PDA

View Full Version : Gegard Mousasi



Anonymous
26-07-2006, 13:36
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar

dokter flinstone
26-07-2006, 14:19
Wat ik niet begrijp is dat whatever gegard ook doet, het bij een groot aantal mensen nooit goed genoeg is. Wanneer worden we nu eens trots op onze vechtsporters. In Japan is gegard nu al een begrip, maar in ons kikkerlandje lopen we nog steeds te balen dat hij wel in japan staat en anderen niet.

Jammer voor de rest maar iedereen weet dat het een combi is tussen vechter, trainer, manager en netwerken en dit team is nu eenmaal top!

The Bulldog
26-07-2006, 14:27
Wat ik niet begrijp is dat whatever gegard ook doet, het bij een groot aantal mensen nooit goed genoeg is. Wanneer worden we nu eens trots op onze vechtsporters. In Japan is gegard nu al een begrip, maar in ons kikkerlandje lopen we nog steeds te balen dat hij wel in japan staat en anderen niet.

Jammer voor de rest maar iedereen weet dat het een combi is tussen vechter, trainer, manager en netwerken en dit team is nu eenmaal top!

X2

hij heeft zijn ticket naar japan zelf verdiend...en daar heeft hij de kans ook gegrepen door te winnen..

Verdiend in JAPAN dus..

Er zijn zoveel Talenten die een kans kregen in Japan, maar gegard heeft de kans in japan verzilverd...

BRAINDEAD
26-07-2006, 14:38
Wat ik niet begrijp is dat whatever gegard ook doet, het bij een groot aantal mensen nooit goed genoeg is. Wanneer worden we nu eens trots op onze vechtsporters. In Japan is gegard nu al een begrip, maar in ons kikkerlandje lopen we nog steeds te balen dat hij wel in japan staat en anderen niet.

Jammer voor de rest maar iedereen weet dat het een combi is tussen vechter, trainer, manager en netwerken en dit team is nu eenmaal top!

X2

hij heeft zijn ticket naar japan zelf verdiend...en daar heeft hij de kans ook gegrepen door te winnen..

Verdiend in JAPAN dus..

Er zijn zoveel Talenten die een kans kregen in Japan, maar gegard heeft de kans in japan verzilverd...

nuf said....

Anonymous
26-07-2006, 14:59
Wat ik niet begrijp is dat whatever gegard ook doet, het bij een groot aantal mensen nooit goed genoeg is. Wanneer worden we nu eens trots op onze vechtsporters. In Japan is gegard nu al een begrip, maar in ons kikkerlandje lopen we nog steeds te balen dat hij wel in japan staat en anderen niet.

Jammer voor de rest maar iedereen weet dat het een combi is tussen vechter, trainer, manager en netwerken en dit team is nu eenmaal top!

X2

hij heeft zijn ticket naar japan zelf verdiend...en daar heeft hij de kans ook gegrepen door te winnen..

Verdiend in JAPAN dus..

Er zijn zoveel Talenten die een kans kregen in Japan, maar gegard heeft de kans in japan verzilverd...

Hij heeft wel een beetje zijn naam mee.... :wink: :wink: :wink:

Anonymous
26-07-2006, 15:02
denk dat Oktay em kan hebben :twisted:

Mephisto
26-07-2006, 16:22
denk dat Oktay em kan hebben :twisted:

dat duiveltje doet 't hem, ...wat heb ik toch een hekel aan guesttopics én guestreacties.

The Bulldog
26-07-2006, 17:00
Wat ik niet begrijp is dat whatever gegard ook doet, het bij een groot aantal mensen nooit goed genoeg is. Wanneer worden we nu eens trots op onze vechtsporters. In Japan is gegard nu al een begrip, maar in ons kikkerlandje lopen we nog steeds te balen dat hij wel in japan staat en anderen niet.

Jammer voor de rest maar iedereen weet dat het een combi is tussen vechter, trainer, manager en netwerken en dit team is nu eenmaal top!

X2

hij heeft zijn ticket naar japan zelf verdiend...en daar heeft hij de kans ook gegrepen door te winnen..

Verdiend in JAPAN dus..

Er zijn zoveel Talenten die een kans kregen in Japan, maar gegard heeft de kans in japan verzilverd...

Hij heeft wel een beetje zijn naam mee.... :wink: :wink: :wink:
ja klopt ..dus nog completer voor succes in JAPAN

Wheelie
26-07-2006, 17:30
Ik ben het wel met guest eens dat er ook in Nederland nog genoeg mooie tegenstanders rond lopen.
Gegard vs Oktay zou echt een geweldige partij zijn
Verder is het top dat hij in Japan vecht maar hij vecht ook nog gewoon in Nederland, november in AHOY tegen Faverus bijvoorbeeld.

Anonymous
26-07-2006, 18:10
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar


1 siyar verloor van stefan klever en gegard sloeg stefan klever eruit
2 brain mulany benaderd maar die wou gewoon niet
3 okaty (wat denk je nou zelf kijk eerst naar de record)
4 jordan ook min of meer benaderd maar nooit echt wat van gekomnen

zie je nou je hebr geen verstand je lult alleen maar wat!!!! eerst onderzoeken en dan je bek open trekken!!!!

Anonymous
26-07-2006, 18:12
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar


1 siyar verloor van stefan klever en gegard sloeg stefan klever eruit
2 brain mulany benaderd maar die wou gewoon niet
3 okaty (wat denk je nou zelf kijk eerst naar de record)
4 jordan ook min of meer benaderd maar nooit echt wat van gekomnen

zie je nou je hebr geen verstand je lult alleen maar wat!!!! eerst onderzoeken en dan je bek open trekken!!!!


2X

Anonymous
26-07-2006, 18:16
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar

oktay heeft 3 keer verloren en 2 keer gewonnen wat dacht je dat hij zo goed is of zo. gegard is veel beter

Wheelie
26-07-2006, 18:23
Leuk, 3 x achter elkaar posten en op jezelf reageren guest :lol:

Andre
26-07-2006, 19:00
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar


1 siyar verloor van stefan klever en gegard sloeg stefan klever eruit
2 brain mulany benaderd maar die wou gewoon niet
3 okaty (wat denk je nou zelf kijk eerst naar de record)
4 jordan ook min of meer benaderd maar nooit echt wat van gekomnen

zie je nou je hebr geen verstand je lult alleen maar wat!!!! eerst onderzoeken en dan je bek open trekken!!!!

Dat was op totaal andere regels (rings),en volgens mij was het onbeslist maar om dat Klever kampioen was won hij.
Ik denk dat Syar en Jordan erg leuke tegestanders zijn .
Volgens mij komen Oktay en Mulany nu nog tekort op de grond tegen Gegard.
Maar aller eerst vind ik dat Gegard het helemaal verdiend om in Japan te vechten.

Andre

The Bulldog
26-07-2006, 20:30
Ik ben het wel met guest eens dat er ook in Nederland nog genoeg mooie tegenstanders rond lopen.
Gegard vs Oktay zou echt een geweldige partij zijn
Verder is het top dat hij in Japan vecht maar hij vecht ook nog gewoon in Nederland, november in AHOY tegen Faverus bijvoorbeeld.

precies wij kunnen ook nog van hem genieten...

gelukkig voor de sport dus..

Lee Hottie # 1 fan
26-07-2006, 20:34
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar


1 siyar verloor van stefan klever en gegard sloeg stefan klever eruit
2 brain mulany benaderd maar die wou gewoon niet
3 okaty (wat denk je nou zelf kijk eerst naar de record)
4 jordan ook min of meer benaderd maar nooit echt wat van gekomnen

zie je nou je hebr geen verstand je lult alleen maar wat!!!! eerst onderzoeken en dan je bek open trekken!!!!

eerst aanmelden dan bek opentrekken
\

Duncan
26-07-2006, 21:38
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar


1 siyar verloor van stefan klever en gegard sloeg stefan klever eruit
2 brain mulany benaderd maar die wou gewoon niet
3 okaty (wat denk je nou zelf kijk eerst naar de record)
4 jordan ook min of meer benaderd maar nooit echt wat van gekomnen

zie je nou je hebr geen verstand je lult alleen maar wat!!!! eerst onderzoeken en dan je bek open trekken!!!!

Dat was op totaal andere regels (rings),en volgens mij was het onbeslist maar om dat Klever kampioen was won hij.
Ik denk dat Syar en Jordan erg leuke tegestanders zijn .
Volgens mij komen Oktay en Mulany nu nog tekort op de grond tegen Gegard.
Maar aller eerst vind ik dat Gegard het helemaal verdiend om in Japan te vechten.

Andre

X2

Verder wil ik even kwijt dat hij zichzelf in de kijker heeft gevochten en er elke keer gewoon staan en wint!
Dus als hij gehyped word dan is dat terecht vind ik!...al vind ik dat hypen wel meevallen!

Marc.

HUNTER
26-07-2006, 23:57
Gegard is een topvechter!!

Ik weet niet hoe zwaar Hakim Gouram nu is, maar ik zou deze twee heren echt graag een keer tegen elkaar zien vechten!!

Anonymous
27-07-2006, 08:44
Beste Guest:
Als je iets niet helemaal goed snapt of wilt snappen verdiep je er dan in. een persoonlijk mening neerleggen is o.k. Maar het lijkt een beetje op afgunst. Hypen ??Mousasi komt niet zoveel voor in de bladen. Zal als zijn resultaten zo doorgaan steeds bekender gaan worden.Hij traint slechts 3 jaar MMA. Mousasi is geen prater. Hij Hyped zich zelf wel in de ring.Ik werk nu ruim 2. jaar met hem in de vorm van Manager.
Heb ondertussen wel vergelijkings materiaal. Ook zijn zijn kwaliteiten opgevallen bij b.v. Fedor en trainers. Even om te weten.
Binnen RD hebben we de afspraak dat er niet meer dan 2 vechters per gewichtsklasse naar het hoogste niveau kunnen. Soleuv, Semenov en Mousasi. In overleg met Fedor is er gekozen voor Mousasi. (Dus beste gast spreek Fedor er maar over aan als hij in nederland is ongeveer 2de week september.)
De zaak mousasi is niet zo moeilijk als iedereen denkt. Deze ,let wel slechts 20 jarige vechter, staat pas aan het begin van zijn carriere. kenners van het MMA kunnen in dit geval een vergelijk maken met het voetbal. Huntelaar is erg jong , heeft de potentie van een wereld topper staat bij ajax in de basis, maar is niet geselecteerd voor het nationale team.Dat er een bepaald kwaliteits
niveau hangt aan Mousasi moet iedereen met mij eens zijn.Zelfs na zijn overwinningen in Deep was het nog niet vanzelfsprekend dat hij door zou groeien naar Pride. Een van de redenen dat er twijfels waren omtrend zijn plaatsing in Pride was zijn leeftijd.Mousasi is de jjongste deelnemeer ooit in een GP van Pride. Dit geeft nog meer glans aan de missie. Laten we het hierbij laten. wacht zijn resultaten af en plaats dan na Ahoy weer een stukje over zijn kwaliteiten en het Hypen. Ik vind het alleen jammer dat je het niet anders bekijkt. 3 jaar ervaring, in zijn derde jaar naar Pride en staat in de tweede ronde van een GP. Kan alleen maar zeggen dat alle grote namen dit nog niet voor elkaar hebben gekregen.

Misschien is Mousasi toch wel een beetje van een ander kaliber.

Apy en crew. (ino & Tayari)

Oh ja, Wil nog wat kwijt. Zoals Spong binnen afzienbare tijd een MMA wedstrijd zal vechten. Zo zal Mousasi zijn intrede gaan maken in het Muay Thai. De heren trainen al samen. Een hele wrede samenstelling.

dokter flinstone
27-07-2006, 09:21
Amen Ino, TJ en Apy

remco pardoel
27-07-2006, 11:33
De meester heeft gesproken en heeft ook nog eens gelijk ook.
remco

Anonymous
27-07-2006, 12:53
Ben het met Apy eens.Laat hem maar eerst van RodneyFaverus proberen te winnen in Ahoy!

Mephisto
27-07-2006, 12:54
De meester heeft gesproken en heeft ook nog eens gelijk ook.
remco

x2

Anonymous
27-07-2006, 13:11
De meester heeft gesproken en heeft ook nog eens gelijk ook.
remco

x2

X3

Anonymous
27-07-2006, 16:07
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar

geloof me die jORDAN is echt een sloper hij sloopt Gegard

BlackPearl26
27-07-2006, 16:45
Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.

Want als je n interview van m leest....( :x )

komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.

Jeru
27-07-2006, 19:42
Het is zeker een toptalent dat lijkt me duidelijk. Ik hoop dat hij een mooie toekomst in Japan tegemoet gaat. Misschien dat de partij tegen Jordan ook nog eens komt!!

apy echteld
28-07-2006, 23:43
Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
Want als je n interview van m leest....( :x )

komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.

Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

apy echteld

apy echteld
28-07-2006, 23:48
Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
Want als je n interview van m leest....( :x )

komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.

Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

apy echteld

Jani
29-07-2006, 00:03
blijft mousasi daarna in de 93 kilo klasse of gaat hij weer terug naar de 83 na het gevecht met faverus :?:

verder zal het zeker een top partij worden.
ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen tegen gono
wens hem veel succes

apy echteld
29-07-2006, 07:30
blijft mousasi daarna in de 93 kilo klasse of gaat hij weer terug naar de 83 na het gevecht met faverus :?:

verder zal het zeker een top partij worden.
ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen tegen gono
wens hem veel succes

Het gevecht tegen rod is afgesloten rond de 88/89 kg.Rod gaat een stukje omlaag en Gegard een beetje omhoog.
Tegen gono wordt het weer lastig. Weet van Gono dat hij veel kan nemen en aan het einde vande partij het vermogen heeft nog een beetje extra gas te geven.
Let's.

Wheelie
29-07-2006, 09:30
Apy, is het de bedoeling dat Gegard in de toekomst misschien LHW gaat vechten of blijft hij in deze gewichtsklasse ?

BlackPearl26
31-07-2006, 12:19
Het is zeker n goede vechter en daar kan hij het beter bij laten.
Want als je n interview van m leest....( :x )

komt ie over als n beetje n rampfiguur, mischien n beetje d leeftijd, Badr had ook zoiets. Mensen hebben dan wel is de neiging er n beetje tegenaan te schoppen.

Volgens mij is Rodney er gebrand op m te slopen, en ik gok dat dat m wel is heel goed gaat lukken.

Welke interviews heb jij gelezen . Zijn laatste interview voor pride deed hij gewoon ontzettend goed. In de engelse taal de internationale media te woord gestaan. Misschien volgt dit :ramp figuur" media training. Net zo als hij deze zaken verder ontwikkeld zullen ook zijn trainingen en gevechten zich steeds blijven ontwikkelen.

Oh ja. Rodney zal voor hem een zware dobber worden. Rodney is met zorg gekozen als tegenstander. Ten eerste een vechter met een leeuwenhart en bovenal een met een zeer hoog MT en MMA gehalte. Als Rod al zijn titels (belts) in de ring legt zal mousasi hieronder bedolven worden. Wil alleen hiermee aangeven dat het voor Mousasi de eerste zware tegenstander wordt op nederlandse bodem. Ik denk niet dat het een sloop partij wordt maar een gevecht met weinig onderbrekingen .

apy echteld

Khad t over n intervieuw op fighttalk, en dat intervieuw in RR (vooral die laatste is een topper! (kgok dat die gegeven was een dag voor d media training :wink: .)

Dat doet niks af van d vechter hor (want een vechter is het zeker)
Kzal alleen niet zo snel voor die gozer "op d banken gaan", thats all

Kwil d partij tegen Rodney zeker kijken! Een matchup die alles in huis heeft om een knal partij te worden! Top! :D

michaell
03-06-2009, 16:20
Apy, is het de bedoeling dat Gegard in de toekomst misschien LHW gaat vechten of blijft hij in deze gewichtsklasse ?
Ik denk LHW en misschien zelfs HW ;)

NielsN
03-06-2009, 16:43
Grappig, deze thread... :D

Reps voor het naar boven halen...

Fyodor
03-06-2009, 17:53
Grappig, deze thread... :D

Reps voor het naar boven halen...

Haha, ik las de openingspost en dacht WTF? Daarna zag ik pas de datum :wacko:

Dat Gegard een wereldtopper is valt inmiddels door niemand meer te ontkennen.
Gegard = de Nederlandse/Armeense versie van Fedor :)

MilfhunterMMA
03-06-2009, 18:02
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar

ik vind mousasi wel een wereldtopper, vanwege

-zijn goede record (25-2)
-indrukwekkende stoppages over Kang, Manhoef, Jacare, Lombard etc.
-de rust die hij uitstraalt en het gemak waarmee hij alles lijkt te doen
-zijn allround game

ik vind het verwonderlijk dat veel mensen mousasi overrated vinden. Hebben we eindelijk een solide topper, wordt er nog geflamed.

/edit: oh fuck ik realiseer me dat dit een ontzettend oud topic is. fail voor mij.

TOON
03-06-2009, 18:02
GVD....ik maar lezen en lezen....who the fuck is die anonymous....toen het over mousasi vs faverus ging in ahoy in november begon het te dagen...gvd!!

Wheelie
03-06-2009, 21:23
Ik denk LHW en misschien zelfs HW ;)

Haha reps ;)

GerritTonijn
03-06-2009, 21:40
Ik dacht eerst dat hij GeRard heette, dus ik tegen iedereen over gerard praten, maar niemand wist wie ik bedoelde .....

Vitor Belfort
03-06-2009, 21:48
Zo zie je maar hoe het kan lopen......eerst twijfelt men nog over zijn kwaliteiten en zo ineens is het een wereldtopper!;)

De man van 14K
03-06-2009, 21:50
Die gozer maakt zo'n stormachtige ontwikkeling door.. Niet normaal zeg.
En uber-cool erbij blijven. Dat is nog het mooiste! Geen praatjes, niets.
Net als dat filmpje met volgens mij Shamrock, dat hij door het beeld liep bij dat interview.

dontmindme
03-06-2009, 21:50
hij heeft zeker weten zn sporen verdiend.
ik denk dat hij een icoon kan worden

GerritTonijn
03-06-2009, 21:53
Die gozer maakt zo'n stormachtige ontwikkeling door.. Niet normaal zeg.
En uber-cool erbij blijven. Dat is nog het mooiste! Geen praatjes, niets.
Net als dat filmpje met volgens mij Shamrock, dat hij door het beeld liep bij dat interview.

http://farm4.static.flickr.com/3097/3239078205_410419e1b7_o.gif

Nopain85
03-06-2009, 22:10
Wie zou er in Nederland van Gegard Mousasi kunnen winnen ?

Ik vraag dit omdat ik vind dat die gozer teveel gehyped word. Ok, hij is een goede vechter maar nog geen wereldtopper IMO. Er zijn in Nederland nog genoeg mooie en zware tegenstanders voor hem.

Gegard vs Jordan
Gegard vs Oktay Karatas
Gegard vs Brian Maulany
Gegard vs Siyar

Ben je niet goed ? deze man slaat heel dream aan goort plus hij doet het nog goed in k-1 ook en nog vind je hem niet goed , alle respect voor die andere vechters hoor maar die kennen niet tegen hem op .

Heb je jordan zijn striking wel eens gezien ? doet gewoon pijn aan me ogen .

Jeru
03-06-2009, 22:12
LOL.... kijk naar de datum :D

Nopain85
03-06-2009, 22:13
LOL.... kijk naar de datum :D

hahaha

The Maniac
03-06-2009, 22:27
Gergard is Top 10 materiaal voor de MW/LHW/HW:

Gewonnen van Jacare, Manhoef, Kang, Cyborg,Hunt KO overwinning op Musashi op k-1 regels.

Noem maar een nederlandse topper die er dichtbij komt ja precies ja niemand

Floris
03-06-2009, 22:42
http://farm4.static.flickr.com/3097/3239078205_410419e1b7_o.gif


Haha :thup:

GerritTonijn
03-06-2009, 22:43
http://farm4.static.flickr.com/3097/3239078205_410419e1b7_o.gif


Haha :thup:
check em ook wijzen op de achtergrond.

Fyodor
03-06-2009, 23:23
check em ook wijzen op de achtergrond.

Na 20 keer achter elkaar deze gif te zien is hij nog steeds grappig :D

michaell
04-06-2009, 01:33
/edit: oh fuck ik realiseer me dat dit een ontzettend oud topic is. fail voor mij.
:D

Maar gaat deze partij met Rodney Glunder toch door in Ahoy deze November? :ehhh:

Mario Witteman
04-06-2009, 17:44
Mousasi is zekers een talent. Hoe hij is gegroeid in de jaren is echt geweldig. Van nature een staande vechter door geleerd naar een grond vechter. Mooi om te zien!!

Respect voor Mousasi

iconian
04-06-2009, 21:24
wow allemaal nieuws :P

http://vimeo.com/5002397

Spoiler: hierin zegt hij dat hij weer gaat boksen, met freddie roach gaat trainen en uiteindelijk de overstap wil maken naar boksen. Ook zegt hij dat hij wel in de UFC beland maar pas over een paar jaar omdat hij dan maar 2x per jaar zal vechten. Vitor Belfort wilde niet op 88 kg vechten

Vitor Belfort
04-06-2009, 21:39
wow allemaal nieuws :P

http://vimeo.com/5002397

Spoiler: hierin zegt hij dat hij weer gaat boksen, met freddie roach gaat trainen en uiteindelijk de overstap wil maken naar boksen. Ook zegt hij dat hij wel in de UFC beland maar pas over een paar jaar omdat hij dan maar 2x per jaar zal vechten. Vitor Belfort wilde niet op 88 kg vechten

Thanks!
Rustige sympathieke jongen die Gegard, die goed weet wat hij wil. Interessant interview

lopez86
04-06-2009, 22:09
wow allemaal nieuws :P

http://vimeo.com/5002397

Spoiler: hierin zegt hij dat hij weer gaat boksen, met freddie roach gaat trainen en uiteindelijk de overstap wil maken naar boksen. Ook zegt hij dat hij wel in de UFC beland maar pas over een paar jaar omdat hij dan maar 2x per jaar zal vechten. Vitor Belfort wilde niet op 88 kg vechten

+ Vito Belfort heeft net een kind gekregen.

YoMarK
05-06-2009, 00:22
Waarom boksen als je ook een topper in het MMA kan zijn denk ik dan.

Het is niet zo dat ik Mousasi nu direct een wereldbokser zie worden, aangezien hij nu vooral heel erg allround is zonder zwakke plekken.

De man van 14K
05-06-2009, 09:39
Lijkt me ook, hij kan een van de aller grootste worden. Boksen zou dan alleen voor de pegels zijn?

Marco
05-06-2009, 11:19
Lijkt me ook, hij kan een van de aller grootste worden. Boksen zou dan alleen voor de pegels zijn?

en die pegels krijgt hij niet meteen in grote hoeveelheden...daar zal hij toch eerst ff wat partijen voor moeten draaien, misschien dat als hij nog meer toppers in het MMA gaat verslaan hij daardoor in het boksen meer marktwaarde heeft en meer pegels kan gaan eisen.

dirk5
05-06-2009, 12:15
mma gaat groter worden dan boksen dus dat schip mag ie van mij wel laten varen.

De man van 14K
05-06-2009, 12:51
lijkt me ook.
Boksen is lame

Wiseguy
05-06-2009, 13:44
Denk niet dat MMA boksen ooit zal inhalen. Wat 1 boxpartij trekt aan ppv buys lukt ufc niet eens voor een hele card.
Wat DLH verdient in 1 fight heeft Chuck niet eens in zn hele leven verdient.

dirk5
05-06-2009, 13:57
Denk niet dat MMA boksen ooit zal inhalen. Wat 1 boxpartij trekt aan ppv buys lukt ufc niet eens voor een hele card.
Wat DLH verdient in 1 fight heeft Chuck niet eens in zn hele leven verdient.

dude............

hoe lang bestaat boksen en hoe lang bestaat mma?

geloof mij, boksen gaat ingehaald worden.

biggz
05-06-2009, 14:04
dude............

hoe lang bestaat boksen en hoe lang bestaat mma?

geloof mij, boksen gaat ingehaald worden.

No way dude.

Ten eerste wordt boksen meer als een sport gezien dan MMA.
Als je MMA/Freefight zegt hebben mensen gauw het beeld van 2 gasten die zomaar even op elkaar in lopen te rammen.

Ten tweede ik betwijfel het feit of MMA ooit een Olympische sport wordt.
Daardoor beschouwen mensen boksen een stuk mensenlijker dan MMA.

GerritTonijn
05-06-2009, 14:06
No way dude.

Ten eerste wordt boksen meer als een sport gezien dan MMA.
Als je MMA/Freefight zegt hebben mensen gauw het beeld van 2 gasten die zomaar even op elkaar in lopen te rammen.

Ten tweede ik betwijfel het feit of MMA ooit een Olympische sport wordt.
Daardoor beschouwen mensen boksen een stuk mensenlijker dan MMA.

idd ja, ik had het laatste met iemand over MMA, 'martial arts' en kreeg een neutrale feedback, zelfde als je zou krijgen als je over judo praat.
Maar toen opeens naar boven kwam dat freefight hetzelfde was kreeg ik opeens commentaren alsof het een soort russisch kooivechten is zonder enkele regels of refs (soort van to the death match).

SebasMMA
05-06-2009, 14:40
Lol @ dit topic.

MilfhunterMMA
05-06-2009, 14:42
No way dude.

Ten eerste wordt boksen meer als een sport gezien dan MMA.
Als je MMA/Freefight zegt hebben mensen gauw het beeld van 2 gasten die zomaar even op elkaar in lopen te rammen.

Ten tweede ik betwijfel het feit of MMA ooit een Olympische sport wordt.
Daardoor beschouwen mensen boksen een stuk mensenlijker dan MMA.

mma gaat boksen voorbij. men zal op ten duur inzicht verkrijgen dat mma over het algemeen minder schadelijk is voor een vechter dan boksen en dat er wel degelijk regels zijn.

danial
05-06-2009, 14:44
Gegard Mousasi is nummer een, Top gozer

dirk5
05-06-2009, 15:19
No way dude.

Ten eerste wordt boksen meer als een sport gezien dan MMA.
Als je MMA/Freefight zegt hebben mensen gauw het beeld van 2 gasten die zomaar even op elkaar in lopen te rammen.

Ten tweede ik betwijfel het feit of MMA ooit een Olympische sport wordt.
Daardoor beschouwen mensen boksen een stuk mensenlijker dan MMA.

WAY dude ;) (wat heb ik zin om te surfen)

zo dachten ze tig jaren geleden ook boksen.

misschien stom voorbeeld maar de eerste big brother was een schok, nu is het saai....

the same as boxing now and mma in 100 years...

YoMarK
05-06-2009, 15:40
Denk niet dat MMA boksen ooit zal inhalen. Wat 1 boxpartij trekt aan ppv buys lukt ufc niet eens voor een hele card.
Wat DLH verdient in 1 fight heeft Chuck niet eens in zn hele leven verdient.
DLH was zelf ook promotor, dat is een heel verschil.

Er zijn er in de bokswerkeld maar een handjevol die echt miljoenen per gevecht verdienen.

TheHagueBoxer
05-06-2009, 16:57
MMA vechters worden kwa geld gewoon keihard genaaid... boksers krijgen altijd een percentage van de PPV buys (en dat is serious money) terwijl UFC vechters daar (volgens mij) geen cent van zien. zie trouwens zowiezo geen reden dat UFC vechters zo weinig betaald krijgen behalve dat ze gewoon genaaid worden door Dana White&co

en wat bedoelen jullie hier met mma gaat boksen inhalen..? inhalen met wat? het zijn 2 verschillende sporten word er altijd moe van als mensen doen alsof die sporten tegen elkaar concurreren.

en gegard mousasi is top (toch nog ontopic)

GerritTonijn
05-06-2009, 17:46
MMA vechters worden kwa geld gewoon keihard genaaid... boksers krijgen altijd een percentage van de PPV buys (en dat is serious money) terwijl UFC vechters daar (volgens mij) geen cent van zien. )
Alleen de top krijgt een % (zoals Liddell en couture)

sebastiaan
05-06-2009, 19:01
nou ben ik over het algemeen een bitch...Maar mousasi is toch wel echt een wereld topper onderhand.
Ik denk dat er vast vechters zijn die het hem nog flink moeilijk zouden kunnen maken, en dat er ook goede tegenstanders in Nederland over zijn.
Maar hij heeft toch wel een paar middleweight wins die er niet om liegen.

Wiseguy
05-06-2009, 19:13
Mousasi is een topper maar zie hem niet van Overeem winnen. Tegen yvel maakt hij wel een kans.

GerritTonijn
05-06-2009, 19:24
Mousasi is een topper maar zie hem niet van Overeem winnen. Tegen yvel maakt hij wel een kans.

overeem is HW toch? Gegard zit nu in de middelweights?

Wiseguy
05-06-2009, 20:54
Nee Gegard vecht nu HW

GerritTonijn
05-06-2009, 20:58
Nee Gegard vecht nu HW

Hw bij affliction maar middelweight bij dream?

Wiseguy
05-06-2009, 21:04
Nee, hij stond bij DREAM vorige week nog tegen Hunt en woog iets van 98 kilo. Hij zal 1 partij op LHW draaien tegen babalu maar hij is van plan HW te gaan vechten.

GerritTonijn
05-06-2009, 21:15
Nee, hij stond bij DREAM vorige week nog tegen Hunt en woog iets van 98 kilo. Hij zal 1 partij op LHW draaien tegen babalu maar hij is van plan HW te gaan vechten.

aah ja klopt, dan zal het de vorige dream tournament wel zijn geweest, ik hoorde hem in zn HL iets over middleweight championship zeggen.

iconian
05-06-2009, 22:38
yep hij moet sowieso weer naar HW voor de volgende ronde van het Superhulk toernooi.

Mousasi is wel in een circus terecht gekomen, check op 4:25 hoe hij wordt aangerand

http://www.youtube.com/watch?v=UVeMMEUTDfc

GerritTonijn
06-06-2009, 00:11
haha die oma

GerritTonijn
06-06-2009, 00:22
Volgens mij krijgen de ufc vechters echter wel betaald naar het aantal verkocht ppv's.. Mensen zoals een Liddell en Ortiz krijgen over het algemeen meer betaald (omdat ze goed in de markt liggen)..

alleen de echte top krijgt dat. Volgens mij alleen de main events.

kentaro
06-06-2009, 09:09
Mousasi is absoluut de top van nederland in MMA samen met Overeem.
Vecht bij 2 toporganisaties Affliction en Dream.
En Dream Wereldkampioen MW!!
Snap niet dat mensen hem overhyped vinden...

GerritTonijn
06-06-2009, 09:37
Mousasi is absoluut de top van nederland in MMA samen met Overeem.
Vecht bij 2 toporganisaties Affliction en Dream.
En Dream Wereldkampioen MW!!
Snap niet dat mensen hem overhyped vinden...

die statements kwamen ook uit 2006 volgens mij.

MB667
06-06-2009, 10:15
.
Oh ja, Wil nog wat kwijt. Zoals Spong binnen afzienbare tijd een MMA wedstrijd zal vechten. Zo zal Mousasi zijn intrede gaan maken in het Muay Thai. De heren trainen al samen. Een hele wrede samenstelling.

wat is afzienbare tijd?:D

kooivechter
06-06-2009, 10:18
mousasi is de allerbeste mma vechter die NL ooit heeft gehad en hij is nog maar 24 jaar

michaell
06-06-2009, 12:56
Hij is nog 23 zelfs.

MZN
06-06-2009, 16:03
Laat 'm alsjeblieft MMA blijven vechten. Ik geniet altijd met volle teugen als hij gaat vechten. K-1 partijtje op zijn tijd vind ik ook wel mooi en werkt vast goed om de organisatie te pleasen.

Zijn gewicht, hijzelf en zijn team weten vast wat het beste voor hem is alleen ik dacht dat het in MMA generaliserend gesproken het beste is als je zo laag mogelijk blijft vechten wat je frame kan hebben.

Is 't ook niet zo dat de partij met babalu op 190 lbs is afgesproken?

Wiseguy
06-06-2009, 16:10
205

michaell
06-06-2009, 18:08
Laat 'm alsjeblieft MMA blijven vechten. Ik geniet altijd met volle teugen als hij gaat vechten.
K-1 is achter de rug, Musashi was 1x-ervaring.
Gegard gaat zich concentreren on MMA en vermoedelijk boxing (eerst met Freddie Roach trainen).

iconian
14-06-2009, 21:55
grappig fedor en mousasi filmpje = worth watching in tegenstelling tot veel andere, mousasi dolt hem flink

http://www.youtube.com/watch?v=r1j0-bGIM14

Lex
15-06-2009, 00:20
Ieder zijn eigen mening maar ik vind Gegard gewoon goed.

LyotoEmelianenkoRush
15-06-2009, 01:36
geloof me die jORDAN is echt een sloper hij sloopt Gegard
nee nee echt niet..mousasi is in a league of his one ;) als NLse vechter.

Overwinningen op manhoef kang cyborg hunt jacare bewijzen dat.

Overeem niet meegerekend is mousasi de beste nederlander.

Beste allertijden good old el guapo natuurlijk

kooivechter
15-06-2009, 13:28
nee nee echt niet..mousasi is in a league of his one ;) als NLse vechter.

Overwinningen op manhoef kang cyborg hunt jacare bewijzen dat.

Overeem niet meegerekend is mousasi de beste nederlander.

Beste allertijden good old el guapo natuurlijk

nee mousasi is en wordt een nog veel grotere vechter dan rutten. Qua prestaties en fighting record is hij overeem en rutten al voorbij gestreefd en dat voor iemand die nog maar 23 jaar is. Dat is helemaal ongelofelijk om dan al zoveel bereikt te hebben.

chief108
15-06-2009, 13:30
Mousasi is De Baas....

De man van 14K
15-06-2009, 14:01
zeker weten en wat voor 1!!!

iconian
29-06-2009, 16:48
aangezien dit het mousasi verzameltopic is geworden:

http://www.youtube.com/watch?v=BCktPCBLhUQ

gister was er nog een interview met hem te horen via justin.tv wat hier komt te staan:

http://nl.justin.tv/clip/10b119f3af9ee587

Hendy
29-06-2009, 17:03
grappig fedor en mousasi filmpje = worth watching in tegenstelling tot veel andere, mousasi dolt hem flink

http://www.youtube.com/watch?v=r1j0-bGIM14
hehehe.. geweldig filmpje :D

Wheelie
29-06-2009, 19:37
Mousasi is De Baas....

Absoluut :D
Zou hem in de toekomst wel een keer tegen Yvel of Overeem willen zien, uiteraard op een Nederlands gala ;)

Wiseguy
29-06-2009, 21:00
http://www.youtube.com/watch?v=EE-dobbdvjc&feature=related

babalu over mousasi

gymalkmaar1
29-06-2009, 21:13
http://www.youtube.com/watch?v=EE-dobbdvjc&feature=related

babalu over mousasi

wat een douche die interviewer damn

Fyodor
29-06-2009, 21:32
wat een douche die interviewer damn

Idd, afschuwelijk zoals het interview gaat. Je zou toch spontaan weglopen?

iconian
29-06-2009, 22:18
Idd, afschuwelijk zoals het interview gaat. Je zou toch spontaan weglopen?

kon ook niet naar die vent luisteren met zn slijmerige toontje en debiele vragen

Defan
29-06-2009, 23:10
X2

Verder wil ik even kwijt dat hij zichzelf in de kijker heeft gevochten en er elke keer gewoon staan en wint!
Dus als hij gehyped word dan is dat terecht vind ik!...al vind ik dat hypen wel meevallen!

Marc.
X2

Ik heb hem zien trainen in Nederland .Staand is hij ook gevaarlijk , goede techniek.
En ik vind hem supersnel voor een -100kg gast .Gegard groeit nog steeds.Letterlijk en figuurlijk.Hij is pas 24 ofzo.Tevens staat ie onder contract bij M1 samen met Fedor.Die M1 organisatie geeft niet iedereen zo'n contract .

iconian
01-09-2009, 18:09
compleet random maar: bert kops heeft een hoop youtube filmpjes geupload van kansas city:

aankomst fedor mousasi

YouTube - Arrival Fedor and Gegard in Kansas City (http://www.youtube.com/watch?v=EjKibV30MZM)

fedor in kansas city.

YouTube - Fedor Emelianenko in Kansas City (http://www.youtube.com/watch?v=YjUJ3iQUASo)

rules committee

YouTube - Gegard Mousasi - Rules Committee Meeting (http://www.youtube.com/watch?v=QgwKo-mcgkM)

voor het gevecht

YouTube - Gegard Mousasi (http://www.youtube.com/watch?v=L6piGpjVTpY)

na het gevecht

YouTube - Fedor and Mousasi after match (http://www.youtube.com/watch?v=y1TLLO7sYeg)

Sendur
01-09-2009, 18:26
Tnx man.

Goede complete random post ;)