PDA

View Full Version : Trainen met de hitte



Silat
18-07-2006, 11:43
Heb je er veel last van?
Train je nu minder? of minder hard..
Hoe druk zijn de trainingen?

Dennuz
18-07-2006, 11:54
Heb er geen last van, vind het juist fijn als het warm is. Flink zweten..

En de trainingen zijn niet echt minder druk.

HUNTER
18-07-2006, 11:55
Hitte?? Welke hitte?? :shock: Heerlijk man, dit weer!

Het was gisteren op de training gewoon drukker dan ooit!!

Uiteraard moet je even letten op je vochtgehalte, goed en veel drinken voor en tijdens de training, maar verder is t prima te doen. Van mij mag het tot eind oktober dit weer blijven

Silat
18-07-2006, 12:58
Ja ik vind het zelf ook heerlijk, ok je zweet extra veel maar alles is zo soepel nu! Het is net of je in Thailand of Indonesie aan het trainen bent zo :lol:

Toch zijn m'n lessen vol, maar bij vrijtrainen staan we maar met 4 diehards.. beetje jammer.

maar we zijn ook geen prof gym hier, dus daar zal het wel aan liggen.

Ik ben benieuwd hoeveel er vanavond komen.

Jay Hoov
18-07-2006, 15:34
Pffff...trainen nu is zwaaaaaaaaaaaar!
Ik probeer zo laat mogelijk te gaan, anders is het niet te doen 8-)

En ik laat ook wel een traininkje gaan :oops:

ICON
18-07-2006, 15:41
zwemmen is toch ook n beetje trainen? :oops:

Jay Hoov
18-07-2006, 15:51
zwemmen is toch ook n beetje trainen? :oops:

Das een goeie :lol:

Paganstars
18-07-2006, 16:11
al die mooie chickies in bikini... Zeker niet verkeerd!

The Bulldog
18-07-2006, 19:40
wel trainen maar hoef pas te vechten in oktober. Net 3 weken training vakantie gehad dus nu weer opbouwen..

VEEEEEELLLL VOCHT INNEMEN....en gaan...

Arjan
18-07-2006, 23:34
Door de vakantie ga ik Donderdag a.s. pas weer :? eerst zo'n stinkende judo groep voor ons bahh... ga je daarna douchen kleed je je aan ga je nazweten getverde godver!

Silat
19-07-2006, 00:22
ik had 2 gasten vandaag, van de 20 :lol:

No problem, des te leuker kan je trainen met ze.

Nu is er 2 weken vakantie voor ze.

Paganstars
19-07-2006, 03:40
prive traininkje is toch nooit weg?

daafit
20-07-2006, 10:22
warm weer is idd wel relaxed trainen, alles lekker soepel! maar trek met zo'n weer echt geen judo pak aan! en denk dat ik als over-zwem-traint ben! 8-)

Arjan
20-07-2006, 10:40
Vanavond weer na zon lange stop (weg met vakantie).
Hopen dat er wat vrouwelijk schoon bij is gekomen en ze kletsnat worden... overal :lol:

AJSIJAMATU
24-07-2006, 10:00
Wel even afzien hoor, met de hitte trainen, maar minder druk zijn de lessen niet. Integendeel, vorige keer waren we zeker wel met zo'n 35 a 40 man .....

Veel vocht innemen! Na het trainen wel echt een super goed gevoel, echt, energie boost, zo trainen .......

AJSIJAMATU
26-07-2006, 22:28
Net weer getraint. Oh damn, wel zwaar hoor. Oepfhh, veel vocht innemen, maar nu kei kapot. Voortaan toch maar de ochtenden? Haha ... :wink:

The Bulldog
27-07-2006, 00:10
Vreselijke pittige krachttraining achter de rug..
Peter bedankt daarvoor...

Veel drinken met extra vloeibare koolhydraten en toch nog naar de klote...

Morgen ochtend vroeg Lopen in het bos maar weer..

MidgardSerpent
28-07-2006, 15:57
Ik voel me gemotiveerder. Klimatologische prikkelingen zijn wel goed voor je weerstand. En je komt sneller in een soort trainings 'state of mind' door het zweten. En ik weet dat de hitte een reden is dat sommige mensen afhaken, wat voor mij een reden is om juist door te gaan. :)

Dennuz
28-07-2006, 16:39
Ik voel me gemotiveerder. Klimatologische prikkelingen zijn wel goed voor je weerstand. En je komt sneller in een soort trainings 'state of mind' door het zweten. En ik weet dat de hitte een reden is dat sommige mensen afhaken, wat voor mij een reden is om juist door te gaan. :)

Heb precies hetzelfde..

Dennuz
28-07-2006, 16:40
Ik voel me gemotiveerder. Klimatologische prikkelingen zijn wel goed voor je weerstand. En je komt sneller in een soort trainings 'state of mind' door het zweten. En ik weet dat de hitte een reden is dat sommige mensen afhaken, wat voor mij een reden is om juist door te gaan. :)

Heb precies hetzelfde..

Jochem
28-07-2006, 18:48
heerlijk, in dit weer lekker knokken. Wel alleen no-gi training :D

XedgeX
28-07-2006, 19:20
vanmorgen een stuk gerend, maar dat is toch een stuk zwaarder nu met dit weer dan normaal. Stond op een gegeven moment te kokhalzen naast de weg...
en ik was ook makkelijk een half uur keihard aan het nazweten haha.

ik vind het toch wel iets hebben, flinke inspanning met zo'n weer. Maar ik vind het dan ook niet erg om te zweten...

Silat
29-07-2006, 15:03
gisteravond braste de hemel los hier, dus moesten we in de schuur op de zak verder. Damn wat een hitte in zo'n klein schuurtje, buiten kon je afkoelen in de stort regen, nat waren we toch al :lol:

Buiten trainen is echt heerlijk.

thrillseekah
30-07-2006, 23:24
vanmorgen een stuk gerend, maar dat is toch een stuk zwaarder nu met dit weer dan normaal. Stond op een gegeven moment te kokhalzen naast de weg...
en ik was ook makkelijk een half uur keihard aan het nazweten haha.

ik vind het toch wel iets hebben, flinke inspanning met zo'n weer. Maar ik vind het dan ook niet erg om te zweten...

ik ga smorgens om een uur of 7, das niet zo warm :wink:

AJSIJAMATU
01-08-2006, 13:41
Nu gelukkig even 'n paar graden minder .......

$un$hine
01-08-2006, 16:47
Ja dat is idd lekker, maar het hoeft van mij overdag niet te regenen :wink: .
Maar goed jullie trainen allemaal nog, bij ons is de gym 5 weken dicht :cry: