PDA

View Full Version : gloves



Anonymous
18-07-2006, 11:11
Is gloves al uit? Ik ben benieuwd...

HUNTER
18-07-2006, 11:55
als het goed is is het eerste nummer deze week klaar, dus hij zal begin volgende week worden verstuurd

Anonymous
18-07-2006, 20:19
gloves zou toch 18 juli verschijnen?

HUNTER
19-07-2006, 22:09
Het blad is klaar en wordt deze week nog verstuurd!!

jojo
19-07-2006, 22:17
ik heb hem!!! hij is vet!!!!!
alleen voor de volgende keer bij sommige kopjes tekst ff ander lettertype my god het lijkt wel raad het woord :lol:
verder mooie lay out en strak blad

Triker
19-07-2006, 22:56
Weer nix in mijn postbus :(

HUNTER
19-07-2006, 22:59
Weer nix in mijn postbus :(

had je de bon wel ingevuld dan Triker? ;)

mocht je na t weekend nog niets hebben dan stuur ik m persoonlijk op

Highline
19-07-2006, 23:50
Weer nix in mijn postbus :(

had je de bon wel ingevuld dan Triker? ;)

mocht je na t weekend nog niets hebben dan stuur ik m persoonlijk op

ik heb ook nog niets

Anonymous
20-07-2006, 12:10
en? is het wat?

Anonymous
20-07-2006, 12:45
erg goed blad

Highline
20-07-2006, 14:46
Ik heb hem net binnen, ziet er goed uit voor een beginnend blad :!:

Anonymous
20-07-2006, 15:05
scannen

The Bulldog
20-07-2006, 18:20
Ik heb hem net binnen, ziet er goed uit voor een beginnend blad :!:

yep

Halfshot
20-07-2006, 18:32
Best goed, voor een reclame folder.
Alleen al de vormgeving, zo gedurfd begin jaren 80 stijl.
Jammer van dat logo dat meer een jaren 20 stijl ademt.
Maar had best wat meer pagina's besteed kunnen worden aan de Arena, vond 30 wel weinig voor een special.

Ben benieuwt naar de volgende uitgave

Jeru
20-07-2006, 21:08
Ik heb het blad gewoon 2x binnen gekregen... Maar ik ben natuurlijk ook wel erg populair :lol:
Wel een leuk blad, maar nog niet echt een aanvulling op de markt. Misschien in de toekomst?

Peete
20-07-2006, 21:22
geweldig blad, zelfs ik sta er in :lol:

Wheelie
20-07-2006, 21:27
Leuk dat er aandacht besteed is aan de mixfightdag ;)

Van het blad zelf was ik niet echt echt onder de indruk.
Jojo heeft gelijk, het lettertype wat gebruikt is is echt verschrikkelijk.
Ik zou het blad niet kopen op dit moment.

The Bulldog
20-07-2006, 21:37
ik ook niet maar voor try out (want zo zie ik een eerste editie) niet verkeerd..

Door de vele abbo(free) komt er ook veel feedback waar mee gedaan kan worden natuurlijk...

Maupie
20-07-2006, 22:59
Ik heb het blad gewoon 2x binnen gekregen... Maar ik ben natuurlijk ook wel erg populair :lol:
Wel een leuk blad, maar nog niet echt een aanvulling op de markt. Misschien in de toekomst?

ik heb nog niks , jij hebt die van mij Jeru :D

Jeru
20-07-2006, 23:11
Ik heb het blad gewoon 2x binnen gekregen... Maar ik ben natuurlijk ook wel erg populair :lol:
Wel een leuk blad, maar nog niet echt een aanvulling op de markt. Misschien in de toekomst?

ik heb nog niks , jij hebt die van mij Jeru :D

Als je em over een paar dagen nog niet heb stuur me dan maar een pm dan stuur ik em naar je op :wink:

Maupie
20-07-2006, 23:26
Ik heb het blad gewoon 2x binnen gekregen... Maar ik ben natuurlijk ook wel erg populair :lol:
Wel een leuk blad, maar nog niet echt een aanvulling op de markt. Misschien in de toekomst?

ik heb nog niks , jij hebt die van mij Jeru :D

Als je em over een paar dagen nog niet heb stuur me dan maar een pm dan stuur ik em naar je op :wink:

goed plan :D

Boem Boem
20-07-2006, 23:50
Ik vond het blad wel leesbaar, je kunt er idd meer uithalen door meer foto's te plaatsen en idd de kopjes aanpassen!!
verder ziet het er wel goed uit.....

osu

Chris


ps: mijn interview van de Amsterdam Arena staat er ook in....wel lachen moet ik zeggen :lol:

jojo
21-07-2006, 10:18
Ik heb het blad gewoon 2x binnen gekregen... Maar ik ben natuurlijk ook wel erg populair :lol:
Wel een leuk blad, maar nog niet echt een aanvulling op de markt. Misschien in de toekomst?

1 gerust stelling ik heb hem ook 2x gekregen haha

Luka
21-07-2006, 10:45
haha populaire mensen krijgen het altijd vaker :)

Fightchick
21-07-2006, 11:29
Best goed, voor een reclame folder.
Alleen al de vormgeving, zo gedurfd begin jaren 80 stijl.
Jammer van dat logo dat meer een jaren 20 stijl ademt.
Maar had best wat meer pagina's besteed kunnen worden aan de Arena, vond 30 wel weinig voor een special.

Ben benieuwt naar de volgende uitgave

Lullig hoor. Ook lekker makkelijk om het maar meteen de grond in te boren. Dit is de eerste uitgave. Ze beloven toch dat de kinderziektes er nog uit zullen gaan? Geef het een kans!

Anonymous
21-07-2006, 14:10
Sorry hoor, maar wat een aanfluiting. Dit is geen blad...dit is een reclamefolder die 4x per jaar uitkomt. Dat kan je toch geen magazine meer noemen. Met al dat geld wat Dhr. Rutz achter de hand heeft moet hij toch wel iets redelijks kunnen neerzetten. Dit is zelfs voor een reclamefolder te slecht voor woorden.

Hoe kan je spreken van een magazine als het eenzijdige informatie, geen actueel nieuws en een jaren 60 (sorry halfshot) lay-out heeft.
Was hier nu al die commotie over...pfffffff Ik denk dat geen hond het zou kopen, maar beter dat het een jaar gratis is, (wel 4x wauw!!!) want dan kunnnen ze er naar een jaartje weer mee stoppen. Er is wel wat beters op de markt.

Ga je schamen!!!!!

Anonymous
21-07-2006, 15:49
mee eens

ik dacht ook dat er een magazine aan zou komen dat zou passen tussen het rijtje rings, royal rumble enz

naar mijn mening steekt de ringsport er met kop en schouders boven uit en de royal rumble met zn enkels

als er eenzijdige info word verspreid kan je spreken van een reclame uiting, ook zie ik niet hoe het volgende nummer ineens een volwaardig magazine zou kunnen worden, of ze moeten iedereen ontslaan en een hele nieuwe groep mensen aanstellen.
de vormgeving is bedroevend slecht, de foto's komen er niet uit
en de info is zo oud als de weg naar rome

verder was ik wel onder de indruk van candy dulfer op de cover. :cry:

reacties waren welkom stond er in de colofon.

The Bulldog
21-07-2006, 15:58
Sorry hoor, maar wat een aanfluiting. Dit is geen blad...dit is een reclamefolder die 4x per jaar uitkomt. Dat kan je toch geen magazine meer noemen. Met al dat geld wat Dhr. Rutz achter de hand heeft moet hij toch wel iets redelijks kunnen neerzetten. Dit is zelfs voor een reclamefolder te slecht voor woorden.

Hoe kan je spreken van een magazine als het eenzijdige informatie, geen actueel nieuws en een jaren 60 (sorry halfshot) lay-out heeft.
Was hier nu al die commotie over...pfffffff Ik denk dat geen hond het zou kopen, maar beter dat het een jaar gratis is, (wel 4x wauw!!!) want dan kunnnen ze er naar een jaartje weer mee stoppen. Er is wel wat beters op de markt.

Ga je schamen!!!!!

Ik heb het blad nu helemaal gelezen..
Ik vind de Info ook niet hele maal objectief.
de lay out is aan te passen en dat denk ik oo wel gaan gebeuren.

Maar om nou te gaan klagen dat je een blad maar 4 keer gratis krijgt. :roll:

Is niet het hoogststaande blad van "onze" wereld , maar ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen..

je kunt het ook in mijhn ogen onterecht neer samelen voordat het een kans krijgt.

Anonymous
21-07-2006, 16:26
Sorry hoor, maar wat een aanfluiting. Dit is geen blad...dit is een reclamefolder die 4x per jaar uitkomt. Dat kan je toch geen magazine meer noemen. Met al dat geld wat Dhr. Rutz achter de hand heeft moet hij toch wel iets redelijks kunnen neerzetten. Dit is zelfs voor een reclamefolder te slecht voor woorden.

Hoe kan je spreken van een magazine als het eenzijdige informatie, geen actueel nieuws en een jaren 60 (sorry halfshot) lay-out heeft.
Was hier nu al die commotie over...pfffffff Ik denk dat geen hond het zou kopen, maar beter dat het een jaar gratis is, (wel 4x wauw!!!) want dan kunnnen ze er naar een jaartje weer mee stoppen. Er is wel wat beters op de markt.

Ga je schamen!!!!!

Ik heb het blad nu helemaal gelezen..
Ik vind de Info ook niet hele maal objectief.
de lay out is aan te passen en dat denk ik oo wel gaan gebeuren.

Maar om nou te gaan klagen dat je een blad maar 4 keer gratis krijgt. :roll:

Is niet het hoogststaande blad van "onze" wereld , maar ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen..

je kunt het ook in mijhn ogen onterecht neer samelen voordat het een kans krijgt.

Ik bedoel dat de frequentie laag is....4x per jaar is niet echt veel. Dat het gratis is lijkt mij logisch met een reclamefolder....moeten ik de Albert Heijn ook gaan betalen?

Anonymous
21-07-2006, 16:38
een 0 nr is om kinderziektes weg te halen
en fouten te corrigeren.

een 1nr is om uit te brengen en achter te staan.

The Bulldog
21-07-2006, 16:41
Sorry hoor, maar wat een aanfluiting. Dit is geen blad...dit is een reclamefolder die 4x per jaar uitkomt. Dat kan je toch geen magazine meer noemen. Met al dat geld wat Dhr. Rutz achter de hand heeft moet hij toch wel iets redelijks kunnen neerzetten. Dit is zelfs voor een reclamefolder te slecht voor woorden.

Hoe kan je spreken van een magazine als het eenzijdige informatie, geen actueel nieuws en een jaren 60 (sorry halfshot) lay-out heeft.
Was hier nu al die commotie over...pfffffff Ik denk dat geen hond het zou kopen, maar beter dat het een jaar gratis is, (wel 4x wauw!!!) want dan kunnnen ze er naar een jaartje weer mee stoppen. Er is wel wat beters op de markt.

Ga je schamen!!!!!

Ik heb het blad nu helemaal gelezen..
Ik vind de Info ook niet hele maal objectief.
de lay out is aan te passen en dat denk ik oo wel gaan gebeuren.

Maar om nou te gaan klagen dat je een blad maar 4 keer gratis krijgt. :roll:

Is niet het hoogststaande blad van "onze" wereld , maar ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen..

je kunt het ook in mijhn ogen onterecht neer samelen voordat het een kans krijgt.

Ik bedoel dat de frequentie laag is....4x per jaar is niet echt veel. Dat het gratis is lijkt mij logisch met een reclamefolder....moeten ik de Albert Heijn ook gaan betalen?

ja voor de boodschappen natuurlijk wel he :wink:

ik bedoel je krijgt hem gratis dan hoef je toch niet te klagen over dat je hem krijgt...

Ben wel met wat dingen eens van je , maar ik heb een een uurtje vermaakt...

harry
21-07-2006, 16:49
Ligt er ineens een leuk vechtsport blad in de bus.
Hardstikke tof, ziet er mooi uit en leesvoer op dit gebied is altijd welkom.
Super!

someone
21-07-2006, 22:37
Best goed, voor een reclame folder.
Alleen al de vormgeving, zo gedurfd begin jaren 80 stijl.
Jammer van dat logo dat meer een jaren 20 stijl ademt.
Maar had best wat meer pagina's besteed kunnen worden aan de Arena, vond 30 wel weinig voor een special.

Ben benieuwt naar de volgende uitgave

Lullig hoor. Ook lekker makkelijk om het maar meteen de grond in te boren. Dit is de eerste uitgave. Ze beloven toch dat de kinderziektes er nog uit zullen gaan? Geef het een kans!

ik heb het blad niet, dus ik ga hier geen oordeel over vellen, maar fightchick, hiervan kunnen de mensen die het blad maken alleen maar leren, het forum is er om te zeggen wat je er van vind, is niet gelijk de grond in trappen, ik heb meerdere mensen negatieve dingen zien typen en daar hoor ik je niet over, waarom trappen zij het blad niet de grond in???
Ik vind de negatieve dingen die hier over het blad staan toch kritiek waar men een goede leerschool aan heeft, want de mensen die dit blad hebben ontvangen, krijgen het nu, maar als ze het moeten kopen is het de vraag of ze dit doen.
In dit geval zoals het blad er nu uitziet schijnbaar niet (wat ik uit de verhalen haal), maar als men bereid is het blad aan te passen zodat het voor iedereen prettig en makkelijk weg leest iedereen tevreden is.
Rutz omdat zijn blad verkocht word, de abbonnee omdat het een goed blad is.....

marcelt
22-07-2006, 16:40
Best goed, voor een reclame folder.
Alleen al de vormgeving, zo gedurfd begin jaren 80 stijl.
Jammer van dat logo dat meer een jaren 20 stijl ademt.
Maar had best wat meer pagina's besteed kunnen worden aan de Arena, vond 30 wel weinig voor een special.
Ben benieuwt naar de volgende uitgave

X2

marcelt
22-07-2006, 16:41
Best goed, voor een reclame folder.
Maar had best wat meer pagina's besteed kunnen worden aan de Arena, vond 30 wel weinig voor een special. :wink:
Ben benieuwt naar de volgende uitgave

X2

Carmen
22-07-2006, 17:21
Had er ook iets meer van verwacht qua lay out, maar het las lekker weg :D. We zien wel hoe het groeit, want ik ga er vanuit dat dat gebeurt, er staat toch een grote organisatie achter. Toch super dat iedereen een proef abbo krijgt, altijd leuk toch :D

stafford
22-07-2006, 22:50
Zeer 1-zijdige informatie in combinatie met een werkelijk dramatische opmaak. Ik krijg een beetje het gevoel van wekelijkse advertentie- flyer van de locale slager...

AJSIJAMATU
24-07-2006, 09:48
Hey, Dan in de Gloves, Euro Spy, haha.

Blad = wel okay. Moet nog het e.e.a. veranderd worden aan de lay-out, maar zeker geen slechte start!

Top foto's van Bregy, jeezzzz ... wat een beer die vent!

HUNEBED
24-07-2006, 12:58
vraag me af wat een nieuw tijdschrift moet doen om zichzelf te onderscheiden en te overleven wanneer er al 2 vrij goede vechtsportbladen zijn,

zeg het maar want ik weet het zo 1-2-3 niet....

Anonymous
24-07-2006, 14:54
Heee

Wel n goed blad :) stond veel in, en ik begreep het beter dan door het op internet te lezen.
Alleen het lettertypen moet zeker veranderd worden, sommige kopjes kon ik echt niet lezen :P
Las het in 1 ruk uit,, :P mag opzich ook wel wat dikker worden.
En mischien wat uitslagen van kleineren toernoeitjes.

Groetjes,,,,!

Jochem
24-07-2006, 21:44
leuk leesvoer voor op de plee. af en toe bladeren, interviewtje lezen... Mij hebben jullie een plezier gedaan door het gratis op te sturen iig. En ja, de layout is veeel op aan te merken, maar gratis blijft gratis.

Anonymous
24-07-2006, 22:02
Ok Jochem heeft wel een punt met gratis is gratis...
Alleen wanneer je er geld voor moet betalen dan veranderd de zaak.
Ik heb zelf geen gratis abonnement want was niet in de arena en heb ook niks ingevuld

Heb nog niks gezien maar zie wisselende reacties en denk dat het komt wanneer je iets gratis krijgt dat je een stuk minder kritisch ben...

Alleen mijn vraag is het de moeite waard om het te kopen wanneer je er voor moet betalen ?

en wat kost het nummer in de winkels eigenlijk ?

Hoe is het te vergelijken met de huidige aanbieders ?

d0d0
24-07-2006, 23:42
shit telaat zou ik er nog 1 gratis kunnen bestellen?? :oops:
ben nl erg benieuwd...

PigDog
25-07-2006, 07:01
Heb het blad hier wat later gekregen, en moet zeggen: vond het ook verfrissend eenzijdig. Hunter en Mama: sorry, maar vond het niet zo goed. Dit laat natuurlijk veel ruimte over om te verbeteren.
Waar ik me vooral aan stoor, dat er verslagen worden gegeven van gala's en dan niet wordt vermeld, WIE dit verslag heeft geschreven.
Als er bijvoorbeeld staat:"Het lijkt mij echter beter voor Akdeniz dat hij het eerst gaat opnemen tegen sub-toppers i.p.v echte toppers", dan ben ik natuurlijk razend benieuwd wie die mij is.
BoemBoem: Leuk voor je dat je erin staat, maar hoe is dat in godsnaam tot stand gekomen, jij als interviewer?
En helemaal amateuristisch was het Ramon Dekker bedankt paginaatje. Ik ben een enorme fan van Ramon (train er ook) maar niemand heeft mij benaderd om Ramon te bedanken. Er zou dus moeten staan: bedankt van al je fans, behalve die ene die we niet konden bereiken.........
Of zouden er meer zijn? :lol:

Let wel: dit is voor niemand lullig bedoeld, maar alleen opbouwende kritiek..........

Ik wacht nog 3 x en als het dan niet beter is geworden, koop ik het nooit meer :wink:

PigDog
25-07-2006, 07:05
leuk leesvoer voor op de plee. af en toe bladeren, interviewtje lezen... Mij hebben jullie een plezier gedaan door het gratis op te sturen iig. En ja, de layout is veeel op aan te merken, maar gratis blijft gratis.

Ik zat trouwens op de plee de gratis mixfight te lezen, en wilde je via deze onsymphatieke weg even feliciteren met je overwinning op de NK Grappling. ( je naam stond er als enige, maar ik neem aan dat je een tegenstander hebt gehad die tweede is geworden???)

Proficiat!

Dragon Tail
25-07-2006, 09:16
De eerste de beste lunchbreak op FT is nog beter van verslag. :lol:

Maarre.... is het blaadje niet een beetje veel Mixfight.nl gelieerd gezien de medewerkers in het boekje of is dit toeval? (ja bevestig het maar... :? ) Zou jammer zijn als je een breder publiek wilt bereiken. (niets ten nadele van Marieke en boemboem, hoor :wink: )
Betrek ook prominenten uit de noordelijke (bijv. Dennis v/d Giessen, Henk Kuipers.. :wink: ) en zuidelijke (bijv. fam. Hoyer) provincies er bij. Vaak vergeten gebieden.
Er is ook een heel enorm kleingala-circuit in Zuid-Holland. Daar lees je bijna nergens iets over. :idea:
En niet te vergeten de vele kleine WFCA-gala's.
Heeft Simon Rutz nog al een vinger in de pap voor het samenstellen van de inhoud of is de redactie onafhankelijk?

someone
25-07-2006, 09:57
kijk uit met kritiek geven over gloves!!!!

Anonymous
25-07-2006, 10:07
waarom moet er uitgekeken worden?

Dragon Tail
25-07-2006, 10:27
kijk uit met kritiek geven over gloves!!!!

Haha.
In de inleiding vroegen ze toch zelf om een bijdrage te leveren ter verbetering van het blad.

Vind het dus niet zinvol van jou om heir een kreet te plaatsen zonder nadere uitleg. Daar kun je beter voor uitkijken, someone!

B3 lik3 M3
25-07-2006, 11:50
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Anonymous
25-07-2006, 12:26
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Ow, dus dat.
Heeft zij kritiek geuit en vervolgens op haar donder gehad van gloves?

btw, ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven. Het niveau zou dan alleen maar dalen.... (ik heb de basisschool met de hakken over de sloot afgemaakt)

Jochem
25-07-2006, 12:52
leuk leesvoer voor op de plee. af en toe bladeren, interviewtje lezen... Mij hebben jullie een plezier gedaan door het gratis op te sturen iig. En ja, de layout is veeel op aan te merken, maar gratis blijft gratis.

Ik zat trouwens op de plee de gratis mixfight te lezen, en wilde je via deze onsymphatieke weg even feliciteren met je overwinning op de NK Grappling. ( je naam stond er als enige, maar ik neem aan dat je een tegenstander hebt gehad die tweede is geworden???)

Proficiat!

thx! In mijn klasse was ik de enige helaas. ik woog 93 kilo, dus ik zat -100 gevorderd. ik heb die dag wel 3 of 4 partijen gevochten in de -110 en alles gewonnen, dus op zich toch wel een 1e plek verdiend ;).

Het was overigens geen NK, de nederlands kampioen wordt bepaald over 3 wedstrijddagen. Als ik weer net zoveel tegenstand heb in mijn poule als laatste keer moet dat dus wel lukken :D

someone
25-07-2006, 14:48
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Ow, dus dat.
Heeft zij kritiek geuit en vervolgens op haar donder gehad van gloves?

btw, ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven. Het niveau zou dan alleen maar dalen.... (ik heb de basisschool met de hakken over de sloot afgemaakt)

ahum ik heb geen kritiek van gloves gehad, maar er zijn mensen die hun mening hebben gegeven en dus WEL op hun donder van de mensen van gloves hebben gehad.......

Wheelie
25-07-2006, 14:50
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Ow, dus dat.
Heeft zij kritiek geuit en vervolgens op haar donder gehad van gloves?

btw, ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven. Het niveau zou dan alleen maar dalen.... (ik heb de basisschool met de hakken over de sloot afgemaakt)

ahum ik heb geen kritiek van gloves gehad, maar er zijn mensen die hun mening hebben gegeven en dus WEL op hun donder van de mensen van gloves hebben gehad.......

zoals ?

wat een onzin

Anonymous
25-07-2006, 14:50
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Ow, dus dat.
Heeft zij kritiek geuit en vervolgens op haar donder gehad van gloves?

btw, ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven. Het niveau zou dan alleen maar dalen.... (ik heb de basisschool met de hakken over de sloot afgemaakt)

ahum ik heb geen kritiek van gloves gehad, maar er zijn mensen die hun mening hebben gegeven en dus WEL op hun donder van de mensen van gloves hebben gehad.......

WAT?????? vertel daar eens meer over!!!!

someone
25-07-2006, 14:52
nope ik klets niet graag tegen guests .....

Anonymous
25-07-2006, 15:05
nope ik klets niet graag tegen guests .....

Je hebt geen voorbeelden manwijf, hou op met roddels verspreiden wil je

someone
25-07-2006, 15:06
never mind!!!! jullie zullen zoals jullie graag willen gelijk krijgen!!!

Dragon Tail
25-07-2006, 15:20
Someone is een beetje gefrustreerd volgens mij.. Missschien dat jij een verslagje voor Gloves wil schrijven ;)

Ow, dus dat.
Heeft zij kritiek geuit en vervolgens op haar donder gehad van gloves?

btw, ik ben niet zo goed in verslagjes schrijven. Het niveau zou dan alleen maar dalen.... (ik heb de basisschool met de hakken over de sloot afgemaakt)

ahum ik heb geen kritiek van gloves gehad, maar er zijn mensen die hun mening hebben gegeven en dus WEL op hun donder van de mensen van gloves hebben gehad.......

Voor de duidelijkheid, die 'Anonymous' hierboven was ik (vergeten in te loggen).
Wel vreemd als ze in het voorwoord vragen om tips, vervolgens die personen op hun donder geven...mits dat de waarheid is.
Ik vind de kritische bijdragen in deze topic helemaal niet wereldschokkend. Wat moeten degenen dan wel niet gedaan hebben om op hun donder te krijgen?

Wheelie
25-07-2006, 16:07
Dragon Tail, dit geloof je toch niet echt ;)

Anonymous
25-07-2006, 16:12
Wheelie, someone's hele leven draait om roddelen

someone
25-07-2006, 16:17
jij kan het weten guest, ik schrijf niet voor niets voor prive en story

jojo
25-07-2006, 16:39
shit man laat iedereen lekker in ze waarde

Wheelie
25-07-2006, 16:50
Laten we het maar weer over Gloves hebben i.p.v. de roddels van someone ;)

Anonymous
25-07-2006, 17:00
Ok, Gloves is kut!

HUNTER
25-07-2006, 17:18
Gezien de (overigens anonieme) reacties zijn onze vrienden van de RR erg enthousiast over het blad...... :roll:

Justinian
25-07-2006, 17:20
---Justinian

@guests met account: aub onder eigen naam kritiek leveren of niet. Geldt overigens niet alleen voor deze topic, maar ook voor andere topics.

---/Justinian

Anonymous
25-07-2006, 17:28
sorry zal het niet meer doen.

Jochem
25-07-2006, 18:07
Nog wat kritiek punten.

Ik kon het niet meer vinden, maar ik heb o.a. 1 kritiek punt gelezen wat me ook zelf was opgevallen. Dat was dat er geen namen onder artikels staan.

Daarnaast, als je een mening verkondigd, geef dan aan dat het de mening is van de verslaggever. Verkondig geen meningen alsof ze de waarheid zijn. Erg storend kwam dit op mij over. Begrijp me niet verkeerd, ik lees juist graag meningen van anderen, het liefst van gepassioneerde kritische mensen met verstand van zaken. Maar dan wil ik wel weten van wie het stuk is, en de mening niet lezen alsof het de absolute waarheid is.

specifiek voorbeeld is dat stuk over superpiele, dat ie tegen subtoppers moet. Of ik het er nou mee eens ben of niet, dit is de mening van de verslaggever, en deze hoort zo vermeld te worden.

Boem Boem
26-07-2006, 00:38
Heb het blad hier wat later gekregen, en moet zeggen: vond het ook verfrissend eenzijdig. Hunter en Mama: sorry, maar vond het niet zo goed. Dit laat natuurlijk veel ruimte over om te verbeteren.
Waar ik me vooral aan stoor, dat er verslagen worden gegeven van gala's en dan niet wordt vermeld, WIE dit verslag heeft geschreven.
Als er bijvoorbeeld staat:"Het lijkt mij echter beter voor Akdeniz dat hij het eerst gaat opnemen tegen sub-toppers i.p.v echte toppers", dan ben ik natuurlijk razend benieuwd wie die mij is.
BoemBoem: Leuk voor je dat je erin staat, maar hoe is dat in godsnaam tot stand gekomen, jij als interviewer?
En helemaal amateuristisch was het Ramon Dekker bedankt paginaatje. Ik ben een enorme fan van Ramon (train er ook) maar niemand heeft mij benaderd om Ramon te bedanken. Er zou dus moeten staan: bedankt van al je fans, behalve die ene die we niet konden bereiken.........
Of zouden er meer zijn? :lol:

Let wel: dit is voor niemand lullig bedoeld, maar alleen opbouwende kritiek..........

Ik wacht nog 3 x en als het dan niet beter is geworden, koop ik het nooit meer :wink:

@ Pigdog: vanwaar deze vraag?? kan je niet helemaal volgen.......

osu

Chris

PigDog
26-07-2006, 05:11
ps: mijn interview van de Amsterdam Arena staat er ook in....wel lachen moet ik zeggen :lol:

Nou, aangezien jij zelf ook aangenaam verrast was, en je niet in de rij verslaggevers staat bij de colofon lijkt het net alsof je gewoon uit eigen beweging mensen hebt staan interviewen, en er nu zelf van staat te kijken dat het artikel geplaatst is.
Goede vragen trouwens, maar ik heb er één kanttekeningetje bij: Als je dit voor live-tv zou doen, zou het top zijn, want het zijn vragen waar iedereen op zit te wachten, vlak na een gevecht. Alleen als het blad pas 4 weken later in de bus valt zijn er al antwoorden op de vragen gegeven via andere media.

Ik zou als ik jou was voor Fuji-TV gaan werken!

:lol: :lol: :lol:

Anonymous
26-07-2006, 14:25
Gezien de (overigens anonieme) reacties zijn onze vrienden van de RR erg enthousiast over het blad...... :roll:

Meen je dat nou hahaha :lol:
Zielig

Fasada
26-07-2006, 15:14
Zoals misschien sommige weten ben ik verantwoordelijk voor Royalrumble.

Ik heb tegen alle medewerkers en betrokken gezegd dat zij niet onder hun eigen naam moesten posten omdat wij toch trachten objectief te blijven.

Nu is het wel zo dat het forum nog steeds bedoelt is om je mening te geven (dit heeft de redactie gloves zelfs aangegeven). Als een aantal medewerkers of vrienden hun mening willen geven op een anonieme manier moet dit naar mijn weten gewoon kunnen (tenzij dingen worden geroepen die niet waar zijn)

Wij worden ook constant gewezen op onze fouten en dit moet ook gewoon kunnen en daar leren wij van.

Ik zelf heb er bewust voor gekozen om zelf niet te posten en doe dit dan ook meer om wat duidelijkheid te geven voordat zo'n verhaal zijn eigen leven begint te leiden.

Mijn mening op gloves is dan ook:

geen commentaar ;)

Gr.

Fasada aka Fabrice

Ronny
26-07-2006, 18:15
Erg verstandig Fabrice :mrgreen:

Boem Boem
27-07-2006, 00:30
ps: mijn interview van de Amsterdam Arena staat er ook in....wel lachen moet ik zeggen :lol:

Nou, aangezien jij zelf ook aangenaam verrast was, en je niet in de rij verslaggevers staat bij de colofon lijkt het net alsof je gewoon uit eigen beweging mensen hebt staan interviewen, en er nu zelf van staat te kijken dat het artikel geplaatst is.
Goede vragen trouwens, maar ik heb er één kanttekeningetje bij: Als je dit voor live-tv zou doen, zou het top zijn, want het zijn vragen waar iedereen op zit te wachten, vlak na een gevecht. Alleen als het blad pas 4 weken later in de bus valt zijn er al antwoorden op de vragen gegeven via andere media.

Ik zou als ik jou was voor Fuji-TV gaan werken!

:lol: :lol: :lol:

@ PigDog: kijk het zit namelijk zo; ik heb een tijd geleden in een topic aangegeven, dat ik wel eens een verslag wou maken van een gala indien men omhoog zat. Een week voor de Amsterdam ArenA, ben ik benaderd door iemand van MF met de vraag of ik backstage foto's wou maken en intervieuws af wou nemen........natuurlijk ben ik daar op ingegaan. Desbetreffende dag heb ik alles backstage mee mogen makent; van persconferenties tot en met de chaotische taferelen met B. Sapp en het invallen van Peter Aerts. Daarnaast had ik toegang tot de kleedkamers van alle vechters( :lol: = echt top). In de kleedkamers heb ik diverse vechters vragen gesteld, gesproken met hun management en natuurlijk wat foto's schieten. Als laatste heb ik met de aanwezige pers
( hoofdzakelijke Japanse journalisten en fotograven) de tijd gekregen om vragen te stellen. Deze vragen heb ik letterlijk uitgewerkt met als doelstelling dat het in het blad Gloves zou komen.....daarvan ben ik ruim van te voren over ingelicht door het management van Gloves en hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt.

Maar ik zal je tip meenemen!! :wink: :lol:

osu

Chris

PigDog
28-07-2006, 06:00
ps: mijn interview van de Amsterdam Arena staat er ook in....wel lachen moet ik zeggen :lol:

Nou, aangezien jij zelf ook aangenaam verrast was, en je niet in de rij verslaggevers staat bij de colofon lijkt het net alsof je gewoon uit eigen beweging mensen hebt staan interviewen, en er nu zelf van staat te kijken dat het artikel geplaatst is.
Goede vragen trouwens, maar ik heb er één kanttekeningetje bij: Als je dit voor live-tv zou doen, zou het top zijn, want het zijn vragen waar iedereen op zit te wachten, vlak na een gevecht. Alleen als het blad pas 4 weken later in de bus valt zijn er al antwoorden op de vragen gegeven via andere media.

Ik zou als ik jou was voor Fuji-TV gaan werken!

:lol: :lol: :lol:

@ PigDog: kijk het zit namelijk zo; ik heb een tijd geleden in een topic aangegeven, dat ik wel eens een verslag wou maken van een gala indien men omhoog zat. Een week voor de Amsterdam ArenA, ben ik benaderd door iemand van MF met de vraag of ik backstage foto's wou maken en intervieuws af wou nemen........natuurlijk ben ik daar op ingegaan. Desbetreffende dag heb ik alles backstage mee mogen makent; van persconferenties tot en met de chaotische taferelen met B. Sapp en het invallen van Peter Aerts. Daarnaast had ik toegang tot de kleedkamers van alle vechters( :lol: = echt top). In de kleedkamers heb ik diverse vechters vragen gesteld, gesproken met hun management en natuurlijk wat foto's schieten. Als laatste heb ik met de aanwezige pers
( hoofdzakelijke Japanse journalisten en fotograven) de tijd gekregen om vragen te stellen. Deze vragen heb ik letterlijk uitgewerkt met als doelstelling dat het in het blad Gloves zou komen.....daarvan ben ik ruim van te voren over ingelicht door het management van Gloves en hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt.

Maar ik zal je tip meenemen!! :wink: :lol:

osu

Chris

Ik ben gewoon fucking jaloers..... :wink:

osu


Attila

chief108
28-07-2006, 12:53
Ik ben gewoon fucking jaloers.....
LOL...

wie niet???

Boem Boem
28-07-2006, 23:48
ps: mijn interview van de Amsterdam Arena staat er ook in....wel lachen moet ik zeggen :lol:

Nou, aangezien jij zelf ook aangenaam verrast was, en je niet in de rij verslaggevers staat bij de colofon lijkt het net alsof je gewoon uit eigen beweging mensen hebt staan interviewen, en er nu zelf van staat te kijken dat het artikel geplaatst is.
Goede vragen trouwens, maar ik heb er één kanttekeningetje bij: Als je dit voor live-tv zou doen, zou het top zijn, want het zijn vragen waar iedereen op zit te wachten, vlak na een gevecht. Alleen als het blad pas 4 weken later in de bus valt zijn er al antwoorden op de vragen gegeven via andere media.

Ik zou als ik jou was voor Fuji-TV gaan werken!

:lol: :lol: :lol:

@ PigDog: kijk het zit namelijk zo; ik heb een tijd geleden in een topic aangegeven, dat ik wel eens een verslag wou maken van een gala indien men omhoog zat. Een week voor de Amsterdam ArenA, ben ik benaderd door iemand van MF met de vraag of ik backstage foto's wou maken en intervieuws af wou nemen........natuurlijk ben ik daar op ingegaan. Desbetreffende dag heb ik alles backstage mee mogen makent; van persconferenties tot en met de chaotische taferelen met B. Sapp en het invallen van Peter Aerts. Daarnaast had ik toegang tot de kleedkamers van alle vechters( :lol: = echt top). In de kleedkamers heb ik diverse vechters vragen gesteld, gesproken met hun management en natuurlijk wat foto's schieten. Als laatste heb ik met de aanwezige pers
( hoofdzakelijke Japanse journalisten en fotograven) de tijd gekregen om vragen te stellen. Deze vragen heb ik letterlijk uitgewerkt met als doelstelling dat het in het blad Gloves zou komen.....daarvan ben ik ruim van te voren over ingelicht door het management van Gloves en hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt.

Maar ik zal je tip meenemen!! :wink: :lol:

osu

Chris

Ik ben gewoon fucking jaloers..... :wink:

osu


Attila


ha ha: stuur je wel een paar foto's.......kun je mooi met photoshop aan het stoeien gaan :lol: :wink:

osu

Chris