PDA

View Full Version : Beslissing: uitslag Marc Duncan tegen Chico



inc
08-08-2006, 22:45
Naar aanleiding van mijn kritiek( en van anderen) binnen de topic omtrent het gala in oldenzaal waarin een Marc benadeeld is door een onterrechte beslssing van de scheidsechter he volgende nieuws:

Op 5-8-06 heeft RINGS <[email protected]> het volgende geschreven:
Beste Martijn,



Naar aanleiding van je bezwaar met betrekking tot de uitslag van de wedstrijd tussen Chico Martinez en Marc Duncan,

d.d. 15 juli j.l in Oldenzaal, kan ik je mededelen dat het bestuur van de NOVER heeft besloten om deze uitslag om te zetten

in een 'draw'. De grondslag voor deze beslissing ligt in de ogen van het bestuur, bij de onjuist gegeven ' rope-escape' die van

cruciaal belang was voor de einduitslag.



Wel wil het bestuur nog de opmerking maken dat het bekritiseren van beslissingen van de scheidsrechter gedurende de wedstrijd

niet gepast zijn, en bestraft kunnen/mogen worden met een gele kaart voor de vechter.



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,



Namens het bestuur van de NOVER/RINGS



Milco Lambrecht

wat mij betreft een zeer nette afhandeling van zaken. een draw is meer dan terrecht gezien het verloop van de wedstrijd. Hoe dan ook zou ik maar al te graag een rematch zien. 10 punten voor de rings organisatie. Ze hadden ook hun neus kunnen optrekken!!! top!

redjuh
08-08-2006, 23:09
chico is BEROOFD!!!!













ghehehe geintje

Rammy
09-08-2006, 00:54
Ok dan Marc gerechtigheid!!
Netjes van Rings en op naar de rematch.

Greetz Rammy 8-)

Dennuz
09-08-2006, 11:02
Kan niet zeggen zeggen dat ik er treurig om zou zijn als de beslissing niet teruggedraaid was ;), maar moet eerlijk bekennen dat dit misschien wel zo eerlijk is tegenover Marc.

Deze rematch komt er wel.. En Marc gaat het echt niet makkelijk krijgen..

HUNEBED
09-08-2006, 18:13
zijn dr beelden van die partij ? dan kunnen de beste stuurlui ook ff oordelen...

Eyecatcher
09-08-2006, 19:28
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

marko
09-08-2006, 20:03
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Dennuz
09-08-2006, 20:07
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Deze discussie is al vaker gevoerd, en het is bullshit om te zeggen dat Marc gewonnen zou hebben.

Marc heeft geen enkele punt gescoord, Chico ook niet, en 0-0 is nog steeds geen winst voor 1 van beide..

Ronald
09-08-2006, 20:13
Goeie beslissing. Heel netjes van de Nover/Milco. Top!

Jochem
09-08-2006, 20:40
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

waar dan? kan ze niet vinden

Italian*Berlusconi*
09-08-2006, 20:46
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

waar dan? kan ze niet vinden

damn girl.. :roll: 8-) gelijk op de pagina die je dan ziet... die line up zijn gelijk de links..

Jochem
09-08-2006, 20:58
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

waar dan? kan ze niet vinden

damn girl.. :roll: 8-) gelijk op de pagina die je dan ziet... die line up zijn gelijk de links..


oog.... kapot...

thx :)

Jochem
09-08-2006, 22:19
net partij gezien, Leuke partij, met beide die ervoor gingen. Dit waren dus de rings-regels... Beetje jammer voor Marc, elke ander systeem met jury beslissing was IMO in zijn voordeel uitgevallen.

redjuh
09-08-2006, 22:53
net partij gezien, Leuke partij, met beide die ervoor gingen. Dit waren dus de rings-regels... Beetje jammer voor Marc, elke ander systeem met jury beslissing was IMO in zijn voordeel uitgevallen.

goede analyse imo

Ben
09-08-2006, 23:15
nette zet van rings en nu een rematch :wink:

Jo
09-08-2006, 23:38
Zeer netjes en terecht opgelost door RINGS. :D

Wim
10-08-2006, 01:32
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Deze discussie is al vaker gevoerd, en het is bullshit om te zeggen dat Marc gewonnen zou hebben.

Marc heeft geen enkele punt gescoord, Chico ook niet, en 0-0 is nog steeds geen winst voor 1 van beide..

Geen enkel punt gescoord? Dat moet je toch eens even uitleggen...
Als verschillende treffers, takedowns, guard passes, een sidecontrol, een mount, een backmount en verschillende submission-pogingen van Marc geen punten opleveren, weet ik het ook niet... Hoe kan je dan wel punten scoren?
Ik vind dat Marc dit gevecht had moeten winnen. Wel goed van rings om het te herzien. Een draw is alleszins beter dan een loss :)
Kijk al uit naar de rematch...

PigDog
10-08-2006, 02:04
net partij gezien, Leuke partij, met beide die ervoor gingen. Dit waren dus de rings-regels... Beetje jammer voor Marc, elke ander systeem met jury beslissing was IMO in zijn voordeel uitgevallen.

Moet je niet volgens rings regels gaan vechten.........

Dennuz
10-08-2006, 08:33
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Deze discussie is al vaker gevoerd, en het is bullshit om te zeggen dat Marc gewonnen zou hebben.

Marc heeft geen enkele punt gescoord, Chico ook niet, en 0-0 is nog steeds geen winst voor 1 van beide..

Geen enkel punt gescoord? Dat moet je toch eens even uitleggen...
Als verschillende treffers, takedowns, guard passes, een sidecontrol, een mount, een backmount en verschillende submission-pogingen van Marc geen punten opleveren, weet ik het ook niet... Hoe kan je dan wel punten scoren?
Ik vind dat Marc dit gevecht had moeten winnen. Wel goed van rings om het te herzien. Een draw is alleszins beter dan een loss :)
Kijk al uit naar de rematch...

Zoals je waarschijnlijk wel gelezen had werd er volgens rings regels gevochten. Hierbij wordt niet met een normaal punten systeem gewerkt voor treffers, takedowns e.d. Bij Rings worden er alleen punten gescoord doormiddel van een down of een rope escape. Aangezien Chico geen 8 tellen gehad heeft, en geen rope escape gemaakt heeft, zijn er geen punten gescoord door Marc en kan hij derhalve nooit de winnaar zijn. Daarom een draw in dit geval.

Justinian
10-08-2006, 08:57
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Deze discussie is al vaker gevoerd, en het is bullshit om te zeggen dat Marc gewonnen zou hebben.

Marc heeft geen enkele punt gescoord, Chico ook niet, en 0-0 is nog steeds geen winst voor 1 van beide..

Geen enkel punt gescoord? Dat moet je toch eens even uitleggen...
Als verschillende treffers, takedowns, guard passes, een sidecontrol, een mount, een backmount en verschillende submission-pogingen van Marc geen punten opleveren, weet ik het ook niet... Hoe kan je dan wel punten scoren?
Ik vind dat Marc dit gevecht had moeten winnen. Wel goed van rings om het te herzien. Een draw is alleszins beter dan een loss :)
Kijk al uit naar de rematch...

Zoals je waarschijnlijk wel gelezen had werd er volgens rings regels gevochten. Hierbij wordt niet met een normaal punten systeem gewerkt voor treffers, takedowns e.d. Bij Rings worden er alleen punten gescoord doormiddel van een down of een rope escape. Aangezien Chico geen 8 tellen gehad heeft, en geen rope escape gemaakt heeft, zijn er geen punten gescoord door Marc en kan hij derhalve nooit de winnaar zijn. Daarom een draw in dit geval.
Deze discussie is al tig keer gevoerd en Dennuz = correct! Het is helemaal niet zo moeilijk: als je deze partij conform de Nover/Rings-regels beoordeelt is het een draw (of misschien wel een no-contest?), volgens Shooto regels zal Marc de winnaar zijn.

Ik moet hier nog wel bij zeggen dat in dit geval een verlenging op zijn plaats zou zijn geweest (zonder de rope-escape), vandaar dat mijns inziens een no-contest gelet op het oordeel van Nover (intrekken rope-escape) misschien wel beter zou zijn geweest. Tot zover mijn bescheiden mening vanuit Thailand :lol:

PigDog
10-08-2006, 20:23
zeker een eerlijk besluit van rings want ik vindt eigenlijk dat marc zelfs had moeten winnen

Deze discussie is al vaker gevoerd, en het is bullshit om te zeggen dat Marc gewonnen zou hebben.

Marc heeft geen enkele punt gescoord, Chico ook niet, en 0-0 is nog steeds geen winst voor 1 van beide..

Geen enkel punt gescoord? Dat moet je toch eens even uitleggen...
Als verschillende treffers, takedowns, guard passes, een sidecontrol, een mount, een backmount en verschillende submission-pogingen van Marc geen punten opleveren, weet ik het ook niet... Hoe kan je dan wel punten scoren?
Ik vind dat Marc dit gevecht had moeten winnen. Wel goed van rings om het te herzien. Een draw is alleszins beter dan een loss :)
Kijk al uit naar de rematch...

Zoals je waarschijnlijk wel gelezen had werd er volgens rings regels gevochten. Hierbij wordt niet met een normaal punten systeem gewerkt voor treffers, takedowns e.d. Bij Rings worden er alleen punten gescoord doormiddel van een down of een rope escape. Aangezien Chico geen 8 tellen gehad heeft, en geen rope escape gemaakt heeft, zijn er geen punten gescoord door Marc en kan hij derhalve nooit de winnaar zijn. Daarom een draw in dit geval.
Deze discussie is al tig keer gevoerd en Dennuz = correct! Het is helemaal niet zo moeilijk: als je deze partij conform de Nover/Rings-regels beoordeelt is het een draw (of misschien wel een no-contest?), volgens Shooto regels zal Marc de winnaar zijn.

Ik moet hier nog wel bij zeggen dat in dit geval een verlenging op zijn plaats zou zijn geweest (zonder de rope-escape), vandaar dat mijns inziens een no-contest gelet op het oordeel van Nover (intrekken rope-escape) misschien wel beter zou zijn geweest. Tot zover mijn bescheiden mening vanuit Thailand :lol:


Volgens mijn bescheiden mening vanuit Florida = Roy correct

:lol: :lol:

HUNEBED
11-08-2006, 21:48
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

bedankt mienjonguh, ondanks het voortdurend irritante gefluit tussendoor :? kun je niets anders oordelen dan dat het een DRAW is... dat die scheids een rope escape geeft is werkelijk onvoorstelbaar "nou, zal 'k hem een rope escape geven dan ?, jah ? ...kom maar !!"

Kameleon
13-08-2006, 21:01
Hele goede beslissing. Ik heb t filmje bekeken en een 'draw' is terecht. Rare beslissing van die scheids. Goed dat zo iets wordt teruggedraaid. Hulde!

Eyecatcher
14-08-2006, 04:34
Dag Hunebedje !

www.kickboxing-oldenzaal.nl

Beelden zijn hier te vinden !!! Have Fun !

OSU !

bedankt mienjonguh, ondanks het voortdurend irritante gefluit tussendoor :? kun je niets anders oordelen dan dat het een DRAW is... dat die scheids een rope escape geeft is werkelijk onvoorstelbaar "nou, zal 'k hem een rope escape geven dan ?, jah ? ...kom maar !!"

You are welcome mien jongen !!

paspoes
14-08-2006, 11:22
Milco/Rings heeft de juiste beslissing genomen, er waren geen punten gescoord en die voet op touw was geen rope escape.

DE GROETEN