PDA

View Full Version : Francois Lubbers



mma
02-08-2006, 16:20
ik zat net wat ouwe videos te kijken, en ik kwam meerdere partijen tegen van francois lubbers. Een hele goede A-klasse vechter, die altijd vooruit blijft vechten, en zich voor 200% inzet! Hij heeft ook veel KO's op zijn naam staan. De laatste partij die ik van hem heb gezien is ongeveer 3 jaar geleden, in rotterdam, daar won hij de nederlandse titel geloof ik door zijn tegenstander te verslaan op TKO. Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord of gezien, ik vroeg me af of iemand weet of hij nog traint, en zo ja, wanneer we hem weer in de ring gaan zien!!

alex da silva
02-08-2006, 19:12
Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!

Highline
02-08-2006, 19:41
hij zal in 2003 toen in breda tegen johan dam vechten voor nederlandse titel. is toen niet doorgegaan, verder heb ik er nooit meer iets van gehoord

Fr3ddy
02-08-2006, 22:48
Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!
Ruud?

Vale Tudo
02-08-2006, 23:00
francois heeft vanwege een blessure na zn laatste wedstrijd in september 2003 bijna 3 jaar stil gestaan. hij kreeg te horen dat hij kon vechten in barca, en na 3 maanden trainen heeft hij een top wedstrijd gedraaid! Maar helaas vocht hij tegen een lokale "held" en na een pak slaag te hebben uitgedeeld krijg hij onterecht onbeslist... Maar is nu weer volop in training en zullen hem binnenkort wel weer zien knokken!!

makavelli
02-08-2006, 23:05
Francois is mijn broer!!!! hahahahah!!! hij traint bij vos en hij heeft 21 mei voor de laatste in spanje gevochten... hij traint heel hard nog....en hij is nog steeds een hele goeie vechter!!!!!
Ruud?

LOL :D