PDA

View Full Version : Crocop uit GP!!!



n00bstar*
05-08-2006, 22:37
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/more/604977/index.do

vertaalt schijnt hier te staan dat Crocop zich terug trekt uit de finale omdat DSE hem niet wil betalen voor de 2e partij die hij zou vechten mocht hij van Silva winnen....

Wheelie
05-08-2006, 22:48
Hij wint niet van Silva, probleem opgelost ;)

aliendwurf
05-08-2006, 23:13
Dat betwijfel ik,Sylva zal het echt niet makkelijk krijgen tegen Crocop,integendeel......

Silat
05-08-2006, 23:41
wat is dit nu weer voor schijtverhaal :?

The Bulldog
06-08-2006, 00:27
mmmm tja je laat je niet de tering slaan door silva als je weet dat je daarna nog niks hebt...behlve dichte ogen en pijn in zijn kop...

RED SCORPION
06-08-2006, 00:38
snap er geen reet meer van....!

dus iedereen (Nog, Barnett en Silva) wordt wel betaald voor de tweede partij, mochten ze doorgaan, en Crocop niet?

en al was het zo, zal ie zich niet moeten terugtrekken, als hij kampioen wil worden, dan is het nu wel zijn grootste kans.....want als Fedor weer terug is, wordt het stukje moeilijker!

Virus
06-08-2006, 00:45
Vaag inderdaad...

Ik denk dat Mirko toch gewoon zal vechten en dat Crocop en Pride er wel uitkomen samen...


a translation from a poster on Sherdog named moki:

I'm still can't belive it.!!!!!!!!!
The article is in croatian, so i'm gonna translate the most important part.

Cro Cop is angry.But not with Wanderlei Silva but with DSE.DSE has refused to pay Mirko what he wants so he won't participate in the GP."We couldn't make a deal so on monday i'm leaving to Pula on well deserved vacation.I don't care how others solve this problems,but i won't give up my principles, and they say i'm to exspensive to them.I just want to be paid for the risk I take.
I'm very sorry for my fans,but also for all MMA fans who expected a great show."
Unofficialy we found out that DSE refused Mirko's request that if he gets to the finals he gets paid for the second fight.If Mirko defeats Silva in semis and fights in the finals (Nog/Barnet) it's logical that he requested to get paid for that fight including the prize money if he wins the GP.
If Mirko doesn't travel to Tokio he probably won't fight in Pride anymore, but he has a great offer from a new american organization (WFA).

http://www.sherdog.net/forums/showth...hreadid=410405

RNLMC
06-08-2006, 01:04
crocop in de WFA, dus in de kooi?! klinkt ook niet slecht,alhoewel ik betwijfel of er daar gelijkwaardige tegenstanders te vinden zijn.

The Bulldog
06-08-2006, 01:25
crocop in de WFA, dus in de kooi?! klinkt ook niet slecht,alhoewel ik betwijfel of er daar gelijkwaardige tegenstanders te vinden zijn.
of in de UFC

Arjan
06-08-2006, 03:30
Denk dat crocop ook nog wel boven het ufc niveau zit. Kut nieuws dit ik zit al zo lang op een rematch te wachten tegen silva!

micha
06-08-2006, 12:09
ik zag hem net op de voorpagina van een kroatische krant maar helaas lees ik deze taal niet maar ik dacht gewoon dat hij had gewonnen.

Emilio
06-08-2006, 13:23
Jammer. Ach ik moet eerlijk zeggen dat ik Mirko crocop erg overhyped vindt. Hij kwam er in de K1 net niet aan te pas en maakte de overgang naar pride. Mooi, maar je kan niet zeggen dat hij echt compleet is.

Maar t is wel klote want Crocop vs Silva zou een knalpartij worden.

makavelli
06-08-2006, 13:42
Wat ongelofelijk kut!
dit was voor mij de partij van de avond
Hopelijk bedenkt pride zich nog en geven ze cro cop wat ie wil hebben

The Bulldog
06-08-2006, 14:31
Jammer. Ach ik moet eerlijk zeggen dat ik Mirko crocop erg overhyped vindt. Hij kwam er in de K1 net niet aan te pas en maakte de overgang naar pride. Mooi, maar je kan niet zeggen dat hij echt compleet is.

Maar t is wel klote want Crocop vs Silva zou een knalpartij worden.

JE hebt het over de man waarvan FEDOR zei dat ie de zwaarste partij tegen draaide..en dan zeg jij niet compleet???

Staand sterk, op de grond verdedigend sterk, sprawl sterk...sub. wat minder...dit is toch een redelijke complete combi , vind je niet???

Arjan
06-08-2006, 15:03
@ the underdog X2!!
Soms lijkt het alleen of zn conditie aan de slechte kant is laatste tijd, hij kon mark hunt bijvoorbeeld weer helemaal niets beginnen terwijl hij hunt had moeten pakken... zeker op de grond want de laatste 20 seconde was hunt kansloos!

Jani
06-08-2006, 16:25
zwaar balen :(
ik had hem zeker nog tegen silva,nog,kharitonov en fedor willen zien :!:

als hij naar de ufc gaat gaat hij wel heel makkelijk zijn geld verdienen
:D

Hoek
06-08-2006, 16:30
Damn, dit kan DSE toch niet laten gebeuren? Dan valt de hele GP toch een beetje in het water.
Hoop dat ze er nog uitkomen samen.

The Bulldog
06-08-2006, 16:56
@ the underdog X2!!
Soms lijkt het alleen of zn conditie aan de slechte kant is laatste tijd, hij kon mark hunt bijvoorbeeld weer helemaal niets beginnen terwijl hij hunt had moeten pakken... zeker op de grond want de laatste 20 seconde was hunt kansloos!

betreft de conditie, hij ademt door zijn mond zowel in als uit..dit i.v.m. zijn neus... daardoor lijk de ademhaling zwaarder te gaan...

Hij heeft idd partij waarbij hij niet die vastbeslotenheid lijkt te hbebben..

Emilio
06-08-2006, 17:28
precies wat je zegt. Zijn subs zijn niks. Volgens mij heb ik hem 1 x op een guillotine zin winnen maar nog nooit een arm klem volgens mij. Nu ff geen zin om op sherdog te kijken.

Als ik denk aan de hedendaagse MMAvechter dan denk ik aan iemand die alles kan.

Arjan
06-08-2006, 17:47
ja hij won van Kevin randleman op choke... verder dacht ik ook nooit maar dat geeft ook niet het is ook geen sumission fighter maar hij heeft wel degelijk ground (defend) skills want fedor kon hem niet afmaken op de grond...

The Bulldog
06-08-2006, 18:35
emilio gaat meer voor een Silva???(ook geen subs. maar heeft zich toch behoorlijk laten gelden...

ben wel met je eens dat er all rounder vechters zijn , maar dat zijn dan ook de top 3 mensen in de divisies...

Cro cop heeft een redelijk compleet pakket, andere dingen hebben zijn voorkeur ...

borat
06-08-2006, 22:02
Emil wat ben jij een nOOb zeg, Nogueira zie je vaak op KO winnen he... Toevallig 1 x en een keer op TKO, de rest is alleen maar subs. Nog is een hele complete vechter. Net Als Fedor die doet gewoon net waar die zin in heeft. Silva en cro Cop doen precies hetzelfde. Waar ze zin in hebben, beuken of subs, ieder z'n voorkeur.

Je verstand (van mma) is niet compleet als je Cro Cop niet compleet vind.

Gulo gulo
06-08-2006, 22:16
Ik vind dit niet handig van Crocop, hij geeft aan dat hij alles wil doen om kampioen te worden en dan laat hij zo'n mogelijkheid schieten. Zonde!!!

Jochem
06-08-2006, 22:26
Emil wat ben jij een nOOb zeg, Nogueira zie je vaak op KO winnen he... Toevallig 1 x en een keer op TKO, de rest is alleen maar subs. Nog is een hele complete vechter. Net Als Fedor die doet gewoon net waar die zin in heeft. Silva en cro Cop doen precies hetzelfde. Waar ze zin in hebben, beuken of subs, ieder z'n voorkeur.

Je verstand (van mma) is niet compleet als je Cro Cop niet compleet vind.

vind jij, maar ik vind dat mensen die crocop een complete vechter vinden niet het hele spelletje snappen.

Een complete vechter kan kiezen waar hij zijn tegenstander op verslaat, pakt de tegenstander op zijn zwakke punt. Tegen Mark Hunt heeft CC weer laten zien dat hij niet compleet is, hij verloor het staand , maar kon niet zijn gameplan niet wijzigen om het op de grond af te maken. En dat tegen iemand die nog geen jaar grond traint. Ja hij kan goed sprawlen en subs ontwijken. Ontwijken maakt je nog geen complete vechter.

en over dat NOG mensen niet knockout slaat. Hij verslaat zijn tegenstanders wel regelmatig staand, waarna hij het afmaakt met een sub ipv gnp. die keuze heeft hij, omdat hij (zoals je zelf ook al zei) wel een complete vechter is.

Arjan
07-08-2006, 00:31
Ik vind dit niet handig van Crocop, hij geeft aan dat hij alles wil doen om kampioen te worden en dan laat hij zo'n mogelijkheid schieten. Zonde!!!

Ja maar je gaat niet gratis een vervolg partij vechten dan ben je ook gestoord.. zeker als de rest er wel gewoon voor betaald krijgt... als nou niemand zou ontvangen oke maar nu dus alleen crocop? Dat is toch vreemd...

The Bulldog
07-08-2006, 00:34
Emil wat ben jij een nOOb zeg, Nogueira zie je vaak op KO winnen he... Toevallig 1 x en een keer op TKO, de rest is alleen maar subs. Nog is een hele complete vechter. Net Als Fedor die doet gewoon net waar die zin in heeft. Silva en cro Cop doen precies hetzelfde. Waar ze zin in hebben, beuken of subs, ieder z'n voorkeur.

Je verstand (van mma) is niet compleet als je Cro Cop niet compleet vind.

vind jij, maar ik vind dat mensen die crocop een complete vechter vinden niet het hele spelletje snappen.

Een complete vechter kan kiezen waar hij zijn tegenstander op verslaat, pakt de tegenstander op zijn zwakke punt. Tegen Mark Hunt heeft CC weer laten zien dat hij niet compleet is, hij verloor het staand , maar kon niet zijn gameplan niet wijzigen om het op de grond af te maken. En dat tegen iemand die nog geen jaar grond traint. Ja hij kan goed sprawlen en subs ontwijken. Ontwijken maakt je nog geen complete vechter.

en over dat NOG mensen niet knockout slaat. Hij verslaat zijn tegenstanders wel regelmatig staand, waarna hij het afmaakt met een sub ipv gnp. die keuze heeft hij, omdat hij (zoals je zelf ook al zei) wel een complete vechter is.

Cro cop is niet de meest complete...maar heeft een behoorlijk compleet pakket..alleen meer trainen op aanvallend knokken op de grond...

Evilman
07-08-2006, 01:19
Wat n onzin eigenlijk..

ik heb in een video interview met hem gehoord dat
hij zei dat t hem niet om t geld gaat.
Hij wil the belt! Dat is waar t m om gaat..
hij zei dat geld m gestolen kan worden..
hij wil gewoon die beld een keer hebben.

Als dat echt zo is.. moet ie niet zeiken en vechten.
Maar uiteindelijk is hij toch niet zo idealistische vechter
en heeft ie graag n extra zakcentje.
Weer lekker geloofwaardig :roll:

Arjan
07-08-2006, 03:08
Evilman draai even de rollen om, laat jij je hersens in slaan voor nop? Het is toch raar dat iedereen zn geld ontvangt behalve crocop, dan kun je die belt nog wel zo graag willen je doet het ook gewoon mede voor het geld anders had hij niet ooit gekozen voor het vechten... verder crocop kon hunt inderdaad niet af maken ookal was dat 1 van zijn mindere partijen maar nu doen we bijna net alsof hunt zo slecht is dat het een schande is dat cc niet kon winnen... hunt doet het zelfs zo goed (sivla ook al geowned) dat hij "bijna" een gevaar is voor fedor dus zo raar is het ook weer niet dat cc hunt niet af kon maken...

Silat
07-08-2006, 10:38
CC zat duidelijk niet goed in z'n vel tegen Hunt.


Maar waarom krijgt CC niks voor z'n 2e gevecht?
en hoor je die andere 3 vechters nergens over zeiken???
Wat is het verschil tussen CC en de rest dan?

Tsuki
07-08-2006, 10:57
tja hij moet natuurlijk wel betaald worden, het is voor die mannen hun levensonderhoud dus ik kan me goed voorstellen dat je dat goed geregeld wilt hebben ......................... verder wel jammer dat het zo moet

Gulo gulo
07-08-2006, 13:58
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik heb nergens gelezen dat de anderen wel voor hun tweede partij betaald krijgen.

Dat er niet voor de tweede partij betaald wordt is logisch, dat is de finalepartij en als je die wint, krijg je het prijzengeld van de toernooiwinst.

Jochem
07-08-2006, 14:13
Ik vind dit niet handig van Crocop, hij geeft aan dat hij alles wil doen om kampioen te worden en dan laat hij zo'n mogelijkheid schieten. Zonde!!!

Ja maar je gaat niet gratis een vervolg partij vechten dan ben je ook gestoord.. zeker als de rest er wel gewoon voor betaald krijgt... als nou niemand zou ontvangen oke maar nu dus alleen crocop? Dat is toch vreemd...

als hij wint krijgt hij toch prijzengeld? En niet zo`n beetje ook volgens mij.

Arjan
07-08-2006, 14:27
Heb je wel gelijk in. Wat ook wel vreemd is is dat je de rest er niet over hoort zeuren, die zullen ongetwijfelt hetzelfde hebben?

HUNEBED
07-08-2006, 14:39
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik heb nergens gelezen dat de anderen wel voor hun tweede partij betaald krijgen.

Dat er niet voor de tweede partij betaald wordt is logisch, dat is de finalepartij en als je die wint, krijg je het prijzengeld van de toernooiwinst.

tja zo zit het toch gewoon, zoals Gulo hierboven al vermeld !?! wáár staat dat de rest wel betaald krijgt voor die evt. tweede partij ??? wie weet daar het fijne van ?

Emilio
07-08-2006, 18:06
Emil wat ben jij een nOOb zeg, Nogueira zie je vaak op KO winnen he... Toevallig 1 x en een keer op TKO, de rest is alleen maar subs. Nog is een hele complete vechter. Net Als Fedor die doet gewoon net waar die zin in heeft. Silva en cro Cop doen precies hetzelfde. Waar ze zin in hebben, beuken of subs, ieder z'n voorkeur.

Je verstand (van mma) is niet compleet als je Cro Cop niet compleet vind.

Mensen die andere mensen beoordelen op een opmerking en dan meteen Noob etc gaat noemen vind ik maar triest. Laten we even duidelijk beseffen dat wij hier samen zijn als MMA-liefhebbers en dat je ook gewoon op een normale manier kan discussieren. Ik noem jou toch ook geen noob omdat er nou toevallig white belt onder je naam staat.

Wat ik met compleet bedoel is dat je zowel staand als op de grond redelijk skilled bent. Staand is hij formidabel en op de grond is het vrijwel alleen maar verdedigend. Dan ben je in mijn ogen niet compleet genoeg. zoals jochem ook al eerder vermelde kon CC staand niet winnen van Hunt en had hij te weinig in zn mars om het op de grond af te maken. Het mooie van MMA vind ik persoonlijk dat je staand gesloopt kan worden en dan een match volledig kan omkeren door het gevecht naar de grond te brengen en omgekeerd natuurlijk ook.

Hitman
07-08-2006, 18:23
het is dat het niet reeeel is ivm andere verplichtingen maar wat zou ik graag manhoef als vervanger zien van crocop

manhoef vs wanderlei grotere slugfest is er niet te verzinnen

maargoed wie weet zou leuk zijn haha

en tja misschien is crocop bang te verliezen en daarme zn kans op de titel te vergooien en wil ie daarom niet vechten

HUNEBED
07-08-2006, 21:19
jonge wat een gemiep over compleet of niet compleet, stelletje wijven... als je als vechter zo door de heavyweight division heen wandelt als Cro-cop dan kun je echt wel wat behalve goed trappen met je linkerbeen...