PDA

View Full Version : bushido 12 david Baron!!



ICON
07-08-2006, 12:59
ze zetten baron meteen tegen gomi!

damn stel je voor dat joey had gewonnen! joey tegen Gomi. dat zou vet geweest zijn.




Pride Bushido 12

Welterweight GP 2nd Round

Kazuo Misaki vs. Dan Henderson
Akihiro Gouno vs. Gegard Mousasi
Ryo Chonan vs. Paulo Filho
Denis Kang vs. Amar Suloev

Single Fights

Ikuhisa Minowa vs. Butterbean
Tatsuya Kawajiri vs. Chris Brennan
Nobuhiro Obiya vs. Gilbert Melendez
Shinya Aoki vs. Jason Black
Hatsu Hioki vs. Jeff Curran
Hayato Sakurai vs. Luciano Azevedo
Mitsuhiro Ishida vs. Cristiano Marcello
Takanori Gomi vs. David Baron

smike
07-08-2006, 13:03
Dat is wel een behoorlijk strakke line-up ja, hoewel ik toch de lightweight de minst interessante vind, er zijn hier zoveel Japanners dat ik ze allemaal niet meer uit elkaar houd :p
Behalve Gomi natuurlijk, hij ownt nog steeds.

Jani
07-08-2006, 13:14
wat een top line up
wel vreemd dat baron gelijk tegen de champ staat

RNLMC
07-08-2006, 13:26
Gomi moet zijn vorige partij even goedmaken,dus geven ze hem Baron zodat hij weer een winstpartij in zijn zak heeft.

Arjan
07-08-2006, 13:52
Gomi moet zijn vorige partij even goedmaken,dus geven ze hem Baron zodat hij weer een winstpartij in zijn zak heeft.

Dat denk ik ook
ben benieuwd hoe butterbean het zal gaan doen :lol: Denk dat dat meer een komische partij wordt, heb er op de een of andere manier wel zin aan om die te zien.

Jochem
07-08-2006, 14:10
Gomi moet zijn vorige partij even goedmaken,dus geven ze hem Baron zodat hij weer een winstpartij in zijn zak heeft.

Dat denk ik ook
ben benieuwd hoe butterbean het zal gaan doen :lol: Denk dat dat meer een komische partij wordt, heb er op de een of andere manier wel zin aan om die te zien.

x2.

A.F.
07-08-2006, 14:11
Gomi moet zijn vorige partij even goedmaken,dus geven ze hem Baron zodat hij weer een winstpartij in zijn zak heeft.

Dat denk ik ook
ben benieuwd hoe butterbean het zal gaan doen :lol: Denk dat dat meer een komische partij wordt, heb er op de een of andere manier wel zin aan om die te zien.

x2.

x3

Silat
07-08-2006, 14:31
Beetje lullig voor Baron :roll: en anders was het lullig voor Joey geweest, sorry, maar dit is even een klasse verschil zeg. Waar slaat dit nou op. Lekker voor Gomi zo'n opwarmpartijtje, maar bekijk het eens van de andere partij. Tja je hebt niks te verliezen tegen de Champ, maar je kunt ook niet veel anders als verliezen van hem.

Kaun
07-08-2006, 14:41
Denk dat Butterbean in de 1e ronde in een beenklem beland..

Marco (scheids)
07-08-2006, 15:31
Beetje lullig voor Baron :roll: en anders was het lullig voor Joey geweest, sorry, maar dit is even een klasse verschil zeg. Waar slaat dit nou op. Lekker voor Gomi zo'n opwarmpartijtje, maar bekijk het eens van de andere partij. Tja je hebt niks te verliezen tegen de Champ, maar je kunt ook niet veel anders als verliezen van hem.

Niet helemaal mee eens hoor, op dat niveau kan en mag je je tegenstander nooit onderschatten .... Baron kan misschien ook wel met een goed geplaatste hoek Gomi neer laten gaan ...... en Baron vindt ik wel een dusdanig goede vechter dat ie wel eens verrassend uit de hoek kan komen.
Ben t met je eens dat Gomi wel de favoriet is, maar dat was Brazilie ook op t WK :wink:

Silat
07-08-2006, 15:41
Das waar maar je gaat een wisselend voetbalteam toch niet vergelijken met Gomi :wink:

Evilman
07-08-2006, 15:45
khoop dat butterbean er in de 1e ronde uitligt.
Ik hou van david vs goliath wedstrijden
waarbij david wint :)

genki sudo had m ook te pakken :twisted:

Jani
07-08-2006, 15:49
die braziliaan sean silva stond ook gelijk zijn eerste pride partij tegen gomi en deed het nog best goed ook(verloor op dec)

maar daarna heeft hij nooit meer in pride gevochten :?
( voor baron zou meschien het zelfde kunnen gebeuren als hij verliest)

ze hadden beter jason black ofzo tegen gomi kunnen zetten en dan een andere jap tegen baron

daafit
07-08-2006, 16:23
khoop dat butterbean er in de 1e ronde uitligt.
Ik hou van david vs goliath wedstrijden
waarbij david wint :)

genki sudo had m ook te pakken :twisted:

david wint altijd.... 8-)

Yamato Damashii
07-08-2006, 19:01
khoop dat butterbean er in de 1e ronde uitligt.
Ik hou van david vs goliath wedstrijden
waarbij david wint :)

genki sudo had m ook te pakken :twisted:

Minowa wint waarschijnlijk wel. Hij is slim genoeg om niks staand te proberen tegen Butterbean en zal hem zo snel mogelijk naar de grond brengen. Dan trekt hij t blik met legsubmissions open waarvan de eerste de beste die eruit komt waarschijnlijk gelijk zit. Die Butterbean heeft niet veel kaas van het grondwerk gegeten.

redjuh
07-08-2006, 19:53
wat doet die Brennan eigenlijk daarzo?
Ik heb redelijk wat partijen van hem gezien, en ben eerlijk gezegd nooit onder de indruk geweest...
verlies op punten tegen gomi was knap.

Paganstars
07-08-2006, 20:26
Denk dat Butterbean in de 1e ronde in een beenklem beland..

een klem op een ander deel van het lichaam bij butterbean is niet echt mogelijk mn de verwurgingen... lijkt net of hij geen nek heeft!