier, Sem had dat gevecht gewonnen en ja hij had duidelijk moeite met die grote choi, maar hij deed toch behoorlijk zn best, protest was meer dan terecht geweest, was diefstal.

Ik had zelf ook wel gedacht dattie die Korean kon slopen, zat er blijkbaar toch niet echt in, maarja dan wint hij toch op punten niks mis mee.