PDA

View Full Version : Igor Vovchanchyn?



Emilio
01-08-2006, 10:52
Hey allemaal.

Ik ben al jaren groot fan van igor en met mij waarschijnlijk vele andere hier. Zn laatste partij was 28 augustus 2005 en sindsdien is er niks meer van hem vernomen.

Weet iemand of hij nog actief is en nog plannen heeft om weer in de ring/kooi te stappen?

Groeten van Emile

Jochem
01-08-2006, 11:03
geen idee, ik hoop dat ie weer terugkomt!

HUNEBED
01-08-2006, 11:14
waarom hebben ze hem nooit tegen wanderlei gezet... gegarandeerd SLUGFEST ! en nou niet meteen zo dom lullen als; Wanderlei slacht Igor af want dat moe'k nog wel 's even zien dan....

remco pardoel
01-08-2006, 11:14
Igor is een geweldige vechter
wellicht geven ze m bij de WFA meer credit en laten ze m daar aan de bak komen om zijn super carierre op een mooie manier te mogen afsluiten..

MB667
01-08-2006, 12:09
op het igor forum staat dat ie een tijd terug aan zijn elleboog is geoppereerd, en dat ie alleen maar in japan wou vechten, of het waar is weet ik helaas niet.

Jani
01-08-2006, 13:02
waarom hebben ze hem nooit tegen wanderlei gezet... gegarandeerd SLUGFEST ! en nou niet meteen zo dom lullen als; Wanderlei slacht Igor af want dat moe'k nog wel 's even zien dan....

het is inderdaad gek dat die 2 nooit tegen ekaar hebben gestaan.
het zelfde geld voor gilbert yvel,die ook nooit meer een rematch heeft gekregen tegen wandy. maar staand zeker voor vuurwerk had kunnen zorgen.

Emilio
02-08-2006, 14:15
Mm hoop idd dar hij nog terug komt. Igor verdient het gewoon om zijn carierre niet als een kaarsje uit te laten gaan.

truth&justice
02-08-2006, 19:11
dit heb ik ook alleen van sherdog.
igor heeft inderdaad een operatie ondergaan, en is druk bezig met zijn restaurant te runnen.
en ik kan me goed voorstellen dat hij ook geen zin meer heeft in pride, want die geven ook wel eens de verkeerde de overwining.

Tony
02-08-2006, 19:16
waarom hebben ze hem nooit tegen wanderlei gezet... gegarandeerd SLUGFEST ! en nou niet meteen zo dom lullen als; Wanderlei slacht Igor af want dat moe'k nog wel 's even zien dan....

igor is een heavyweight... wand is een middleweight... dus ja.. trek je conclusie...


als ze al tegen elkaar zouden komen dan is t tijdens een absolute evenement.. dus alle weights door elkaar

Highline
02-08-2006, 19:38
waarom hebben ze hem nooit tegen wanderlei gezet... gegarandeerd SLUGFEST ! en nou niet meteen zo dom lullen als; Wanderlei slacht Igor af want dat moe'k nog wel 's even zien dan....

igor is een heavyweight... wand is een middleweight... dus ja.. trek je conclusie...


als ze al tegen elkaar zouden komen dan is t tijdens een absolute evenement.. dus alle weights door elkaar

igor was toch afgetraind naar middleweight ;)

en er bestaan nu toch alleen nog maar open weight gevechten bij pride ;) (of is dat eenmalig voor de owgp)