PDA

View Full Version : The contender spoilertopic ep1&2



Arjan
21-07-2006, 00:26
Hebben jullie al een favo?
Ik was dik en vet voor k9 bij de eerste fight omdat die andere bullshit zat te verkondigen... ik vond het gezegde the first shall be last and the last shall be first ook wel mooi en zeer toepasselijk... bij het 2e gevecht had ik niet echt een favo, was denk ik meer voor blauw, kan niet wachten tot het de laatste 8 zijn dan heb je iedereen zien knokken en kan je een favo vechter kiezen...

het was top allemaal weer maar wel jammer dat ze niet meer spellen deden voor wie mog kiezen... en de win prijs is van 1 miljoen naar een half gegaan , komt dit omdat sly er niet meer in zit? :lol:... de uitstapjes waren ook niet meer rolexen en dure pakken.. hmz!

The Bulldog
21-07-2006, 01:15
ik heb ook genoten van alle 2 de afleveringen maar....

Die vreselijke soundeffects..boven op de slowmotions van vorig jaar..

Wel beter dat Sugar Ray het zelf doet nu...tenminste een echte grootheid uit de sport..

Ronald
21-07-2006, 08:44
Ik was dik en vet voor k9 bij de eerste fight omdat die andere bullshit zat te verkondigen...
Had ik dus ook :lol: . De uitslag van de partij was trouwens een majority descision. Iemand van de jury heeft echt zitten slapen :? . Als we de samenvatting mogen geloven won K9 gewoon met 2 punten verschil.

Top dat de serie weer begonnen is.

Wheelie
21-07-2006, 12:12
Ik ben ook blij dat season 2 weer begonnen is.
Een echte favoriet heb ik nog niet, eerst iedereen maar eens zien boksen.
Jammer dat Stallone niet meer in de show zit.

Arjan
21-07-2006, 12:22
Ja ik baalde er ook al een beetje van, is anders zonder zijn gebrul. K9 heb ik ook echt staan tieren en vloeken dat die moest winnen, bij die 8 tellen ging ik ook echt uit mn dak... en net wat ronald zei die majority descision was dus echt NIET terecht!

Anonymous
23-07-2006, 21:18
het is wel veel kleiner opgezet dan vorig jaar !!!

Remco
24-07-2006, 10:35
Ik heb ook zitten kijken maar heb er gemengde gevoelens bij. Misschien omdat ik vorig jaar ook gekeken heb, maar echt alles is hetzelfde.

Ik kan het afscheid van de vriendin en de 1 of meer baby's gewoon niet meer zien. De verhalen over de slechte jeugd en de wens om de kinderen alles te geven wat de vechters zelf moesten missen. Waar ik Sugar Ray eerst een zeer sympathieke legende vond, vind ik hem nu te zijig. De man met de pet is een karikatuur geworden, en het meest teleurstellende is:

het is geen show voor boksliefhebbers.

Toen ik er echt op ging letten bleek dat de eerste partij eigenlijk van een zeer laag niveau was. The Contender wordt echter zo gemonteerd dat iedere partij als een klassieker in beeld wordt gebracht. Misschien dat ik de volgende keer zonder geluid kijk, misschien dat ik dan echt kan zien wie er beter is.

AJSIJAMATU
24-07-2006, 10:56
Waar kan je dit zien?

Wheelie
24-07-2006, 11:10
Waar kan je dit zien?

op mixfight in het multimedia forum ;)