PDA

View Full Version : Vechtsportfilm met...



Justinian
26-07-2006, 17:41
http://www.honorthemovie.com/images/honor_poster.jpg

Ik kreeg net een mailtje van Don Clovis. Voor velen geen onbekende (manager, filmregiseur, etc). Hij stuurde me onderstaande door:


We happy to inform you that ' Honor "has been nominated as "Action Film of the Year" as well as various other nominations by the Action on Film Festival.

The World Premiere of the film Honor will be one of the event highlights at the Action on Film Festival in Long Beach,

Date & Time: July 29 at 5:00PM Premier, 4:00PM "Meet and Greet."

Where: Center Theater at the Long Beach Convention Center
You can check out the festival at: www.aoffest.com

Nu keek ik op de site van de film en zag daar staan dat er nogal wat bekende vechtsporters aan mee hebben gedaan: o.a. Don Frye, Remy Bonjasky, Rorion Gracie en Masa Funaki. Zie verder: http://www.honorthemovie.com/home.htm waarop foto's en trailer te zien zijn.

remco pardoel
26-07-2006, 20:14
ziet er leuk uit!

AJSIJAMATU
26-07-2006, 22:21
Knalt ie in de film wel een beetje? Want de laatste tijd in de ring, boert Bonjasky niet echt veel .....

MenKat
26-07-2006, 22:46
Knalt ie in de film wel een beetje? Want de laatste tijd in de ring, boert Bonjasky niet echt veel .....

Laatste wedstrijd is altijd waar je op afgerekend wordt hè...

Hoop dat het net z'n coole film word als "ong bak"

AJSIJAMATU
26-07-2006, 22:53
Knalt ie in de film wel een beetje? Want de laatste tijd in de ring, boert Bonjasky niet echt veel .....

Laatste wedstrijd is altijd waar je op afgerekend wordt hè...

Hoop dat het net z'n coole film word als "ong bak"

Tsja, ik wil hem niet eens afrekenen daarvoor, want wel alle respect hoor. Privé zat het hem ook niet mee, da's ook niet niks of course. Maar hij kan gewoon beter, snap je?

Ong Bak is zeker wel te gek. Of dit geëvenaard kan worden? Lijkt me helemaal top!

MenKat
26-07-2006, 23:37
Joh.. King of K-1 dan kan je niet meer stuk natuurlijk, mijn mening dan :lol:

Hoop alleen niet dat dit z'n soort B film wordt.. :lol:

fighter81
29-07-2006, 23:33
Ik bedoel maar! Zo'n B-film zit niemand op te wachten. Ik heb ook eens zo'n enorme rotfilm gekocht van de Machado broers. Deze film heette Brazilian Brawl, maar het was eerder Brazilian Bagger. Ik dacht vette BJJ moves te zien, maar kreeg eerder een staaltje lief neerleggen van je tegenstander te zien. Logisch want je wil je tegenstander natuurlijk niet te veel zeer doen etc etc etc. :roll:

Evilman
31-07-2006, 16:02
Jezus.. wat n afschuwelijk website van die film :?
zo krijg k al meteen een slecht voor gevoel.

Damn.. had t mij maar als project voor school gegeven..
hadden ze wel wat betere PR gehad :P

D_K
05-08-2006, 17:24
iemand een idee of die film al uit is en of ie ergens te downloaden is? :twisted:

Silat
05-08-2006, 17:58
heb ergens een trailer gezien van een franse film met JBL!