PDA

View Full Version : wfa met neppubliek



shootomaniac
23-07-2006, 04:12
Zit ik net mmatv te kijken. Werd er een oud wfa evenement uitgezonden. Wat mij opviel was dat de response van het publiek een geluidstape was. Het was echt alsof er 20.000 man zaten ende reacties waren ook erg overdreven. Zelfs tijdens een saaie partij was er een ongelooflijke respons vanuit het publiek. Ik ging er op letten en het ergste was dat de geluidsfragmenten vaker werden herhaald. Echt te suf voor woorden. Er zat maar een man of 1000

Emilio
23-07-2006, 10:29
Ik heb wel eens een WFAevent gezien. En idd overdreven reacties. Ach als je als Amerikaan in zo'n zaal staat te kijken naar een relatief nieuwe sport is het toch altijd al geweldig ook al gebeurd er niks in de kooi.

Weet wel dat het toen een lekker Undergroundsfeertje had. Slechte verlichte kooi etc.

Italian*Berlusconi*
23-07-2006, 13:44
Ik heb wel eens een WFAevent gezien. En idd overdreven reacties. Ach als je als Amerikaan in zo'n zaal staat te kijken naar een relatief nieuwe sport is het toch altijd al geweldig ook al gebeurd er niks in de kooi.

Weet wel dat het toen een lekker Undergroundsfeertje had. Slechte verlichte kooi etc.

nikko kon daar volgens mij ook wat van... correct me if i'm wrong. :roll:
en bij prowrestling word publiek ook ge'edit vaak, maar dan omdat ze te grof zijn ofzo.