PDA

View Full Version : Hardonk



remco pardoel
25-07-2006, 08:56
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Antoni
(uit)eindelijk zijn contract heeft gekregen
Hij mag aantreden in de UFC

gefeliciteerd!!
kick ass

alex da silva
25-07-2006, 09:05
Echt Top...Antoni verdient dat wel ... altijd hard gewerkt !!! alleen jammer dat hij nooit meer is geweest bij mij in de braziliaanse cafe!!! :D

Wheelie
25-07-2006, 10:38
Zou mooi zijn weer een Nederlander in de UFC.
Aangezien Gilbert Yvel ook van dezelfde gym komt kan hij misschien ook een kans in de UFC krijgen 8-)

Mike
25-07-2006, 10:48
cool!

sowieso altijd goed voor t oranjegevoel!

Bagheera
25-07-2006, 10:52
cool!

sowieso altijd goed voor t oranjegevoel!


Oranje gevoel is altijd okay!

Anonymous
25-07-2006, 11:01
Echt Top...Antoni verdient dat wel ... altijd hard gewerkt !!! alleen jammer dat hij nooit meer is geweest bij mij in de braziliaanse cafe!!! :D

Waar is je braziliaanse café dan?

Gefeliciteerd Antoni!

Justinian
25-07-2006, 11:05
Echt Top...Antoni verdient dat wel ... altijd hard gewerkt !!! alleen jammer dat hij nooit meer is geweest bij mij in de braziliaanse cafe!!! :D

Waar is je braziliaanse café dan?

Gefeliciteerd Antoni!
Olé Olé (nabij het Rembrandtplein)?

Anyway, top voor Antoni!!

Italian*Berlusconi*
25-07-2006, 11:25
Echt Top...Antoni verdient dat wel ... altijd hard gewerkt !!! alleen jammer dat hij nooit meer is geweest bij mij in de braziliaanse cafe!!! :D

Waar is je braziliaanse café dan?

Gefeliciteerd Antoni!
Olé Olé (nabij het Rembrandtplein)?

Anyway, top voor Antoni!!

utrechtsestraat, daar was ik vrij regelmatig 8-) :roll:

congratz Hardonk!

cracklizard
25-07-2006, 11:31
hoorde zoiets al een poosje terug ja :)

gratz!

alex da silva
25-07-2006, 11:58
olele bestaat al 13 jaar...het is altijd van mijn familie geweest, mama, broer en ik.....

trouwens vrijdag after party tot 09.00....alle forumbroeders zijn welkom!!!!
ik werk met potielli rossi bij de deur....

utrechtstraat 16 naast de rembrandtsplein....

Anonymous
25-07-2006, 12:23
Hahaha daar ben ik ook wel eens geweest...
Eén avond alleen een beetje teveel gezopen toen waren ze wat minder blij met me :oops:

NormaR
25-07-2006, 12:27
Goed nieuws! Gefeliciteerd Antoni :D .

alex da silva
25-07-2006, 12:45
Hahaha daar ben ik ook wel eens geweest...
Eén avond alleen een beetje teveel gezopen toen waren ze wat minder blij met me :oops:



hahahahahahaha...echt waar? maar nu als je niet zoveel zuipt...mag je wel met rust binnen blijven!!!! :D

Jeru
25-07-2006, 17:24
Hahaha daar ben ik ook wel eens geweest...
Eén avond alleen een beetje teveel gezopen toen waren ze wat minder blij met me :oops:



hahahahahahaha...echt waar? maar nu als je niet zoveel zuipt...mag je wel met rust binnen blijven!!!! :D

Was in de wat jongere jaren... en laten we zeggen dat er veel tequila aan te pas kwam. Gelukkig was het doordeweeks en waren we maar met een man of 5 in de tent :wink:

Wel tof dat Hardonck in de UFC gaat vechten, mag ie het Sylvia effe moeilijk gaan maken 8-)

daafit
26-07-2006, 10:36
Welk gewicht vecht Antoni?

Wheelie
26-07-2006, 10:50
HW

daafit
26-07-2006, 11:01
HW

Ok, dacht dat ie niet zo heel veel boven de 93 zat.

The Bulldog
26-07-2006, 13:48
Van harte met deze mogelijkheid..
Goede zaak..

BRAINDEAD
26-07-2006, 14:26
Ik denk dat Antoni hoge ogen gaat gooien in de UFC, staand is hij bijna niet aan te pakken en op de grond is hij denk ik de beste van de zwaargewichten in Nederland op Cadu en Allistair na.

redjuh
26-07-2006, 15:20
HW

Ok, dacht dat ie niet zo heel veel boven de 93 zat.

kilootje of 112

Anonymous
26-07-2006, 18:10
gruwelijk!! hardonk vs sylvia moet er komen!!

remco pardoel
26-07-2006, 19:06
Cadu en Overeem zijn niet echt zwaargewichten braindead
Middle weight tot light heavy weight
overeem is doorgegaan naar de heavyweight voor betere cariere kansen..

BRAINDEAD
26-07-2006, 20:01
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

remco pardoel
26-07-2006, 20:06
Je mag denken wat je wilt
:-)

Wheelie
26-07-2006, 20:14
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

Remco Pardoel ;)

Paganstars
26-07-2006, 21:43
dat was dus een duidelijk schot voor open doel :P

HUNTER
26-07-2006, 23:51
Het is je van harte gegund Antoni!!

The Bulldog
27-07-2006, 00:08
Ik denk ook zeker wel dat Antoni championship-belt kwaliteiten heeft...

Zou wel vreselijk vet zijn , niet?

redjuh
27-07-2006, 10:59
onuitdrukbaar vet

Guile
28-07-2006, 23:57
de UFC HW div kan wel wat vers bloed gebruiken, helemaal vet dat Hardonk het mag gaan doen...


zie ook genoeg mogelijkheden

Justinian
29-07-2006, 09:08
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

Remco Pardoel ;)
Yep!

Marco
09-08-2006, 16:33
Mooi voor Hardonk, misstaat niet in de UFC !

Charger 69
09-08-2006, 17:11
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

Remco Pardoel ;)

No disrespect, maar hoe weet je dat? Remco doet niet echt vaak mee aan wedstijden (grappling, MMA?)

BRAINDEAD
09-08-2006, 18:03
Inderdaad, en zijn laatste mma/rings partijen zijn niet zo spectaculair als die van Antoni.
Heb laatst die partij van Remco tegen van Tol gekeken maar die was niet echt leuk om naar te kijken.

Wheelie
09-08-2006, 18:09
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

Remco Pardoel ;)

No disrespect, maar hoe weet je dat? Remco doet niet echt vaak mee aan wedstijden (grappling, MMA?)

Ik heb genoeg van Remco gezien in het verleden, op dit moment vecht hij inderdaad geen MMA maar hij gaat wel weer mee doen aan toernooien las ik hier op het forum ;)


Inderdaad, en zijn laatste mma/rings partijen zijn niet zo spectaculair als die van Antoni.
Heb laatst die partij van Remco tegen van Tol gekeken maar die was niet echt leuk om naar te kijken.

Remco moet ook niet op RINGS regels vechten IMO

Ik vind Remco op de grond een betere vechter als Hardonk, maar dat is mijn geheel objectieve mening ;)

daafit
09-08-2006, 18:12
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

Remco Pardoel ;)

No disrespect, maar hoe weet je dat? Remco doet niet echt vaak mee aan wedstijden (grappling, MMA?)

kom maar een keertje bij ons mee trainen! 8-)

Justinian
09-08-2006, 19:01
Met alle respect voor Antoni, want ik vind hem een vrij complete en spectaculaire vechter, schat ik Remco toch echt wel een paar maten groter in op de grond. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Ronald
09-08-2006, 19:21
Mooi nieuws dit zeg! Maakt het voor de Nederlandse fans ook een stuk leuker om de UFC te volgen. Pride vind ik bijvoorbeeld altijd het mooist om te kijken als er Nederlandse inbreng is. Bij de UFC hebben we het een hele lange tijd zonder moeten doen. Volgens mij is Semmy zo'n beetje de laatste geweest die daar als Nederlander in actie kwam.

alex da silva
09-08-2006, 19:55
Met alle respect voor Antoni, want ik vind hem een vrij complete en spectaculaire vechter, schat ik Remco toch echt wel een paar maten groter in op de grond. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)


Justinian = correct

Gulo gulo
09-08-2006, 20:01
Nieuw bloed is nooit weg en met zijn kwaliteiten moet hij het de topHW's toch erg moeilijk kunnen maken!

Veel succes

appelsap
10-08-2006, 08:53
Met alle respect voor Antoni, want ik vind hem een vrij complete en spectaculaire vechter, schat ik Remco toch echt wel een paar maten groter in op de grond. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)


Justinian = correct

Denk dat Remco qua ervaring en trainingsuren een belangrijke voorsprong heeft, maar 6 maanden elke dag trainen in LA bij Rickson en Henry hebben die voorsprong wel een stuk kleiner gemaakt. Voor de UFC denk ik dat Antoni voldoende tools heeft om het ver te schoppen (vooral low kicks.....)
SUCCES

ICON
10-08-2006, 08:56
deze topic gaat ook niet over wie er beter is op de grond , maakt ook nix uit.
antoni is ook erg goed bezig op de grond de laatste tijd.
en een Nederlander in de UFC is weer iets om trots op te zijn
succes!

Kato
10-08-2006, 09:00
ZO heb een aantal UFC op laptop staan, maar reken er maar op dat er heel wat goede grondvechters rondlopen daar.......... ook in de Heavyweight division..............

Trouwens over goeie grondvechters in NL gesproken.....Jessie Gibs???????

Emilio
10-08-2006, 10:18
Cadu en Overeem zijn niet echt zwaargewichten braindead
Middle weight tot light heavy weight
overeem is doorgegaan naar de heavyweight voor betere cariere kansen..

niet helemaal. Overeem is een Natural HW( een lichte welliswaar) en vocht vaak onder zijn gewicht.

redjuh
10-08-2006, 16:28
ZO heb een aantal UFC op laptop staan, maar reken er maar op dat er heel wat goede grondvechters rondlopen daar.......... ook in de Heavyweight division..............

Trouwens over goeie grondvechters in NL gesproken.....Jessie Gibs???????

hoeveel gasten van 130 kilo zie je op die toernooitjes waar hij wint? hij knokt hoogstens tegen gasten van 100... gek he...

The Maniac
10-08-2006, 19:05
antoni is tot op heden niet echt getest door een top 20 HW het gaat nu wel echter gebeuren ben benieuwd
Vera vs Hardonk
Assuerio vs Hardonk
Hardonk vs Buentello lijkt me top

Nopain
10-08-2006, 19:23
1ste partij in de ufc lijkt me wel cool als die tegen congo gaat , vera geef ik hem nog niet echt veel kans tegen

the monk
04-10-2006, 12:52
Ik wens Antoni heel veel succes. Het geloof in deze degelijke, goede vechter heb ik altijd wel gehad. Jammer alleen hij door verschillende oorzaken nooit voet aan de grond heeft gekregen in Japan en dergelijke. Want Antoni is zeker een vechter waar rekening mee gehouden dient te worden. Go get them Antoni!

De man van 14K
04-10-2006, 13:30
zijn eerste partij is in november al t goed is?

Lee Hottie # 1 fan
04-10-2006, 14:31
antoni is tot op heden niet echt getest door een top 20 HW het gaat nu wel echter gebeuren ben benieuwd
Vera vs Hardonk
Assuerio vs Hardonk
Hardonk vs Buentello lijkt me top

magomedov
is toch een sub topper bij pride daar won antoni toch redelijk makkelijk van op lowkicks

redjuh
04-10-2006, 14:35
hij heeft Wes simms gemolesteerd

phranq
04-10-2006, 14:45
hij heeft Wes simms gemolesteerd

Noem je Wes Sims een topper?

redjuh
04-10-2006, 14:53
neuh dat niet... maar detijds nog redelijk

Ronny
04-10-2006, 15:12
nu wil ik graag op de Antoni bandwagon springen redjuh, maar wes sims is een draak van een vechter. Check de partij nog maar eens. Dat wil natuurlijk niets zeggen over Antoni. Die hoort er gewoon

phranq
04-10-2006, 15:16
nu wil ik graag op de Antoni bandwagon springen redjuh, maar wes sims is een draak van een vechter. Check de partij nog maar eens. Dat wil natuurlijk niets zeggen over Antoni. Die hoort er gewoon

Sluit ik me volledig bij aan

redjuh
04-10-2006, 15:18
ik ben de bandwagon niet begonnen... ben daar een jaar of wat geleden al ingestapt.

kijk sims is een vechter die weinig voorstelt idd. maar de manet waarop Antoni deze partij heeft gewonnen, zeg meer over antoni dan over sims.

Nopain85
04-10-2006, 17:03
Hardonk hoort zeker wel thuis in de ufc .

Wes sims is dan wel een matige vechter maar toch is het moeilijk om tegen een 6,10 persoon te vechten .

hij submitte hem nog ook en daar had frank mir aardig moeite mee.

The Bulldog
04-10-2006, 17:08
Daar heb je inderdaad gelijk in remco, maar ik denk overigens dat er geen betere grondvechters op mma niveau zijn dan Hardonk.

En Jochem natuurlijk. :lol:

Ik denk dat de combi van de skills van Hardonk een mooie mix zijn betreft het UFC gebeuren.

Snoei harde low kicks,stabiel grondwerk, lekker thai boks werk..

Mag lijen dat hij naar de top gaat daar...

rockin' billy
04-10-2006, 19:11
Komt hij dan gewoon nog voor Vos uit? Of voor de gymwaar hij in Amerika bij traint?

the monk
04-10-2006, 19:12
Ik wil graag zoveel mogelijk filmpjes zien waarin Antoni Hardonk in actie komt, wie helpt met links?

rockin' billy
04-10-2006, 19:16
Komt hij dan gewoon nog voor Vos uit? Of voor de gymwaar hij in Amerika bij traint?

redjuh
04-10-2006, 19:49
volgens mij komt hij uit voor de gym waar hij les geeft.

ICON
05-10-2006, 08:00
Ik wil graag zoveel mogelijk filmpjes zien waarin Antoni Hardonk in actie komt, wie helpt met links?

ik wil wel helpen met rechts
















ja sorry t is vroeg

Bert Kops
05-10-2006, 14:35
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2785

kijk hier maar ff...

Nopain85
05-10-2006, 14:47
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2785

kijk hier maar ff...


cool nieuws, thx bert

ik denk zelf dat hij brad imes kan hebben , alleen de lengte van die vent zal heel moeilijk worden om tegen te vechten , Kwa skills heeft die imes volgens mij weinig .


suc6 antoni

Jochem
05-10-2006, 15:09
dikke shit, Anthony by KO

the monk
05-10-2006, 15:17
http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2785

kijk hier maar ff...

Thanks Bert!

redjuh
05-10-2006, 15:42
beter tegen Imes dan je 1ste partij tegen Pe de Pano (waar het eerst op leek!)

ashi76
05-10-2006, 15:50
Die Imes zal iig knokken voor wat hij waard is, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk zijn allerlaatste kans zal zijn in de UFC.

Zijn laatste 2 partijen heeft ie namelijk verloren van Rashad Evans en Dan Christison.

redjuh
05-10-2006, 16:00
ja dat zal ie zeker... het is dus meteen duidelijk dat ze van hem af willen, anders hadden ze hem niet tegen toni gezet

rolmups
05-10-2006, 16:03
Brad imes op punten.

En lol @ redjuh

Nopain85
05-10-2006, 16:20
Als die tegen Pe de Pano had gemoeten zou die zeer waarschijnlijk ze takedown defense trainen en het grondwerk moeten vermijden , want staand zou antoni hem slachten .

redjuh
05-10-2006, 16:38
Als die tegen Pe de Pano had gemoeten zou die zeer waarschijnlijk ze takedown defense trainen en het grondwerk moeten vermijden , want staand zou antoni hem slachten .

en bij wie moet je dan zijn? bij ene kops toch?

ICON
05-10-2006, 16:44
vette shit!! die imes is huge!! maar dat wordt des te mooier als hij hem om hakt met lowkicks. dat zijn die amerikanen helemaal niet gewend.

vette shit!

Nopain85
05-10-2006, 17:03
Als die tegen Pe de Pano had gemoeten zou die zeer waarschijnlijk ze takedown defense trainen en het grondwerk moeten vermijden , want staand zou antoni hem slachten .

en bij wie moet je dan zijn? bij ene kops toch?


zeg ik dat die niet bij kops moet wezen dan imbeciel , en lees het is goed , ik zeg als die tegen pe de pano had gemoeten zou die daar aan moeten werken , maar hij moet nu tegen imes en mij lijkt het dat antoni stukken beter is op de grond dan imes.

Maarja jij bent zo bijdehand geval , dat heb ik wel eens meer mensen zien zeggen.

redjuh
05-10-2006, 17:06
chill man dat bedoel ik toch ook... jij zegt als ie tegen pdep moest dat ie aan ze tdd moet werken, en daarom zei ik dus als sarcastisch, maar niet lullig bedoeld vraagje... dat ie daarom dus al regelmatig bij bert kops trainde... no worries mate

Nopain85
05-10-2006, 17:08
chill man dat bedoel ik toch ook... jij zegt als ie tegen pdep moest dat ie aan ze tdd moet werken, en daarom zei ik dus als sarcastisch, maar niet lullig bedoeld vraagje... dat ie daarom dus al regelmatig bij bert kops trainde... no worries mate

lol dan begreep ik het vast verkeerd , excuses !

redjuh
05-10-2006, 17:12
cool

the monk
05-10-2006, 18:34
Die hardonk is wel hot hier de laatste tijd, goede zaak trouwens dat Nederland weer mee gaat doen in de UFC. Maar een vraagje, ik lees hier en daar dat Antoni erg goed is, en zowel staand als op de grond haast niet aan te pakken lijkt..Hoe komt het dan dat hij niet bijvoorbeeld (ik noem maar wat) in de k-1 is doorgebroken? Niet gelijk cynisch reageren, ik wil gewoon begrijpen hoe het een ander kan zijn, en misschien is er ook wel geen plausibele verkalring voor, kan ook zijn uiteraard.

PigDog
05-10-2006, 19:34
Staand past Antoni daar zeker thuis, sterker nog, zal hij één van de sterkeren zijn, maar op de grond geef ik hem in de UFC niet veel kans......

But you never know how a cow catches a rabbit......

Mike
05-10-2006, 19:42
Staand past Antoni daar zeker thuis, sterker nog, zal hij één van de sterkeren zijn, maar op de grond geef ik hem in de UFC niet veel kans......

But you never know how a cow catches a rabbit......

Je hoeft niet eens goed op de grond te zijn om ver te komen in de UFC. Chuck Lidell vind ik persoonlijk ook geen superheld op de grond en die schopt t toch aardig ver.

Hoe is de sprawl/takedowndefense van Hardonk eigenlijk? Als dat goed zit kan hij IMO echt wel ver komen in de UFC.

sowieso top dat er weer een Nederlandse vechter in de UFC te zien is!

redjuh
05-10-2006, 20:39
mbt K1 doorbraak alleen wat bestaande feiten op een rijtje zettend, is het niet zo vreemd. op het moment dat Antoni zich volledig op de K1/Kickboxen richtte (en in de k1 scandinavia tot aan de finale is gekomen) waren er 2 andere vechters van Vos-Gym ook actief op het K1 strijdtoneel. Namelijk Ernesto Hoost en Jerrel Venetiaan. Nu is het al moeilijk om als Nederlander bij de K1 te komen, maar als er al 2 die ook nog eens bij dezelfde sportschool trainen, en je trainingsmaatjes zijn... al jaren waren en nog zijn, tja dan wordt het gewoon erg lastig.

In een interview in de Ringsports van een jaar geleden werd ook aangegeven dat om wat voor reden dan ook zo'n beetje de helft van zijn zijn mogelijke partijen zijn afgezegd door de tegenstander. ja dan wordt het gewoon moeilijk.

@Pigdog... dat grondverhaal gaat niet op. Als je hebt gezien dat hij Wes Sims op de grond fantastisch heeft gecontroleerd (eerst vanuit zijn guard geneutraliseerd, daarna gesweeped, mount gepakt, side-mount...dat is geen cross side... en van daaruit hem stuk heeft geslagen en aan het eind gesubmitted). dan zal het meevallen.

De man van 14K
05-10-2006, 22:11
de enige van wie hij op kickbox gebied een behoorlijk pak gekregen heeft is van Hari. maar ik denk dat hij zeker hoge ogen gaat gooien op het MMA vlak!

the monk
05-10-2006, 23:07
Gelukkig komt Antoni Jochem niet tegen op het gebied van grondvechten, :P :P :P :P :P :wink:

Highline
05-10-2006, 23:18
Gelukkig komt Antoni Jochem niet tegen op het gebied van grondvechten, :P :P :P :P :P :wink:

is de bijnaam van anthini niet the monk en komt die toevallig ook niet uit amsterdam...ff een wilde gedachte hoor..hebben we hier met een fan te maken of met de beste man zelf ;)

the monk
05-10-2006, 23:46
Gelukkig komt Antoni Jochem niet tegen op het gebied van grondvechten, :P :P :P :P :P :wink:

is de bijnaam van anthini niet the monk en komt die toevallig ook niet uit amsterdam...ff een wilde gedachte hoor..hebben we hier met een fan te maken of met de beste man zelf ;)

Is dat zo?? Dat is echt louter toeval! Ik ben geen Antoni Hardonk.

PigDog
06-10-2006, 08:19
Gelukkig komt Antoni Jochem niet tegen op het gebied van grondvechten, :P :P :P :P :P :wink:

is de bijnaam van anthini niet the monk en komt die toevallig ook niet uit amsterdam...ff een wilde gedachte hoor..hebben we hier met een fan te maken of met de beste man zelf ;)

Is dat zo?? Dat is echt louter toeval! Ik ben geen Antoni Hardonk.

Redjuh tuinde er ook al in....
:lol:

RNLMC
06-10-2006, 09:13
echt gaaf,eindelijk weer een nederlander in de UFC.

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=1518
iemand moet daar ff een fototje op krijgen,goed voor de Amerikaanse fans ;)

the monk
06-10-2006, 09:54
echt gaaf,eindelijk weer een nederlander in de UFC.

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=1518
iemand moet daar ff een fototje op krijgen,goed voor de Amerikaanse fans ;)

Ja vind ik ook, die jongen moet wel aan zijn fans denken nu en straks. Ik heb even gezocht, hij heeft een website, antonihardonk.nl maar die werkt niet volledig. Kent niemand hem, en weet iemand wanneer dit geregeld wordt?

redjuh
06-10-2006, 12:27
nou dana white heeft een dvdtje van hem, en hij mocht meteen komen, dus wat dat betreft zit het wel goed...

the monk
06-10-2006, 19:29
nou dana white heeft een dvdtje van hem, en hij mocht meteen komen, dus wat dat betreft zit het wel goed...

???????

redjuh
06-10-2006, 19:38
als reactie op dat je zei dat niemand hem kent.de mensen die hem moeten kennen, kennen hem. dus dat maakt niet zoveel uit.

maar goed genoeg slap geouwehoerd over dit en dat. laten we gewoon lekker w88 tot 18 november, en dan zullen we verder zien.

the monk
06-10-2006, 19:41
als reactie op dat je zei dat niemand hem kent.de mensen die hem moeten kennen, kennen hem. dus dat maakt niet zoveel uit.

maar goed genoeg slap geouwehoerd over dit en dat. laten we gewoon lekker w88 tot 18 november, en dan zullen we verder zien.

Ik zei niet dat niemand hem kent, het was een vraag. Te meer omdat dan misschien iemand kan zeggen wanneer zijn website volledig werkt en eventueel op andere site's foto's worden geplaatst, dat overigens van een ander forumlid een suggestie was.

redjuh
06-10-2006, 19:46
komt goed

the monk
08-10-2006, 00:38
Hier een kort filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=hbzJyWBSt4M

NormaR
09-10-2006, 11:54
Nieuw leven in deze thread.
Zie dit artikel over UFC 65
http://www.prokarateweekly.com/Story66.htm
Over Antoni:
Also, now being rumored for the show is Brad Imes vs. Antoni Hardonk. This is obviously being set up as a showcase for Imes, who needs rehabbing after losing to Dan Christison his last time out. Imes is now seemingly light years behind the man who beat him in the finals of TUF 2, Rashad Evans, in terms of development. Hardonk's resume, with all due respect, isn't too impressive. He hasn't fought since October, and his biggest win to date came at a ROTR event in '04 over Wes Sims (Sub Rd 1).

redjuh
09-10-2006, 11:55
mooi dat ze dat denken...

MJOKKIE
09-10-2006, 15:15
Hier een kort filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=hbzJyWBSt4M

HIj laat die klem wel lang zitten na het aftikken. Die simms heeft ook zichtbaar pijn in zijn pols daarna

redjuh
09-10-2006, 15:32
de spieren van ze schouder waren kapotgetrokken. hij hield hem aan omdat de ref niks zag de 1ste x, op advies van zijn hoek

cracklizard
09-10-2006, 18:23
mooi dat ze dat denken...

precies, die gast weet niet wat em overkomt straks. :)

Ralph
09-10-2006, 18:41
Ik vind die Imes eerlijk gezegd maar een pannekoek, nog wat minder dan Wes Sims. Ik denk dan ook dat Anthoni deze partij snel moet kunnen beslissen, al is Imes natuurlijk wel een erg grote jongen. Hardonk vs Kongo lijkt me dan een mooie volgende partij....

Dushi
24-10-2006, 12:28
Ufc.com heeft een profiel van Hardonk geplaatst:

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=fighter.detail&pid=501

Bij profiel van Brad Imes ook een stukje over zijn gedachten over Hardonk:

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=fighter.detail&pid=404

marcelt
25-10-2006, 21:15
Die gast traint en vecht pas twee jaar. Antoni kickbokst al heel lang en doet inmiddels ook al een tijd aan bjj en geeft er zelfs loes in. dus dit moet wel goed gaan komen voor Antoni. Succes!