PDA

View Full Version : Uitzending Eurosport donderdag 3 aug.



Fred Royers
03-08-2006, 13:38
Hallo allemaal,

Voor de liefhebbers is er vanavond K-1 Hero's uit Vilnius, Litouwen met o.m. Darius Skliaudys vs Janas Kacenovskis en Remigius Morkevicius vs Jokharidze Ramazi.

Verder zaterdag a.s. 5 augustus : PRIDE -19 part 2.
Uiteraard is alles onder voorbehoud maar voorzover ik het nu kan beoordelen gaat alles gewoon door.

Groetjes,

Fred Royers

Jeru
03-08-2006, 13:50
Begint zeker pas na middernacht?
Wil het wel zien, maar kan nu al zeggen dat ik in slaap gedonderd ben :lol:

Charger 69
03-08-2006, 14:27
Hallo Fred, heb jij enig idee hoe het MMA wordt ontvangen bij het publiek van Eurosport? K-1 is inmiddels aardig geaccepteerd (mn gepensioneerde vader kijkt ook), maar over MMA hoor ik nog niet veel discussie.

Nickuraba
03-08-2006, 14:46
vet! fred post hier 8-)

jammer dat ik zaterdag pride moet missen.mjah gelukkig al es gezien. wel tof dat je gewoon opeens zaterdag in de late uurtjes pride tegen kan komen, dat had ik 1 jaar trug niet durven dromen

buurman&buurman
03-08-2006, 15:08
te gek , ik las al iets op eurosport maar daar kun je er niet uithalen dat mma is ..bedankt ga zeker kijken

Bagheera
03-08-2006, 17:32
Zoals altijd weer voor de buis met een beetje kwark... Altijd een top evening.

Kaoklai
03-08-2006, 18:23
Echt cool dat met regelmaat Pride,K-1 en K-1 max..en boksen op Eurosport te zien zijn..
Dit is de droom van iedere vechtsportliefhebber in Nederland.

jojo
03-08-2006, 18:32
gaaf ben benieuwd ga zeker kijken

redjuh
03-08-2006, 18:47
Echt cool dat met regelmaat Pride,K-1 en K-1 max..en boksen op Eurosport te zien zijn..
Dit is de droom van iedere vechtsportliefhebber in Nederland.

Ja en dat degene die de UFC dvd's die nu bij de FRS te koop zijn inspreekt, met HEEL GOED commentaar, hier post. en ook zijn collega remco trouwens!!!

Evilman
03-08-2006, 21:13
eerst was K1 de shit.. maar nu ik MMA ken vin k K1 stuk saaier eigenlijk. als ze btje trappen en slaan .. kriebelt t gevoel van pak elkaar beet.. naar de grond.. spring erop! haha :P

maar tis allebij goed om te zien. vooral pride dan.
K1 is vooral leuk als r interessante vechters zijn die mooi
werk laten zien en dat mist soms helaas wel eens.

In elk geval.. vast fightclub kijker. jamr dat k t alleen zo vaak
mis haha

Evilman
03-08-2006, 21:15
Hallo allemaal,

Verder zaterdag a.s. 5 augustus : PRIDE -19 part 2.
Uiteraard is alles onder voorbehoud maar voorzover ik het nu kan beoordelen gaat alles gewoon door.

Fred Royers

wat dacht van je over 23 dagen ufc 62 live uitzenden :twisted:
kwil the iceman tegen de vlakte zien gaan

Wheelie
03-08-2006, 21:18
Evilman je kunt UFC 62 LIVE zien, PM me maar ;)

Italian*Berlusconi*
03-08-2006, 21:24
daarom blijft wheelie de man!! mma tv anyone?? :P :lol:

MenKat
03-08-2006, 23:20
Ben nog steeds wakker :mrgreen:
Nog ff volhouden.... :wink:

Blijf wel op het mixfight en partyflock hangen dan moet het lukken :lol:

Rik H.
04-08-2006, 00:36
Ben nog steeds wakker :mrgreen:
Nog ff volhouden.... :wink:

Blijf wel op het mixfight en partyflock hangen dan moet het lukken :lol:

Hahahah, idd om 00:00 begint het tot 01:30
dus nog ffe volhouden :lol:

MenKat
04-08-2006, 00:40
Pfff ben er nog steeds... :lol:

Ik ga eurosport maar ff bestoken met mailtjes...
10:30 dan word ik wakker dus 11:00 in de ochtend lijkt mij een mooie tijd in het vervolg :wink:

Arjan
04-08-2006, 01:44
Ik kijk nu naar eurosport, vet Royers kondigde aan dat nu de mma partijen komen... heb er zin aan!!!
*edit.. damn die backfist was vet! Zat vast op zn kinnetje.. haha de "playboy" bleef net 8 seconde staan... gaaf!

$un$hine
04-08-2006, 02:24
Die was idd super!!! En die Rus dan.....leuke partij

Arjan
04-08-2006, 04:59
Haha die was ook amusant, ik kon zn uiteindelijke reactie wel begrijpen...

remco pardoel
04-08-2006, 09:28
MMA zal beetje bij beetje meer aandeel krijgen
thai / kick boksen is pas ook een jonge sport dat sinds de jaren 70 voet aan wal heeft gezet en in 1994 serieus gepresenteerd wordt op mondiaal nivo.

MMA is 13 jaar jong en ik denk dat we over 5 jaar veel en veel meer MMA gaan zien.
Zonder overigens concurent te zijn van thai boksen

UFC is in de USA al serieuze bedreiging voor boksen, dat als mainstream geldt.

dirk5
04-08-2006, 11:37
e Fred, was die laatste kerel zijn bijnaam echt hairy scary?

lang blijven srtaan kon ie in ieder geval niet.

Evilman
04-08-2006, 12:28
omg die wannabe playboy wat vet!
allemaal stoer opkijken met gehuurde wijven..
en dan na paar sec KO .. SUPER! :twisted:

verder idd aardig snelle partijen haha.
mensen met kaartjes daar konden na de gevechten
nog makkelijk uit eten en naar de bios ofzo :D

maar was best vet.. actieve lui en veel pit.
alleen die ouwe sambo rus was n mongool zeg..
om zo te flippen en aan t eind zn klem wat lang
vast te houden.

hij had volgens mij nog nooit n trap gehad als je
zag hoe ie omzich heen keek na elke trap haha.
wel vette move van m.. maar toch zonde dat ie met
zon klein ding wint.

RedDawn
04-08-2006, 12:44
omg die wannabe playboy wat vet!
allemaal stoer opkijken met gehuurde wijven..
en dan na paar sec KO .. SUPER! :twisted:

verder idd aardig snelle partijen haha.
mensen met kaartjes daar konden na de gevechten
nog makkelijk uit eten en naar de bios ofzo :D

maar was best vet.. actieve lui en veel pit.
alleen die ouwe sambo rus was n mongool zeg..
om zo te flippen en aan t eind zn klem wat lang
vast te houden.

hij had volgens mij nog nooit n trap gehad als je
zag hoe ie omzich heen keek na elke trap haha.
wel vette move van m.. maar toch zonde dat ie met
zon klein ding wint.


Mikhail een mongool? Hij heeft nog nooit een trap gehad? Hij wint met een klein ding? :?

Volgens mij heb jij weinig kaas gegeten van MMA. :roll:

Arjan
04-08-2006, 12:55
Daar benik het ook niet mee eens, de reden dat die de klem langer vasthield was toch echt (denk ik) omdat die ander ook nog een tik gaf na dat de ref zei stop... dus niet geheel onterecht verder zoals Fred Royers al zei was het 1 blok graniet die al die trappen gewoon met alle rust incasseerde en wachte op zijn moment, hij was toch niet zo snel... ik vond het eigenlijk wel een mooie pot en hij won zeker niet op iets kleins weet je wel niet hoe super mooi en technisch dat was, Royers zei het al hij tikte dat been weg ging voor de been van hem, echt supergaaf was het juist zeker niet klein, het hoeft geen ko te zijn om groot te zijn!!

Verder waren de ringgirls ook wel top dit keer 8-)

Bagheera
04-08-2006, 13:03
Kwark was lekker en heb weer de hele rit uitgezeten.

Die rus ging even lekker door het lint en die klem hield hij wat langer vast om even iets recht te zetten. Terecht? ik denk et niet. Begrijpelijk wel.
Maar we vergeten die fantastische beentrap in zijn val naar de grond na het vastpakken voor de klem. Graniet of niet dat was wel even lekkerrrrrrr.

{las net iets te laat arjans reactie, we hebben het over hetzelfde... LOL}

MZN
04-08-2006, 15:45
Ik heb me serieus een breuk gelachen om die Rus. Er was geen gang in te branden en als ie dan een tikkie na krijgt dan is ineens de ring te klein, helemaal grappig hoe ie een soort van suplex probeert op die gast van de hoek van z'n tegenstander met dat zwarte shirt. Wel goed dat de security er vliegensvlug bij was.

De inzet van die beenklem was heel mooi en hoewel het niet echt sportief werd afgemaakt kon ie ook echt zijn tegenstander niet af zien kloppen toen ie er mee begon.

Al met al een leuk evenement om naar te kijken, het zijn immers shows die ik via de internet kanalen nog niet heb kunnen binnenhalen alleen het is nog niet echt het allerbeste werk: Meer Pride en vooral hoofdklasse Shooto zouden de nieuwe mma kijker echt het hoogste niveau voorschotelen...

Biiyen
04-08-2006, 16:30
omg die wannabe playboy wat vet!
allemaal stoer opkijken met gehuurde wijven..
en dan na paar sec KO .. SUPER! :twisted:

verder idd aardig snelle partijen haha.
mensen met kaartjes daar konden na de gevechten
nog makkelijk uit eten en naar de bios ofzo :D

maar was best vet.. actieve lui en veel pit.
alleen die ouwe sambo rus was n mongool zeg..
om zo te flippen en aan t eind zn klem wat lang
vast te houden.

hij had volgens mij nog nooit n trap gehad als je
zag hoe ie omzich heen keek na elke trap haha.
wel vette move van m.. maar toch zonde dat ie met
zon klein ding wint.


Mikhail een mongool? Hij heeft nog nooit een trap gehad? Hij wint met een klein ding? :?

Volgens mij heb jij weinig kaas gegeten van MMA. :roll:

Klein ding... was echt een mega vette actie! trap opvangen, been eronderuit trappen terwijl je jezelf al in de volgende positie positioneerd en klem aanzetten. Dat was ingestudeerd, echt heel erg mooi.

Ik kan daar van genieten eerlijk gezegd.

Evilman
05-08-2006, 13:52
Met klein ding bedoel ik eigenlijk dat hij de hele wedstrijd weinig inbreng had.. veel loeren.. veel wachten en trappen krijgen.

Wat ie deed was idd meteen ook echt effectief en toen over ja.
Was een hele mooie actie. Blijkbaar had k verkeerde woordkeus haha.

Maar op mij kwam t over alsof hij niet allround was en niet echt mma getraind. Reden daarvoor was dat je kon zien dat hij niet met die trappen kon omgaan. ik vraag me af of hij enige kickbox training heeft meegemaat. je zag hem ook nauwelijks stoten/trappen.. behalve toen ie zn verstnd ff verloor :shock:

en met name door zijn slome afwachtende gedrag was die ene actie erg weinig. maarja.. wel meteen genoeg haha.



Edit: ik zie trouwens net in mn docu over kharitonov dat die rus daar ook in voorkomt. Ik weet niet precies wat zijn rol daar is.. als judomaatje of dat ie daar volledig traint.. maar als hij in dezelfde gym traint als kharitonov is ie wel erg beperkt??
Gezien t verschil in hun kunnen.

Wat k zeg is trouwens gebaseerd op wat k zie en kweet niet alles he :P

Arie
06-08-2006, 01:42
Jippie, het is begonnen :P

RedDawn
07-08-2006, 11:35
Met klein ding bedoel ik eigenlijk dat hij de hele wedstrijd weinig inbreng had.. veel loeren.. veel wachten en trappen krijgen.

Wat ie deed was idd meteen ook echt effectief en toen over ja.
Was een hele mooie actie. Blijkbaar had k verkeerde woordkeus haha.

Maar op mij kwam t over alsof hij niet allround was en niet echt mma getraind. Reden daarvoor was dat je kon zien dat hij niet met die trappen kon omgaan. ik vraag me af of hij enige kickbox training heeft meegemaat. je zag hem ook nauwelijks stoten/trappen.. behalve toen ie zn verstnd ff verloor :shock:

en met name door zijn slome afwachtende gedrag was die ene actie erg weinig. maarja.. wel meteen genoeg haha.



Edit: ik zie trouwens net in mn docu over kharitonov dat die rus daar ook in voorkomt. Ik weet niet precies wat zijn rol daar is.. als judomaatje of dat ie daar volledig traint.. maar als hij in dezelfde gym traint als kharitonov is ie wel erg beperkt??
Gezien t verschil in hun kunnen.

Wat k zeg is trouwens gebaseerd op wat k zie en kweet niet alles he :P

Mikhail Illioukhine heeft geen MMA ervaring? :D

Mikhail heeft meer dan 60 MMA wedstrijden gevochten in RINGS, AFC, Pride, Shootboxing.

Hij is trouwens de trainer van Sergei Kharitinov. En natuurlijk heeft hij enige kickbokstraining meegemaakt.