PDA

View Full Version : MMA zomertrainingen.



Anonymous
17-07-2006, 22:43
Voor de mensen die geen geld hebben voor een trainingskamp in Brazilië of een zomerstop op de sportschool hebben, maar toch lekker willen trainen deze zomer, worden er (mits er genoeg interesse is) MMA trainingen in Rotterdam West georganiseerd.

De trainingen zullen worden gegeven door brown belt en pro vechter Bao Quach.
Bao trainde bij Chris Brennan, Eddie Bravo en is nu assistent MMA coach bij team Oyama: www.nolimitsfsg.com

De trainingen zullen worden gegeven op maandag en vrijdag avond van 4 t/m 21 augustus. Indien er nog een extra accommodatie is gevonden zal er ook op woensdag worden getraind.

De kosten voor deze trainingen zijn 50 euro voor i.i.g min. 6 trainingen van ongeveer 2 uur.
Van dit geld wordt het ticket betaald, zijn er meer dan 14 mensen dan zal automatisch de prijs dalen, er wordt geen geld op deze trainingen verdiend! ...Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!

Voor meer info of inschrijving:

[email protected]

Groeten,

MMA Team 010

Jeru
18-07-2006, 08:15
50 euro is een zeer schappelijke prijs. Hoop voor jullie dat er genoeg animo voor is.

Tsuki
18-07-2006, 10:57
SJO das niet verkeerd ...................... en ik woon zowat in rotterdam

Charger 69
18-07-2006, 12:05
Zo, da's niet mis. Die Bao is nr. 8 op de Shooto ranglijst.

Anonymous
18-07-2006, 15:35
Dus je doet gezellig mee Tsuki?

ashi76
18-07-2006, 19:43
Is het ook mogelijk om 1 of 2 lessen mee te doen ?
Lijkt me wel een leuke afwisseling tussendoor.





Bij "ons" In Ommoord (Rotterdam) wordt namelijk gewoon de hele zomer doorgetrained.
Mixfight / Freefight wel te verstaan.
Dinsdag en donderdag avond van 20:15 uur tot ongeveer 21:45 uur. ;)

Tsuki
18-07-2006, 21:20
Dus je doet gezellig mee Tsuki?

ik zag dat onze training 1 augustus weer begint dus ik ben bang van niet ,wel jammer is wel lekker dichtbij

Anonymous
18-07-2006, 23:26
Natuurlijk kun je ook gewoon een paar keer mee komen trainen.

We kunnen zelfs ook bij jullie komen trainen, ´´wij`` zijn namelijk niet zo moeilijk met dat soort dingen. Er is al zo weinig hier, dus beter samen spelen, samen delen!

Stuur me anders een email, dat communiceert wat beter...

Piez!

ashi76
18-07-2006, 23:40
Natuurlijk kun je ook gewoon een paar keer mee komen trainen.

We kunnen zelfs ook bij jullie komen trainen, ´´wij`` zijn namelijk niet zo moeilijk met dat soort dingen. Er is al zo weinig hier, dus beter samen spelen, samen delen!

Stuur me anders een email, dat communiceert wat beter...

Piez!

Ik denk dat dat ook voor na de vakantie wel een leuk idee is.
Jammergenoeg ik een van onze docenten (Stefan) momenteel op vakantie.
Ik geloof dat hij over 1,5 week terug komt.
Ik zal het dan meteen aan hem voorleggen, maar persoonlijk lijkt mij het wel een strak plan om af en toe met elkaar te trainen.

Ik zal je deze reply ook ff mailen zodat je ook mijn e-mail adres hebt.

Greetz,
Michael.

Chico
19-07-2006, 00:26
ik zou wel een keertje willen meetrainen... maar naar rotterdam zonder ov is me ff te duur... zeker 6 keer... maar wel goed initiatief moet ik zeggen...

Anonymous
19-07-2006, 02:21
Hee chico...

Heb zelf ook een O.V dus begrijp je wel. Vind het vervelend voor je dat je hierdoor niet kunt komen, terwijl je er wel zin in hebt. Als je wilt kun je ook wel blijven slapen in Rotterdam...plakken we er een dagje bij, is geen probleem!

Marco (scheids)
19-07-2006, 09:03
Krijg je bij mij een kopje soep Chico, en breng ik je door naar Rdam west... :lol:

Zie je donderdag Ashi (was gisteren pas 20.00 uur thuis) !

Tsuki
19-07-2006, 10:14
Natuurlijk kun je ook gewoon een paar keer mee komen trainen.

We kunnen zelfs ook bij jullie komen trainen, ´´wij`` zijn namelijk niet zo moeilijk met dat soort dingen. Er is al zo weinig hier, dus beter samen spelen, samen delen!

Stuur me anders een email, dat communiceert wat beter...

Piez!

nee ik bedoelde niet dat er bij ons moeilijk over gedaan wordt, maar als ik al 3 x naar mijn eigen sportschool ga trainen, ga ik niet ook nog 2 keeer ergens anders trainen ;-) zeker niet als het seizoen net begonnen is verder vind ik het primaa dat er met elkaar getraind wordt.

Chico
19-07-2006, 12:52
@ Team 010... ik kan dus wel één keertje meetrainen en dan een tientje bijleggen ofzo?? want retourtje rotterdam is 15 euro... al zou ik dat 6 keer doen ben ik 90 euro kwijt + die 50 (arme student enzo)... 25 euro heb ik er nog wel voor over :mrgreen: hoe laat zijn die trainingen eigenlijk.. misschien neem ik je aanbod dan wel aan :oops:

@ marco.. is goed.. gezellig :mrgreen:

Anonymous
23-07-2006, 07:35
heb ook interesse.
hoe kan ik kontakt opnemen?

ashi76
23-07-2006, 11:07
heb ook interesse.
hoe kan ik kontakt opnemen?

Misschen via het mailadres dat in de 1e post vermeld staat ??? ;)