PDA

View Full Version : Sakuraba *Spoiler*



Silat
28-07-2006, 01:45
Kazushi Sakuraba vs. Kestutis Smirnovas
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=3046

Sakuraba requests special rules HERO'S 8/5
No stranger to unique rules, Kazushi Sakuraba has requested special rules for his upcoming HERO'S bout.

The 38 year old Sakuraba, who recently returned from training with the Chute Boxe Academy in Curitiba, Brazil, held his open workout for the media yesterday, in preparations for his August 5th debut in K-1 HERO'S. The longtime PRIDE fan favorite stated that for his upcoming bout with Lithuanian Kestutis Smirnovas, that he wanted unlimited ten minutes rounds for the bout, until one man was finished. "This way, it is black or white," said Sakuraba.

K-1 producer Sadaharu Tanigawa previously stated that HERO'S may use a ten minute round followed by a second five minute round for the bouts in the 85 kilogram tournament. In response to Sakuraba's request, Tanigawa stated that while it would be extremely hard to do such a thing, given HERO'S format for television broadcast, but that Sakuraba's past with unique rules, such as his time limitless bout with Royce Gracie, may force him to consider some rule alteration of that nature.

http://completevaletudoaccess.blogspot.com/

Tony
28-07-2006, 04:00
ben benieuwd :)

saku is toch wel een van mijn persoonlijke toppers... absoluut de meest inventieve vechter in het circuit.

Zijn partij van 1,5 uur!!!! tegen royce gracie was dan ook werkelijk prachtig om te zien..

Rickson gracie (of een van de andere) gooide toen de handdoek in de ring aangezien royce nog amper kon lopen (veel beentrappen door saku).


prachtig :)

Remco
28-07-2006, 13:14
Ik hoop dat we nog veel van Saku mogen genieten. Zulke vechters worden er niet meer gemaakt.

Silat
28-07-2006, 13:18
dat denk ik ook niet remco, hij is altijd spektakel, win or lose.

Evilman
31-07-2006, 20:28
http://video.google.com/videoplay?docid=-5894915463276654990&q=sakuraba+kazushi

lekkere highlight van de graciehunter :)
met opzwepende muziek eronder

hele goeie compilatie met precies die beelden
die je wilt zien .. radslagen, beentrappen, gi trkken enz.

Jochem
01-08-2006, 10:20
thx!

Emilio
01-08-2006, 11:49
vet he die sakuraba. Echt een van de pioneers of the sport. Door hem ben ik in aanraking gekomen met pride. En igor vovchanchyn dan. :)

Remco
01-08-2006, 12:01
Prachtig om te zien. Ik weet nog hoe ik reageerde toen Sak in die partij tegen Renzo ineens die arm omdraaide; WHOAAAAHHHH!!!

Gulo gulo
02-08-2006, 20:20
Saku is een held, iemand die altijd blijft gaan en voor spektakel zorgt.

Tony
03-08-2006, 01:30
Prachtig om te zien. Ik weet nog hoe ik reageerde toen Sak in die partij tegen Renzo ineens die arm omdraaide; WHOAAAAHHHH!!!

bedoel je in de hoek van de ring... dus via een gedraaide arm hem ten gronden brengen? Ja die is echt mega mega ja..

of tegen royce met die Gi trick :P

up side down :D

Remco
03-08-2006, 10:36
Mooi was die ja, optillen als een zak zand en een poffert erop! De overwinning op Renzo blijft de mooiste, vind ik: die partij was gewoon over!

Silat
05-08-2006, 18:13
Nou hadden we gelijk of niet!!!

Wat een bikkel zeg :shock:

Jeru
05-08-2006, 18:31
Vandaar dat de scheids de wedstrijd niet stopte...
Echt een super comeback!!!

p dordt
05-08-2006, 18:50
Ik denk dat elke andere partij allang gestopt was.

Wheelie
05-08-2006, 18:56
Ik denk dat elke andere partij allang gestopt was.

ik ook

phranq
05-08-2006, 19:59
Ik denk dat elke andere partij allang gestopt was.

x10..had gewoon gestopt moeten worden, Sak werd gebutcherd en had geen enkele verdediging meer.

Yamato Damashii
06-08-2006, 11:58
Wat een partij! Saku heeft idd een enorm vechtershart, wat een klappen kreeg hij in het begin zeg!

Het gevecht had al zeker 3 keer gestopt kunnen worden voordat Saku het overnam (na eerste down, vlak na de restart en toen Smirnovas mount had en Saku zn rug toedraaide).

Saku had geluk dat Smirnovas zich behoorlijk leeggeslagen had in de eerste 4 minuten, hij deed niet veel meer daarna.

Ondanks dat toch mooi afgemaakt door Saku!

Silat
06-08-2006, 14:03
en dan te bedenken hoe snel de partij Saku tegen Ken Shamrock werd gestopt... Wat voor onzin was dat dan???

Mike
07-08-2006, 15:44
en dan te bedenken hoe snel de partij Saku tegen Ken Shamrock werd gestopt... Wat voor onzin was dat dan???

idd , dat sloeg echt nergens op , ze zeiden omdat ken zn rug naar saku draaide en zn kop uit de ring stak . Maar dat was echt maar heel even en Saku werd door Smirnovas echt helemaal muf geslagen en t kon maar door. Ik vond het er echt niet gezond uit zien voor Saku, vond t ook moeilijk te zien omdat hij 1 van mn alltime favorites is. Hij kreeg een pak rammel

Maar die comeback was echt meesterlijk :lol: Saku is een echte vechter maar ik hoop dat hij zichzelf niet kapotmaakt door te lang door te gaan. hij heeft echt wat te verduren gehad de laatste jaren. Hoop dat hij geen blijvend ernstig hersenletsel oploopt ofzo

Remco
30-08-2006, 11:32
Wegens vakantie haal ik deze topic even naar boven. Ik zal met een hand voor mijn mond te kijken naar wat mijn held wederom te verduren kreeg. Godzijdank leek hij redelijk goed uit de strijd te zijn gekomen.

Jullie zullen me haten, maar ik vond deze partij wel iets "fishy-achtigs" hebben. Waarom sloeg Smirnovas zijn been niet om het hoofd van Sak, die armbar kreeg Sak wel iets te makkelijk, ondanks dat hij er een meester in was. Hadden anderen ook zo'n vreemd gevoel..?

DK
30-08-2006, 13:37
Ik denk persoonlijk dat hij toen stuk zat en hij niet meer snel kon reageren. Als je iemand zo'n pak slaag geeft en je wint nog niet dan breekt dat je wel een beetje op zowel lichamelijk als mentaal. Denk eerder dat je het in die hoek moet zoeken.

Remco
30-08-2006, 14:46
Waarschijnlijk (en hopelijk) heb je gelijk. Smirnovas probeerde Sak er ook echt uit te slaan en Sak wist hem mooi te raken. Zal wel aan de opvallende ontknoping liggen.