PDA

View Full Version : Cheick Kongo: the african punisher *UFC Spoiler*



luc
10-08-2006, 01:42
Cheick Kongo heeft zijn eerste Ufc partij met glans gewonnen van Gilbert Aldana
Hij wil nu K- gaan vechten ook, hoier wat videomateriaal over Cheick
Wat denken jullie,is hij de opvolger van Le Banner binnen enige tijd???

www.png-interactive.com/video/cheick-kongo-clip.wmv
www.cheickkongo.com

persoonlijk vind ik hem erg indrukwekkend,sterk met zijn knieen

skyline
10-08-2006, 03:59
moet je dat filmpje nou neerzetten waar dave vader verliest? :? :wink:

Kato
10-08-2006, 09:56
Het enige wat ik heb gezien was de knie waarop de tegenstander knock-out gaat, daar kan je toch niet al op baseren dat hij het goed gaat doen in het kickboks wereldje (waaronder wellich K1)?

En in mijn ogen al helemaal niet of hij de volgende JBL gaat worden.
indt het nogal voorbarig.

Kijk we weten meer over hem in het free fight.

}|^-_-^|{
10-08-2006, 17:25
Ik mis de onbeslist tegen Michael Knaap...

luc
10-08-2006, 18:12
Niet alle wedstrijden staan erop
Beste Kato, kongo heeft voor het moment al een 10-tal A-klasse wedsrijden (winnend!!) afgesloten
Ik zie in het clipje in ieder geval een vechter die kan meedraaien in het K-1 circuit
ik heb er zeker al vechters gezien met een heeeeeeeel pâk minder technische bagage dan Cheick :wink:

lange
12-08-2006, 14:13
moet je dat filmpje nou neerzetten waar dave vader verliest? :? :wink:

x2

luc
13-08-2006, 14:54
Beste kato, als je nog twijfels hebt, Cheick is op K-1 regels gewonnen tegen Feitosa, toch niet direkt een koekje dacht ik????

luc
28-08-2006, 22:04
Cheick heeft zijn tweede UFC partij wederom afgesloten door middel van Ko eerste ronde.
Hij schakelde Christian wellish uit na 2.51 min .
weer door knieen !!!!!

Silat
28-08-2006, 23:20
Ik mis de onbeslist tegen Michael Knaap...

Als ik me goed kan herinneren, had knaap niks in te brengen toch?
Alleen de regels waren RINGS.


Ik zie Kongo wel als kandidaat om Silvia een keer uit te dagen, dan hoop ik dat ie hem verrot slaat.

The Bulldog
29-08-2006, 00:12
Ach gezien de zwaargewichten in de ufc is hij snel een contender voor de HW titel ..lijkt me...

Hoop dat hij die riem gaat pakken...

luc
29-08-2006, 01:36
oeps, sorry, ik zie er spoiler bijstaan,dacht dat dit alleen moest als er een filmpje van de betreffende partij in zat.
excuses bij deze.

redjuh
29-08-2006, 08:17
Ach gezien de zwaargewichten in de ufc is hij snel een contender voor de HW titel ..lijkt me...

Hoop dat hij die riem gaat pakken...

nou snel... assuerion (ofzo) silva, Vera, Monson, pe de pano Cruz, buentello, Arlovski...

The Bulldog
29-08-2006, 10:41
Ach gezien de zwaargewichten in de ufc is hij snel een contender voor de HW titel ..lijkt me...

Hoop dat hij die riem gaat pakken...

nou snel... assuerion (ofzo) silva, Vera, Monson, pe de pano Cruz, buentello, Arlovski...

yep dat begrijp ik , maar gezien het feit dat de UFC wel eens een comming man wil "slachtofferen"om een champ of een no.2 aan een overwinning te helpen. Denk ik dat hij aankomend jaar wel eens tegen een paar van die gasten uit zal komen. En Wint.

dontmindme
29-08-2006, 11:51
Ach gezien de zwaargewichten in de ufc is hij snel een contender voor de HW titel ..lijkt me...

Hoop dat hij die riem gaat pakken...

nou snel... assuerion (ofzo) silva, Vera, Monson, pe de pano Cruz, buentello, Arlovski...

yep dat begrijp ik , maar gezien het feit dat de UFC wel eens een comming man wil "slachtofferen"om een champ of een no.2 aan een overwinning te helpen. Denk ik dat hij aankomend jaar wel eens tegen een paar van die gasten uit zal komen. En Wint.

x2
hij kan zeker wel voor een verassing zorgen

HUNTER
29-08-2006, 11:58
Ach gezien de zwaargewichten in de ufc is hij snel een contender voor de HW titel ..lijkt me...

Hoop dat hij die riem gaat pakken...

Denk niet dat hij opgewassen is tegen monson of vera.... maar goed time will tell

Mephisto
29-08-2006, 13:44
Cheik is een toffe peer, zou hem een titleshot gunnen...

Had laatste keer dat ik hem zag een discussie met Dave (Black Jack), hij zei,"hé daar heb je Cheick Kongo" ik zeg "nee man, dat is Cheick Oudrago... die heeft nog meegedaan aan het amateur Shooto". Dus wij het gaan vragen, blijkt dat hij beiden is. Toffe gast, wel een raar engels accent :lol:

Emilio
29-08-2006, 15:34
Spannende partij van afgelopen zaterdag. Rolde mooi uit die armbar.

volgens mij beukt hij bijvoorbeeld buentello easy. Dat vind ik zo'n overrated vechter.

luc
30-08-2006, 17:24
Cheick Kongo is inderdaad ook Cheick Woudrago.
Hij is terug in frankrijk, en hij gaat zich ook inloggen op mixfight.
ik heb hem uitgelegd dat de topic toch al een 1000 tal keer bekeken is, vindt hij natuurlijk top.
Hij gaf ook aan dat hij hoopt binnenkort terug in Nederland te vechten, liefst in de Arena.
hij was trouwens aanwezig in de arena dit jaar,gaf aan dat de sfeer voor de vechters toch uniek is.