PDA

View Full Version : Waar is het blad Box gebleven ?



Marco
18-07-2006, 16:32
De uitgever van ringsports kwam op een gegeven moment met een blad puur over boksen, genaamd Box. Echter al een hele tijd niks meer van vernomen, watskebeurt ?

Marco
19-07-2006, 10:39
De uitgever van ringsports kwam op een gegeven moment met een blad puur over boksen, genaamd Box. Echter al een hele tijd niks meer van vernomen, watskebeurt ?

laat me raden :wink:

nee serieus, de aandacht en belangstelling voor boksen in nederland is toch bedroevend slecht, dus ik heb wel een flauw vermoeden

dus reden om via een boksblad die aandacht wat omhoog te halen ? jammer als ze gestopt zijn.

Marco
19-07-2006, 11:12
De uitgever van ringsports kwam op een gegeven moment met een blad puur over boksen, genaamd Box. Echter al een hele tijd niks meer van vernomen, watskebeurt ?

laat me raden :wink:

nee serieus, de aandacht en belangstelling voor boksen in nederland is toch bedroevend slecht, dus ik heb wel een flauw vermoeden

dus reden om via een boksblad die aandacht wat omhoog te halen ? jammer als ze gestopt zijn.

tuurlijk jammer, maar het uitgeven van een blad als middel om interesse op te wekken in een sport lijkt me nogal een kostenverslindend middel..
Er moet uiteindelijk wel wat aan verdiend worden lijkt me

klopt men zal dan ook wel de kosten en de baten hebben afgewogen haha. :wink:

Anonymous
19-07-2006, 12:13
Ze hebben nu een tv zender (the box)