PDA

View Full Version : vreemd discussiepunt: bril omlaag na plassen



Jochem
06-08-2006, 17:35
Oke, ik ga dus verhuizen. Naar een koophuis in Oss. IVM dat misschien wel de meest loze poll tot nu toe hier op mixfight. Maar hij heeft wel consequenties voor mij :D

Mijn vriendin wil dat ik straks na het plassen de bril weer terug omlaag doe, dit vind ze netter staan is haar redenering. Doe ik al die jaren netjes de bril voor het plassen omhoog, zodat de vrouwen ook droog zitten, is het weer niet goed genoeg. ;)

nu is mijn vraag aan jullie, staat dit echt zo slordig? als je ergens binnen komt, je gaat plassen, en dan blijkt de bril omhoog te staan. denk je toch niet "gadverdamme, wat een viezerikken???" vooral ook geinterresseerd in de mening van vrouwen hierover.

HUNTER
06-08-2006, 17:54
LMAO!!

lekker belangrijk zou ik zeggen........ ;)

mama
06-08-2006, 18:01
ga ook gewoon lekker zitten
;)

De dikke nudist
06-08-2006, 18:45
Idd. ga ook gewoon zitten.

D.

Paganstars
06-08-2006, 19:58
ik woon in een mannen huis dus bij ons maakt het niet zoveel uit!

Wheelie
06-08-2006, 20:14
Laat je niet gek maken, gewoon bril omhoog laten staan :lol:

Arjan
06-08-2006, 20:15
Idd. ga ook gewoon zitten.

D.

PigDog
06-08-2006, 21:35
Ik ben altijd hardstikke blij als iemand de bril omhoog heeft laten staan. Als ik ergens een hekel aan heb is met mijn klauwen aan een (vreemde) wc-bril te komen.
Dus: Bril omhoog laten!

mama
06-08-2006, 22:35
Ik ben altijd hardstikke blij als iemand de bril omhoog heeft laten staan. Als ik ergens een hekel aan heb is met mijn klauwen aan een (vreemde) wc-bril te komen.
Dus: Bril omhoog laten!

ja ik ook, dus de bril naar beneden doen
:roll:

Hidman
06-08-2006, 22:42
lol, iedereen die naar de wc gaat moet dan aan deze topic denken! :D

Jeru
06-08-2006, 23:13
Doe em altijd omlaag voor het pissen!!!

Michelle
07-08-2006, 07:36
Absoluut naar beneden !!!
Gewoon geen gezicht als ie omhoog staat
Beter nog als ze gaan zitten !!!
De mannen van tegewoordig kunnen gewoon helemaal niet meer richten
Ze pissen over je wc-matje heen en zelfs al staat de wc-bril omhoog presteren ze het nog om er tegen aan te pissen
De goorlappen !!!!!!!!!!!!!!

Silat
07-08-2006, 09:45
Zo het zit je wel hoog of niet Michelle :lol:

Ik heb hier een hele gevaarlijk wc bril.. Sta je net te pissen donderd ie omlaag! Ze moest zonodig een wc bril met prikkeldraad, nog gevaarlijker :lol: alleen die was net iets te groot, dus blijft ie niet staan. Ik zit al 3 jaar als ik moet zeiken. Ik moet zeggen dat wanneer je echt verrot je bed uit komt het best relaxt is om te zitten :D

Daartegen vind ik het nog steeds heerlijk om buiten te staan bij een boom.

daafit
07-08-2006, 09:54
gewoon demonstratief stoppen met plassen! 8-)

Michelle
07-08-2006, 10:41
Zo het zit je wel hoog of niet Michelle :lol:

Zeg nou eerlijk, het is toch ook gewoon smerig !!!???
Zolang het in de pot terecht komt heb je ook geen last van nare geurtjes !!
En geloof me als je elke keer weer je wc-matje kan wassen en de hele plee moet boenen word je er ook echt wel doodmoe van !!

Jarno
07-08-2006, 10:58
Zo het zit je wel hoog of niet Michelle :lol:

Ik heb hier een hele gevaarlijk wc bril.. Sta je net te pissen donderd ie omlaag! Ze moest zonodig een wc bril met prikkeldraad, nog gevaarlijker :lol: alleen die was net iets te groot, dus blijft ie niet staan. Ik zit al 3 jaar als ik moet zeiken. Ik moet zeggen dat wanneer je echt verrot je bed uit komt het best relaxt is om te zitten :D

Daartegen vind ik het nog steeds heerlijk om buiten te staan bij een boom.

En als je niet verot je bed uit komt maar met je odol lekker tegen de zijkant van de pot aan loopt te prikken en dan opstaat en er alsnog een halve liter pis uit je buis komt ??? Ik heb het ook geprobeerd geen succes moet ik zeggen .....

ander punt en die is voor alle mannen hier, als je staat te pissen .... sla je hem dan uit of pak je netjes een wc papiertje om de overtollige pis wat eruit druppelt op te vangen zodat je vriendin niet weer alle tegels kan gaan schrobben ???(besneden mannen lachen zich nu verot want die kennen dit probleem niet :wink: )

Arjan
07-08-2006, 11:12
een besneden man zal net zo goed moeten 'afschudden' hoor

en verder ik weet niet naar wat voorn dronken boerenfeesten michelle alijd gaat waar blijkbaar niemand kan richten want ik raak nooit iets buiten de pot... thuis ga ik gewoon altijd zitten is nog relaxed ook maar op mn werk sta ik en ik heb nog nooit geblundert

Mike
07-08-2006, 11:15
thuis ga ik gewoon altijd zitten is nog relaxed ook

das best erhmmmm... tja best vrouwlijk :lol:

Arjan
07-08-2006, 11:24
wat een bullshit ik heb toch een lul hoezo vrouwelijk. Vanochtend was ik zo brak dat ik de lamp niet eens aan wilde doen in de badkamer, moet je dan is staand proberen...

Mike
07-08-2006, 11:35
wat een bullshit ik heb toch een lul hoezo vrouwelijk.

das niet echt een sterk argument

albert verlinde heeft ook een lul

Dennis
07-08-2006, 11:36
want ik raak nooit iets buiten de pot

Moet je eens gaan pissen met je korte broek aan

Arjan
07-08-2006, 11:40
ja of tegen de wind in zo lust ik er ook een paar (niet dat de pot buiten staat)

dat pissen zittend vrouwelijk is is gewoon onzin, hooguit een teken dat je bij je vriedin onder de plak zit omdat je naar dr luistert meer niet

Michelle
07-08-2006, 12:45
een besneden man zal net zo goed moeten 'afschudden' hoor

en verder ik weet niet naar wat voorn dronken boerenfeesten michelle alijd gaat waar blijkbaar niemand kan richten want ik raak nooit iets buiten de pot... thuis ga ik gewoon altijd zitten is nog relaxed ook maar op mn werk sta ik en ik heb nog nooit geblundert

Boerenfeest ??
Ik woon in Utrecht hoor
Nou ik ben nog nooit naar zoiets geweest en als ik uitga heb ik ook nog nooit een wc-matje gezien in een discotheek !!
Dat jij nou onder de ''plak'' zit kan ik ook niet helpen
Bind je er nou ook nog een pvc buis omheen zodat je zeker weet da het direct in de goot komt ??

Arjan
07-08-2006, 12:48
daar heb ik gene pvc buis voor nodig :lol:

en ik zit niet onder de plak het is gewoon hygiënischer je hebt geen last van nevel en je kunt het met de lamp uit doen want als ik snachts de lamp aan doe kan ik nie meer pitten, leken me genoeg argumenten

Jochem
07-08-2006, 13:16
daar heb ik gene pvc buis voor nodig :lol:

en ik zit niet onder de plak het is gewoon hygiënischer je hebt geen last van nevel en je kunt het met de lamp uit doen want als ik snachts de lamp aan doe kan ik nie meer pitten, leken me genoeg argumenten

Ik stoot mijn lul dus altijd tegen de binnenkant van de pot aan, dat vind ik echt ranzig, daarom ga ik dus niet zitten. Daarnaast is het toch echt wel een beetje vrouwelijk hoor Arjan. :D

Michelle
07-08-2006, 13:22
en ik zit niet onder de plak het is gewoon hygiënischer je hebt geen last van nevel en je kunt het met de lamp uit doen want als ik snachts de lamp aan doe kan ik nie meer pitten, leken me genoeg argumenten


dat pissen zittend vrouwelijk is is gewoon onzin, hooguit een teken dat je bij je vriedin onder de plak zit omdat je naar dr luistert meer niet


Tja Arjan het is lastig he een kort termijn geheugen
Maar goed het gaat nu net om de definitie van zittend plassen
Het gaat om naast de pot pissen
Denk dat zelfs een man het niet fijn vindt als de zoveelste weer eens naast de pot pist
Een man hoeft niet te zitten als ze moeten plassen als ze maar wel kunnen richten
Of haal even een papiertje daarna over je volgezeken stukken

Jarno
07-08-2006, 14:13
wat een bullshit ik heb toch een lul hoezo vrouwelijk. Vanochtend was ik zo brak dat ik de lamp niet eens aan wilde doen in de badkamer, moet je dan is staand proberen...

Als je s'nachts je vriendin wil plezieren hoef je toch ook het licht niet aan te doen om dr gaatje te vinden....
Any way s'avonds een vent s'morges een vent aan dat licht ....

Nickuraba
07-08-2006, 16:30
t heeft indeed niks met plak te maken, tis hier thuis (incl arjan) een mannenhuishouden dus geen vrouw om rekening mee te houden. Daarnaast heeft die gelijk als je staat nevelt en spetterd het dus waarom niet zitten..k vind dat net zo chill, vooral 's nachts als ik brak ben anders pis ik de hele zooi onder. En aangezien wij het ook schoon moeten houden doen we het op de manier waardoor het het meest schoon blijft..

overigens bij vreemde pis ik wel staand, k ga dan niet met me reet op de bril zitten en ook niet lopen pielen met papier eronder terwijl je ook staand de boel onder kan pissen, dan kan het me wel weinig bommen

De dikke nudist
07-08-2006, 18:00
.Ik dacht dat ik uniek was door zittend te pissen :D .
Punt is gewoon dat je minder troep maakt..

En daarnaast heb ik een hele wilde straal, daar valt echt niet
mee te werken :D .

D.

Silat
07-08-2006, 20:09
lol @ deze topic :lol:

Heb het wel eens geprobeerd met odol zittend te pissen. Dat ging precies tussen de pot en de bril door tegen de muur aan, ik kom het niet stoppen :lol: wat een zooitje.

Met je eiikel tegen de binnenkant van die kouwe pot. brrrrrr.

Maar gelukkig is m'n piemel alleen groot en dik als ik hem echt nodig heb.

Nickuraba
07-08-2006, 20:24
met een odol pissen gaat altijd fout of je nu zit of staat ;)

Silat
07-08-2006, 20:30
nou met de laatste keer camperen was staand pissen anders geweldig :lol:

blazin.arr0w::::
07-08-2006, 21:28
Gewoon lekker omhoog laten.

Als ze dan vraagt: "Waarom kan je die bril niet naar beneden doen als je klaar bent?"

Dan antwoord je gewoon:

"Om dezelfde reden dat jij 'm niet omhoog kan doen als jij klaar bent!"

Einde discussie :D

MissGG
08-08-2006, 15:15
Tja.... als je in een hotel of restaurant komt en je ziet dat de bril omhoog staat..tja.. vind je het ook niet echt lekker om te zien of niet?

Tenzij het toilet schoon is.. Als het een ranzig toilet is kan je de bril beter naar beneden doen..

Dus Jochem.. in jouw geval kan je gewoon een rooster maken met de even weken zij haar zin en de oneven weken jij :lol: En anders: Plaats een urinoir is hartstikke hip en je hebt iets voor 'jezelf'

Jochem
08-08-2006, 15:55
Tja.... als je in een hotel of restaurant komt en je ziet dat de bril omhoog staat..tja.. vind je het ook niet echt lekker om te zien of niet?

Tenzij het toilet schoon is.. Als het een ranzig toilet is kan je de bril beter naar beneden doen..

Dus Jochem.. in jouw geval kan je gewoon een rooster maken met de even weken zij haar zin en de oneven weken jij :lol: En anders: Plaats een urinoir is hartstikke hip en je hebt iets voor 'jezelf'

hehehe. zal het voorstellen. maar een extra urinoir zie ik niet zo zitten, ik wil nog ooit een grote jacuzzi plaatsen en daar heb ik dan geen ruimte voor :D

Anonymous
08-08-2006, 23:05
Met een odol moet je gewoon onder de douche pissen,..... veel makkelijker, niet nadenken, en je spaart water want je hoeft niet door te trekken (in deze dure en droge tijden erg belangrijk natuurlijk) :twisted:

Michelle
09-08-2006, 07:16
Met een odol moet je gewoon onder de douche pissen,..... veel makkelijker, niet nadenken, en je spaart water want je hoeft niet door te trekken (in deze dure en droge tijden erg belangrijk natuurlijk) :twisted:

en het is goed tegen voetschimmel als je je ochtendurine over je voeten verspreid (schijnt)

Jochem
09-08-2006, 11:38
Met een odol moet je gewoon onder de douche pissen,..... veel makkelijker, niet nadenken, en je spaart water want je hoeft niet door te trekken (in deze dure en droge tijden erg belangrijk natuurlijk) :twisted:

en het is goed tegen voetschimmel als je je ochtendurine over je voeten verspreid (schijnt)

klopt!
ik ken een gast, een ouwe baas van mij die elke ochtend in een bak piste, en daar met zijn voeten in ging zitten. haha, ik heb heb zo hard uitgelachten toen ie dit vertelde, maar ja, het schijnt dus echt te werken.

ICON
09-08-2006, 11:50
jij zit er toch iedere dag met je hoofd in?

Anonymous
09-08-2006, 12:25
ik hou van uitdagingen, ik pis altijd staand met de bril omlaag :twisted: :lol:

$un$hine
09-08-2006, 13:21
Nou, ben je er ondertussen al uit wat het gaat worden in je nieuwe huisje? :lol:

Biiyen
09-08-2006, 17:20
Met een odol moet je gewoon onder de douche pissen,..... veel makkelijker, niet nadenken, en je spaart water want je hoeft niet door te trekken (in deze dure en droge tijden erg belangrijk natuurlijk) :twisted:

en het is goed tegen voetschimmel als je je ochtendurine over je voeten verspreid (schijnt)

klopt!
ik ken een gast, een ouwe baas van mij die elke ochtend in een bak piste, en daar met zijn voeten in ging zitten. haha, ik heb heb zo hard uitgelachten toen ie dit vertelde, maar ja, het schijnt dus echt te werken.

doen ze ook in die film "Manta Manta" ik weet niet of iemand die wel eens gezien heeft. Duitse film over Opel Manta fahrer, erg komisch.
Pist ene ook in zijn eigen laarzen omdat dat goed zou zijn.

PigDog
10-08-2006, 01:17
thuis ga ik gewoon altijd zitten is nog relaxed ook

das best erhmmmm... tja best vrouwlijk :lol:

Als ik ga zitten hangt mijn eikel in het water..............




:roll:

Jochem
10-08-2006, 10:47
Tja, ik hebhaar de resultaten van de Poll laten zien. Maar die tellen niet, ze vindt jullie geen "echte" mensen. Dan weten jullie dat. Haar vriendinnen daarintegen, die zijn het natuurlijk met haar eens. En HUN vriendjes doen het "over het algemeen" wel "goed". Nou, volgens mij ga ik deze discussie hoe dan ook verliezen. Dat had ik nou niet verwacht :D

Jochem
10-08-2006, 10:48
Tja, ik heb haar de resultaten van de Poll laten zien. Maar die tellen niet, ze vindt jullie geen "echte" mensen. Dan weten jullie dat. Haar vriendinnen daarintegen, die zijn het natuurlijk met haar eens. En HUN vriendjes doen het "over het algemeen" wel "goed". Nou, volgens mij ga ik deze discussie hoe dan ook verliezen. Dat had ik nou niet verwacht :D

jojo
10-08-2006, 11:21
bril omlaag!!!!!