PDA

View Full Version : The Contender ***SPOILER***



Ralph
03-08-2006, 00:34
Het is echt vet aan het worden! Die Walter kan echt goed boksen, al is ie wel redelijk arrogant. De eerste aflevering vond ik nog niet zo heel goed, maar het wordt echt steeds beter. De opzet vind ik ook veel beter, dus geen spelletjes meer om controle over de gevechten te krijgen. Ook dat bord waar ze hun volgende tegenstander kunnen uitkiezen vind ik een goede toevoeging. Ik hoop dat het zo goed blijft!

Arjan
03-08-2006, 01:46
Ik vind op dit moment Walter de meest geskilde hij was echt super super goed en super in vorm verder vind ik hem wel een behoorlijke klootzak dus ik hoop dat ik mijn favo nog krijg want uit de voorgaande gevechten kon ik er geen pikken, vond k9 en die spierbundel (die de vorige won ff naam kwijt) eigenlijk zwaar onder de maat maar het wordt inderdaad al een stuk vetter!

Virus
04-08-2006, 01:20
vond k9 en die spierbundel
K9 is die spierbundel voor zover ik weet...

Klopt, ben het met Ralph eens... Begint nu echt vet te worden en kleine veranderingen maken het leuker dan vorig jaar... Niet te veel veranderd, maar dat hoeft ook niet want de opzet van The Contender is gewoon goed te noemen...

Die Walter geraakt tot in de finale denk ik...

Arjan
04-08-2006, 04:02
klopt k9 is ook zo log... maar de 2e pot, die blonde met die halve knaak neus... die zoveel potten op ko had gewonnen die bedoelde ik, deze haalt de finale zeker wel ja!

Ralph
04-08-2006, 10:22
Ja, dat was Gary of Grady of zoiets.... En die Walter zie ik ook wel tot in de finale komen. Superscherpe jabs had die kerel en zijn inside was ook erg goed voor een wat langere bokser.

RNLMC
04-08-2006, 11:14
welke episode zijn we,ben net terug van vakantie en heb alleen ep 1 en 2 gezien,vondt het ook weer erg tof!:D

Arjan
04-08-2006, 11:51
1/tm 4 zijn geweest woensdag avond staat elke keer de nieuwste episode op de mmatracker...

Ralph
17-08-2006, 10:31
Afgelopen keren waren weer leuk, al vind ik het wel jammer dat Ebo op een KO is gelopen... Hij was echt goed bezig, maar vergat zijn verdediging op een gegeven moment gewoon. Ben benieuwd wie er tegen Steve Forbes durft volgende aflevering....

Ronald
17-08-2006, 11:52
Grappig hoe iedereen Steve ontloopt, zonder het er over te hebben :lol: .

Ralph
17-08-2006, 12:19
Idd. Van wat ik tot nu toe heb gezien verwacht ik dat Wright en Forbes elkaar in de finale zullen tegenkomen (als ze elkaar niet eerder uitkiezen als tegenstander). Forbes is goeoed!

Arjan
17-08-2006, 17:00
Goddamn wat was dat wijf van mike irritant.. zag alleen maar 1 witte kauwgum prak... dat die ging winnen kon je bijna al voorspellen omdat hij 3 rondes achter lag.. normaal staat het 2-2 en moeten ze nog 1 ronde... ze draaien het gevecht teveel 1 kant op doordat ze niet de volle tijd laten zien maar stukken knippen.. zo kan de verliezer van de ronde de winnaar lijken, ik denk dat als je daar zit dat het heel anders is. Wordt wel STEEDS vetter nu.