PDA

View Full Version : Bas Rutten uitslag ""Spoiler""



maartenjackie
23-07-2006, 11:33
ik zag het nog niet staan dus bij deze.

Bas heeft gewonnen op KO (Leg Kicks) in ronde 1 in minder dan 4 minuten. gefeleciteerd ermee

dontmindme
23-07-2006, 11:52
toipper!!! partij net gezien. HARDE LOWKICKS!! ben superblij voor bas. gefeliciteerd! grappig dat kevin james(serie king of queens) in z'n hoek stond. ik wil hem alsnog kimo een pakslaag zien geven :twisted: .

Emilio
23-07-2006, 11:57
waar heb je die partij gezien?

Jeru
23-07-2006, 12:00
ik zag het nog niet staan dus bij deze.

Bas heeft gewonnen op KO (Leg Kicks) in ronde 1 in minder dan 4 minuten. gefeleciteerd ermee

http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23966

Wheelie
23-07-2006, 12:02
waar heb je die partij gezien?

ik post 'm zo in het multimedia forum

Jeru
23-07-2006, 12:06
http://www.mat-magazine.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1595&Itemid=2

Emilio
23-07-2006, 12:23
Ik heb hem intussen ook gezien via mmanews.com

Tja die lowkicks waren lekker. Vooral die 2de.

Zn stoten zagen er ook wel lekker hard uit!

Volgende x maar eens een echte tegenstander

Mike
23-07-2006, 12:28
zag er ouderwets goed uit

alles was met KO power

ik vond de ringroest zo goed als onzichtbaar, hij kan zeker nog wat bereiken in ufc of pride.

dontmindme
23-07-2006, 12:38
zag er ouderwets goed uit

alles was met KO power

ik vond de ringroest zo goed als onzichtbaar, hij kan zeker nog wat bereiken in ufc of pride.

wat ringroest betreft ben ik het niet met je eens. liet zich een beetje gemakkelijk tegen het hek aan duwen, en was dan te passief ik zie hem het liefst nog een paar ''makkelijke'' tegenstanders pakken. en dan een afscheidspartij in pride :D

Octavius
23-07-2006, 12:46
Was duidelijk te zien dat zijn conditie nog niet optimaal is. Die tegenstander was traag dus kwam hij daardoor niet echt in gevaar. Maar goed alles wat hij deed was hard.

Arjan
23-07-2006, 12:55
Vet wat een opluchting... gaaf!!

Highline
23-07-2006, 13:01
gaaf om te zien :D

Anonymous
23-07-2006, 13:11
jongens ik ben ook fan van el guapo maar dit was duidelijk een "WORK"
leuk om hem weer in de ring te zien, maar laat hem aub de legende blijven die hij is en niet nog een keer de ring in stappen

TheSkindo
23-07-2006, 13:34
:roll:

Arjan
23-07-2006, 13:37
Ik vond het geen work waar slaat dat op?!
en die kin van die gast zeg jezus... zag de hersencellen gewoon vliegen.

Anonymous
23-07-2006, 13:38
:roll:

Jij bent niet echt objectief vriend, fan heeft gelijk ik vond het op z'n minst dubieus ;)

RNLMC
23-07-2006, 13:41
het was misschien geen gelijke tegenstander,maar dit was duidelijk geen work vriend.
Ik vond hem weer uoderwets knallen,met elke stoot voor de k.o gaan! :twisted: :D

TheSkindo
23-07-2006, 13:44
luister "vriend" ik heb aan jouw niets uit te leggen maar als je goed kijkt zul je zien dat die klappen op z'n hoofd echt wel hard aankwamen, en geloof me Bas slaat echt hard. Ook die trappen waren snoeihard en daarnaast heeft Bas ook nog nooit een work gevochten dus waarom zou die dat nu wel doen....

Het is makkelijk te zeggen dat iets een work is maar kom eerst zelf maar eens met goeie argumeneten voordat je zulke onzin gaat roepen.

Anonymous
23-07-2006, 13:47
Die lowkick waar hij op "neer ging" raakte hem niet eens vol

TheSkindo
23-07-2006, 13:49
Ik reageer normaal niet op guests, maar ik zou zeggen heb je wel eens een lowkick van Bas gehad??

Anonymous
23-07-2006, 13:53
http://www.sherdog.com/_images/pictures/33367.jpg
http://www.sherdog.com/_images/pictures/33368.jpg
http://www.sherdog.com/_images/pictures/33369.jpg

Emilio
23-07-2006, 14:26
Op sherdog spreken ook meerdere mensen van een Work.

Ik ben het hier niet mee eens. Bas zou daar nooit mee akkoord gaan. Wat wel zo is dat Die Tegenstander als een replacement kwam, niet in vechtvorm was en dat hij niet echt tot het bittere einde hoefde en wilde te knokken. Het is toch easy money voor hem geweest.

Neemt niet weg dat die schoppen gewoon gruwelijk hard waren. Er zijn hier mensen die die Ruben een mietje vinden omdat hij na 3 a 4 schoppen niet meer verder wil terwijl ze zelf waarschijnlijk na 1 zo'n trap aan de andere kant van de kooi liggen.

Silat
23-07-2006, 14:37
Bas was gewoon erg voorzichtig. Je ziet dat ie ook niet goed dichtbij durfde te komen met z'n stoten. Hij heeft wel degelijk cage rust. Hij heeft volledig op save gespeeld. Wel jammer dat ie zo laat begon met die lowkicks van hem. Die zijn nl echt gruwelijk hard.

ik snap ook niet waarom hij zich zo naar achter liet lopen... Dat zal ook de cage rust geweest zijn.

Het is natuurlijk vet om dit te zien, maar hij kan nog steeds alleen maar meer verliezen dan winnen. Maar dat is met alle legendes zo. Zijn tijd is voorbij.

Voor mij blijft ie #1.

Mike
23-07-2006, 14:58
een work ?

hahahaha :shock: :lol:

mensen die dat denken moeten zich laten nakijken.....................

Die lowkicks waren keihard en zeer accuraat! Ze "snapte" ook zo lekker, ik zie weinig mensen in het huidige MMA zulke harde klappen en lowkicks uitdelen in ronde 1. En dat terwijl Rutten al 7 jaar niet in de ring/octa heeft gestaan. En hij bouwt ook niet op tis allemaal meteen voor de kill gaan. dat die tegenstander een kin van beton heeft kan El Guapo ook niet helpen.

Emilio
23-07-2006, 15:09
Nog 1 of 2 partijen zou vet zijn. Ik vind het wel tof om eens recent Bas aan t werk te zien. alle beelden die ik van hem kende waren toch allemaal beelden die al gemaakt waren voor ik uberhaupt bekend werd in het MMAWereldje en dan kijk je er toch anders naar.

Remco
23-07-2006, 15:11
Bas vocht inderdaad voorzichtig en met zijn handen naar mijn smaak wat te laag.

Desalniettemin voerde hij al zijn technieken met VOLLE KRACHT uit. Die rechtsen waren echt ongelovelijk hard, vooral die eerste! De meeste vechters zouden er dan al uitgelegen hebben. Was Ruben daarop neergegaan, dan zou iedereen uitzinnig zijn. Nu vecht Ruben voor wat hij waard is en is het een work!!!

Er zaten al twee loeiharde lowkicks op dat been. Ruben weegt een goede 120 kg en je zag hem strompelen. Dat die laatste trap met de voet, in plaats van het scheen was, maakt dan niet zoveel meer uit. Die man kon echt nauwelijks meer staan hoor!

Justinian
23-07-2006, 15:29
Leek mij geen work, want achter die stoten zat volgens mij behoorlijk veel power! Lijkt me niet dat je dat tijdens een work doet. Anyway, leuke partij om te zien.

dtgerald
23-07-2006, 15:39
Goed bezig Bas gefeliciteerd.

De dikke nudist
23-07-2006, 17:06
De stoten waren hard en de trappen nog harder.
De reden dat Bas niet eerder met de lowkicks begon was een
gescheurde spier in z'n lies en iets aan z'n knie.
Hij probeerde het eerst met stoten te beslissen.
En die stoten ware hard.
Die rechter stoot werd na drie keer wel een beetje voorspelbaar.
Maar dat is IMO het enige minpunt.
Gelukkig knalde hij daarna die lowkicks er op.

En een work ?
Die stoten hedden de bedoeling om Ruben neer te leggen.
En heb je Bas z'n mooie paarse voetje gezien ?
Die lowkicks waren echt wel hard.

Bas is nog steeds mijn held.

D.

Anonymous
23-07-2006, 18:43
heb geen ''rutten jump'' gezien

Highline
23-07-2006, 19:29
heb geen ''rutten jump'' gezien

zat ik ook op te wachten ja

Tony
23-07-2006, 19:46
wellicht bevestigd dat misschien zijn lies blessure...

Highline
23-07-2006, 21:45
het viel me trouwens op dat na de wedstrijd bas meerdere malen naar zijn rechterscheen keek, ook wees hij er verschillende malen naar, zelf pijn van die lowkicks geven of weet iemand wat het was?

Iwan
23-07-2006, 21:46
Die lowkick waar hij op "neer ging" raakte hem niet eens vol

Vraag me eerlijk gezegd af hoe vaak jij zelf voluit sparred?
Ik denk dat meerdere forumbroeders hier wel kunnen beamen dat je soms na een paar flinke lowkicks zo beurs, bent dat zo'n schampschot op je ontspannen dij wel degelijk zeer doet.

redjuh
23-07-2006, 21:56
Die lowkick waar hij op "neer ging" raakte hem niet eens vol

Vraag me eerlijk gezegd af hoe vaak jij zelf voluit sparred?
Ik denk dat meerdere forumbroeders hier wel kunnen beamen dat je soms na een paar flinke lowkicks zo beurs, bent dat zo'n schampschot op je ontspannen dij wel degelijk zeer doet.

ja en dan heb je het over sparren... met scheenbeschermers

Anonymous
23-07-2006, 22:00
jongens ik ben ook fan van el guapo maar dit was duidelijk een "WORK"
leuk om hem weer in de ring te zien, maar laat hem aub de legende blijven die hij is en niet nog een keer de ring in stappen

hou jij het voortaan maar lekker bij de wwf i.p.v mma :wink:

Ronald
23-07-2006, 22:06
jongens ik ben ook fan van el guapo maar dit was duidelijk een "WORK"
Jammer dat zoiets gelijk geroepen wordt. Heb je eigenlijk Villareal wel eens eerder zien vechten? Ik heb zijn partij laatst tegen Don Frye in het MMF gepost. Moet je toch eens kijken; zie je dat hij altijd zo vecht. Het is nou eenmaal een wat beperkte vechter.

Mooi om Bas weer eens in actie te zien. Ik vermoed echter dat ie zelf ook niet helemaal tevreden is. Volgens mij was z'n conditie niet helemaal optimaal. Je ziet 'm een paar keer flink diep ademhalen. Het achteruit lopen snap ik overigens wel, Villareal blijft toch een grote kerel. Ik snapte alleen niet dat hij recht naar achter liep in plaats van in een cirkel. Dan kom je idd tegen de kooi terecht. Wat dat betreft kun je denk ik wel spreken van een beetje ringroest.
Maar het lijkt mij leuk om Bas nog eens vaker in actie te zien. Zou ook mooi zijn om hem tegen een goeie kickbokser te zien, in de hoop dat Bas naar de grond gaat. Iemand met zulke groundskills moet ze gewoon ook demonstreren 8-) .

Anonymous
23-07-2006, 22:45
Even een mega-noob vraag, wat is een work? :oops:

De dikke nudist
23-07-2006, 23:08
het viel me trouwens op dat na de wedstrijd bas meerdere malen naar zijn rechterscheen keek, ook wees hij er verschillende malen naar, zelf pijn van die lowkicks geven of weet iemand wat het was?

Als ie naast Quadros staat wijst ie naar z'n voet en als de camera
gaat naar beneden zie je dat z'n rechter voet voor de helft
paars is.
Waarschijnlijk die laatste trap.

@guest: een work is een schijngevecht.
M.a.w iemand verliest vrijwillig.

D.

Silat
23-07-2006, 23:13
afgesproken werk

TheSkindo
24-07-2006, 01:55
http://i19.photobucket.com/albums/b183/MTwarrior/Rutten_Warpath_WFA4_152.jpg

Check z'n dij.....

Remco
24-07-2006, 10:28
Ik zie TENEN!!!

Virus
24-07-2006, 11:48
jongens ik ben ook fan van el guapo maar dit was duidelijk een "WORK"
leuk om hem weer in de ring te zien, maar laat hem aub de legende blijven die hij is en niet nog een keer de ring in stappen

Een work....? :lol: sukkel!

Bas gooide die trappen en stoten met volle kracht eruit en die gast kon serieus niet meer op z`n linkerbeen lopen... Als je dat niet zag, be je niet alleen blind, maar heb je er ook de ballen verstand van...

Dennis
24-07-2006, 12:13
Vond nog een reactie van Bas op het Sherdog forum



Originally Posted by Bas Rutten
Ruben told me that I was really fast, I gave him some other shots, than he said that I hit very hard, I replied with:" not hard enough". That was the conversaation.

As for the "work" comment. I will never EVER, do a work, never did either, please don't start saying things like that. Like I exactly timed my punches so that I didn't KO him, mmmm, now THAT sounds fishy.

Thanks guys, I fell really good and didn't have ring rust at all, was relaxed and had a good time in there. The El Guapo song was great he? Wrote every note and lirics myself. We had a guitarist, dancer, trmpet player, singers everybody coming in!

OK, got to go!!

Hasta!

Bas[/quote]

Italian*Berlusconi*
24-07-2006, 12:21
Bas is en blijft de man... PUNT!!

Hammerkick
24-07-2006, 12:40
Bas is 41 jaar !! Doet 'm dat maar eens na,als je zelf zo oud bent.En degene die zeggen,dat het een work is,die kennen Bas niet,Bas zou zoiets nooit doen,hij is een pure vechter,geen nepper !!Ik vind het super van hem,dat ie weer vecht en ik hoop,dat ie er nog meer gaat vechten.

Silat
24-07-2006, 13:30
Post fight interview met Bas en z'n Heineken.
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=814

Tony
24-07-2006, 13:39
sterker nog... ik denk dat Bas zelfs in de huidige Pride nog wat paraat kan maken...

Ok, zijn cardio gedeelte mag twijfelachtig zijn.. (leek alsof hij zwaar ademde tegen warpath)...

Maar kwa techniek en kracht... man man man.. zou hem graag eens zien tegen ken shamrock in een pride gevecht,..

uiteraard mag bas dan wel een half jaartje trainen... aangezien ken nog steeds in roulatie is..

TheSkindo
24-07-2006, 13:39
In de MM heb ik de volledige partij van Bas gezet. Dus met intro, opkomst, outro, interview etc. Hier zie je dus zijn paarse voet en de dij van villareal.

Mephisto
24-07-2006, 13:50
lol, het is ook nooit goed hè, verliest hij dan is de glans er af, nu wint hij en is het een "work". Op deze manier helpen zijn eigen fans hem naar de verdommenis, of zijn geen we geen fans maar een stelletje afgunstige nederlandse rukkers die een ander zijn succes niet gunnen...

...en degene die roept dat de laatste lowkick er niet vol op zat, heb je ooit wel eens een goed geplaatste lowkick gehad want die hoeven helemaal niet hard (maar het helpt wel :twisted: )

edit: Die kerel uit "The King of Queens", Kevin James, staat bij Bas in de hoek :shock: die draagt in zijn serie ook altijd t-shirts van Bas... geinig

ashi76
24-07-2006, 15:41
Absoluut geen work.
Echter wel een mismatch, maar toch pleit het voor die gozer dat hij 2 dagen van tevoren zo'n partij aanneemt.
Ik kan niet wachten tot Bas een echte tegestander mag slopen !

fightingfist
25-07-2006, 14:33
Bas vocht inderdaad voorzichtig en met zijn handen naar mijn smaak wat te laag.

Desalniettemin voerde hij al zijn technieken met VOLLE KRACHT uit. Die rechtsen waren echt ongelovelijk hard, vooral die eerste! De meeste vechters zouden er dan al uitgelegen hebben. Was Ruben daarop neergegaan, dan zou iedereen uitzinnig zijn. Nu vecht Ruben voor wat hij waard is en is het een work!!!

Er zaten al twee loeiharde lowkicks op dat been. Ruben weegt een goede 120 kg en je zag hem strompelen. Dat die laatste trap met de voet, in plaats van het scheen was, maakt dan niet zoveel meer uit. Die man kon echt nauwelijks meer staan hoor!

heb je niet gelezen waarom hij dat deed dan ( handen zo laag )
hij deed dat omdat hij last van ze rib ofzo had en dan zou die ruben niet op ze lichaam mikke maar op ze kop

Chico
25-07-2006, 23:00
goed gevecht... bas is held :mrgreen:

jammer dat de kritiek alleen maar komt van guests...

TheSkindo
25-07-2006, 23:46
Zoals gewoonlijk......

Jochem
26-07-2006, 00:01
next fight, "the law"?

Anonymous
26-07-2006, 02:17
Absoluut geen work.
Echter wel een mismatch, maar toch pleit het voor die gozer dat hij 2 dagen van tevoren zo'n partij aanneemt.
Ik kan niet wachten tot Bas een echte tegestander mag slopen !

2x
hij heeft fedor genoemd
na A volgt B

hoop ik

Anonymous
26-07-2006, 02:17
Absoluut geen work.
Echter wel een mismatch, maar toch pleit het voor die gozer dat hij 2 dagen van tevoren zo'n partij aanneemt.
Ik kan niet wachten tot Bas een echte tegestander mag slopen !

2x
hij heeft fedor genoemd
na A volgt B

hoop ik

TheSkindo
26-07-2006, 02:20
ik ga voor Bas tegen Ken Shamrock...

Jochem
26-07-2006, 09:43
ik ga voor Bas tegen Ken Shamrock...

zou mooi zijn, das zijn enigste loss die die nog niet gerevancheerd heeft meen ik.

Tsuki
26-07-2006, 11:08
Jammer dat Couture net gestopt is anders lijkt me dat een mooie partij, de 2 oude rotten in het vak zeg maar

Anonymous
26-07-2006, 12:04
couture en bas hebben toch samen een gym , dus dat zal nooit gebeuren

fedor
28-07-2006, 15:18
Amen..!

Bas zou Ken eindelijk wel 'ns te pakken willen nemen denk ik aangezien hij 2 keer heeft verloren van Shammie.
Ken is op zoek naar weer wat credit na wederom verlies tegen Bad Boy Tito...

Ik snap de mindset van Bas wel moet ik zeggen...hij wil zichzelf gewoon nog 1 keer geven om te zien waar hij staat in de huidige wereld van MMA.
Bas heeft er dik 15 jaar over gedaan om z'n skillset bij elkaar te krijgen. De meeste top vechters van nu hebben ook zo'n skillset alleen zijn ze 28, 29 jaar tov de 41 van Bas...soms denk ik wel 'ns dat hij een onderbewuste wens heeft om gestopt te worden. :D

Hij is al jaren vriend met de "King of Queens"..een soort vriendschap die Bruce Lee had met Steve McQueen..waarin de ene persoon eigenlijk de ander wil zijn. Bas wil graag een succesvolle acteur zijn terwijl Kevin niet rouwig zou zijn als hij Bas zou zijn :wink:

Wie weet wat er gaat gebeuren....never a dull moment with Bas..!