PDA

View Full Version : Guru en andere hasselhof fans



Paganstars
31-07-2006, 23:11
David Hasselhoff wil weer acteren op tv

Uitgegeven: 25 juli 2006 11:40
AMSTERDAM - David Hasselhoff wil zijn televisiecarrière nieuw leven inblazen. Dat vertelt de 54-jarige acteur in het Amerikaanse tijdschrift Newsweek, dat maandag uitkomt. "Ik wil graag weer in een serie spelen of misschien zelfs wel mijn eigen show beginnen: 'Travels with the Hoff'."

Momenteel is Hasselhoff weliswaar op tv te zien als jurylid bij de talentenjacht America's Got Talent, maar daar ligt zijn hart niet. "Het is niet mijn ding. Ik weet niet of ik nog wil meewerken aan een tweede seizoen."

Memoires

De voormalige ster uit Baywatch werkt momenteel aan het op papier zetten van zijn memoires. "Het gaat over mijn leven vanaf mijn zevende. Over het opgroeien met een droom en die waarmaken", vertelt hij. "Alleen vergat ik door het succes wel eens om aan mezelf te denken."

De laatste tijd kwam de 54-jarige acteur regelmatig negatief in de publiciteit. In maart kreeg hij een straatverbod opgelegd. Hij mag niet meer in de buurt van zijn ex-vrouw Pamela Bach komen, omdat hij haar zou hebben mishandeld. Sinds enkele jaren zou hij kampen met een drankverslaving.

Wimbledon

De acteur ontkent eerder deze maand wegens dronkenschap te zijn verwijderd van het Engelse tennistoernooi Wimbledon. "De bladen verzinnen van alles", zegt hij. "Er klopt niets van dat verhaal. Ik drink niet meer."