PDA

View Full Version : Sieperpiele stapje terug: SLIM!!



Anonymous
16-07-2006, 19:28
Slim dat ze Superpiele nu tegen mindere goede jongens laten staan.
Hij stond de laatste tijd gematched tegen jongens waar hij echt nog niet tegen zou moeten staan ( o.s. Spong-Najim )
De uitslagen van deze partijen zeggen genoeg. Laat hij zich nu eerst maar is weer omhoog knokken en laten zien dat hij tegen dergelijke namen KAN/MAG vechten.

Justinian
16-07-2006, 19:37
Slim dat ze Superpiele nu tegen mindere goede jongens laten staan.
Hij stond de laatste tijd gematched tegen jongens waar hij echt nog niet tegen zou moeten staan ( o.s. Spong-Najim )
De uitslagen van deze partijen zeggen genoeg. Laat hij zich nu eerst maar is weer omhoog knokken en laten zien dat hij tegen dergelijke namen KAN/MAG vechten.
*zucht* echt, hier word ik nogal moe van. Die jongen vecht geweldig, doet ontzettend zijn best en gaat niemand uit de weg. Tegen gevestigde namen als Kaas en Lima vecht hij toppartijen en dan wil je zeggen dat zich nog maar eens moet bewijzen?! Met alle respect, ik denk dat je hier de plank toch echt misslaat!

Jay Hoov
16-07-2006, 19:47
Slim dat ze Superpiele nu tegen mindere goede jongens laten staan.
Hij stond de laatste tijd gematched tegen jongens waar hij echt nog niet tegen zou moeten staan ( o.s. Spong-Najim )
De uitslagen van deze partijen zeggen genoeg. Laat hij zich nu eerst maar is weer omhoog knokken en laten zien dat hij tegen dergelijke namen KAN/MAG vechten.
*zucht* echt, hier word ik nogal moe van. Die jongen vecht geweldig, doet ontzettend zijn best en gaat niemand uit de weg. Tegen gevestigde namen als Kaas en Lima vecht hij toppartijen en dan wil je zeggen dat zich nog maar eens moet bewijzen?! Met alle respect, ik denk dat je hier de plank toch echt misslaat!

x10!

Anonymous
16-07-2006, 19:48
Nee ben ik het zelf niet mee eens.Ik kan het wel vinden in de mening van the guest.
Superpiele vecht veel te snel tegen jongens waar hij echt nog niet tegen zou moeten staan.
Met alle respect maar die zijn echt gewoon een paar niveaus verder dan hem en dat hebben ze dan ook bewezen.

Justinian
16-07-2006, 19:57
Nee ben ik het zelf niet mee eens.Ik kan het wel vinden in de mening van the guest.
Superpiele vecht veel te snel tegen jongens waar hij echt nog niet tegen zou moeten staan.
Met alle respect maar die zijn echt gewoon een paar niveaus verder dan hem en dat hebben ze dan ook bewezen.
Dat je van Najim en Spong verliest betekent niet dat je niet thuishoort in de A-klasse, getuige o.a. zijn partijen tegen Lima en Kaas.

inc
16-07-2006, 20:27
quest praat net alsof er een gapend gat tussen peile en jongens als Spong zit. Ben het hier niet mee eens.
hij is er nog niet helemaal, maar het zal niet lang meer duren.
vind het een spectaculaire vechter... komt bij mij alleen wat arrogant over... hoeft natuurlijk niet zo te zijn..... :wink:

Anonymous
16-07-2006, 20:38
mee eens!!
komt bij mij ook arrogant over.....alsof hij al wereld kampioen is!!
en tussen spong en piele zit ZEKER WEL EEN ENORM GAT

inc
16-07-2006, 20:44
toch staat hij er wel en vond ik hem tot de ko goed draaien... is niet zo dat hij geen stoot of trap heeft kunnen laten landen.
Ik denk wel dat je zijn persoonlijkheid moet loskoppelen van zijn prestaties.

Ik ben jaloers op zijn prestaties, vechtlust en gedrevenheid. en dat hij arrogant overkomt oke... misschien dat ik dat ook wel in hem bewonder....of klink in nauw erg gay....

fuck it...mag best wel een keer gezegd worden....ipv al dat gezeik op elkaar

en nee.... ik ben verre van gay.

inc
16-07-2006, 20:45
je allergie/ irritatie in andermans gedrag /kwaliteit is vaak gedrag /of een kwaliteit wat je zelf meer kan gebruiken...

payap
16-07-2006, 21:26
guest :

alsof hij al wereld kampioen is!!

Dat is het probleem niet hoor ! Er zijn heel wat mindere goden met kruiwagens vol wereldtitels! Die dingen gaan tegenwoordig per dozijn !

payap
16-07-2006, 21:30
Je kan wel of geen fan van hem zijn maar hij zoekt geen koekie's uit om tegen te vechten! Hij kijkt omhoog en wil naar de top en gaat de strijd aan met de top in zijn gewicht en dan kun je verliezen. Dat is sport ! Als je altijd in het dal blijft zitten zul je nooit gaan genieten van het uitzicht boven op de berg.

Paganstars
16-07-2006, 22:01
ik snap niet waarom guests dit soort opmerkingen plaatsen! Als piele wint is hij de man... Als hij verliest moet hij minder hoog gaan vechten... pleur toch op... piele heeft zich zeker bewezen.

Jeru
16-07-2006, 22:08
Tsja en straks krijgt hij weer het verwijt dat hij alleen tegen opgewarmde lijken durft te staan....

Anonymous
16-07-2006, 22:21
gezeik altijd, tis ook nooit goed

Carmen
16-07-2006, 22:22
gezeik altijd, tis ook nooit goed

ehm was ik, vergeten in te loggen

Emilio
16-07-2006, 23:15
Kunnen guests niet disabled worden?

The Bulldog
16-07-2006, 23:56
je allergie/ irritatie in andermans gedrag /kwaliteit is vaak gedrag /of een kwaliteit wat je zelf meer kan gebruiken...

je bent scherp bezig...

Maar serieus,,

Wat een zeik opmerking weer..
Ik las al vele reacties waar ik het mee eens ben , maar kan het niet laten te reageren...

Henry heeft ondertussen tegen al wat toppers gestaan..tegen de 1 beter gepresteerd dan tegen de ander...mee eens...
Henry heeft daarvan ook dingen opgestoken en geleerd dus..

Dat Henry nu even tegen een iets minder grote naam vocht....yep klopt...dat is op zich geen verschil met andere vechters in de A - klasse toch.. tegen een topper knokken ..ervan leren...dit intrainen ..kijken of je het door hebt in een volgende parti9j en dan weer opnieuw omhoog kijken en een topper kiezen om tegen te strijden...

Op deze manier blijven ontwikkelen en zo doorgroeien..Iets wat vele grote en goede knokkers hebben afgelegd als weg naar de top..

Wat betreft zijn houding,,, oogt arrogant...Klopt oogt wel zo, maar je kunt het ook zien als strijdlust en zelf vertrouwen...zo ken ik hem namelijk vauit het team..veel trainen, zo vaak mogelijk knokken en elke kans die hij krijgt pakt hij daarvoor aan....

Piele , laat ze lullen..nu vakantie en daarna weer vlammen met z`n allen..

Anonymous
16-07-2006, 23:57
als je geen lid bent heb je alsnog recht om een mening te geven!!
Voor Piele is gewoon een verkeerde route uitgestipeld.
Eerst pak rammel krijgen van mensen en dan opeens weer tegens zwakke matchen zodat hij kan winnen en weer zogenaamd HOT is

The Bulldog
17-07-2006, 00:06
als je geen lid bent heb je alsnog recht om een mening te geven!!
Voor Piele is gewoon een verkeerde route uitgestipeld.
Eerst pak rammel krijgen van mensen en dan opeens weer tegens zwakke matchen zodat hij kan winnen en weer zogenaamd HOT is

JA , want tegen zwakke is veel eer te behalen...
dus zo zie jij de sport????

:roll: Klopt Piele gaat naar promotor en zegt ik wil nu alleen tegen een wat onbekendere vechter knokken... Nee niet tegen een grote naam , want ik wil geen aandacht voor mijn partij zodat ik weer HOT wordt... :roll:
Compleet geen logica en slaat dus echt nergens op....

Bij ons in het team is 1 manier, knokken tegen een ieder die je aangeboden krijgt... Ook al gaat dat soms niet helemaal als gepland..ervan leren en weer doorgaan...

meer maak ik hier niet vuil aan...

OUS!!!

Anonymous
17-07-2006, 00:16
1) Spong is een klasse apart
2) Piele IS arrgogant (dus niet oogt..)
3) Hij gaat niemand uit de weg, strijdlust moet jehem nageven
4) Zijn moeder is nogal "aanwezig"

The Bulldog
17-07-2006, 00:37
1) Spong is een klasse apart..mee eens, maar point?
2) Piele IS arrgogant (dus niet oogt..) Mag je vinden , maar maakt het geen feit..

3) Hij gaat niemand uit de weg, strijd lust moet jehem nageven. OUS!!!
4) Zijn moeder is nogal "aanwezig" EN??? suporters moeten zich laten horen, wtf heeft dit met de vechter Piele te maken..??

inc
17-07-2006, 00:47
ik wil best discussie met jullie voeren maar dan moet het wel ergens over gaan. Iemands familie beledingen slaat helemaal nergens op. als je iemand niet digt...prima...mag je mening geven, maar onderbouw het...en ga niet iemand fam belachelijk maken.....

ik vind de opkomst van Henry vaak ook een beetje overtrokken en vraagt aan de ene kant om een reactie, maar laat dit dan wel een respectvolle zijn.

Mickey
17-07-2006, 07:52
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook vond dat mr Piele wat te hard van stapel liep met zn tegenstanders..

Echter.. Na de prestaties die hij heeft geleverd, acht ik het bewezen dat hij verre van kansloos is tegen eerder genoemde A klassers en er dus geen sprake is van een mismatch.

Marco
17-07-2006, 09:01
Piele is nog jong en nog lang niet uitgeleerd, hij komt er wel en heeft toch al wat mooie partijen laten zien, verliezen tegen Spong en Najim is geen schande , misschien had deze 2 toppers wat later moeten treffen idd..

teribleben
17-07-2006, 09:04
Wat een zeik opmerking weer..
Ik las al vele reacties waar ik het mee eens ben , maar kan het niet laten te reageren...

Henry heeft ondertussen tegen al wat toppers gestaan..tegen de 1 beter gepresteerd dan tegen de ander...mee eens...
Henry heeft daarvan ook dingen opgestoken en geleerd dus..

Dat Henry nu even tegen een iets minder grote naam vocht....yep klopt...dat is op zich geen verschil met andere vechters in de A - klasse toch.. tegen een topper knokken ..ervan leren...dit intrainen ..kijken of je het door hebt in een volgende parti9j en dan weer opnieuw omhoog kijken en een topper kiezen om tegen te strijden...

Op deze manier blijven ontwikkelen en zo doorgroeien..Iets wat vele grote en goede knokkers hebben afgelegd als weg naar de top..

Wat betreft zijn houding,,, oogt arrogant...Klopt oogt wel zo, maar je kunt het ook zien als strijdlust en zelf vertrouwen...zo ken ik hem namelijk vauit het team..veel trainen, zo vaak mogelijk knokken en elke kans die hij krijgt pakt hij daarvoor aan....

Piele , laat ze lullen..nu vakantie en daarna weer vlammen met z`n allen..

Hellemaal met bovenstaande eens.
Hendry moet gewoon door gaan, hij kan een hele grote worden en zijn familie staat achter hem wat heel erg belangerijk is om te kunnen presteren. Leerproces vallen en opstaan, Hendry ga zo door jongen en laat ze maar lullen.

paspoes
17-07-2006, 09:17
1) Spong is een klasse apart
2) Piele IS arrgogant (dus niet oogt..)
3) Hij gaat niemand uit de weg, strijdlust moet jehem nageven
4) Zijn moeder is nogal "aanwezig"

He Guest,

Wil je effe zijn moeder buiten laten het is een schat van een mens nou en als ze erg aanwezig is. liever een moeder die altijd meegaat en goedkeurt dan een moeder die het afkeurt. Ze zijn heel erg fanatiek met de sport bezig laat ze maar lekker, ik persoonlijk vind het leuk wanneer een vechter van hun opkomt.
En wat betrefd piele hij doet het goed en als je niet probeert met grote jongens lukt je ook nooit om bij de toppers te horen. en je kan het ook zo zien dat de mindere grote namen hem uitdaagd ipv dat hij met mindere namen gaat vechten. wat arrogantie betreft valt wel mee kwestie van mensen beter leren kennen. Spong is een TOPPER. :lol:

DE GROETEN.

Dragon Tail
17-07-2006, 09:48
1) Spong is een klasse apart..mee eens, maar point?
2) Piele IS arrgogant (dus niet oogt..) Mag je vinden , maar maakt het geen feit..

3) Hij gaat niemand uit de weg, strijd lust moet jehem nageven. OUS!!!
4) Zijn moeder is nogal "aanwezig" EN??? suporters moeten zich laten horen, wtf heeft dit met de vechter Piele te maken..??


Precies.

Deze guest moet een keer naar de kleedkamer van Akdeniz gaan en deze teksten durven te uiten. Met Clyde en Ralph er bij heeft hij geen schijn van kans. :twisted:

paspoes
17-07-2006, 10:05
1) Spong is een klasse apart..mee eens, maar point?
2) Piele IS arrgogant (dus niet oogt..) Mag je vinden , maar maakt het geen feit..

3) Hij gaat niemand uit de weg, strijd lust moet jehem nageven. OUS!!!
4) Zijn moeder is nogal "aanwezig" EN??? suporters moeten zich laten horen, wtf heeft dit met de vechter Piele te maken..??


Precies.

Deze guest moet een keer naar de kleedkamer van Akdeniz gaan en deze teksten durven te uiten. Met Clyde en Ralph er bij heeft hij geen schijn van kans. :twisted:

HAHAHA, clide hoeft alleen op hem te zitten en ralph foto's maken en op de site plaatsen.

Remco
17-07-2006, 10:37
Hè hè, dank je Rik.

@guest: Als je problemen hebt met de persoon van Henry of zijn familie, dan stel ik voor dat je het gesprek eens met ze aangaat. Misschien komen jullie er samen uit. Waarom moeten wij hier allemaal van je bezwaren weten?

Persoonlijke beledigingen zijn onnodig grievend voor de betrokkenen en helpen niemand van onlustgevoelens af. Henry verdedigt zich hier vast nog wel, zijn ouders waarschijnlijk niet. Dapper hoor!

Henry lijkt een beetje last te krijgen van het Badr-syndroom. Getalenteerde vechters die zichzelf willen marketen en ervoor gaan. Een grote mond hoort erbij, het is geen cricket. Natuurlijk zijn ze er nog niet en gaan ze ook wel eens onderuit, maar ze brengen het in ieder geval wel. Dat alleen al dwingt mijn respect af.

Henry, succes bij je volgende partijen!

Anonymous
17-07-2006, 12:58
als je geen lid bent heb je alsnog recht om een mening te geven!!
Voor Piele is gewoon een verkeerde route uitgestipeld.
Eerst pak rammel krijgen van mensen en dan opeens weer tegens zwakke matchen zodat hij kan winnen en weer zogenaamd HOT is


DIT klinkt meer zoiets van Guest is Jaloers of zo.....???? shittttt maak je niet druk joh hahahaha

Wheelie
17-07-2006, 15:06
staan idd 2 posts tussen die volgens mij wel een ip ban verdienen :shock: of hang ik nu weer de mod uit :lol:



ik heb 1 post net verwijderd en die guest gebanned

Jochem
17-07-2006, 17:28
staan idd 2 posts tussen die volgens mij wel een ip ban verdienen :shock: of hang ik nu weer de mod uit :lol:



ik heb 1 post net verwijderd en die guest gebanned

Ik neem aan dat dat de belediging over zijn moeder was, die kon ik niet vinden nl ;) .

Maarre, ik vond die opkomst van piele juist wel grappig. turkse vlag, dansende deels gekleurde familie erachteraan.... gast zelf is witter als een fles melk :). Ik vond het zeker wel wat hebben, nieuw NL op zijn best.

Anonymous
17-07-2006, 17:41
Waarom komt Piele niet met de NL vlag op? Hij toch een Nederlander of heeft hij een turks paspoort?

Anonymous
17-07-2006, 18:32
Ik ben afgelopen zaterdag bij die partij van superpiele geweest. Hij heeft het fantastisch gedaan. Ik vind hem een hele leuke vechter om te zien. Altijd respectvol en technische hoogstandjes. Ook die opkomst vind ik leuk. het brengt een hoop sfeer in de zaal. Superpiele mag dan even een stapje terug gedaan hebben. Binnenkort maakt hij weer sprongen vooruit! Toppertje!!!

PigDog
17-07-2006, 22:29
Henry is goed bezig. Wat je ook persoonlijk van hem vind. Ook ik heb er een mening over, maar die is hier niet op z'n plaats. Dat hij goed aan de weg timmert kan niemand ontkennen.
Het is natuurlijk niet passelijk om zijn ouders op een MMA-forum te beledigen. Wel staan ze aan zijn hoek als coach en verzorger en kunnen op die criteria wel beoordeeld worden. En als zijn vader nog eens met een veteraan in de ring staat mag dat uiteraard ook van commentaar worden voorzien.

Maar als zijn ouders zomaar worden beledigd, ben ik er niet rouwig om als de mods ingrijpen.

Nolimit
18-07-2006, 08:28
Mensen ga zelf maar eens tegen Najim of Tyrone staan en als dat niet bevalt daarna tegen Donald Berner.

Iedere vechter wint en verliest dat hoort nu eenmaal bij het spelletje maar om daarom vechters af te gaan kraken is erg laag.
Als je vooruit wilt komen zal je moeten meten en dat kan goed gaan maar ook weleens verkeerd zie Najim vs Henry en Tyrone vs Henry maar als deze partijen er niet geweest waren had Henry nu niet geweten waaraan hij moet werken!

Anonymous
18-07-2006, 11:22
Mensen ik vind dit heel erg laag hoor!!
familie beledigen terwijl die er altijd voor henri zijn!!
jarloers ofzow!!!! hij heeft tenminste iemand achter hem staan!!!
en ik d8 dat thaiboksen om respect draaide!!! wa blijft die respect dan!! het thaibokse draait ook om vallen en opstaan!! dat gebeurd iedereen!!!
dus mensen die geen respect hebben!!!!
GET A LIFE!!!!
henri respect voor jou en je familie hoor!!! ga zo door en laat ze maar mooi lullen!!

groetjes moontje!!!

Anonymous
18-07-2006, 22:57
Familieleden beledigen gaat inderdaad tever!!
ik had zelf dit onderwerp aangehaald maar dan is het niet nodig om zijn familie erbij te halen.
Verder blijf wel ik achter mijn standpunt staan ;-)

dontmindme
19-07-2006, 02:19
Mensen ga zelf maar eens tegen Najim of Tyrone staan en als dat niet bevalt daarna tegen Donald Berner.

Iedere vechter wint en verliest dat hoort nu eenmaal bij het spelletje maar om daarom vechters af te gaan kraken is erg laag.
Als je vooruit wilt komen zal je moeten meten en dat kan goed gaan maar ook weleens verkeerd zie Najim vs Henry en Tyrone vs Henry maar als deze partijen er niet geweest waren had Henry nu niet geweten waaraan hij moet werken!

lowkicks blokken :?:

henry kan veel bereiken, maar net als een aantal vechters in nederland moet ie gebracht worden.
heb je niemand met de inzicht , wordt het moeilijk om jezelf geloofwaardig te houden tegenover het ned publiek want we zijn wel wat gewend
gun piele alle succes maar grenzen kennen is een eigenschap en die moet je wel hebben net als alles wil winnen