PDA

View Full Version : NSK 1 THAIBOKSEN alle disciplines welkom



nsk thaiboksen
02-08-2006, 13:37
YO VECHTERS

wisten jullie al dat de TU Delft in samenwerking met de WFCA het eerste NEDERLAND STUDENTEN KAMPIOENSCHAP THAIBOKSEN organiseert???

je kan je inschrijven op http://www.snc.tudelft.nl/nskthaiboksen/

de datum is 22 oktober 2006

Secret_lady
02-08-2006, 13:45
Wat is de datum van de voorrondes????

nsk thaiboksen
03-08-2006, 02:10
er zijn GEEN voorrondes. in elke gewichts- en ervarings- (beginner, c, b, a) klasse zijn er 8 plekken en evt 1 reserve partij. schrijf je dus snel in vóór je gewichtsklasse vol is!

en zoals je al door hebt: mocht je doorgaan tot aan de finale, vecht je dus DRIE partijen die dag. heftig he?!

Arie
03-08-2006, 03:29
er zijn GEEN voorrondes. in elke gewichts- en ervarings- (beginner, c, b, a) klasse zijn er 8 plekken en evt 1 reserve partij. schrijf je dus snel in vóór je gewichtsklasse vol is!



informatie

Het is dan zover! Voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis wordt er op de TU Delft de Nederlandse Studenten Kampioenschap Thaiboksen gehouden. De finale dag is op zondag 22 oktober 2006.
Behalve Thaiboksers mogen er ook andere vechters die onder de Japanse en Chinese disciplines vallen meedoen. Wel wordt er volgens de Kickboks-regels gevochten. In totaal worden er twee voorrondes gehouden en op 22 oktober wordt er gevochten om de eerste, tweede en respectievelijk de derde plek.
http://www.snc.tudelft.nl/nskthaiboksen/

Toch niet?

MJOKKIE
03-08-2006, 16:31
Hoe checken ze dat een nieuweling niet tegen een a-klasser komt. Onder wiens auspicien valt het toernooi, of heb ik nu niet goed gelezen? :D

Ralph
03-08-2006, 17:16
WFCA

Kaoklai
03-08-2006, 18:35
Hoe checken ze dat een nieuweling niet tegen een a-klasser komt. Onder wiens auspicien valt het toernooi, of heb ik nu niet goed gelezen? :D

Het staat in de quote van NSK aangegeven:


er zijn GEEN voorrondes. in elke gewichts- en ervarings- (beginner, c, b, a) klasse zijn er 8 plekken en evt 1 reserve partij. schrijf je dus snel in vóór je gewichtsklasse vol is!

en zoals je al door hebt: mocht je doorgaan tot aan de finale, vecht je dus DRIE partijen die dag. heftig he?!


Elke Klasse van aspirant t/m A-Klasse word bij zijn eigen Klasse ingedeeld, in totaal zijn er 8 vechters per Klasse.

dus dat een aspirant tegen een A-Klasser gemactht word is onzin haha..
Nee A-tegen A-klasse..en aspirant tegen aspirant etc..etc..

en evt 1 reservepartij per Klasse ..( de rest spreekt voor zich zie uitleg boven )



WFCA


Klopt.

kijk bij www.wfca.info en klik dan op Agenda.
en dan zie je..:
Su 22 Okt. 16.00 C/N/J Nat. Delft T.U. Delft D.Demirtas

MJOKKIE
04-08-2006, 11:56
ja dat snap ik wel ,logisch ook, maar hoe wordt daarop gecontroleerd?

Lekker belangrijk ook, leuk dat dit plaatsvindt. Hoeveel acedemische Thaiboksers zijn er eigenlijk, waarvan je het weet? De meeste A-klassers die ik ken zijn al lang afgestudeerd (Lorentz Bultz van Mejiro en Gijs Brat van Vos)