PDA

View Full Version : gefeliciteerd met jullie 6e dan



voorzitter
18-07-2006, 11:39
Professional Organisation Extreme Pitfighting

Nu we met blijdschap kunnen meedelen dat we de 6 wereld kampioen in ons midden hebben.
Lijk het ons een goede reden om dat te vieren ,en alle zes wereld kampioen te promoveren tot de 6e dan.
Wat automatisch inhoud dat ze de titel Dai Soke mogen gebruiken

Dai Soke betekend dat je de enige hoofd bent van een stijl.
Dit wordt je toegekend als je een eigen stijl hebt of van een bestaande stijl de enige hooggegradueerde bent.

Net als in een gezin is de vader de soke en de zoon kan de soke worden als de vader komt te overlijden of als de zoon ook zijn eigen gezin heeft.

Niet te verwarren met de titel kancho , dat is weer heel wat anders

gefeliciteerd
Jochem
Halfshot
Rappe Rik
Osman
Sebastiën
En Randy

Met jullie 6e dan Professional Organisation Extreme Pitfighting
En dat jullie deze eervol en met waardigheid dragen

osaho

De Voorzitter

voorzitter
18-07-2006, 11:40
Professional Organisation extreme Pitfighting Now we can communicate with blijdschap that we 6 the world has champion in our middle. Lijk it us a good reason that to celebrate,en all six worlds champion to go up to 6th then. What contents that them the title use Dai Soke can automatically Dai Soke meant that you are the only head of a style. This you are granted if you have his own style or of an existing style the only hooggegradueerde are. Just like in a family the father is the soke and the zoon can the soke become if the father comes die or as a zoon own family also its has. Not to confuse with the title kancho, which is a lot differently congratulated
Jochem
Halfshot
quick one Rik
Osman
Sebastiën
and Randy With your 6th then professional Organisation extreme Pitfighting and that you honourably and with dignity carry these

osaho
The President

ICON
18-07-2006, 11:53
lmao

Halfshot
18-07-2006, 11:56
There berich go too round that quick rik and Jochem, have both geprobeert the POEP with hostile took over of the legitimate and very appreciated oprichter to strip. But we that swiftly have parried these 2 member to be now on staande foot EXPELLED MEMBERS. There is but a LEADER of the poep and that is the President

Greeted Halfshot

voorzitter
18-07-2006, 12:04
http://interval1.rendered.startpda.net/22700001-22750000/22745539_700_700_uCpY.jpeg

Gefeliciteert
Halfshot
Osman
Sebastiën
Randy

hierbij jullie oorkonde, ook deze gaarne zelf graag uitprinten en uitknippen

osha
Kancho

Voorzitter

voorzitter
18-07-2006, 12:09
Over lasten gesproken


halfshot geen verzetsheld geweest en was er uberhaupt geen oorlog in '83 -'86

Ik heb toen nog een medaile gekregen van de Argentijnse koning
Voor mijn helden daden in de Falkland oorlog

Kun je opvragen bij de Argentijnse buro voor oorlogs Helden

Oshau

Halfshot

Jochem
18-07-2006, 12:10
Er kan ook ook geen twijfel zijnt over de echtheid van onse claims. De voorzitter liegt namelijk, en wij niet. de voorzitter steekt de opbrengsten uit poep terug in zijn zak. Ik wil niet met modder gaan gooien, maar de voorzitter is een vuile huichelaar en ook ronduit een bedrieger.

Anonymous
18-07-2006, 12:12
typisch van Poep dat het nu al misloopt, ik live zelf nu in canada, maar toen ik nog bij poep aangesloten zat, was er al niets dan ellende van de Voorzitter.
Zo is hij ook gebroken met de Japanse grondlegger van het extreme pittfighting Kamikazi toyato, dus hoe de voorzitter steeds aan nieuwe dannen komt is mij een raadsel geeft die ze aan zichzelf ofzo?

Halfshot
18-07-2006, 12:13
Over lasten gesproken


halfshot geen verzetsheld geweest en was er uberhaupt geen oorlog in '83 -'86

Ik heb toen nog een medaile gekregen van de Argentijnse koning
Voor mijn helden daden in de Falkland oorlog

Kun je opvragen bij de Argentijnse buro voor oorlogs Helden

Oshau

Halfshot
Hier was ik perongeluk ingelogd als voorzitter
Niet dat jullie denken dat voorzitter en ik dezelfde persoon is.
Is was ingelogd om zijn administratie in orde te brengen

Osheo

Halfshot

Anonymous
18-07-2006, 12:14
O jeetje, wat een ellende, ik was altijd gek met de jognens van POEP hoor, leuke, frisse jongens waren dat toendertijd, ik heb zelf nog de voorzitter geadviseerd over de kleurtjes van de banden :oops:

voorzitter
18-07-2006, 12:21
vers van de pers

Gefeliciteert
Halfshot
Osman
Sebastiën
Randy

Zijn nu gepromoveerd

7e dan

Wegens trouw zijn tegen over de voorzitter

oshij

Voorzitter

helmut
18-07-2006, 12:21
warum ja, ist dit in die slowchat en niet MMA????

Wheelie
18-07-2006, 12:24
warum ja, ist dit in die slowchat en niet MMA????

domme vraag

Jochem
18-07-2006, 13:01
Het is mij nu duidelijk geworden dat de kyukushinkaratekaas worden voorgetrokken op dit forum. De schuld ligt bij Rappe Rik. Nog steeds zijn zijn beloftes niet nagekomen. Als 9e danner Dai Soke Extreme poep zal ik mijn eigen organisatie opbouwen en wel serieus genomen worden door de modderators op deze site.

Michelle
18-07-2006, 13:03
Wat een ellende heren !!
Ik vind dat dit maar snel uitgepraat en bij gelegd moet worden !!

Jochem
18-07-2006, 13:35
Extreme POEP bied de 8e dan aan aan haar 2 ereleden. De motorische perfectie die ik bij al mijn leden nastreef, is te vinden in de heer Raymond K. De toewijding die wij allen zoeken is te vinden in de heer "iceman". Ik roep persoonlijk ook beide heren op om deze bij mij in ontvangst te komen nemen.

De andere POEP organisaties gooien met stront om ons zwart te maken. Dit kan natuurlijk zo niet langer. Binnenkort organiseren wij een showdown, om te kijken wie nou eigenlijk de hoogste DAN-graat heeft. waar daar draait het uiteindelijk om.

Ossie
18-07-2006, 14:29
WHHOOOOOEEEHHHOOOEEEE!!!!!!!!!

7e dan gek! Dit is de happiest day of my life zijn (ik probeer ook de poep taal tot in zijn zuiverste vorm te beheersen).

Paganstars
18-07-2006, 14:56
waarom heb ik de afscheiding van de heer branderhorst en rappe rik gemist? of lag ik nog te slapen?

ICON
18-07-2006, 15:37
De grootste POEP rel aller tijden in Nederland is geboren en ik ben bang ben voor reprasailles. nu jochem "flamingo" branderworst er ook al is uitgeknikkerd.

Jay Hoov
18-07-2006, 15:39
Icon?
Jij had het toch over kinders???? :? :?

ICON
18-07-2006, 15:47
ik heb n zonnesteek

ICON
18-07-2006, 15:47
en dat linders gaat over 2 mensen die met een L beginnen en maar 1 letter verschillen

Jay Hoov
18-07-2006, 15:49
ik heb n zonnesteek

LOL :D

Ronald
18-07-2006, 19:34
Topic gesplitst. Ruzie gedeelte is in the Pit terug te vinden. Zoals ILK al zei: on-topic.

Cave
18-07-2006, 20:55
Tjezus man, ik heb nog de eerste paar toernooien van de P.O.E.P. bijgewoond en toen was het nog allemaal goed. Daar werden toen, in de sporthallen van Maasbree, prachtige partijen gedraaid. Ik ben nog aan het zoeken in mijn archief maar ik geloof dat ik ergens een toverlantaarnfilmpje heb van Rappe Rik vs een koi karper. Die karper wist de eerste ronde te winnen maar in de tweede ronde slaat RR hem met linker opstoot zo uit het water om die karper daarna met een roundhouse kick (we hebben het hier over het pré-Chuck Norris tijdperk hè?) zou uit het pierenbadje te kicken. Geweldige pot!

En dan nu dit..... ik wens de heren veel wijsheid en voorspoed de komende tijd.

Oeeeeeeeeeeeesjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Paganstars
19-07-2006, 03:06
Wohooo 7e dan!

Sjaak
19-07-2006, 16:52
Haha geweldige topic jongens :lol: jullie verdienen een Oscar :wink:

Paganstars
20-07-2006, 02:26
alleen de oscar sjaak?? Wij verdienen alle prijzen die er bestaan!