PDA

View Full Version : Sylvia - Arlovsky *SPOILER*



Remco
15-07-2006, 10:45
Mijn god.

Hoe langer ik naar dit gevecht om het onbetwiste UFC zwaargewicht kampioenschap zat te kijken, hoe meer ik hoopte dat Fedor de ring in zou worden gegooid om deze twee gehandicapten uit hun lijden te verlossen.

Sylvia: Slechts vechtend in de counter, 1 wapen: een vervelend rechterhandje.

Arlovsky: Slechts dansend en zwaaiend, nu hij wel 500 linkse jabs afvuurde die geen van allen ook maar de bedoeling hadden om Sylvia te raken.

Het was aan de ijdele Arlovsky om zich in te vechten. Zijn strategie was echter om Sylvia op afstand te houden. Onbegrijpelijk. Met lowkicks had hij het nog af kunnen maken, maar die was ie ineens vergeten. Grondgevecht? Nooit van gehoord. Het leek meer op vijf rondjes schaduwboksen.

Sylvia heeft zich op geen enkele wijze als kampioen in de ring bewogen. Hij was meer bezig met het uitwisselen van handjes etc om maar aan te geven dat hij een lieve jongen is. Sylvia vocht met één hand.

Een schande dat een tank als Monson naar de undercard is verbannen. Nu hebben we 25 minuten verdaan met een van de slechtste kickbokspartijen ooit!

Anonymous
15-07-2006, 13:08
x2 deze pot vond ik ook niks aan :(
ik hoop dat deze 2 snel tegen een pride topper zullen staan :twisted:
en aangezien sylvia al zo vaak heeft geroepen om tegen fedor,nog en crocop te willen vechten :? lijkt dit goed mogelijk nu er een samenwerking komd tussen pride en de ufc.
maar ik denk dat sylvia niet weet waar hij aan begint :twisted:

Anonymous
15-07-2006, 14:52
nou remco begin maar met trainen misschien krijg je nog een kans 8-)

nicolas the red
19-07-2006, 17:31
blijkbaar had arlovski wel zijn knie geblesseerd door een lowkick van sylvia in de 2de ronde waardoor hij gestopt is met zelf lowkicks uit te delen en ook geen kracht had om voor takedowns te gaan...

redjuh
19-07-2006, 18:01
ja hij zat al niet lekker in ze vel voor de partij hoor...

http://img106.imageshack.us/img106/6328/arlgeenpe3.jpg

Anonymous
20-07-2006, 14:10
nou remco jij ebnt 9-6-1 volgens sherdog ,tim sylvia is 22-2-0 met overwinningen op tra tellingman arlovski en assurio silva , arlovski 9-5-0 met overwinningen op zentsov ian freeman en buentello etc dus het was geen mooie partij nee maar om ze gehandicapt te noemen....dan ben jij ook niet helemaal normaal dus

ICON
20-07-2006, 14:26
nou remco jij ebnt 9-6-1 volgens sherdog ,tim sylvia is 22-2-0 met overwinningen op tra tellingman arlovski en assurio silva , arlovski 9-5-0 met overwinningen op zentsov ian freeman en buentello etc dus het was geen mooie partij nee maar om ze gehandicapt te noemen....dan ben jij ook niet helemaal normaal dus

hey halve
dat is niet remco pardoel die dat zegt.
dat is iemand die ook remco heet. heel raar dat dat kan. maar toch waar

Silat
20-07-2006, 14:53
laat Alexander Emelianenko maar eens los in de UFC, is al genoeg.

Remco
20-07-2006, 14:57
Ik hoop niet dat ik Pardoel nu in een kwaad daglicht heb gezet.

Onbegrijpelijk dat mensen op dit forum gewoon geschokt zijn door mijn taalgebruik. Vraag maar aan Rik wat een metafoor is.

Italian*Berlusconi*
20-07-2006, 14:59
laat Alexander Emelianenko maar eens los in de UFC, is al genoeg.

ik denk dat ie redelijk snel champ kan zijn in de heavyweight divisie van de UFC! 8-)

Ossie
20-07-2006, 15:17
Ik hoop niet dat ik Pardoel nu in een kwaad daglicht heb gezet.

Onbegrijpelijk dat mensen op dit forum gewoon geschokt zijn door mijn taalgebruik. Vraag maar aan Rik wat een metafoor is.

Een metafoor is toch zo'n steen die uit de ruimte richting aarde schiet om ons allen te vernietigen en een nieuwe ijstijd in te luiden?
Maar genoeg over vocabulaire.

Was idd een lelijke pot om naar te kijken. Een topper uit Pride pakt Sylvia en Arlovski in de eerste ronde.

En Sylvia weet wel degelijk waar ie het over heeft door te zeggen dat ie Fedor etc pakt, maar hij had niet verwacht dat het ooit mogelijk zou zijn om tegen iemand uit Pride te staan. Nu er een samenwerking ontstaat tussen deze bonden begint Sylvia hem vast te knijpen.

Remco
21-07-2006, 09:42
Op Amerikaanse forums staat Sylvia inmiddels bekend als "Brownpants". Wat mij betreft gold dat net zo goed voor Andrei "WHAM" Arlovsky.

smike
21-07-2006, 15:33
Ach, de UFC was leuk helemaal in het begin, toen de toppers allemaal begonnen, nu kunnen ze er net zo goed mee stoppen, alleen hun middleweighters zijn wel goed, voor de rest mogen ze niet eens in de schaduw van Pride staan. Ik zou wel graag Tito, shamrock en Liddle zien tegen Pride afgevaardigden, maar in de zwaargewicht klasse zouden mannen als Arlovski misschien op de undercard van Pride mogen.