PDA

View Full Version : "ONLY THE STRONGEST SURVIVE"



Wheelie
12-07-2006, 19:19
GREAT MIXED MARTIAL ARTS EVENT
"ONLY THE STRONGEST SURVIVE" part 5
(Sunday 8th of October 2006)


MUAY THAI & KICKBOXING


Tahier Gazier 57 kg
vs
Dennis Gieselbach 57 kg

Lars de Vrey 69 kg
vs
Richard Timmermans 70 kg

Matthew v/dVeen 71 kg
vs
Gregory Provence 71 kg

Francois v Laarhoven 72 kg
vs
Danny Wolters 70 kg

Els Dursley 59 kg
vs
Christiaan Sauwer 59 kg

Jerryl Simson 61 kg
vs
Halim Haryouli 59 kg

Teun van Buuren 72 kg
vs
Mitchel Tramper 74 kg

Ibrahim Zembib 68 kg
vs
Nikola Bozic 67 kg

Donovan Lang 77 kg
vs
Ruud van de Water 76 kg

Dennis Leeman 61 kg
vs
Henry van Opstal 62 kg

Hicham Achalhi 72 kg
vs
Jordy Sloof 73 kg

Wenner Stoel 65 kg
vs
Nedzip Mazlami 67 kg

Michel Boerijan 72 kg
vs
Mirzet Bajectarevic 75 kg


MMA



Ali Amir 82 kg
vs
Rene de Gast 82 kg

Vincent Latoel 70 kg
vs
Danny Hoyer 68 kg

Ali Mazidi 89 kg
vs
Jean Louis Lenogue 85 kg

Andre Wesdorp 90 kg
vs
Mhemet Orient 91 kg

Hans Stinger 90 kg
vs
Stjephan Bekavac 90 kg

John de Wilde 90 kg
vs
Roy Rutten 93 kg

Satisch Jhamai 99 kg
vs
Ivan Basic 102 kg

Jordan Radev 85 kg
vs
Vitor Vianne 85 kg

Dion Staring 100 kg
vs
Moise Rimbon 97 kg

lunatic
12-07-2006, 19:28
leuk mma gedeelte

HUNTER
12-07-2006, 21:27
waar wordt dit gehouden???

Wheelie
12-07-2006, 21:33
Doors open at 16.00 hrs | Event starts at 17.00 hrs - Pre-sale: € 30 | Sale at the door: € 35
Location: Sportshall "De Drenkwaard" Molendijk nr 21b, 3214 AR Zuidland.| Phone: 0031. (0)181-452346

Anonymous
12-07-2006, 21:54
naar mijn weten vecht dion staring 8 oktober in arnhem , heb gister nog met hem over gehad

Wheelie
14-07-2006, 19:37
Betreft: Voorwoord “Only the Strongest Survive� part 5


Geachte Collega,



Op 08 oktober a.s. zal het grote sportspektakel “Only the Strongest Survive�part 5 plaatsvinden in Zuidland. Op het programma staan maar liefst 22 partijen. Een ijzersterke

"Line-Up" met zeer geroutineerde vechters uit binnen en buitenland. Wij kunnen niet voorspellen hoe de gevechten zullen verlopen, maar een ding staat vast: met deze vechters

is spektakel verzekerd! De vechters zijn aan elkaar gewaagd en zullen alles doen voor de winst. Er zal op het scherpst van de snede, maar wel op een sportieve wijze worden

gestreden.



Om te beginnen hebben we een aantal regionale toppers:

Een Muay thai partij in het superzwaargewicht 100 kg+ tussen Etienne Schop (Kime) en Danny Siva (Siva Gym).



De MMA vechters de John de Wilde (Hoyer Gym) en Roy Rutten (Kam-Lung Pro Team) hebben elkaar eerder getroffen in een Sanda gevecht. Toen werd Roy Rutten tot winnaar uitgeroepen. Zal John de Wilde in dit MMA gevecht zijn verlies kunnen recht te zetten?



Een ander regionaal MMA partij gaat tussen Andre Wesdorp (Ss Kicks) en de Turkse Gentleman Mehmet Orient (Kam-Lung Pro Team).

Het jonge, opkomende talent Mitchel Tramper (Wild explosion) moet het opnemen tegen Teun van Buuren (Ss Kicks). Beide vechters zijn er van overtuigd dat er maar een de winnaar

kan zijn, dus dit belooft wat.



Daarnaast hebben we een partij Muay Thai in de B.klasse tussen de Haagse Hicham Achali en de vechter Jordy Sloof uit Rotterdam. Een partij tussen een technicus in de ring en een sloper. Vuurwerk verzekerd!

Dan hebben we ook nog twee A.klasse partijen in het Muay thai.

De eerste zal gaan tussen Wenner Stoel (Friends Gym) uit Breda en de nieuwe A.klasse vechter Nedzip Mazlami uit Kroatie (Kam-Lung Pro Team). De tweede A.klasse partij is die

van Michel Boerijan (Ling Ho Gym) tegen Mirzet “Taiger� Bajectarevic (Kam-Lung Pro Team). Zal Boerijan de Kroatische tijger kunnen stoppen?



Ook de snel opkomende MMA vechter Hans Stringer van Dennis Krouweel (Friends Gym) krijgt het niet gemakkelijk tegen de Kroatische Stjephan Bekavac (Kam-Lung Pro Team).

Het zal er om spannen wie uiteindelijk met de winst naar huis gaat.



Zal de meervoudig Sanda kampioen Danny Hoyer (Hoyer Gym) de slimme Shooto vechter Vincent �Gazelle� Latoel (Tatsujin Dojo) kunnen verslaan?



Is de Haagse sportschoolhouder Satisch Jhamai (Shaolin Ryu) opgewassen tegen de Kroatische vechter Ivan “Samurai� Basic (Kam-Lung Pro Team)?

Wat dacht u van de top partij tussen Dion “Beagle Boy� Staring (Tatsujin Dojo) en de Franse sloper Moise “Chteki� Rimbon (Kam-Lung Pro Team)? Een partij waar iedereen van zal smullen.



Last but not Least, een toppartij tussen twee giganten: de worstelaar Jordan Radev uit de stal van Bert Kops (Kops Gym) moet het opnemen tegen de Braziliaanse tovenaar Vitor

Vianne van Dennis Krouweel (Friends Gym). Een partij die alle kanten op kan gaan. Deze absolute toppartij in het MMA is een partij die in Japan, het Mekka van de MMA behoort,

maar de organisatie heeft er alles aan gedaan om deze partij in Nederland te laten plaatsvinden. Menig promotor had deze partij graag in zijn programma gehad.



Een echte vechtsport liefhebber mag dit niet missen.Wie zullen tot de beste regionale vechters behoren? Wij zijn ervan overtuigd dat u absoluut vuurwerk zal zien. Dit Mixed Martial

Arts evenement zit vol show en entertainment. Een prachtig gala voor de echte vechtsportliefhebber. Wees er snel bij, want VOL = VOL.



Deelnemende sportscholen: Sportschool Kicks (Oude Tonge) – Kime (Hellevoetsluis) – Friends Gym (Zevennaar) – Shaolin Ryu (Den Haag) - Kanku (Hellevoetsluis) - van Osch

Team (Den Bosch) – Thanigul (Rotterdam) – Hoyer Instituut (Limburg) – Siva Gym (Rotterdam - Team TB (Den Haag) – en de organiserende scholen Wild Explosion (Zuidland/Spijkenisse) en Kam-Lung (Heenvliet/Kroatië/Frankrijk)) Met top vechters uit Brazilië – Kroatië – Frankrijk en Nederland.



Met vriendelijke groet,



Organisatoren Kam-Lung Fighting Promotions & Wild Explosion



Sijou van der Spek (06.25.235.736)

Willem van Luijk (06.51.209.790)

Stan van der Spek (06.30.784.757)

The Bulldog
14-07-2006, 20:12
naar mijn weten vecht dion staring 8 oktober in arnhem , heb gister nog met hem over gehad

Yep naar mijn weten ook :twisted:

Anonymous
14-07-2006, 22:15
naar mijn weten vecht dion staring 8 oktober in arnhem , heb gister nog met hem over gehad

Yep naar mijn weten ook :twisted:
ik weet het zeker dat tie daar niet vecht ,nog even gevraagd gister hij staat dan in arnhem k1 battle ,wat een overigens een goed gala is erg mooie partijen

The Bulldog
14-07-2006, 22:36
naar mijn weten vecht dion staring 8 oktober in arnhem , heb gister nog met hem over gehad

Yep naar mijn weten ook :twisted:
ik weet het zeker dat tie daar niet vecht ,nog even gevraagd gister hij staat dan in arnhem k1 battle ,wat een overigens een goed gala is erg mooie partijen

Yep ik kijk ook uit naar dat gala...

Wheelie
15-07-2006, 11:50
line-up ?

Anonymous
15-07-2006, 14:34
Regionale toppers op vechtsportgala in Rijnhal

(27.06.06) ARNHEM - In de Arnhemse Rijnhal vindt op 8 oktober het vechtsportgala The battle of Arnhem plaats. Kickboksers Perry Ubeda, Ray Staring en William Diender zijn er bij. Nijmegenaar Ubeda, Groessenaar Staring en Arnhemmer William Diender zijn drie van de publiekstrekkers op 8 oktober.
De kans is groot dat Ray Staring het op 8 oktober opneemt tegen Chris van Venrooy. Staring won eerder dit jaar tijdens een K1 Max-gala in Utrecht van Van Venrooy. Tegen wie Ubeda en Diender in de ring staan, is nog niet bekend.

Andere bekende namen die in de Rijnhal vechten zijn Krista Fleming, Joost Bauhaus, Henri Akdeniz en Tarik Slimani.

De hoofdpratij bestaat uit een treffen tussen K1-vechters Loyd van Dam uit Nederland en Alexander Ustinov uit Rusland. Het gaat om een wereldtitelgevecht van de bond WFCA.

Anonymous
15-07-2006, 14:45
plus een paar goede mma partijen die zo niet even kan vinden maar volgens mij was het al eerder gepost hierzo

Anonymous
15-07-2006, 16:15
Doet me denken aan Breaking benjamins blow me away :D