PDA

View Full Version : interview met coleman



Jani
01-08-2006, 13:45
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=824

de geruchten zijn dat hij tegen shogun vecht in de owgp final in september 8-)

verder zou het tof zijn om hem weer in de ufc terug te zien.
(brengt weer wat leven in de hw divisie van ufc)

HUNEBED
01-08-2006, 14:04
fair zat, Coleman kan nog wel een potje breken... of een armpje hehehe

Tony
02-08-2006, 11:43
Na het debakel waarin het shutebox team de ring instormde en achter coleman aanging... (na blessure shogun)... hoop ik eigenlijk op een dikke winst voor coleman.. maar wel een vette en eerlijke partij.

AJSIJAMATU
02-08-2006, 11:51
fair zat, Coleman kan nog wel een potje breken... of een armpje hehehe

Armpje breken, en de ref slopen, dat kan t'ie wel goed ja! Auch!

nicolas the red
02-08-2006, 12:03
ik dacht dat coleman tegen shogun ging vechten in het Pride US event in november?

Arjan
02-08-2006, 12:45
Hij schopte de ref niet echt hij trok hem er voor weg omdat die zogenaamd door wou gaan... Ik zie het verschil tussen dat of nog 3 stompen geven terwijl de ref zegt stop niet echt..

Tony
02-08-2006, 13:11
fair zat, Coleman kan nog wel een potje breken... of een armpje hehehe

Armpje breken, en de ref slopen, dat kan t'ie wel goed ja! Auch!

Coleman brak zijn arm niet.. shogun viel gewoon ongelukkig op zijn arm waardoor deze uit de kom schoot.

De ref sprong ineens tussen beiden. en aangezien coleman de blessure van shogun niet opmerkte reageerde hij aggressief.

Maar je ziet ook dat zodra coleman zag dat shogun geblesseerd is, dat hij ineens rustig wordt.

en juist op dat moment komen pele, silva, ninja etc ff ruig de ring ingestormd en gaan achter coleman aan. ninja suckerpunched coleman zelfs 2 maal.

gelukkig dat coleman Baroni meegenomen had.

Shogun kreeg toen nog een gele kaart van de ref... maar ik had liever een rode gezien.


Begrijp me niet verkeerd. ik ben absoluut een shutebox liefhebber.. maar dat kon gewoon niet door de beugel vind ik.

Nickuraba
02-08-2006, 14:44
true..daarom is het maar net goed da thij op t hoofd van wandy ging staan :D

btw pele stormde de ring niet in, die is al een lange tijd uit chute boxe..anderson silva ofzo was dat, die is er ook weer uit geloof ik

HUNEBED
02-08-2006, 14:51
Coleman brengt Shogun ten val dus theoretisch breekt Coleman Shogun z'n arm (okay dislocated elbow, whatever) tja dan had onze Braziliaanse vriend maar beter moeten valbreken... de credit komt Coleman gewoon toe

danial
02-08-2006, 21:19
zou echt mooi zijn, als hij weer gaat vechten, nog een arm breken en dan stoppen :D