PDA

View Full Version : GALA OLDENZAAL FOTOS EN FILMPJES



Eyecatcher
28-07-2006, 15:56
Beste forumleden,

Wil jullie bij deze laten weten dat de dvd nog niet klaar is. RTV Oldenzaal is hier heel druk mee. Maar het kost natuurlijk even tijd om alles te monteren. Vooral als je de partijen met 3 cameras hebt opgenomen. Ook zullen de foto's op de dvd komen. We hopen dat jullie allemaal een dvd kopen. Deel van het opbrengst gaat naar letland, zodat ze daar trainingsmateriaal kunnen kopen. Club van Igors Likovs wel te verstaan. Dus mocht je een dvd willen kopen stuur dan even een mailtje naar mij en dan kan ik je er zo 1 opsturen. [email protected] DVD kost EUR 7,50.

Beelden van de gala vanuit een andere camera-positie zijn te zien via onze site. Het kan best zijn dat er soms wat ontbreekt van een partij. Alsnog veel kijkplezier !!

http://www.kickboxen-oldenzaal.nl/Site/images/Cicek-Gijssel.wmv
http://www.kickboxen-oldenzaal.nl/Site/images/Siemens-Arzoemaov.wmv

De rest staat op onze site....veel kijkplezier.

www.kickboxing-oldenzaal.nl

smike
28-07-2006, 16:13
Vet man, goed initiatief, bedankt!

NormaR
28-07-2006, 16:31
Zeker erg leuk! Goeie webmaster daar bij Kickboxing Oldenzaal :D

daafit
28-07-2006, 19:42
tof dat jullie de wedstrijden op de site zetten! 8-)

Jeru
28-07-2006, 20:10
Wow!!! Topactie :P

Boem Boem
28-07-2006, 23:30
Ziet er goed uit!!!!

osu

Chris

d0d0
29-07-2006, 05:57
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Justinian
29-07-2006, 09:50
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.
Haha krijgen we die discussie weer. Ik denk zeker niet dat de winst naar hem zou moeten gaan alleen al om het simpele feit dat er op Rings regels is gevochten. Dit zou wellicht anders kunnen zijn indien er op andere regels zou zijn gevochten.

Dennuz
29-07-2006, 12:51
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?

The Bulldog
29-07-2006, 15:21
rope escape geven was waanzin...

Zou dat terug gedraait worden is het een onbeslist dan toch i.v.m. de rings punten telling...


Wel cool dat we zo de partijen mogen zien van KB Oldenzaal...
bedankt

inc
29-07-2006, 16:36
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?
heb jij chico een punt zien scoren dan......... ?

Justinian
29-07-2006, 17:01
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?
heb jij chico een punt zien scoren dan......... ?
Dennuz reageert op jouw opmerking dat de winst naar Marc zou moeten gaan - hiermee doelt hij kennelijk op het feit dat de Rings regels van toepassing waren. Iets beter lezen dus alvorens je daar op reageert ;)

Dennuz
29-07-2006, 19:14
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?
heb jij chico een punt zien scoren dan......... ?
Dennuz reageert op jouw opmerking dat de winst naar Marc zou moeten gaan - hiermee doelt hij kennelijk op het feit dat de Rings regels van toepassing waren. Iets beter lezen dus alvorens je daar op reageert ;)

Justi = Correct..

Ik reageerde enkel op het feit dat de winst niet naar Marc was gegaan aangezien er geen verdere punten waren gescoord door beide partijen.. Maar deze discussie is al een keer gevoerd in een ander topic.

a.s.c.
29-07-2006, 20:20
Beetje rare samenloop van omstandigheden dit.. het mag dan op ringsregels gevochten zijn maar dat geeft dan in mijn ogen alleen maar aan dat deze regels tekortschieten. De rope escape was onzin en verder zou deze partij op vrijwel elk ander regelement aan duncan gegeven worden. Hij was staand de betere met knieen en op de grond dominant met posities en takedowns. Alle respect voor chico overigens, hij vecht de partij immers gewoon uit. Maar dat (rings-)regels het contact met NHB/ MMA vechten verloren heeft blijkt uit deze partij.

PigDog
29-07-2006, 20:34
Doe dit lekker in de daarvoor bestemde topic, mannen.....
Dit gaat over het tot stand komen van een dvd'tje van het gala......
Niet over wat de inhoud zou moeten zijn..... :wink:

inc
29-07-2006, 21:03
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?
heb jij chico een punt zien scoren dan......... ?
Dennuz reageert op jouw opmerking dat de winst naar Marc zou moeten gaan - hiermee doelt hij kennelijk op het feit dat de Rings regels van toepassing waren. Iets beter lezen dus alvorens je daar op reageert ;)

Justi = Correct..

Ik reageerde enkel op het feit dat de winst niet naar Marc was gegaan aangezien er geen verdere punten waren gescoord door beide partijen.. Maar deze discussie is al een keer gevoerd in een ander topic.

oke... soms lopen de emoties bij mij iets te hoog op :lol:

inc
29-07-2006, 21:03
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.

Heb je hem een punt zien scoren dan?
heb jij chico een punt zien scoren dan......... ?
Dennuz reageert op jouw opmerking dat de winst naar Marc zou moeten gaan - hiermee doelt hij kennelijk op het feit dat de Rings regels van toepassing waren. Iets beter lezen dus alvorens je daar op reageert ;)

Justi = Correct..

Ik reageerde enkel op het feit dat de winst niet naar Marc was gegaan aangezien er geen verdere punten waren gescoord door beide partijen.. Maar deze discussie is al een keer gevoerd in een ander topic.

zal er maar in moeten rusten.... :wink: topic gaat inderdaad over iets anders pigdog

Ben
29-07-2006, 23:14
justinian wat doe je toch onnozel dat gelul over tyd daar gaat het niet om dat weet jij ook donders goed het gaat puur over de rope escape die de scheids geeft waarop marc verliest. :wink:

Justinian
30-07-2006, 00:21
justinian wat doe je toch onnozel dat gelul over tyd daar gaat het niet om dat weet jij ook donders goed het gaat puur over de rope escape die de scheids geeft waarop marc verliest. :wink:
:roll: Waar heb je het over?! Ik heb mijn posts in deze topic er nog even op nagelezen, maar zie nergens iets over tijd staan... Ik reageer alleen op een post van d0d0 en van inc. In de eerste post wordt impliciet beweerd dat Marc de winnaar zou zijn zonder de rope-escape. Dit is feitelijk onjuist, vandaar mijn reactie. Dus ook voor jou geldt: beter lezen alvorens je een post maakt :wink:

$un$hine
30-07-2006, 03:58
Leuk om zo al wat partijen terug te kunnen zien! Succes met het 'knippen en plakken',
hoop dat het een dvdtje wordt om zo af en toe nog ff uit het rek te pakken!
Zal hem wel persoonlijk komen ophalen :wink:

Ben
30-07-2006, 13:16
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.
Haha krijgen we die discussie weer. Ik denk zeker niet dat de winst naar hem zou moeten gaan alleen al om het simpele feit dat er op Rings regels is gevochten. Dit zou wellicht anders kunnen zijn indien er op andere regels zou zijn gevochten.
kijk van te voren voor het gevecht 40sec op de grond een min op de grond 30sec op de grond geld er bij je bent toch op de hoogte maar dit doet er allemaal niet toe zeg ik jouw.
waar het bij ons om te doen is is de rope escape die de scheids geeft
waarop de wedstryd gewonnen word en de rest doet er niet toe.

Justinian
30-07-2006, 13:42
zo te zien is de partij van marc duncan dus onterecht en zou de winst naar hem moeten gaan.
Haha krijgen we die discussie weer. Ik denk zeker niet dat de winst naar hem zou moeten gaan alleen al om het simpele feit dat er op Rings regels is gevochten. Dit zou wellicht anders kunnen zijn indien er op andere regels zou zijn gevochten.
kijk van te voren voor het gevecht 40sec op de grond een min op de grond 30sec op de grond geld er bij je bent toch op de hoogte maar dit doet er allemaal niet toe zeg ik jouw.
waar het bij ons om te doen is is de rope escape die de scheids geeft
waarop de wedstryd gewonnen word en de rest doet er niet toe.
Nogmaals, daar gaat het niet om. Ik reageerde in deze topic op een tweetal posts waarin impliciet werd beweerd dat Marc de partij zou hebben gewonnen (zonder de rope-escape)...

danial
30-07-2006, 17:32
jullie kunnen makkelijk praten. chico heeft inderdaad niet zo goed gevochten en ik weet zeker dat volgende keer zal chico duidelijk winnen.
en over wedstrijd, zonder rope escape zou een extra ronde komen, en dan zou chico zeker winnen, omdat marc helemaal leeg was, en chico niet egt.

Ben
02-08-2006, 16:37
jullie kunnen makkelijk praten. chico heeft inderdaad niet zo goed gevochten en ik weet zeker dat volgende keer zal chico duidelijk winnen.
en over wedstrijd, zonder rope escape zou een extra ronde komen, en dan zou chico zeker winnen, omdat marc helemaal leeg was, en chico niet egt.
we zullen zien danial , maar als er een rematch komt dan en er is een datum dan kan marc zich ook voorbereiden .Dit keer wist hij het een dag van tevoren :wink:

danial
02-08-2006, 21:49
jullie kunnen makkelijk praten. chico heeft inderdaad niet zo goed gevochten en ik weet zeker dat volgende keer zal chico duidelijk winnen.
en over wedstrijd, zonder rope escape zou een extra ronde komen, en dan zou chico zeker winnen, omdat marc helemaal leeg was, en chico niet egt.
we zullen zien danial , maar als er een rematch komt dan en er is een datum dan kan marc zich ook voorbereiden .Dit keer wist hij het een dag van tevoren :wink:
ja, ik ben ook benieuwd naar. want dit keer waren zoveel misverstanden en het was geen duidelijk wedstrijd en rare beslissingen. hoop dat beide vechters zich dit keer voorbereiden en mooi partij neer zetten.
respect dat marc 2 dagen van tevoren hoorde en wou toch nog vechten, maar chico maakte ook slechte tijden door, maar nu is hij weer terug en traint lekker weer hard.