PDA

View Full Version : Valhalla 2006 * 28 oktober met Orlando Wiet



Marco (scheids)
01-08-2006, 16:38
http://www.viking-title.com/images/forside2006_01.jpg

Volledige line-up :

http://www.viking-title.com/?p=fighters

p dordt
01-08-2006, 17:00
40 jaar die Orlando,but still going strong.

remco pardoel
01-08-2006, 18:33
Niet normaal..
super vechter

lijkt me een leuk gala te worden!!

Marco (scheids)
02-08-2006, 09:03
Dan ga je mee Remco .... :wink:

PigDog
04-08-2006, 05:39
Ik heb hem toch afscheid zien nemen?

Inderdaad supervechter! Ik ben blij dat ik oud genoeg ben om al die oude garde vechters nog te hebben gezien in de Jaap Edenhal en/ of Sporthal Zuid:
Kaman, Dekkers, Rijkers, Hoost, Aerts, Cikatic, Venetiaan, Lobman, Wiet en nog vele anderen.........

Ik wens hem veel succes...

Kaoklai
04-08-2006, 09:09
Ik heb hem toch afscheid zien nemen?

Inderdaad supervechter! Ik ben blij dat ik oud genoeg ben om al die oude garde vechters nog te hebben gezien in de Jaap Edenhal en/ of Sporthal Zuid:
Kaman, Dekkers, Rijkers, Hoost, Aerts, Cikatic, Venetiaan, Lobman, Wiet en nog vele anderen.........

Ik wens hem veel succes...


Ja zijn afscheidspartij was tegen Perry Ubeda bij het 1ste Its showtime gala in 1999.
Maar vorig jaar of dit jaar vocht hij in Dubai...dus hij is weer van plan om mooie partijen te laten zien!

Als ik kijk naar de Line up...er staan een paar goeie namen bij zoals Nuangtrakarn,Orlando wiet en Akomi Nitta..
Nuangtrakarn was ooit Finalist op het S-1 toernooi in 2003...en verloor van JWP op conditie.
het jaar daarop ging hij zwaar KO tegen Fardi Villaume.

Maar de echte kenners weten natuurlijk dat deze Toppers van weleer ondanks hun ervaring, bij lange na niet het niveau van vroeger hebben.
Er staan een hoop jonge onbekende knokkers bij die alleen al mede door een ongeschonden lichaam ,en een Topconditie bij mij het voordeel van de twijfel krijgen op toernooivorm.

remco pardoel
07-08-2006, 10:45
helaas kan ik niet mee
:-(

Lijkt me een super leuk gala te worden
veel plezier Marco!