PDA

View Full Version : eindelijk: bob sapp praat over k1amsterdam



Anonymous
13-07-2006, 14:12
op http://www.sherdog.com/news/radio.asp?id=64

in de midden van deze radioshow legt uit wat er gebeurt is
zoals dat er geen hells angels in waren betrokken
en nog veel meer

Anonymous
13-07-2006, 14:21
sorry maar deze stem is niet van pop.dezegast spreekt slechte engles zelfs,zit meneer simson niet hier achter?

Anonymous
13-07-2006, 14:23
sorry maar deze stem is niet van pop.dezegast spreekt slechte engles zelfs,zit meneer simson niet hier achter?

na 24 minuten hoor je toch echt bob sapp

ICON
13-07-2006, 14:33
leer jij anders eerst ff nederlands schrijven voordat je over het engels van een ander begint.
jij denkt serieus dat simon rutz het radioprogramma beatdown van sherdog gehackt heeft, en daarna de stem van bob sapp heeft nagedaan? :lol:

Anonymous
13-07-2006, 14:42
[quote=Anonymous]sorry maar deze stem is niet van pop.dezegast spreekt slechte engles zelfs,zit meneer simson niet hier achter?

hahahaha hoe verzin je het

Anonymous
13-07-2006, 15:39
[quote=Anonymous]sorry maar deze stem is niet van pop.dezegast spreekt slechte engles zelfs,zit meneer simson niet hier achter?

hahahaha hoe verzin je het

en wat heeft ryan Simson er mee te maken???? :lol:

inc
13-07-2006, 16:14
zou meneer simon hierachter zitten????!!!!!

sjeesus...wat een dropveter ben jij zeg

ik heb gewoon een gat in de markt....een soort prive( roddelblad)blad voor de vechtsportwereld, met dit soort smeuige feiten( :lol: ) waar iedereen met smart op zit te wachten....NOT!!!!!

p diddy
13-07-2006, 16:22
leer jij anders eerst ff nederlands schrijven voordat je over het engels van een ander begint.
jij denkt serieus dat simon rutz het radioprogramma beatdown van sherdog gehackt heeft, en daarna de stem van bob sapp heeft nagedaan? :lol:

LOL

Chico
13-07-2006, 16:25
damn... k1 is best wel nasty bezig als ik dat verhaal moet geloven....

bob komt best wel intelligent over moet ik zeggen..

mossad
13-07-2006, 17:54
Hij lijkt niet alleen op Uncle Phil, hij klinkt ook zo als hij z'n verbazing kenbaar maakt.

Hij had trouwens gelijk dat het beter was, dat als hij niet ging vechten, om gauw weg te gaan. Dat hadden wel een paar relletjes kunnen worden. Hoop dat hij alsnog tegen Hoost kan aantreden, maar daar ziet het dus niet naar uit.

Anonymous
13-07-2006, 18:46
Tuuuuuurlijk is die bedreiging flauwekul...zoals Simon al zei in de ringsports, gaf hij de leden van de motorclub allleen een rondleiding backstage omdat ze dat graag wilden. Het moet niet gekker worden :cry: :cry:

Anonymous
14-07-2006, 01:28
Icon wrote:
leer jij anders eerst ff nederlands schrijven voordat je over het engels van een ander begint.
jij denkt serieus dat simon rutz het radioprogramma beatdown van sherdog gehackt heeft, en daarna de stem van bob sapp heeft nagedaan?waarom zou ik Nederlands gaan leren?geef mijn een een goede reden?Je hebt haast geen idee waar ik woon wie ik ben,dus trek ook nietzomaar je conclusie koek :wink: .

En mensen ik vertrouw nog steeds deze stem niet,tegenwoordig is alles mogelijk en zeker als je geld en grote naam hebt gaan dingen een maal heel makkelijk voor je .

Anonymous
14-07-2006, 08:13
een maal = een woord

Anonymous
14-07-2006, 11:03
sorry maar deze stem is niet van pop.dezegast spreekt slechte engles zelfs,zit meneer simson niet hier achter?

watte zeg?