PDA

View Full Version : pride owgp final matchmaking



Anonymous
14-07-2006, 13:09
het is bekend gemaakt op de jap pride site(bron sherdog)

CROCOP vs SILVA

NOG vs BARNETT

dit word echt top(precies hoe ik het wilde)

Silat
14-07-2006, 13:26
JAAAAAAAAAAAAA!!!

HUNTER
14-07-2006, 13:33
Jammer. Ik had liever Silva vs Nog en CroCop vs Barnett gezien.....CroCop en Nog gaan dit vrij makkelijk winnen denk ik.

Cave
14-07-2006, 13:38
Hmmm zou Barnett hier voor een verrassing gaan zorgen? In het standup gedeelte van Nog heb ik nooit zo veel vertrouwen, Barnett is staand niet slecht, dus dan moet het naar de grond. Eens kijken hoe beiden aan elkaar gewaagd zijn.

Cro-Cop vs Silva zou voor Mirko alleen een probleem kunnen worden als Silva vanaf het begin druk zet en Mirko niet in de wedstrijd laat komen. Kan Cro-Cop het tempo bepalen dan denk ik dat Silva de beperkingen van zijn eigen MT-game zal leren kennen.

ashi76
14-07-2006, 14:06
Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.

Jochem
14-07-2006, 14:08
Silva bij KTFO. hoop ik. :)

Barnett by decision.... denk dat dit een upset wordt. Nog heeft weinig indruk op me gemaakt laatste tijd.

Anonymous
14-07-2006, 14:28
jochem die snapt het.

SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.

Mephisto
14-07-2006, 15:07
jochem die snapt het.

SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.

x2 2x

Justinian
14-07-2006, 15:08
Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
Barnett spreekt mij ook niet echt aan...

Biiyen
14-07-2006, 15:20
jochem die snapt het.

SIlva om heel dat toernooi te winnen. en zo niet dan iedergeval een KO op mirko. zou super zijn.

Silva krijgt Mirko nooit KO. Silva krijgt Mirko niet op de grond, daarbij is Silva ook niet bepaald een meester in het grondgevecht daarentegen is Mirko heel erg weerbaar geworden op de grond. Mirko is van nature groter en sterker, staand is Mirko een betere kickbokser dan Silva, ik denk dat Silva wel eens aan het kortste eind kan gaan trekken. Dit is in geen geval nog te vergelijken met hun eerdere confrontatie.

p diddy
14-07-2006, 15:26
Pittige line up, maar denk dat het Nog tegen silva wordt in de finale......al moet ik wel zeggen dat wanderlei het moeilijk gaat krijgen, CC is een stuk beter geworden en silva gaat NATUURLIJK die batlle aan staand......en dat gaat keihard worden!!! 8-)

Jochem
14-07-2006, 16:01
Ik vind Barnett wel een leuke, aggresieve vechter die IMO tenminste met een heel arsenaal voor de KO of sub gaat. "he brings it on" zoals de amerikanen het zeggen. Ik ben echt zwaar benieuwd naar zijn partij tegen Nog iig, aangezien hij Cro-cop staand enigzins tegenwicht bood, tot zijn conditioning een factor werd. Dit in tegenstelling tot Nog die zon beetje de hele ring werd doorgeslagen tot ie CC prachtig subte.

Cave
14-07-2006, 16:07
Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.

Remco
14-07-2006, 16:41
Barnett is gewoon een mafkees, maar wel een met talent en ballen.

Ik ben heel nieuwsgierig naar zijn partij tegen Nog. Ik schat ze vrij gelijkwaardig in, Nog iets beter op de grond, Josh beter staand. Het grote verschil zit hem in offensief - defensief. Who wil prevail???

Emilio
14-07-2006, 16:59
Silva vs cro cop. Ik ga toch voor Silva. Cro cop vind ik nou niet bepaald indrukwekkend de laatste tijd. Weglopen tegen hunt de hele tijd....

Silva moet hem gewoon onder druk zetten en keihard knokken,

Jochem
14-07-2006, 17:00
Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.

goed punt, maar volgens mij wegen ze momenteel hetzelfde (ongeveer 110-115 kilo), en ze zijn ook even groot.

Ronald
14-07-2006, 18:52
Ik denk dat de finale een rematch tussen Nog en Cro Cop wordt 8-)

The Bulldog
14-07-2006, 19:11
ik ga v oor silva - Nog...

tuurlijk is CC gegroeid maar ik vind hem na de pot tegen Fedor erg lauw geworden...

Silva by KO

Nog ook.

robholland
14-07-2006, 21:36
ik hoop dat CC niet het ``virus`` heeft opgelopen zoals bijvoorbeeld VIror, Igor, Ignashov en nog een paar toppers die het ineens niet meer lukt of de spirit hebben om bij de top te blijven

Cave
14-07-2006, 21:40
Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.

goed punt, maar volgens mij wegen ze momenteel hetzelfde (ongeveer 110-115 kilo), en ze zijn ook even groot.

Ik dacht echt dat Barnett bij zijn wedstrijd tegen Alexander nog 127 kg woog. Kennelijk een leesfoutje

HUNTER
14-07-2006, 21:45
Ik zie echt geen punt waar Barnett het Nogueira moeilijk zou kunnen maken. Nogueira is boksend ontzettend vooruit gegaan, en zijn subs zijn nog steeds de beste van het circuit. Daarbij komt dat Barnett geen plan B heeft... als 1 poging tot sub mislukt is hij leeg en heel kwetsbaar.

Virus
14-07-2006, 21:55
Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
Volledig mee eens...

Virus
14-07-2006, 22:01
Ik hoop op Silva vs Nog in de finale.
Op een of andere manier heb ik echt de schurft aan die Barnett.
Volledig mee eens...

Toch denk ik niet dat Silva het van CC gaat winnen!
Het zijn alle twee top drie vechters maar van nature is Mirko zwaarder, sterker en doet aan snelheid zeker niet onder voor Silva...

Het zou echt geweldig zijn als Silva deze weet te winnen maar het zou ook voor het eerst zijn dat ik niet mega teleurgesteld zou zijn bij een verlies van hem... Ik vind het immers ook een genot om Mirko te zien knokken, zeker als het een rematch betreft tegen Nogueira....

Tony
14-07-2006, 23:38
vergeet niet dat silva al eens tegen crocop gestaan heeft.. toen was het een draw...

ik geef hun een 50/50... en daarnaast.. komop dit is mma.. Alles is mogelijk.

niels
15-07-2006, 00:27
Qua kickboksen geef ik toch het voordeel aan crocop, maar het is een mma gevecht dus geen grote handschoenen maar kleine. Dus ben je voorzichtig met inzetten. In ieder geval voorzichterger dan met kb. silva is erg wild en kan weleens een soort van "lucky shot" raken en dan afmaken. Maar cc is erg gegroeid sinds hun gevecht. dus het kan beide kante opgaan. toch hoop ik op silva weet niet waarom, maar ik hoop het toch

Anonymous
15-07-2006, 05:29
Qua kickboksen geef ik toch het voordeel aan crocop, maar het is een mma gevecht dus geen grote handschoenen maar kleine. Dus ben je voorzichtig met inzetten. In ieder geval voorzichterger dan met kb. silva is erg wild en kan weleens een soort van "lucky shot" raken en dan afmaken. Maar cc is erg gegroeid sinds hun gevecht. dus het kan beide kante opgaan. toch hoop ik op silva weet niet waarom, maar ik hoop het toch

Wat een kansloze analyse is dit zelfs een analyse van Johan Cruif heeft meer diepgang.... :roll:

Anonymous
15-07-2006, 08:44
silva gaat gewoon die mirko onder druk zetten. en onder druk heeft mirko het duidelijk minder na zijn zin.

zolang silva de druk op de pot zet is het voor silva geen enkel probleem. gaat silva echter afwachten zoals igor en hoop andere doen, dan gaat het fout. je moet die mirko gewoon geen kans geven in zijn spel te komen. en silva heeft 1 voordeel. als silva binneninkomt is ie erg gevraarlijk. en 1 goeie knal zoals randleman en over het verhaal.

kan niet wachten op deze partij. minotauro vs barnett is ook een topgevecht. zat ik ook al een tijd op te wachten.

ik geef barnett een goeie kans om te winnen. mino is goed vanuit de gaurd. maar ik denk dat barnett teveel druk op de ketel zet om minotauro het gevecht op de grond te laten dicteren. maarja 1 foutje en mino subt je direct.

hoe dan ook het ticketgeld voor dit evenment is alleen voor deze semi finals/finals al goed besteed. kan niet wachten!!!

niels
15-07-2006, 19:10
Qua kickboksen geef ik toch het voordeel aan crocop, maar het is een mma gevecht dus geen grote handschoenen maar kleine. Dus ben je voorzichtig met inzetten. In ieder geval voorzichterger dan met kb. silva is erg wild en kan weleens een soort van "lucky shot" raken en dan afmaken. Maar cc is erg gegroeid sinds hun gevecht. dus het kan beide kante opgaan. toch hoop ik op silva weet niet waarom, maar ik hoop het toch

Wat een kansloze analyse is dit zelfs een analyse van Johan Cruif heeft meer diepgang.... :roll:

geef er zelf eens een dan, wijsneus

borat
15-07-2006, 20:03
lucky punsh?? :?

Anonymous
17-07-2006, 00:49
De finale moet worden Crocop - Nog.

Maar das logisch.

smike
17-07-2006, 13:48
Inderdaad guest:

crocop-minotauro

dat is de beoogde finale, pride heeft het mooi geregeld.
Ik vraag me trouwens af of silva niet te licht is, want hij is toch middleweight en cro cop heavyweight. Wat wegen ze nu allebei?

ICON
17-07-2006, 15:49
ik denk dat ze uiteindelijk maximaal 5 kilo zullen verschillen. dus dat valt echt wel mee. silva is een grote middleweight crocop is zo rond de 106 kilo normaal toch?

Anonymous
17-07-2006, 16:59
[quote="ICON"]ik denk dat ze uiteindelijk maximaal 5 kilo zullen verschillen. dus dat valt echt wel mee. silva is een grote middleweight crocop is zo rond de 106 kilo normaal toch?[/quote


in de vorige pot was crocop 97 kilo en silva 95 kilo

Jochem
17-07-2006, 17:17
Wordt voor Nog ook de eerste keer dat hiij een tegenstander heeft die groter en zwaarder is en wél mensen kan subben. Dat kon je van Sapp of Zuluzinho niet zeggen. Daarnaast kan Barnett wel een paar klappen hebben net als Nog maar zie ik Nog hem niet zo snel naar de grond brengen. Wil Nog winnen van Barnett dan zal hij eens zelf de druk moeten zetten en moeten jagen op een takedown. Voor trappen hoeftie iig niet bang te zijn bij Barnett.

goed punt, maar volgens mij wegen ze momenteel hetzelfde (ongeveer 110-115 kilo), en ze zijn ook even groot.

Ik dacht echt dat Barnett bij zijn wedstrijd tegen Alexander nog 127 kg woog. Kennelijk een leesfoutje

zou kunnen, mijn info over barnett is sherdog. en aangezien Nog. daar ook 10 kilo te licht in staat.... :)

Anonymous
17-07-2006, 20:27
nog en cc gaan door, cc wint van nog
fedor whoopt zijn ass, fedor blijft kampioen

ICON
18-07-2006, 07:27
[quote=ICON]ik denk dat ze uiteindelijk maximaal 5 kilo zullen verschillen. dus dat valt echt wel mee. silva is een grote middleweight crocop is zo rond de 106 kilo normaal toch?[/quote


in de vorige pot was crocop 97 kilo en silva 95 kilo

in de vorige waren ze allebei 97 kilo

The Bulldog
18-07-2006, 11:35
nog en cc gaan door, cc wint van nog
fedor whoopt zijn ass, fedor blijft kampioen

laatste bewering lijkt me een gegeven vooraf :lol: