PDA

View Full Version : Frank Mir(spoiler)



Jay Hoov
11-07-2006, 15:00
Wtf is er met deze man aan de hand?
Nu 2 partijen op rij, waar ik niet vrolijk van word.Een buik waar je u tegen zegt, traag, geen aggressie meer!
En werd in z'n laatste partij nog bijna in een klem geramd ook!
En laten we het niet over z'n 1 na laatste partij hebben :? :?

Ooit was ie the Champ...............

ICON
11-07-2006, 15:14
vroeger toen ze poep nog met lange oe schreven

geust
11-07-2006, 15:16
wie?

Jay Hoov
11-07-2006, 15:21
wie?

Weer uit je holletje gekropen? :twisted:

Virus
11-07-2006, 15:46
Klopt, het was idd een draak van een partij en als je je bedenkt dat hij voor een jaar / 1,5 jaar geleden Tim Sylvia in een armklem had, is dit niveau erg laag... Maar ergens ook weer niet onbegrijpelijk...

Een vette blessure gehad, lang erover gedaan om er weer bovenop te geraken en dat zie je aan z`n spel...
Jammer idd dat ie niet meer de vorm heeft van eerst (letterlijke vorm) en dat ie nu een paar kilo`s te veel rond z`n middel heeft zitten....

hij was de champ, maar dat zie ik `m voorlopig ook niet meer worden...

Jay Hoov
11-07-2006, 15:48
Klopt, het was idd een draak van een partij en als je je bedenkt dat hij voor een jaar / 1,5 jaar geleden Tim Sylvia in een armklem had, is dit niveau erg laag... Maar ergens ook weer niet onbegrijpelijk...

Een vette blessure gehad, lang erover gedaan om er weer bovenop te geraken en dat zie je aan z`n spel...
Jammer idd dat ie niet meer de vorm heeft van eerst (letterlijke vorm) en dat ie nu een paar kilo`s te veel rond z`n middel heeft zitten....

hij was de champ, maar dat zie ik `m voorlopig ook niet meer worden...

Echt jammer ja, ik hield wel van z'n stijl!

Ps Misschien wil hij ook wel tegen Wandy :shock:

ICON
11-07-2006, 16:54
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.Detail&gid=2922

ICON
11-07-2006, 16:57
ik heb geen zin om ze up te loaden

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=399258&highlight=frank+mir

Ronald
11-07-2006, 21:11
Ben ik helemaal met je eens Jay. Echt jammer gewoon. Je zou zeggen dat het toch een mentale kwestie is als je naar z'n lichaam kijkt. Hij is gewoon niet afgetraind, en daar begin het wel mee zou je zeggen. Ik hoop echt dat ie terug komt op z'n oude niveau.

Anonymous
11-07-2006, 22:35
Ben ik helemaal met je eens Jay. Echt jammer gewoon. Je zou zeggen dat het toch een mentale kwestie is als je naar z'n lichaam kijkt. Hij is gewoon niet afgetraind, en daar begin het wel mee zou je zeggen. Ik hoop echt dat ie terug komt op z'n oude niveau.

is hij ooit zo geweldig geweest dan?

Ronald
11-07-2006, 23:27
is hij ooit zo geweldig geweest dan?
Als je heavy weight champ bent bij de UFC doe je het toch niet onaardig (ook al is het niveau bij Pride veel hoger).

Chico
12-07-2006, 00:44
kheb ook het idee dat ie mentaal er niet helemaal bij is... maar ja auto/motor ongeluk is ook niet het leukste wat er is...

Silat
12-07-2006, 00:53
een bijna dood ervaring kan je maken of breken. Toch probeert ie het, maar het lijkt er niet uit te komen. Mentaal is ie gewoon out of shape en je ziet wat het resultaat er van is.

ik heb hem nooit echt boeiend gevonden. Kijk maar eens wat Ian Freeman met hem deed en die hoort niet echt tot de betere vechters..

dontmindme
12-07-2006, 07:56
is hij ooit zo geweldig geweest dan?
Als je heavy weight champ bent bij de UFC doe je het toch niet onaardig (ook al is het niveau bij Pride veel hoger).

zoals het er nu naar uit ziet is ufc hard bezig omde kwaliteit flink over te hevelen

Remco
13-07-2006, 10:19
Beetje treurig gezicht wel ja. Toch respect dat hij het aandurft en hij had een zware partij aan Christinson. Hoop dat hij weer enigszins op niveau komt.

Zijn shoulder-lock tegen Pete Wiliams is een klassieker!

p diddy
13-07-2006, 10:25
Hij maakte korte metten met iedereen in die tijd maar dat is nou wel effe voorbij.........hopelijk komt hij helemaal terug op het oude niveau....maar zal heel moeilijk worden, al zou ik het wel heel tof vinden en goed voor het niveau bij de heavyweights!!!

inc
13-07-2006, 16:21
ik vond het echt een aanfluiting. Geen schim van wat het geweest is.
In mijn optiek krijgt hij echt een CAN als tegenstander. Hij vecht op de maincard, terwijl monson ,wat mij betreft hwtitel materiaal, ergens in de undercard terrecht komt.

Ik hoop dat hij zijn oude vorm weer terug krijgt want skillz heeft hij zeker. Misschien is hij te vroeg gestart met het draaien van een wedstrijd.

Remco
13-07-2006, 17:28
Inderdaad.

Daarnaast jat die CAN ook nog eens zijn bijnaam, The Sandman.