PDA

View Full Version : - Wie kan me helpen aan een paars Gi-jasje/rode broek??



Iceman#1
30-07-2006, 10:57
Al een tijdje ben ik opzoek naar een paars jasje, en een losse rode broek.

Ik heb inmiddels al wat verschillende kleur Gi's in huis, maar een paars jasje of rode broek kan ik nergens vinden.
Op dit moment heb ik zwart (compleet pak), wit (ook compleet), en een los rood jasje... kan je dus onderling goed combineren.

- Ik ben bij voorkeur opzoek naar bovenstaande producten van het merk KWON (hoeft niet perse, maar liever wel omdat de rest van mijn garderobe ook KWON is).
# Als jullie iets weten wat NIET van Kwon is, maar wel in d ejuiste kleur... dan graag met ZO MIN MOGELIJK logo's/namen erop.



Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, thanks...

Justinian
30-07-2006, 11:01
Gewoon een wit pak kopen en met textielverf zorgen dat je de juiste kleur krijgt. Was je van plan een modeshow te gaan lopen ofzo? :lol:

HUNTER
30-07-2006, 11:22
justi = correct.

heb laatst ook een oud BJJ pak oranje geverfd. Gaat prima

Paganstars
30-07-2006, 14:49
echt de tering.... kent hij ook iets serieus vrage? kijk op de site van kwon oid??!!

Iceman#1
30-07-2006, 17:00
echt de tering.... kent hij ook iets serieus vrage? kijk op de site van kwon oid??!!

Kan jij ook iets serieus antwoorden?
Bijna al mijn sportkleding is van KWON, dus denk je nou echt dat ik daar nog niet heb gekeken??

Menno
30-07-2006, 19:24
Persoonlijk zou ik voor een kanariegele broek gaan.
Aangetoond is dat de kleur rood 3x meer luchtweerstand geeft dan de kleur geel. In theorie zou je dus veel sneller kunnen schoppen in een gele broek dan in een rode broek.

Iceman#1
30-07-2006, 20:25
Ok bro, than we'll go for the yellow trousers!!
Haha... Ka-na-rie!!

Ossie
30-07-2006, 21:04
Fuck Iceman, jij bent echt gay!
Prima dat je op zoek bent naar bepaalde kleuren gi's etc. Ik ben ook wel eens op zoek naar een bepaalde kleur of merk thaiboksbroekje o.i.d. Maar echt, de manier waarop jij brengt is echt TE GAY!!!

Iceman#1
30-07-2006, 21:12
Haha, wat laat jij je snel op de kast jagen zeggen...
En dan heb jij het lef om iets over mij te zeggen??

Ossie
30-07-2006, 22:49
Haha, wat laat jij je snel op de kast jagen zeggen...
En dan heb jij het lef om iets over mij te zeggen??

1. Op de kast jagen zetten?? Is dat Nederlands?
2. Hoezo laat ik me volgens jou snel op de kast jagen? Zeg alleen maar dat jou manier zoals je het zegt/schrijft ontezettend GAY! is. Maar dat zijn erg veel van je posts, en ook andere members zijn het me me eens, dus ik zeg niets nieuws eigenlijk....
3. " En dan heb jij het lef om iets over mij te zeggen? " Ik zou niet weten waarom niet? Niet raar bedoeld of zo, maar jij boezemt mij nou eenmaal geen angst in of zo, dus ja: en of ik het lef heb om iets over jou te schrijven.

Jouw beurt.............

Iceman#1
30-07-2006, 22:52
Ok, als jij er plezier in hebt om met je vriendjes op dit forum stoer proberen te doen...

Jouw feestje!! :wink:

Ossie
30-07-2006, 22:59
Ok, als jij er plezier in hebt om met je vriendjes op dit forum stoer proberen te doen...

Jouw feestje!! :wink:

Ik loop niet stoer niet doen, ik geef gewoon mijn mening. Hoezo is dit nu in godsnaam stoer doen :? ?
Waaruit blijkt dat ik stoer loop te doen volgens jou?

Je maakt me moe Iceman :x

Iceman#1
30-07-2006, 23:16
Je had ook allang in bed moeten liggen volgens mij...
Als ik zo je reacties richting mij zie ben je nog niet zo volwassen namelijk :roll: .

Ossie
30-07-2006, 23:25
Je had ook allang in bed moeten liggen volgens mij...
Als ik zo je reacties richting mij zie ben je nog niet zo volwassen namelijk :roll: .

Jij begint tegen mij over volwassenheid? Ik dacht toch dat ik heel redelijk op jou gezever reageerde kerel.

wat is er nu onvolwassen aan: Ik loop niet stoer niet doen, ik geef gewoon mijn mening. Hoezo is dit nu in godsnaam stoer doen Confused ?
Waaruit blijkt dat ik stoer loop te doen volgens jou?

Nogmaals Iceman, jij maakt me moe....
Ik reageer heel normaal en rustig, jij probeert mij te dissen :?
Ga niet te ver, vies klein miezerig kutventje. Ik beloof je namelijk dat je van een koude kermis zult thuiskomen.

Jochem
30-07-2006, 23:25
tja, waarom zou je een bijpassend pak zoeken als je toch alleen thuis traint.

maarre, koop gewoon wit en dan verven, zoals hunter zegt.

Jochem
30-07-2006, 23:29
Je had ook allang in bed moeten liggen volgens mij...
Als ik zo je reacties richting mij zie ben je nog niet zo volwassen namelijk :roll: .

Jij begint tegen mij over volwassenheid? Ik dacht toch dat ik heel redelijk op jou gezever reageerde kerel.

wat is er nu onvolwassen aan: Ik loop niet stoer niet doen, ik geef gewoon mijn mening. Hoezo is dit nu in godsnaam stoer doen Confused ?
Waaruit blijkt dat ik stoer loop te doen volgens jou?

Nogmaals Iceman, jij maakt me moe....
Ik reageer heel normaal en rustig, jij probeert mij te dissen :?
Ga niet te ver, vies klein miezerig kutventje. Ik beloof je namelijk dat je van een koude kermis zult thuiskomen.



hehehe, He ossie, gozer, met alle respect hoor maar
je post

"Fuck Iceman, jij bent echt gay!
Prima dat je op zoek bent naar bepaalde kleuren gi's etc. Ik ben ook wel eens op zoek naar een bepaalde kleur of merk thaiboksbroekje o.i.d. Maar echt, de manier waarop jij brengt is echt TE GAY!!!"

is niet echt een normale rustige reactie :D

Iceman#1
30-07-2006, 23:30
Ok, en dan dus textielverf??
(maar slijt het er niet af ofzo als je te vaak wast, of gewoon met de handwas?)

* PS: Thanks Jochem dat je het een keertje voor me opneemt...
Ik laat hem maar zo wijs, zand erover!! :wink:

Jochem
30-07-2006, 23:31
Ok, en dan dus textielverf??
(maar slijt het er niet af ofzo als je te vaak wast, of gewoon met de handwas?)

Ask Hunter, hij is hier de Crea Bea ;)

HUNTER
31-07-2006, 00:50
hahahahaha crea bea.... :roll: was ook maar een experiment

gewoon textielverf kopen bij de kruidvat.... moet je in je wasmachine met de te kleuren kleding doen, daarna 2x goed wassen en je hebt een mooie gekleurde gi.

zo en nu gaan we niet meer schelden op elkaar want anders dan hebben we een mooie textielverftopic in de pit http://www.ma-skills.com/reporters/marieke/twak.gif

Bassline
31-07-2006, 11:51
Neem een voorbeeld aan Hunter , dan komt het helemaal goed!

http://xs202.xs.to/xs202/06261/bjj-od.jpg.xs.jpg (http://xs.to/xs.php?h=xs202&d=06261&f=bjj-od.jpg)

( ben ik nog discreet ook , hoeveel cam's had ie in z'n hand denk je ? :lol: )

Paganstars
31-07-2006, 16:07
maar is het echt oranje oranje of een beetje afwijkende kleur?

Ossie
31-07-2006, 16:54
@ Jochem. Het was niet kwaad bedoelt, meer grappig eigenlijk, al kwam het idd wat verkeerd over misschien.... Maar wees heel eerlijk. De manier waarop hij het vraagt is wel gay. Let wel, de manier waarop hij het vraagt (woordkeuze etc)

Maar ja, boeit het mij ook wat hij vindt. Als hij zonodig moet gaan overreacten en proberen te vlammen tegen mij, wat hij doet IMO, dan moet hij dat maar gaan doen.
Ik kap er verder mee, geen zin om een topic de Pit in te helpen. Vooral niet voor Iceman, aangezien dat al zo vaak is gedaan en de meeste mensen mijn bovenstaande mening toch al delen.

mama
31-07-2006, 18:43
Sebas zijn pak is echt oranje...
wuppie oranje
;)