PDA

View Full Version : MMA sportscholen in Utrecht of omgeving



lowen.f
30-07-2006, 22:00
Hoi, ik zoek naar sportscholen die MMA les training geven in de omgeving utrecht. Onderwerpen als grappling, submissions, takedowns, thaiboxing, brazillian jiu jitsu, worstelen, etc.

Iemand die er iets van af weet en misschien ook zijn/haar ervaringen kan vertellen? thx!

Nadiaatje
30-07-2006, 22:15
Hallo.....

Als je op zoek bent naar een MMA-school zou ik zeker eens langskomen bij Team Duncan, onder leiding van Prof-vechter Marc Duncan! Zoals je al op noemt wil je alle onderdelen van het MMA natuurlijk trainen. Dit is een ding waar Marc zowiezo altijd mee bezig is. Hij houdt het realistisch en allround. Dus niet alleen staand of grond...maar ook de overgang endergelijke!
Ik train zelf ook bij Marc en ik vindt de trainingen super.
Lekker pittig..Dus als ik jou was zou ik gewoon een keer komen kijken of een keer een proefles meedoen!
Deze 2/3 weken is er een zomerstop. Maar zowiezo vanaf de eerste week van september is er weer 3 keer per week training, in Utrecht.
De trainingsdagen zijn Dinsdag en Donderdagavond van 20.15-21.45 en Zaterdag is er ook altijd training maar volgens mij gaat die tijd vanaf september verandere maar dat weet ik niet 100% zeker. Het is op de Laan van Chartroise...Wil je meer weten stuur me dan eventjes een pm dan kan ik je meer gegevens sturen!

Succes en misschien tot een keer bij trainen!
Groetjes Nadia

Zon
31-07-2006, 09:31
Hallo.....

Als je op zoek bent naar een MMA-school zou ik zeker eens langskomen bij Team Duncan, onder leiding van Prof-vechter Marc Duncan! Zoals je al op noemt wil je alle onderdelen van het MMA natuurlijk trainen. Dit is een ding waar Marc zowiezo altijd mee bezig is. Hij houdt het realistisch en allround. Dus niet alleen staand of grond...maar ook de overgang endergelijke!
Ik train zelf ook bij Marc en ik vindt de trainingen super.
Lekker pittig..Dus als ik jou was zou ik gewoon een keer komen kijken of een keer een proefles meedoen!
Deze 2/3 weken is er een zomerstop. Maar zowiezo vanaf de eerste week van september is er weer 3 keer per week training, in Utrecht.
De trainingsdagen zijn Dinsdag en Donderdagavond van 20.15-21.45 en Zaterdag is er ook altijd training maar volgens mij gaat die tijd vanaf september verandere maar dat weet ik niet 100% zeker. Het is op de Laan van Chartroise...Wil je meer weten stuur me dan eventjes een pm dan kan ik je meer gegevens sturen!

Succes en misschien tot een keer bij trainen!
Groetjes Nadia

Hoi,

Ik sluit me aan bij Nadia, ik train hier ook sinds een half jaar. En het bevalt goed. De trainingen zijn zwaar, intensief en technisch. Op alle vlakken kan je, je dus goed ontwikkelen. Het niveau is er goed en de sfeer is er ondeling ook goed.

Maar om het zelf te ondervinden moet je maar eens langskomen...
(tot na de zomerstop ;))

Groetjes Willemijn

lowen.f
31-07-2006, 10:11
klinkt super! had al gepm'ed met Nadia en kom zeker eens een keer langs na de zomerstop :wink:

inc
01-08-2006, 00:19
(klinkt super! had al gepm'ed met Nadia en kom zeker eens een keer langs na de zomerstop )

top!

Gezellig!

d0d0
01-08-2006, 04:27
klinkt super! had al gepm'ed met Nadia en kom zeker eens een keer langs na de zomerstop :wink:

Ik train er zelf ook en kan je vertellen dat t een top training is!

Zie je na de zomerstop.
Groetjes, Djordy

Rammy
01-08-2006, 10:11
Ja idd ik train er ook sinds kort.
Goeie training goede sfeer.
Dus als je een leuke sportschool zoekt zou ik zeggen kom trainen.
Tot dan 8-)

Nadiaatje
01-08-2006, 10:58
hahaha heel team duncan @ mixfight :P

Robbie
03-08-2006, 19:29
Voor alleen worstelen kan je kijken op www.dehalter.com. Is een club in Utrecht. In de nabije toekomst zullen hier ook MMA trainingen gegeven gaan worden (als alles volgens plan verloopt).